quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 08:47 schreef pc-fr34k het volgende:[..]
Whehe zie je TS al schreeuwen naar haar vriendin: En als je nu niet binnen een half uur besneden bent dan ben ik weg! Soort van moslim ultimatum.

.
I'm home!

Moest wel 20 minuten in de kou wachten op de eerste bus

en ik bleek aan de andere kant van de stad te zitten. Maar de blikken van mensen in de bus die mij in full uitgaanskleding zien instappen maakt het weer goed

Op zo'n uur zitten er normaal alleen maar mensen in de bus die naar werk gaan, of ouwetjes die zo vroeg mogelijk willen shoppen

Ook leuk als je bij het uitstappen mensen tegenkomt die je normaal doordeweeks (dus in kantoorkledij ipv clubwear) bij de bushalte tegenkomt als je op weg naar werk bent
En extra leuk als het iemand is die jou al maanden negeert omdat hij je maanden daarvoor een keer vol op de bek pakte in de kroeg en daarbij flink blauw liep, waarna je hem een poosje later pijnlijk genoeg bijna elke dag bij de bushalte tegenkomt
Nog nooit iemand zo z'n best zien doen op de andere kant uitkijken
Vriendin smst net dat ze net "wakker" werd en maar weer gaat "slapen"

Ze kon mijn sms dat ze vast "in good hands" was niet echt waarderen geloof ik

Nu ff 2 uurtjes slaap voordat ik weer op moet voor die afspraak, terwijl ik op dit moment al 26 uur wakker ben
[ Bericht 0% gewijzigd door JX op 01-08-2009 09:18:44 ]
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!