Ik heb het zowaar voor elkaar gekregen om het topic te open, ik ben op dreefquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:16 schreef Rossdale het volgende:
Daar zijn we weer, en deze keer gewoon vanaf pagina 1 al!!!!
Ik zat er ook naar te kijken net, wat een held is het tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:44 schreef lkb9000 het volgende:
Ahh Bear Grylls at een dikke spin op, dat gaat me te ver
Kloptquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zat er ook naar te kijken net, wat een held is het toch
quote:
Bakkie pilsener!quote:
er staan 24 23 halve liters voor je klaarquote:
Netjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:06 schreef Poit het volgende:
[..]
er staan 24 23 halve liters voor je klaar
Treetje export gehaald?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zulke goedkope meukquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Treetje export gehaald?
[ afbeelding ]
Feestje voor een half uurtje ftwquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus niets negatiefsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zulke goedkope meuk
Zeik niet kjel, a'je dur moar droank'n vn ward hequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:22 schreef Pettigrew81 het volgende:![]()
[..]
Export is altijd weer anders, maar meestal wel te drinken. AH pilsener, euroshopper bier en superdeboer BIERBIER zijn allemaal awesomequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
![]()
[..]
What? You can't see the sarcasm in the verses I spit?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:55 schreef lkb9000 het volgende:
Let's get this party started
Let's keep them 40's poppin (what)
So just get buzzed and stay fucked up
We'll keep them panties droppin
Everywhere I go, bitches always know
That Charlie Scene has got a weenie that he loves to show (bitch)
Everywhere I go, bitches always know
That Charlie Scene has got a weenie that he loves to show
Nebo, jij moet even de albums 'Downtown Battle Mountain' en 'Dance Gavin Dance' downloaden van de band Dance Gavin Dance! Echt waar, dat moet je!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
What? You can't see the sarcasm in the verses I spit?
What? You think I just got lucky, didn't work for this shit?
Bitch, I've been working at this ever since I was a kid,
I played a million empty shows to only family and friends.
What kind of person disses a band that deserves to get big?
I'd hate to be that person when my verse comes out their kid's lips.
That shits as worse as it gets.
This verse is over, I quit.
Signed Charlie Scene, on your girlfriend's tits
Hangt af van je mood, maar Garden State en Cashback zijn 2 geweldige relaxte cult achtige filmsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:29 schreef Nebo het volgende:
Ik blijf vanavond maar eens thuis, mede omdat de meeste vrienden op kamers beginnen te gaan in Wageningen en Groningen en ik mijn OV nog niet heb
Iemand nog een leuke aanrader wat betreft films?
Ik zal die albums morgenvroeg wel in de download zetten danquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nebo, jij moet even de albums 'Downtown Battle Mountain' en 'Dance Gavin Dance' downloaden van de band Dance Gavin Dance! Echt waar, dat moet je!
[..]
Hangt af van je mood, maar Garden State en Cashback zijn 2 geweldige relaxte cult achtige films
Ik herken trouwens erg veel Eminem invloeden qua lyricsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
What? You can't see the sarcasm in the verses I spit?
What? You think I just got lucky, didn't work for this shit?
Bitch, I've been working at this ever since I was a kid,
I played a million empty shows to only family and friends.
What kind of person disses a band that deserves to get big?
I'd hate to be that person when my verse comes out their kid's lips.
That shits as worse as it gets.
This verse is over, I quit.
Signed Charlie Scene, on your girlfriend's tits
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zal die albums morgenvroeg wel in de download zetten dan
Ik ken beide films nietIk ga de tweede helft van Benjamin Button denk ik een kans geven zo.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:47 schreef Nebo het volgende:
Ik begin inmiddels ook al aan mijn 5e zitting, en ik zit pas op een uur en negen minuten
En toch doorgaan met kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:53 schreef Nebo het volgende:
Een film waar echt iets in gebeurt hou ik altijd maar vol, maar goddomme zeg. Een uur verder en we zien alleen maar hoe hij zijn leventje lijdt. Als ik dat wil zien dan zet ik mijn Sim wel in een kamer zonder deuren en ga ik 3 uur staren naar hem
Meh ik heb het deze keer een kwartier volgehouden. Ik ben er aan begonnen dus ik zal het ook afmaken ookquote:
Die film heb ik nog nooit gezien en ook geen behoefte aanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Meh ik heb het deze keer een kwartier volgehouden. Ik ben er aan begonnen dus ik zal het ook afmaken ook![]()
Nu maar in bed liggen met schaamteloos You Don't Mess With The Zohan kijken
Ik heb geen zin in gezellige shit enzo, dus ik ga lekker naar de kanker in mn eentje, dat leek me wel een goed plan, heb al 5 halve liters achter de kiezen dus het gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:35 schreef Nebo het volgende:
Maar vertel eens, wat doe jij in de SC op deze mooie zaterdagavond, terwijl de rest van de bevolking dronken aan het worden is?
Cheers dan maar, het gaat sneller met een fles Wodka (en een koud Comomeer waar je om 22.00 nog in gaat zwemmen om vervolgens een Mozes-foto te maken)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in gezellige shit enzo, dus ik ga lekker naar de kanker in mn eentje, dat leek me wel een goed plan, heb al 5 halve liters achter de kiezen dus het gaat de goede kant op
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:57 schreef Gamer_V het volgende:
how.i.met.your.mother.301.avi binnendus dat.
HOMOGEZICHT!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in gezellige shit enzo, dus ik ga lekker naar de kanker in mn eentje, dat leek me wel een goed plan, heb al 5 halve liters achter de kiezen dus het gaat de goede kant op
Kun je niet beter een heel seizoen downloaden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:57 schreef Gamer_V het volgende:
how.i.met.your.mother.301.avi binnendus dat.
Motherlover represent!!quote:
2 t/m 8 zijn nu ook binnenquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Kun je niet beter een heel seizoen downloaden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Liquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:11 schreef disjfa het volgende:
Vladimir is weer druk bezig. Heb je al mensen gezwaffelt Poit!
Mijn doos is twee keer zo groot als jouw doosquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:52 schreef Poit het volgende:
VIKTOOOOOOOOOOOOOOOOOR!Het is Philip. met een V!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Dat zuigt stierenballen, krijg je daar een vergoeding voor?quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:30 schreef lkb9000 het volgende:
Nog 8 dagen tot ik 6week lang niet slaap, dan gaan ze 6week lang van 7.00 tot 17.00 vlak naast m'n huis heipalen rammen
Neequote:Op zondag 2 augustus 2009 13:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat zuigt stierenballen, krijg je daar een vergoeding voor?
quote:
Singstar!!! Kerel!! Ik heb nieuw matriaal van je nodig.. Iedereen kent de huidige alquote:
quote:
Cadeautje voor mij!! Ben vrijdag jarig!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:53 schreef Nebo het volgende:
Koopzondag in utrecht en eindelijk geld terug van de belasting... wat te kopen?
Een penguin!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:53 schreef Nebo het volgende:
Koopzondag in utrecht en eindelijk geld terug van de belasting... wat te kopen?
JAAAHOOOOOOOOOOOR!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |