quote:'Alex volgende doelwit van Manchester City'
Ook de Braziliaanse verdediger Alex is toegevoegd aan het verlanglijstje van het kooplustige Manchester City. Althans, dat meent The Manchester Evening News te weten.
City probeerde lange tijd een andere verdediger vast te leggen. Chelsea en John Terry waren echter niet in voor een transfer. Hierop verlegden The Citizens de aandacht naar Joleon Lescott, maar ook hij was onhaalbaar. Everton weigerde tot twee keer toe een bod op de centrale verdediger.
Nu staan Alex en Sébastien Bassong in de belangstelling van City. Ook Arsenal en Tottenham Hotspur zitten naar verluidt achter de in Frankrijk geboren Kameroener Bassong aan.
City-manager Mark Hughes denkt met Alex een goede kans op een transfer te maken. De nieuwbakken manager van Chelsea, Carlo Ancelotti, lijkt echter liever de voormalig PSV'er op te stellen dan Ricardo Carvalho.
De club uit Manchester wist deze week al Kolo Touré, eveneens een centrale verdediger, te strikken. Hughes hoopt nu nóg twee topverdedigers toe te voegen aan zijn selectie.
Niet helemaal Chelsea-nieuws natuurlijk maargoedquote:Teamgenoten helpen Mutu met betalen recordboete
Het internationaal sporttribunaal TAS heeft Adrian Mutu vandaag een boete van ruim zeventien miljoen euro opgelegd. Zijn ploeggenoten van Fiorentina hebben hierop verklaard dat zij Mutu gaan helpen met het betalen van de boete.
De wereldvoetbalbond FIFA oordeelde in 2008 dat de Roemeense aanvaller The Blues een schadevergoeding van ruim zeventien miljoen euro moest betalen vanwege de schade die Chelsea had geleden bij het verbreken van het contract van Mutu. Vanwege het gebruik van cocaïne werd de aanvaller in 2004 ontslagen door de Engelse club.
Mutu ging tegen de boete in beroep, maar dat bleek geen succes te hebben. De aanvoerder van Fiorentina, Dario Dainelli, heeft nu laten weten dat z'n ploeggenoten van Viola Mutu zowel persoonlijk als financieel zullen gaan steunen.
"Het is duidelijk dat Adrian erg teleurgesteld is", sprak de captain over de goede daad tegenover de Italiaanse media. "We zullen echter proberen hem op te beuren. Daarnaast verzamelen we geld om hem te helpen."
Tja City wil zo graag een extra topverdediger hebben, maar ik denk zelf dat Alex ook wel blijftquote:
Volgens mij zijn de kranten het er niet helemaal over eens of City nu nog wel of niet achter Lescott aan zit. Ze zouden in ieder geval 22M GBP hebben geboden en dat zijn toch echt bedragen die Everton gewoon niet kan blijven weigeren gezien de financiële situatie daar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Tja City wil zo graag een extra topverdediger hebben, maar ik denk zelf dat Alex ook wel blijftWat is de bron van dit bericht eig?
Ik zie Zola met een 2 a 3 jaartjes nog wel coach worden bij Chelsea. Eerst nog maar ervaring op doen bij WH.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:20 schreef Smeich het volgende:
ZolaDi Matteo (ja, ik zag dat gifje.. wat een geweldig mooie club wasvond ik Chelsea toen)
"We've got the best players of the Premier League" "And Craig Bellamy"quote:
Ik dacht dat hij bij Marseille wilde gaan afbouwen, maar misschien doet hij dat nou pas na zijn 34ste. Mooi voor hem dat hij tekent, ook mooi voor Chelsea(hij blijft voor mij de beste spits ter wereld op zijn dag), maar die zeikinterviewtjes in L'Equipe moeten wel verleden tijd zijn.quote:DROGBA EXTENDS
Posted on: Wed 05 Aug 2009
Didier Drogba has signed a new three-year contract, which will keep him at the club until 2012.
The striker, 31, was in excellent form at the end of last season, heading home the equaliser in our FA Cup Final win over Everton in May.
That was his 94th goal in Chelsea colours, taking him ninth in our all-time list of top goalscorers. Drogba returned in pre-season with another two strikes on our US Tour, against Inter and AC Milan, and is now looking forward to an exciting season at Stamford Bridge.
'I have decided to extend my contract with Chelsea for two extra years and I am very happy and proud to continue to wear the blue of Chelsea until then,' said the 31-year-old Ivorian international.
'I love the club, I feel good here and I want to continue to win titles with them.
'I stay because I am ambitious to pick up lots more trophies, regain the Premier League title, win cups, it's for this that I have extended my time at Chelsea.
'But my number one objective is to win the Champions League. I am convinced that this year we can go to the end and finally lift this trophy.
'I'd like to take advantage of this message to thank the Chelsea supporters who have always encouraged me with fervour as well as all my fans.'
Despite an injury-hit campaign, Drogba still managed to score 14 times last season, and has now played 216 times for the club.
Ik denk het wel, belangrijk is dat ie weer lekker mag ballen. Zelfde geldt voor Di Santo anders blijven ze stil staan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:17 schreef mcyodogg het volgende:
Opvallend ja, scheelt wel dat hij telkens bij een iets betere club terecht komt. Zouden ze hem dan als directe vervanger voor Valencia zien?
Sinds wanneer is dat de klassieker in Engeland?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:55 schreef Lexxxus het volgende:
Zondag al de klassieker Chelsea - Manchester united
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |