Nog veel teveel:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:13 schreef bankrupcy het volgende:
Welkom trug,
Hoeveel kamers moeten nog verbeterd worden?
Badkamermeubel was in reclame, was niet eens 450¤ dacht ik, douchecabine idem dito, was maar tegen de 400¤, boiler heb ik van een kennis overgenomen, was nog maar 1.5jaar oud en ze hadden een combiketel gekocht, etc. Door te zoeken naar buitenkansjes kan je veel winnen. Niemand neemt de moeite om te zoeken, niemand neemt de moeite om het zelf te doen, en ja, dan betaal je wel veel, en dan vindt iedereen het normaal dat een badkamer 8000¤ moet gaan kosten oid. Ik vind dat niet normaalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:34 schreef klusfoobje het volgende:
Mooi werk !
Waar ik echter wel ff achter de oren heb gekrapt... je hebt dit gedana voor 2100 euro ?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Alleen al zo'n badkamer meubel kost ex kraan al snel tegen de 800 euro. Dan nog de cabine die je ook niet voor 1000 euro koopt, de douchekop en de boiler.
Het vinyl en de andere spullen vergeet ik dan even...
Hoe doe je dat ? ben erg nieuwsgierig aangezien ik ook een badkamer moet gaan doen...
ps, dat vinyl, is dat nog een speciaal merk ofzo? ALs je bij de gemiddelde tapijtboer gata kijken hebben ze vaak alleen dat elcheapo spul.
tadaa:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie heel veel stof en een mijnwerkerMaar wat heb je nu weer aangepakt?
De houten vloer zit er idd al in, is wel zwaar beschadigd. Maar ik denk dat ik die gewoon ga opschuren en de beschadigingen ga laten zitten, dat heeft nog iets van karakter zo'n vloer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:39 schreef Rewimo het volgende:
De houten vloer zit er al in zo te zien? Dus die ga je dan opknappen?
Lijkt me een mooie klus, wat zal het opknappen!
Dat is idd mottig, maar daar wordt aan gewerkt. Alle foto's staan al online, alleen het hotlinken wil nog niet werken. Die servermensen verzuipen in het werk en zijn er nog niet aan toegekomen om dat voor mijn account te enablen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:35 schreef Tazz het volgende:
Geweldig topic weer!
Edit: even wat oude topics doorgelopen, maar erg jammer dat sommige foto's niet meer werken of filmpjes niet meer online staan...
Ik heb nog nieuwe vloerdelen liggen, maar ik zou deze willen hergebruiken. Het uiteindelijke plan is de grote woonkamer in net dezelfde stijl uit te voeren. En de vloer daar is altijd beschermd geweest door vinyl en tapijt enzo. Ik wil dit deel van het huis zo origineel mogelijk houdenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:47 schreef AnneX het volgende:
Zo en je gaat dus verder met een echte tv lounge.
Prima !
Heb je nog nieuwe vloerdelen liggen in het andere huis?
Hopelijk te combineren met je nieuwe baan !
Succes en wij volgen je.
leuk om te horen , dan denken we er het zelfde over. Van de week in de Praxis gekeken naar die badkamer meubels. Ik kon en kan er echt niet bij met mijn verstand hoe ze op die prijzen komen...iidd spaanplaat met plastic en een scharniertje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:21 schreef MMach het volgende:
[..]
Nog veel teveel:
zolder, kamer van m'n broer, living, bijliving en een complete achterbouw inclusief keuken.
[..]
Badkamermeubel was in reclame, was niet eens 450¤ dacht ik, douchecabine idem dito, was maar tegen de 400¤, boiler heb ik van een kennis overgenomen, was nog maar 1.5jaar oud en ze hadden een combiketel gekocht, etc. Door te zoeken naar buitenkansjes kan je veel winnen. Niemand neemt de moeite om te zoeken, niemand neemt de moeite om het zelf te doen, en ja, dan betaal je wel veel, en dan vindt iedereen het normaal dat een badkamer 8000¤ moet gaan kosten oid. Ik vind dat niet normaalWant als je zelfs naar de allerduurste badkamermeubels kijkt (massieve houten dingen daargelaten, dat is toch mijn smaak niet), dan nog zijn ze gemaakt van spaanderplaat met wat plastiek over, wat sluitwerk, en daar vragen ze dan 2k voor. Iets wat je zelf voor nog geen 150¤ kan maken.
En kom niet af met 'ja maar mijn badkamermeubel heeft 2000¤ gekost en die scharnieren en schuifjes voelen toch veel kwaliteitsvoller aan'. Dat meubel van 450¤, daar is echt niets op aan te merken, en dat zeg ik, die zeer kritisch ben.
Idem dito voor die douchecabines. Als je eens kijkt wat voor materiaal dat maar is, dan weet je dat 1000¤ voor een douchecabine echt teveel is. Plastic is een extreem goedkope grondstof (nu toch nog), en een douchecabine bestaat bijna alleen maar uit plastic. En ook hier heb je niet het gevoel alsof je in een el cheapo douchecabine staat. Niets rammelt, alles is mooi, en de douchekop is kwaliteitsmateriaal.
Op die manier ben ik snel klaar, voor relatief weinig geld.
Dat vinyl was van novilon professional traffic rock oid dacht ik, dat was wel relatief duur voor vinyl, zo'n 35¤/m²
Ik smile!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:06 schreef AnneX het volgende:
smile MM smile ! je bent goed bezig.
Houd je de deuren naturel ? of in een kleur? als wit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |