Wat, omdat ik mijn collega of zijn vrienden niet lig te batsen? No thanksquote:
Ik weet niet eens waar ik precies benquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:05 schreef mvt het volgende:
of jij had er moeten batsen of je had moeten vertrekken en haar aan hem overlaten
Ze zei twee uur geleden al dat het niet lang zou duren, dat ze "any minute" naar beneden kwam.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:11 schreef kami124 het volgende:
haha zou je je vriendin niet eens vertellen dat ze moet doorkrikken want je moet over 6 uur alweer ergens zijn. (ik ken de sitautie met vrienden van me toen ik bob was
)
anti-klacht: ik kan niet meer slapen
Dat vermoed ik ook jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:18 schreef PeZu het volgende:
ze ligt waarschijnlijk zo meteen in coma![]()
Eigenlijk gebeurt dit bijna elk weekend welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:43 schreef poepeneesje het volgende:
Jeetje maakt nog eens wat mee hea als je buiten komt, ik snap wel dat je dan niet kan slapen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:47 schreef Het_hupt het volgende:
TS kan contact met mij opnemen
Hoeft ze zich ook niet te vervelen
ik ben net wakker, leuuk leesvoerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:46 schreef JX het volgende:
[..]
Eigenlijk gebeurt dit bijna elk weekend wel![]()
Maar heb nu voor het eerst eens de kans om jullie nachtbrakende Fok!kertjes live verslag te geven thanks to the pc
Maken jullie ook eens wat mee
![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:47 schreef Het_hupt het volgende:
TS kan contact met mij opnemen
Hoeft ze zich ook niet te vervelen
*heeft snelle autoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:48 schreef JX het volgende:
[..]
He jammer, je zit vast niet in de buurt
En ik wil m'n ei wel gepocheerd heah![]()
![]()
Aan een snelle auto heb je nie veel, tenzij die de noordzee snel kan doorkruisenquote:
Heb een Polo Subquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:52 schreef JX het volgende:
[..]
Aan een snelle auto heb je nie veel, tenzij die de noordzee snel kan doorkruisen![]()
Creep begon net kokhalsgeluiden te maken en is zonder iets te zeggen opgestaan en naar de badkamer gelopen![]()
Ik gaTot later lieve Fok!kertjes
Ik las 'besneden'quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:10 schreef JX het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik precies benMaar als ze over een half uur nog niet beneden is, bekijkt ze t maar en ga ik denk ik maar eens even buiten kijken of er een bushalte is
Ondertussen heb ik er wel lol in
En Fok!
Whehe zie je TS al schreeuwen naar haar vriendin: En als je nu niet binnen een half uur besneden bent dan ben ik weg! Soort van moslim ultimatum.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehe zie je TS al schreeuwen naar haar vriendin: En als je nu niet binnen een half uur besneden bent dan ben ik weg! Soort van moslim ultimatum..
Ik zou haar geven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:31 schreef kL0j00h het volgende:
Ik zou haar doen
of van de krikkende collega'squote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:11 schreef LaTiNo het volgende:
Wel jammer dat je niet wat pics hebt geschoten met je telefoon van de slapende creep enzo
Dat is mijn favoriete deel van de brakke zondag na een weekend feesten zonder slaapquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:05 schreef JX het volgende:
[..]
Maar de blikken van mensen in de bus die mij in full uitgaanskleding zien instappen maakt het weer goedOp zo'n uur zitten er normaal alleen maar mensen in de bus die naar werk gaan, of ouwetjes die zo vroeg mogelijk willen shoppen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:47 schreef JX het volgende:
[..]
Wat, omdat ik mijn collega of zijn vrienden niet lig te batsen? No thanks![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |