quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:46 schreef sander89 het volgende:Mooi topic weer MMach, ook goed om te lezen dat je het goed naar je zin heb bij je eerst echte baan.
Kan je geen motor van de zaak krijgen of ben je al te gehecht aan je Yamaha GTS.
Hopelijk blijf je nog lang klussen en deel je het met de andere op fok forum.

Omdat ik zoveel km's doe ivm persoonlijke opvolging van werken en leveranciers (800 tot 1000km per week(!) ) zou ik een firmawagen met unlimited gebruik krijgen ergens in januari, maar dat is iets wat ik liever niet heb. Een auto is zo onflexibel als de pest. Als ik ergens moet zijn wil ik daar snel kunnen staan, zonder te wachten in files allerhande (maar ook zonder snelheidsovertredingen te begaan trouwens). Ik zit dagelijks zo'n 2.5u op de motor en ik kan gewoon niet beschrijven hoe goed die Yamaha GTS is. Ik heb al op heel wat moto's gereden, maar deze spant echt wel de kroon van rijplezier. Het probleem is dat hij na 2 jaar (of zelfs minder) volledig versleten zal zijn door dat aantal km's, maar dan koop ik me gewoon dezelfde. De beste motor voor deze toepassing waar ik ooit mee gereden heb, zonder twijfel
En over dat klussen: ik ben al aan het denken wat het volgende zou kunnen zijn

Ik zou niet weten wat andere mensen doen als ze thuiskomen van hun werk. TV kijken ofzo? Ik zou me rotvervelen mocht ik tussendoor ook niet wat klussen. Toegegeven, nu is het wat minder leuk omdat je na een lange stressy& hectische (which is what I like

)werkdag thuiskomt in een huis dat van top tot een onder een laag stof ligt en je er weer een uur of 2 invlamt. Maar ik heb dat wel nodig als compensatie voor overdag. Als ik te lang met mijn hoofd alleen werk, dan moet ik handenarbeid hebben om me weer goed in m'n vel te voelen. En 's avonds is er dan nog tijd genoeg over om eens iets te gaan drinken, om naar een concert te gaan (explosions in the sky op 9 sept, en spinvis op 7okt.

), of een vriendenavondje te houden.
ohja, ik denk dat vrijgezel zijn er ook wel voor iets tussen zit. Zoveel vrije tijd, ik ben dat al bijna niet meer gewoon
Ik heb het nog niet verteld, maar een vriendin van mij woont nu in de zolderstudio. Ze is handelsingenieur en is net begonnen met werken, en nu woont die daar echt, al voor minstens een jaar. Op je blote voeten van je eigen huis naar een vriendin kunnen stappen: aanrader
[ Bericht 3% gewijzigd door MMach op 03-09-2009 12:27:59 ]