Zo, weer een wegquote:SCOLARI DISMISSED
Posted on: Mon 09 Feb 2009
Luiz Felipe Scolari has been dismissed as manager of Chelsea Football Club today (Monday) with immediate effect.
The Chelsea board would like to place on record our gratitude for his time as manager.
Felipe has brought many positives to the club since he joined and we all feel a sense of sadness that our relationship has ended so soon.
Unfortunately the results and performances of the team appeared to be deteriorating at a key time in the season.
In order to maintain a challenge for the trophies we are still competing for we felt the only option was to make the change now.
The search for a new manager has already started and we hope to have someone in place as soon as possible.
While that continues Assistant Coach Ray Wilkins will take charge of the team on a temporary basis.
Doei Scolariquote:Chelsea stuurt Scolari de laan uit
Luiz Felipe Scolari is de derde Chelsea-trainer in ruim een jaar tijd die het veld heeft moeten ruimen. De Braziliaan werd maandag op staande voet ontslagen.
Dat maakt de Londense ploeg bekend. Scolari, die pas sinds dit seizoen de scepter zwaaide bij de club, is het slachtoffer van de povere resultaten. De Engelse topclub is reeds op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer.
Chelsea blijkt het laatste jaar een kerkhof voor voetbaltrainers. José Mourinho en Avram Grant gingen Scolari namelijk voor. Ook zij kregen hun congé.
De oud-bondscoach van Brazilië en Portugal is de tweede trainer die maandag het veld moest ruimen. Eerder werd bekend dat Portsmouth een einde had gemaakt aan de samenwerking met trainer Tony Adams.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:08 schreef Radegast het volgende:
Wat een combinatie. Die maakt het seizoen niet vol denk ik.
Ja, logisch.quote:
Ik denk zelf dat ie eerst het seizoen bij West Ham wil afmaken en dan evt de overstap maakt.Maar ik heb geeeeeeeeen flauw idee wie de volgende manager wordt. Ik hoop niet dat ze Sven Goran Ericsson polsenquote:Op maandag 9 februari 2009 18:11 schreef Juweel het volgende:
[..]
zou Zola West Ham al willen verlaten??
Dat klopt en ze mogen hem hebbenquote:
Grant deed het achteraf niet eens zo slecht bij julliequote:Op maandag 9 februari 2009 18:41 schreef mcyodogg het volgende:
Even een short listje dan maar met namen die voor de hand liggen volgens de wedkantoren
- Zola (al dan niet met Di Matteo)
- Rijkaard
- Mancini
- Hiddink
- Grant
- Eriksson
Hoorde net op Sky TV dat Mancini's zaakwaarnemer een komst uitsluit.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat klopt en ze mogen hem hebbenZijn betere managers te halen. Rijkaard wil niet halverwege het seizoen. Hiddink blijft bij Rusland. Zo kunnen we snel gaan strepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |