Nou dat Zotheid zo zegt van: hey zal ik morgen ook naar Groningen komen? En jij: ja hoor kun je mooi m'n vader en opa helpen. Zotheid wilde natuurlijk alleen met jou "verven" MAAR DAT FEEST GAAT DAN MOOI NIET DOOR.quote:
Ooh op die manierquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dat Zotheid zo zegt van: hey zal ik morgen ook naar Groningen komen? En jij: ja hoor kun je mooi m'n vader en opa helpen. Zotheid wilde natuurlijk alleen met jou "verven" MAAR DAT FEEST GAAT DAN MOOI NIET DOOR.![]()
![]()
Je dacht toch niet dat ik het suf vind dat je met je vader en opa gaat verven, of wel?
Ik verdenk jullie daar ook van, jullie sluiten mij buiten. Allemaal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lamon denkt dat ik en andere KLB'ers van mijn leeftijd dat doen op msn en dan afspreken hoe we hem af gaan kraken. It's a conspiracy!
Ik vind jou nooit suf.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh op die manierja ik dacht dat je bedoelde dat je dat suf vond ja
!
Hoezo? Die dingen lopen heerlijk!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind jou nooit suf.
Alleen wanneer je Birkenstocks draagt.![]()
IK WIL BEST HAAR VADER EN OPA HELPEN HOOR.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dat Zotheid zo zegt van: hey zal ik morgen ook naar Groningen komen? En jij: ja hoor kun je mooi m'n vader en opa helpen. Zotheid wilde natuurlijk alleen met jou "verven" MAAR DAT FEEST GAAT DAN MOOI NIET DOOR.![]()
![]()
Je dacht toch niet dat ik het suf vind dat je met je vader en opa gaat verven, of wel?
Ik wist dat die ging komen.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lamon denkt dat ik en andere KLB'ers van mijn leeftijd dat doen op msn en dan afspreken hoe we hem af gaan kraken. It's a conspiracy!
Dat denkt hij echtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik verdenk jullie daar ook van, jullie sluiten mij buiten. Allemaal.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind jou nooit suf.
Alleen wanneer je Birkenstocks draagt.![]()
Ik had ze aan naar Barcelona en toen kreeg ik een blaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo? Die dingen lopen heerlijk!
Doe jij ook wel eens je penis tussen je benen klemmen voor de spiegel?quote:
Onlangs?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe jij ook wel eens je penis tussen je benen klemmen voor de spiegel?
Zou ik wel doen als ik een penis had. En daarna zou ik fappen tot ik erbij neer vielquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe jij ook wel eens je penis tussen je benen klemmen voor de spiegel?
Mijn opa is doodgegaan aan 80 jaar zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:29 schreef Biogarde het volgende:
HAHAHA!!![]()
![]()
![]()
Wat een dingenZijn wel hip wanneer je 80 bent.
Mijne is overleden tijdens WO II.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn opa is doodgegaan aan 80 jaar zijn.
Mijne is overleden op het wo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijne is overleden tijdens WO II.
Dronken posten op de wachttorenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijne is overleden tijdens WO II.
posten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dronken posten op de wachttoren![]()
![]()
![]()
![]()
!1;dd
Nee, tijdens het skiën.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dronken posten op de wachttoren![]()
![]()
![]()
![]()
!1;dd
Het waren mooie jaren met opa.quote:
Altijd beter dan een kelder.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn opa is een slavendrijver, hij wil dat ik morgenochtend om kwart over 8 in de auto zit.
Voor jou kamer ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn opa is een slavendrijver, hij wil dat ik morgenochtend om kwart over 8 in de auto zit.
Niet tijdens het fietsen ?quote:
Waarom zou ik daar over liegen?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:35 schreef dagdag het volgende:
[..]
posten?
hoe zou dat moeten, fok bestond toen nog niet hoor
Daar heb je een puntquote:
Mijn oma wilde mee om schoon te maken maar er was niets schoon te maken, alhoewel, alleen het tapijt. Maar dat is nu mijn klusje, JIPPIE!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Voor jouw kamer ja.
Oma ging bij mij mee om schoon te maken.![]()
quote:
Heb jij een grasmaaier ?quote:
M'n oma wou per se alles schoonmaken, de hele (nouja, zo groot is hij niet) badkamer en keuken. Daarna ging ze door met de ramen te lappen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb je een punt
[..]
Mijn oma wilde mee om schoon te maken maar er was niets schoon te maken, alhoewel, alleen het tapijt. Maar dat is nu mijn klusje, JIPPIE!
Ik ga dus maar eens naar bed, fijne nacht allemaal![]()
!
quote:
Slaap lekkah!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:47 schreef Acinonyx het volgende:
Wel, geef toe dat je hem hebt.
@Zotje:: Weltroeste![]()
Als je het maar niet waagt om die blonde stoot aan te stekenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:06 schreef iszinloos het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen dat er een ongeveer 50% kans is dat ik ben besmet met de Mexicaanse griep.
Ben op een verjaardag geweest waar zeker 1 persoon het had waarschijnlijk 2, maar die jonge moest nog getest worden en ik heb de uitslag nog niet gehoord.
En dit is dus serieus.
door mijn huis niet verder af te betalen, te verkopenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:11 schreef Acinonyx het volgende:
Tering ey hoe wil jij die slee ooit betalen![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:17 schreef dagdag het volgende:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lpjcwfocy3wo
balzak
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Godverdomme, maar 25.000 euros voor zo'n vette bak !![]()
Ben benieuwd wat het addertje is
quote:Fahrzeugbeschreibung des Anbieters:
Lamborghini Countach - Replica- Liebhaberfahrzeug!!!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:55 schreef dagdag het volgende:
zeg zou iemand een actie op handen kunnen zetten
3 ton voor dagdag
hey dat zeg je wel is vakerquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Neem gewoon zo'n grote beker met een deksel erop, plak er een sticker op van de KiKa of de Hartstichting en ga dan de deuren langs, wel een beetje zielig kijken, het werkt![]()
![]()
quote:
Ik heb wel twee ton voor je:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:55 schreef dagdag het volgende:
zeg zou iemand een actie op handen kunnen zetten
3 ton voor dagdag
Wat een lelijk stuk schroot.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:07 schreef dagdag het volgende:
Over 2,5 maand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of ik plunder mijn hele door mede ouders gefinancierde spaarrekening en koop , maar dat doe ik helaas maar niet
[ afbeelding ]
Nice one.quote:
Je hebt kansloos en je hebt die man.quote:
Ik wil even mijn beklag doen over...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je hebt kansloos en je hebt die man.![]()
Trouwens wat deed je op die site.
quote:
Het kan erger.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:06 schreef iszinloos het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen dat er een ongeveer 50% kans is dat ik ben besmet met de Mexicaanse griep.
Ben op een verjaardag geweest waar zeker 1 persoon het had waarschijnlijk 2, maar die jonge moest nog getest worden en ik heb de uitslag nog niet gehoord.
En dit is dus serieus.
Ergens wel heh.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, weet je hoe kankervet
Idd, daar hoop ik stiekem ook opquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ergens wel heh.![]()
Als ik dinsdag nog gezond ben is er waarschijnlijk niks aan de hand.
Maar ergens wil ik gewoon even een lichte vorm hebben.![]()
Gewoon om te kunnen zeggen dat ik Mexicaanse griep heb gehad.
Nja samen met zeker 3 ander hebben we een 50 % om het te hebben dus 1 van ons zal het wel krijgen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, daar hoop ik stiekem ook op
Je kan het beter nu hebben dan later een enge gemuteerde versie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ergens wel heh.![]()
Als ik dinsdag nog gezond ben is er waarschijnlijk niks aan de hand.
Maar ergens wil ik gewoon even een lichte vorm hebben.![]()
Gewoon om te kunnen zeggen dat ik Mexicaanse griep heb gehad.
Ja een derde of kwart zal het waarschijnlijk krijgen toch. Mja ik wil dan wel bij de eerste 1000 zitten op z'n minst.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan het beter nu hebben dan later een enge gemuteerde versie.
Het zou me niks verbazen als ik het voor het einde van deze maand ook heb. Zeker als iedereen na vakantie weer een beetje terug is en iedereen elkaar aansteekt tijdens het uitgaan en dergelijke. Of op een Lowlands, Sziget of zo'n pauperdansfeest.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:36 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja een derde of kwart zal het waarschijnlijk krijgen toch. Mja ik wil dan wel bij de eerste 1000 zitten op z'n minst.
Ik doe niet aan rages.![]()
![]()
Dude, die dingen zijn stoerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:13 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.artvinyl.com/en/pd_triplepack.html
Die dingen zijn echt te vet.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dude, die dingen zijn stoer
Het kan nog:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:36 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja een derde of kwart zal het waarschijnlijk krijgen toch. Mja ik wil dan wel bij de eerste 1000 zitten op z'n minst.
Ik doe niet aan rages.![]()
![]()
Ook wilde ik vandaag Sombrero's en mond kapjes gaan kopen. Maar was te lui.![]()
Nja we zien wel een vriend van me hoopt echt dat hij het heeft. Hij wil niet op vakantie ofzo.
Nee dat niet zou ook wel triest zijn want zijn vriendin is 14.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het kan nog:
Infecties in NL: 517
Besmet in NL: 126
Mondkapjes... Placebo's.
En die vriend zit onder de plak of niet?
Moet je een paar stoten voor je smoel? Kuifje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
morguhquote:
stormlooptopic jewaidsquote:
Wel fucking duur.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dude, die dingen zijn stoer
Snel! Laten we haar wegjagen dmv sexueel getinte opmerkingen!~quote:
Succes!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Snel! Laten we haar wegjagen dmv sexueel getinte opmerkingen!~
ps: KOM OP DAN, VIEZE GORE KAAANKAAAHLIJAH!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
14?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:48 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nee dat niet zou ook wel triest zijn want zijn vriendin is 14.![]()
Hij had afgesproken op vakantie te gaan met iemand die hij niet mag.Dus vandaar.
Maagd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:03 schreef gers het volgende:
LEKKER NEUQEN DIE HOER VAN ACHTER IN DE REET
Wat is een Meisje ?quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi.
Ik moet eens een keer voor mezelf gaan shoppen ipv voor de kindjes
Ik had het over klerenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Inderdaad, die kinders hebben al genoeg rammelaars en snoep, ga jij maar eens investeren in een FlavourWave Turbo
Oww.... ga je nooit shoppen bij de Large ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het over kleren
Wat is een flavourWave Turbo?
Ik kook wel gewoon.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oww.... ga je nooit shoppen bij de Large ?![]()
En dit is De FlavourWave![]()
[ afbeelding ]
Jaah haha das het lekkerste, niks kant-en-klaar spul annex magnetron-voer, echt kokenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kook wel gewoon.
En does aardig
Nu moet ik bekennen dat ik vanavond op de kermis een broodje speklap heb gehadquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jaah haha das het lekkerste, niks kant-en-klaar spul annex magnetron-voer, echt koken![]()
En ik ben aardig![]()
Schat.. (oh wat klinkt ik nou gayquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu moet ik bekennen dat ik vanavond op de kermis een broodje speklap heb gehad
Je noemt me dik! In welk boek is dat aardig?
Dan is het een stomme naamquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Schat.. (oh wat klinkt ik nou gay) De Large is een winkel, niet voor dikke mensen
!!
Oww nou krijg ik eigenlijk wel honger
Haha jaah het is niet een echt handige naamquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan is het een stomme naam
Kun je nagaan hoe vaak ik voor mezelf iets haal
Wie gaat er mee shoppen?
Als ik alleen ga, kom ik met niets thuis, of met allerlei zooi voor andere mensen
Ik heb niet echt schoenen nodig, dus ik doe een poging ze voorbij te lopen danquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Haha jaah het is niet een echt handige naam![]()
Ik ga mee ik ga mee ! Als je maar niet uren blijft rondhangen in schoenen-winkels, dat is een hel,, vooral als ik tussendoor niet even weg mag om een patatje te halen terwijl jij de winkel leeg koopt
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb niet echt schoenen nodig, dus ik doe een poging ze voorbij te lopen dan
Ik ben vanmiddag nog binnen geweest voor een interessant uitziend paar, in 1 winkel en heb niets gekochtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat gaat je zeker en vast niet lukken.... je aandacht wordt toch altijd op de een of andere manier getrokken door een 'interresant' uitziend paar, en van het een komt het ander..
Wauw wat ben jij sterk, ehhh... hoe lang heb je er over gedaan om niets te kopen ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag nog binnen geweest voor een interessant uitziend paar, in 1 winkel en heb niets gekocht
Ik ben naar binnen gelopen, heb onder die schoenen gekeken, zag zo gauw niet mn maat en weer naar buiten, verleiding weerstaan om verder te kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wauw wat ben jij sterk, ehhh... hoe lang heb je er over gedaan om niets te kopen ?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben naar binnen gelopen, heb onder die schoenen gekeken, zag zo gauw niet mn maat en weer naar buiten, verleiding weerstaan om verder te kijken
Ik ben het gewend om weinig geld te hebbenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hm, dit gedrag is me toch wel erg vreemd bij vrouwtjes, ben het nog niet eerder tegengekomen, dit vraagt nadere bestudering
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben het gewend om weinig geld te hebben
Nu heb ik wat meer, geef ik het nog liever aan andere dingen uit dan mezelf
(meestal dan )
Inderdaad, doe dan maar Den Bos of Eindhovenquote:
Ik werk welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Och dat probleem ken ik... kheb ook nooit geen ene rooie rot-cent, maar werk jij niet dan ?![]()
Die kinders kunnen wel met een zakje snoep minder
Das wel dichtbij jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Inderdaad, doe dan maar Den Bos of Eindhoven
JA hallo, mooi niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Inderdaad, doe dan maar Den Bos of Eindhoven
Och daar las ik overheen, wat voert u tegenwoordig uit op de doordeweekse werk-dag ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
[..]
Ik werk wel
Vandaar: 'wat meer'
Wat vind jij dan dichtbijquote:
ik wil wel met jou naar bosquote:
what in the fuck, helemaal in de bovenkant van Nederlandquote:
heb je een vriend?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ok let's gooo, wat gaan we doen./
Ik woon in Eindhoven, verkeerde smiley-keus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Och daar las ik overheen, wat voert u tegenwoordig uit op de doordeweekse werk-dag ?![]()
[..]
Wat vind jij dan dichtbij
das een stadtquote:
Godver, in Eindhoven ? Daar heb ik nog de helft van mijn leven gewoondquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik woon in Eindhoven, verkeerde smiley-keus.
en iets wat heel saai klinkt
geef even een voorzetje zoals, 'goh ik vind je best grappig'quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meerdere, hoezo? maakt toch niet uit voor wat we gaan doen
Ik al mn hele levenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Godver, in Eindhoven ? Daar heb ik nog de helft van mijn leven gewoond
he?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:17 schreef dagdag het volgende:
[..]
geef even een voorzetje zoals, 'goh ik vind je best grappig'
Het is in 10 jaar tijd wel echt pauper geworden zeg, in mijn ouwe straat wonen nou alleen nog maar tokkies van het niveau petjes-volk...quote:
Jij woonde op de Edisonstraat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het is in 10 jaar tijd wel echt pauper geworden zeg, in mijn ouwe straat wonen nou alleen nog maar tokkies van het niveau petjes-volk...
ligt eraan waar je zit idd, ik zit hier ook niet echt goedquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het is in 10 jaar tijd wel echt pauper geworden zeg, in mijn ouwe straat wonen nou alleen nog maar tokkies van het niveau petjes-volk...
Eindhoven, zo even voor mij aan de onderkant van Nederlandquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
what in the fuck, helemaal in de bovenkant van Nederland
hahaha jij bent echt gappigquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:22 schreef dagdag het volgende:
OOOH LIEVE ALLURE
IK VIND JE ZO TOF
WIL JE MET MIJ EEN IJSSSSSSSJE ETEN
MET HAGELSLAG EROP
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ligt eraan waar je zit idd, ik zit hier ook niet echt goed
Nou, fijne nacht nog, ik ga kijken of er nog iets op tv is
Oke cool, uitgaan is echt domquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haa alluur.
Neuh, geen zin. En ik heb een beetje buikpijn.
Owjaa... logischquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eindhoven, zo even voor mij aan de onderkant van Nederland
Tonglere heb ik tot anderhalf jaar geleden gewoond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
het nog milde deel Tongelre...![]()
Heh slaap lekker alvast
Moeten wij nou vragen waarom?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:25 schreef DeLuna het volgende:
Laatste keer dat ik in Eindhoven was op 23 maart 2008
Oh nee... kutjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moeten wij nou vragen waarom?
Oke komtie
Waaaroommmm?!!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:25 schreef DeLuna het volgende:
Laatste keer dat ik in Eindhoven was op 23 maart 2008
Ow oke, ja ik eigenlijk andersom, maar omdat ik nu niet uitga is uitgaan voor domme menschquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk ook nooit uit.Alleen naar concerten.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:27 schreef Smart_ass het volgende:
Alluur, heb je toevallig gezopen ofzo?![]()
Nee, alleen Eindhoven is zo ver voor mij dus dan onthou ik datquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, alleen Eindhoven is zo ver voor mij dus dan onthou ik dat
ja nee dat word ik niet vandaag. Denk je dat je anders geen kans bij me maakt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:32 schreef dagdag het volgende:
Allure meld even als je dronken ben, dan ga ik een poging doen om je uit (elkaar te trekken)
je huis te lokken
wil je met mij trouwen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:31 schreef Allure_ het volgende:
Wat wou je mij sturen, zeg maar hier.Ik heb geen geheimen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:32 schreef dagdag het volgende:
Allure meld even als je dronken ben, dan ga ik een poging doen om je uit (elkaar te trekken)
je huis te lokken
Gewoon niet bemoeien helmonder.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gebruik de tractor-straal, kapitein dagdag
Nou, je mist niks hoor. Misschien het FEC, daar is ooit een mus doodgebukst geloof ik. Of was het toch dood geschoten? Ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Owww op zo'n fiets, ik ben eigenlijk nog nooit in Leeuwarden geweest, het verste dat ik ben gegaan was Lelystad voor een verjaardag
ja boh over 2,5 maand dan kan mijn dodge mee hehquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. neem je mij mee naar italie?
oke is goed! maar geen boh meer dan zeggen danquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:36 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja boh over 2,5 maand dan kan mijn dodge mee heh
Livorno we komen eraaaaaaaaaaaaaan
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, je mist niks hoor. Misschien het FEC, daar is ooit een mus doodgebukst geloof ik. Of was het toch dood geschoten? Ik weet het niet meer
Weet ik niet, ik woon er niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
In Leeuwarden rijden ze toch ook nog met paard-en-wagens enzulks ?
Jah godver, in welk Friesch' gehucht lig jij dan te verstoffen ?quote:
HEEREEENVEEEEENquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah godver, in welk Friesch' gehucht lig jij dan te verstoffen ?
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moest van m'n moeder een advertentie op marktplaats zetten dat ik een kamer in Nijmegen zoek, nou ik heb het geweten hoor. Een paar uur later al een aanbieding voor een kamer in het centrum tegen betaling in natura.
Ik moest van m'n moeder een advertentie op marktplaats zetten dat ik een kamer in Nijmegen zoek, nou ik heb het geweten hoor. Een paar uur later al een aanbieding voor een kamer in het centrum voor betaling in natura.
Ik moest van m'n moeder een advertentie op marktplaats zetten dat ik een kamer in Nijmegen zoek, nou ik heb het geweten hoor. Een paar uur later al een aanbieding voor een kamer in het centrum tegen betaling in natura.
Ja, je moet ook wel geluk hebben. En het scheelt wanneer je zoekt. Als je vroeg genoeg zoekt dan zoeken al die middelbare scholieren nog niet omdat ze nog niet weten of ze geslaagd zijn of niet. Nu wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Paar vrienden van mij gaan aankomend jaar studeren, die hadden binnen een week nadat het jaar klaar was al een kamer.
Schijnbaar niet. En mijn berichtje is best leuk. Snap er niets van.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Nog steeds geen zimmer? Dat moet toch echt wel te doen zijn via kamernet.
Hoevaak heb je nou gereageerd in totaal?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Schijnbaar niet. En mijn berichtje is best leuk. Snap er niets van.
Zijn de huizen daar wel van steen enzulks ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben dan ook niet anders gewend
ik zag het ja, je wilt wel erg graagquote:
Wat nou je zou mij foto's sturenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:54 schreef dagdag het volgende:
[..]
ik zag het ja, je wilt wel erg graag
ja dat zal ik morgenvroeg even doen, aangezien ik op mobiel internet en dat best kut isquote:
Wij hebben beton. Kan niet eens fatsoenlijk een spijker in de muur slaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zijn de huizen daar wel van steen enzulks ?
Oke dan, ik wacht daar wel opquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:57 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja dat zal ik morgenvroeg even doen, aangezien ik op mobiel internet en dat best kut is
Heeft verder niks met jou te maken, want ik houd van je
Best vaak. Ik ben wel twee keer uitgenodigd (in Arnhem dan) en een keer in Nijmegen wezen kijken via DirectWonen, maar dat was allemaal niets.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoevaak heb je nou gereageerd in totaal?
Ah oke, wel echt balen als dat allemaal niks is dan.. Maarja, gewoon maar blijven reageren toch? En wat vind je dan niet goed aan de kamers die je hebt gezien?quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Best vaak. Ik ben wel twee keer uitgenodigd (in Arnhem dan) en een keer in Nijmegen wezen kijken via DirectWonen, maar dat was allemaal niets.
Vanaf het moment dat je binnen komt moet je gewoon gaan aanpappen met de mensen die daar wonen. Er komen ook zat debielen op af die hun mond helemaal niet opentrekkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
Die van directwonen daarvan vond ik de huisgenoten gewoon niet leuk, en zij zouden mij ook niet gekozen hebben, dat weet ik zeker. In Arnhem vond ik de kamer te klein en ben ik bovendien ook niet gekozen, en bij die andere in Arnhem kwamen 100 mensen kijken en heb ik niets meer van gehoord.
Maargoed, ik ben ook niet iemand die er heel erg uitspringt tussen 15 andere mensen die komen kijken. Ik ben gewoon niet zo enorm spontaan en enthousiast denk ik.
Heh moet je gewoon wat harder slaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij hebben beton. Kan niet eens fatsoenlijk een spijker in de muur slaan
quote:
Het feest kan beginnennn want All is binnenquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:05 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Allure![]()
Eindelijk weer leven in de sc
Boohhhhh neuken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het feest kan beginnennn want All is binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Boohhhhh neuken?
Nee sorry net al gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
lol nee tandenpoetsen ....wasquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben je aan het fappen, je regaeert zo traag.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:14 schreef Allure_ het volgende:
Pas je berichten niet zo aan da's confusing.
Weet ik nog niet.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!
Nee, ik ben wel goeddd stoned
Da's uit 2008, wel lezen he. Maar ik ga slapen, leuk zo die one on one time zeg! Salaam beslemaquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Da's uit 2008, wel lezen he. Maar ik ga slapen, leuk zo die one on one time zeg! Salaam beslema.
Omdat ik me dan verveel.quote:
Als je een leuk onderwerp weet blij ik.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:21 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Omdat ik me dan verveel.![]()
En slapen is zwaar over gewaardeerd.![]()
Lekkah ketsen kletsen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je een leuk onderwerp weet blij ik.
jA dat vind ik wel een leuk onderwerp, maar je hebt van die losers die altijd gaan terug lezen enzo dus dat kan nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
uuuhhhhmmmm![]()
We kunnen het over sc''ers hebben.
Ik weet niet wat je leuk vindnoem jij eens wat dan.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jA dat vind ik wel een leuk onderwerp, maar je hebt van die losers die altijd gaan terug lezen enzo dus dat kan niet.
Ik ga toch echt slapen, ik ben te gaarrr.
Slaap lekker.
Doe maar met bloodysunday, ik ben echt moequote:Op zondag 2 augustus 2009 03:27 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Pm dan ik heb geen zin om te pitten.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe maar met bloodysunday, ik ben echt moe!
Ander keertje doen we wel gossip.
quote:
quote:
Stelletje nachtbrakers.quote:
Ja toch maar porno kijken.quote:
Ahh. Ik kijk HIMYM en daarna ga ik slapen.quote:
Ja ik ga maar echt eens denk ik.quote:Op zondag 2 augustus 2009 04:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh. Ik kijk HIMYM en daarna ga ik slapen.
Veel plezier nog.![]()
Wel... wait... trusten!quote:Op zondag 2 augustus 2009 04:10 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja ik ga maar echt eens denk ik.![]()
Haven fun met barney he's awsome!!!!!!!
jij doeiquote:
Ik zocht iets gevats om te zeggen maar ik kwam met niks goeds op.quote:Op zondag 2 augustus 2009 04:20 schreef remlof het volgende:
Zo'n pubermeisje vond het nodig om aan m'n borsthaar te zitten terwijl ik in de rij voor de plee stond
Heb haar maar op haar kont gelsagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |