Ik vermoed dat dat filmpje vanaf dat rolstoelen ding gefilmd is. Volgens mij lag stond jij daar ongeveer naastquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo bekend men met het materiaal van Van Dik Hout, en bovendien ergens een eind verder op het strand lag.
Nee.quote:
Ik kan me niet eens herinneren wat ze toen gespeeld hebben joh. Is alweer zo lang geleden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik hou wel van de nedergrunge die ze vroeger maakten
Recycling.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
we kenne d'r altijd nog plankjes van zagen
Yep, is ook mooiiquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:38 schreef FANN het volgende:
dat ene liedje van het iz zo stil in mij enzo
die is toch ook van die dik hout
die vin ik wel mooi...
Stom publiek, was zeker vrij entree.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik kreeg een beetje last van plaastvervangende schaamte toen hij het publiek wilde laten klappen en niemand het deed
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Stom publiek, was zeker vrij entree.
morgen weer een dag...quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:53 schreef Talitha het volgende:
Ben bijna de hele avond bezig geweest met achterstallige emails beantwoorden. En het erge is dat ze nu natuurlijk weer gaan antwoorden. Zo blijf ik bezig.
Hé!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Stom publiek, was zeker vrij entree.
Ramses is een klasse apart.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |