Nou wilde ik net gaan mopperen dat je er geen linkje bij deed. En FANN wel altijd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat je Haus Am See bedoelt, die hit van Peter Fox. Da's echt zo'n feelgood-deuntje.
Poh Pia Kai, Som Tam Thai, Keang Ped Kai en Pad Thai Kai.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit wat heb je uitgekozen?
Zo heb ik dankzij de Buurvrouw deze een dag lang in mn hoofd gehadquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik spuck erop!![]()
Nee, deze gaat nog wel. Die van NMNS laatst vond ik ook erg leuk. FANN, weet jij nog welke dat was? Jij tovert altijd overal linkjes en plaatjes vandaan toch?
Thais eten dus.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:42 schreef Gert het volgende:
Poh Pia Kai, Som Tam Thai, Keang Ped Kai en Pad Thai Kai.![]()
ai
Oftewel: loempiaatjes, papaya-salade, een curry en noedels met kip en groente.
Doe eens control en '-' tegelijk indouwen een paar keer?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw ik weet niet wat ik gedaan heb maar Fok heeft opeens koeieletters. Kan het zijn dat ik standje "slecht zienden" per ongeluk heb aangezet?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo heb ik dankzij de Buurvrouw deze een dag lang in mn hoofd gehad
Hej Liesjequote:
Ik las klonen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:14 schreef BONG4002 het volgende:
Zat net te klooien met een emu programma om cheats in te bakken, vista vind dat niet zo leuk en laat de boel crashen![]()
Hahaquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las klonen!
Sorry Bong ik kan je er niet mee helpen, snap maar weinig van wat je zegt. Maar balen dat je computer crashed!
Valsspeler!quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha
nee klonen heb ik niet (meer) nodig
Ja is nogal ingewikkeld maar speel via de Wii 8-bit (NES) spellen en die zijn zo moeilijk dat ik ze dusdanig programmeer dat ik niet geraakt kan worden door de vijand zoiets
Haha, nee dan speel ik oprecht, Nintendo kan mensen net zoals FOK! ook bannen als je dat doet, dus ik kijk wel uitquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Valsspeler!
Ik snap opeens waarom jij zo goed kan karten
Dat geloof ik wel, het was ook een grapjequote:Op zondag 2 augustus 2009 20:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, nee dan speel ik oprecht, Nintendo kan mensen net zoals FOK! ook bannen als je dat doet, dus ik kijk wel uitGebruik het puur alleen voor de emulatie software
Weet ikquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, het was ook een grapje
Sinds kort zijn ze daar actief mee bezig en dan wordt je systeem van alle Internetmogelijkheden ontzegd dus je kan dan niets meer doen online met je Wii, dit na vele klachten (en terecht) van mede gamers die zich daar aan stoordenquote:Maar dat Nintendo mensen kan bannen wist ik niet eens. Wel heb ik mensen wel eens dingen zien doen bij Kart waarvan ik dacht, dat kan nooit eerlijk zijn
Zo zag het er ongeveer uit ja.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Thais eten dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eet smakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |