Mag ook. De TS krijgt de keusquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:52 schreef longinus het volgende:
[..]
Of haar eigen natuurlijk, ondat ze vergeten was te fotograferen
TS is Leluk.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zal dan wel eentje uit de dierentuin worden, want jij kan het toch niet aan
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
TS is Leluk.
check:
[ afbeelding ]
Je meent hetquote:
ik gok brunette met hele mooie lichtblauwe ogenquote:
WTFquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:05 schreef vogelkooi het volgende:
En de kracht om en topic met meer 5k views te maken.
Jeumig, loop die poll nog steedsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:08 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Huilies die klagen over andermans topics...
28 van 38 FOK!kers zouden haar geven
Tis hard werken om aan de term aandachtshoer te kunnen voldoenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:13 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Je wilt aandacht dan krijg je die ook he
Inderdaad, tis om te huilenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:03 schreef Erasmo het volgende:
Maar het is trouwens wel achterlijk hoe vroeg de kroegen en clubs daar sluiten, het is dan net gezellig aan het worden.
je woont in london?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:08 schreef JX het volgende:
[..]
Inderdaad, tis om te huilenPubs hier al om 0:30, en de nachtclubs om 2:30. Tis ook niet zo vreemd dat ze hier om 4 uur 's middags al de kroeg in duiken en rond 6 uur de straat al volloopt met zwalkende britten
Het helpt geen ene reet dus
Londonquote:
Jah oke, maar wat is het nou?quote:
Wat denk jequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:19 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Jah oke, maar wat is het nou?
niet waarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:52 schreef RickoKun het volgende:
als je krikken omdraait krijg je nekkrik
hahaquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:46 schreef mafkees01 het volgende:
Volgens mij is het een hoax. Niemand opgevallen dat TS geen enkele typfout maakt terwijl ze zoveel gedronken heeft?
Hoe kan dat nou? Als ik bezopen ben krijg ik nog nieteens een smsje fatsoenlijk geformuleerd. TS doet complete zinnen?
Kortom: ik geloof er niks van
Precies, volgens mij is TS irl gewoon een lelijke dikke mannelijke striptekenaar, met een bierbuik en puisten op z'n reet. Zo niet... Ts, neuken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:46 schreef mafkees01 het volgende:
Volgens mij is het een hoax. Niemand opgevallen dat TS geen enkele typfout maakt terwijl ze zoveel gedronken heeft?
Hoe kan dat nou? Als ik bezopen ben krijg ik nog nieteens een smsje fatsoenlijk geformuleerd. TS doet complete zinnen?
Kortom: ik geloof er niks van
En verder vind ik het prima als jullie denken dat ik een dik, puisterig, kaal mannetje ben. Dan krijg ik ook minder testostoron op me afgevuurdquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:39 schreef JX het volgende:
En ik heb over 6 uurtjes een afspraak staanNee, geen zin om hiero te slapen, sta sowieso nog strak van de caffeine en ben ook nog niet helemaal nuchter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, bewijs dat ik wel degelijk een vrouw benquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:31 schreef Schenkstroop het volgende:
"TESTOSTERON" -> VUUURR!
btw. een debat met een vrouw win je niet, weet niet wat het precies is, maar mannen winnen het gewoon niet
Weet je zeker dat je HAGGIS wilt proberen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey in welke supermarkt of Toko haal jij dat "Hagis"
Ziet er wel lekker uit eigenlijk., Een schotse Pizza Bolognese met veel vlees
true. true.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:48 schreef OldJeller het volgende:
Foto's van TS zou dit topic wellicht nog kunnen redden, gezien de laatste ontwikkelingen hier.
Anders is het gedoemd te falen.
Gtfquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:48 schreef OldJeller het volgende:
Foto's van TS zou dit topic wellicht nog kunnen redden, gezien de laatste ontwikkelingen hier.
as requestedquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:48 schreef OldJeller het volgende:
oké, PM ze dan maar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:58 schreef JX het volgende:
[..]
GtfDit is Fok!, topics zijn niet te redden
Te onduidelijk, onacceptabel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:59 schreef The.Apple het volgende:
[..]
as requested
[ afbeelding ]
en gered?
Ik kijk wel uit, voor je het weet cirkelt er een jx.rar rondquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
oké, PM ze dan maar.
[..]
Te onduidelijk, onacceptabel.
Nee Anne stoot je niet van dr troon. tenzij je nog strakker bentquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:03 schreef JX het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, voor je het weet cirkelt er een jx.rar rond
Ik weet niet wat voor foto's je van plan was te sturen, maar.. dat mag ook.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:03 schreef JX het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, voor je het weet cirkelt er een jx.rar rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |