Er zijn gewoon tjoeptjoeps van The View op Schollenpop!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
Zoek ik "The View" op youtube krijg ik deze meding:
This video is not available in your country due to copyright restrictions.
This video is unavailable.
We are unable to show you the original featured video for this channel due to age or location restrictions.
Joh ga tzatsiki gorgelen jij.quote:
wat is dat. schollen. vanvias?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn gewoon tjoeptjoeps van The View op Schollenpop!
Vanvias? Wasda?quote:
wat een kelere herrie....quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Gister klonk het toch een stuk zuiverder geloof ikquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
't Was niet alleen stil in hém.quote:
Joh ga de sirtaki playbacken.quote:
De vonk sloeg niet over zeg maar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:25 schreef remlof het volgende:
Wat was er met Van Dik Hout dan? Geweldige band live
Vreemd, ik vind ze erg goed live. Maar dan vooral de oude nummers, misschien speelden ze teveel nieuw materiaal?quote:
Nou ik kreeg een beetje last van plaastvervangende schaamte toen hij het publiek wilde laten klappen en niemand het deedquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:25 schreef remlof het volgende:
Wat was er met Van Dik Hout dan? Geweldige band live
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Vreemd, ik vind ze erg goed live. Maar dan vooral de oude nummers, misschien speelden ze teveel nieuw materiaal?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo bekend men met het materiaal van Van Dik Hout, en bovendien ergens een eind verder op het strand lag.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Vreemd, ik vind ze erg goed live. Maar dan vooral de oude nummers, misschien speelden ze teveel nieuw materiaal?
Smaken verschillen, ik hou wel van de nedergrunge die ze vroeger maaktenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:36 schreef Talitha het volgende:
Van Dik Hout heb ik nog horen spelen voordat ze beroemd werden. ik vond er niks aan toen.
we kenne d'r altijd nog plankjes van zagenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:36 schreef Talitha het volgende:
Van Dik Hout heb ik nog horen spelen voordat ze beroemd werden. ik vond er niks aan toen.
Ik vermoed dat dat filmpje vanaf dat rolstoelen ding gefilmd is. Volgens mij lag stond jij daar ongeveer naastquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo bekend men met het materiaal van Van Dik Hout, en bovendien ergens een eind verder op het strand lag.
Nee.quote:
Ik kan me niet eens herinneren wat ze toen gespeeld hebben joh. Is alweer zo lang geleden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik hou wel van de nedergrunge die ze vroeger maakten
Recycling.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
we kenne d'r altijd nog plankjes van zagen
Yep, is ook mooiiquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:38 schreef FANN het volgende:
dat ene liedje van het iz zo stil in mij enzo
die is toch ook van die dik hout
die vin ik wel mooi...
Stom publiek, was zeker vrij entree.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik kreeg een beetje last van plaastvervangende schaamte toen hij het publiek wilde laten klappen en niemand het deed
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Stom publiek, was zeker vrij entree.
morgen weer een dag...quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:53 schreef Talitha het volgende:
Ben bijna de hele avond bezig geweest met achterstallige emails beantwoorden. En het erge is dat ze nu natuurlijk weer gaan antwoorden. Zo blijf ik bezig.
Hé!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Stom publiek, was zeker vrij entree.
Ramses is een klasse apart.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb jij nog wat leuks gedaan? Dit weekend?
Dat had iets met die vliegen te maken toch?quote:
trustenquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat had iets met die vliegen te maken toch?![]()
Laat ik maar eens gaan slapen.![]()
Die jongens krijgen het publiek altijd wel los.quote:
Zat net naar wat optredens te kijken in Miami en in Parijs.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:13 schreef Gert het volgende:
Die jongens krijgen het publiek altijd wel los.
Hermanquote:
Die ga ik morgen es bekijkenquote:
Tristequote:
Ohh das zo'n gruwel vraag ???? Heb je wat leuks gedaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb jij nog wat leuks gedaan? Dit weekend?
Waar een mens zich druk om kan maken om kwart voor 3 'nachtsquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh das zo'n gruwel vraag ???? Heb je wat leuks gedaanOf ga je wat LEUKS doen .. Brrrrrrrr...
Ik heb zeker leuke dingen gedaan. En laten doenquote:
Oe, beffen.quote:
Hoe werkt dat eigenlijk, haal je de auto op en breng je 'm weer terug naar een verzamelpunt of zo?quote:En gisteren voor het eerst met die GreenWheels auto gereden. Ging ook prima, van E'hoven naar Arnhem en terug. Crashen bij thuiskomst ging vervolgens ook perfect.
Doe's nie zo vies!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets. Je reserveert een auto (hebben we nu twee uurtjes van tevoren gedaan) en die haal je op bij een vaste standplaats (zijn er best veel per stad), daar open je de auto met je passe-partout, haal je de sleutels uit het pinapparaat in het handschoenenkastje (waarom heet dat eigenlijk zo???), geef je code in, starten en rijden maar. Als je moet tanken, heb je daar weer een pasje voor nodig. En de kmstand.quote:Hoe werkt dat eigenlijk, haal je de auto op en breng je 'm weer terug naar een verzamelpunt of zo?
En wat ben je nou kwijt, voor een weekendje auto?
Je geeft bij de reservering ook een terugkomst tijdstip op en dan moet je alle handelingen weer omgekeerd doen. Had het expres uitgekiend dat ik gisteren die proefrit zou doen, kon Bart (die vaker hier gebruik van maakt) mooi soort onderwijzer spelen. Dat vindt ie leuk, zoals je weet.
Kweenie hoeveel ik kwijt ben voor die paar uurtjes. Volgens mij rond de 35 Euro, maar ik heb wat beginnerskorting, geloof ik.
Zodra ik de factuur krijg, zal ik eens kijken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Ja, dan zeker en je bent lekker vrij qua tijd. Je kunt bijvoorbeeld ook heel flexibel je reservering verlengen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:47 schreef Gert het volgende:
Hmm.. dus als je met twee of meer personen gaat, is het al snel een stuk voordeliger dan de trein.
En ga je nu ook op de partij voor de dieren stemmen en op sandalen lopen?
ongesteldheidsbloed?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:57 schreef CarOnline het volgende:
Je hebt je toch niet door Bart laten schoonlikken he Cc
Oh mij ontgaat altijd alles. En mn bronnen zijn beide op vakantie.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
Schoon, schoon ... Dat is een groot woord.
Oud nieuws toch?
Je lijkt mij wel! Met dat alles je ontgaat.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:04 schreef CarOnline het volgende:
Oh mij ontgaat altijd alles. En mn bronnen zijn beide op vakantie.
De laatste keer dat iemand er wat over zei in de SC zei je nog nee.
En daarna ben ik alle interesse verloren
Scheld je mij nu uit voor een sort of Amanda???quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:08 schreef Marrije het volgende:
Ik? Zou niet durvenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Scheld je mij nu uit voor een sort of Amanda???
Gaat hartstikke goed! Over vier dagen alweer vijf maanden en zonder centje pijn. Ben nog steeds elke dag blij dat ik daar vanaf benquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:11 schreef Marrije het volgende:
Even wat anders, hoe gaat het stoppen met roken? Dat heet geen stoppen meer? Inmiddels ben je een niet roker?
Ik denk dat alleen mensen die nooit ergens verslaafd aan zijn geweest, zich dat niet kunnen voorstellen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:15 schreef Marrije het volgende:
Top CC. Kun je je er nog wat bij voorstellen dat je jezelf er zo afhankelijk van hebt opgesteld? Dan bedoel ik de gedachten als 'heb ik nog genoeg sigaretten? neeIs er nog een zaak waar ik dat kan halen???'
Ik kan me idd amper nog voorstellen dat ik zo een slaaf was van die stomme peuken en ben nog steeds lichtelijk verbaasd hoe relatief makkelijk het was om -met medicijnen, dat dan weer wel- er vanaf te komen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:15 schreef Marrije het volgende:
Top CC. Kun je je er nog wat bij voorstellen dat je jezelf er zo afhankelijk van hebt opgesteld? Dan bedoel ik de gedachten als 'heb ik nog genoeg sigaretten? neeIs er nog een zaak waar ik dat kan halen???'
Rokershoestje is ook helemaal weg neem ik aan?
Niet dat het erg is, maar 't was mij ook niet bekendquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
En dan blijkt altijd dat je er in je hoofd meer gedoe en gepraat omheen denkt dan dat het daadwerkelijk met zich meebrengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |