Er zijn gewoon tjoeptjoeps van The View op Schollenpop!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
Zoek ik "The View" op youtube krijg ik deze meding:
This video is not available in your country due to copyright restrictions.
This video is unavailable.
We are unable to show you the original featured video for this channel due to age or location restrictions.
Joh ga tzatsiki gorgelen jij.quote:
wat is dat. schollen. vanvias?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn gewoon tjoeptjoeps van The View op Schollenpop!
Vanvias? Wasda?quote:
wat een kelere herrie....quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Gister klonk het toch een stuk zuiverder geloof ikquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
't Was niet alleen stil in hém.quote:
Joh ga de sirtaki playbacken.quote:
De vonk sloeg niet over zeg maar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:25 schreef remlof het volgende:
Wat was er met Van Dik Hout dan? Geweldige band live
Vreemd, ik vind ze erg goed live. Maar dan vooral de oude nummers, misschien speelden ze teveel nieuw materiaal?quote:
Nou ik kreeg een beetje last van plaastvervangende schaamte toen hij het publiek wilde laten klappen en niemand het deedquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:25 schreef remlof het volgende:
Wat was er met Van Dik Hout dan? Geweldige band live
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Vreemd, ik vind ze erg goed live. Maar dan vooral de oude nummers, misschien speelden ze teveel nieuw materiaal?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo bekend men met het materiaal van Van Dik Hout, en bovendien ergens een eind verder op het strand lag.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Vreemd, ik vind ze erg goed live. Maar dan vooral de oude nummers, misschien speelden ze teveel nieuw materiaal?
Smaken verschillen, ik hou wel van de nedergrunge die ze vroeger maaktenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:36 schreef Talitha het volgende:
Van Dik Hout heb ik nog horen spelen voordat ze beroemd werden. ik vond er niks aan toen.
we kenne d'r altijd nog plankjes van zagenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:36 schreef Talitha het volgende:
Van Dik Hout heb ik nog horen spelen voordat ze beroemd werden. ik vond er niks aan toen.
Ik vermoed dat dat filmpje vanaf dat rolstoelen ding gefilmd is. Volgens mij lag stond jij daar ongeveer naastquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo bekend men met het materiaal van Van Dik Hout, en bovendien ergens een eind verder op het strand lag.
Nee.quote:
Ik kan me niet eens herinneren wat ze toen gespeeld hebben joh. Is alweer zo lang geleden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik hou wel van de nedergrunge die ze vroeger maakten
Recycling.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
we kenne d'r altijd nog plankjes van zagen
Yep, is ook mooiiquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:38 schreef FANN het volgende:
dat ene liedje van het iz zo stil in mij enzo
die is toch ook van die dik hout
die vin ik wel mooi...
Stom publiek, was zeker vrij entree.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik kreeg een beetje last van plaastvervangende schaamte toen hij het publiek wilde laten klappen en niemand het deed
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Stom publiek, was zeker vrij entree.
morgen weer een dag...quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:53 schreef Talitha het volgende:
Ben bijna de hele avond bezig geweest met achterstallige emails beantwoorden. En het erge is dat ze nu natuurlijk weer gaan antwoorden. Zo blijf ik bezig.
Hé!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Stom publiek, was zeker vrij entree.
Ramses is een klasse apart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |