Nou dat Zotheid zo zegt van: hey zal ik morgen ook naar Groningen komen? En jij: ja hoor kun je mooi m'n vader en opa helpen. Zotheid wilde natuurlijk alleen met jou "verven" MAAR DAT FEEST GAAT DAN MOOI NIET DOOR.quote:
Ooh op die manierquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dat Zotheid zo zegt van: hey zal ik morgen ook naar Groningen komen? En jij: ja hoor kun je mooi m'n vader en opa helpen. Zotheid wilde natuurlijk alleen met jou "verven" MAAR DAT FEEST GAAT DAN MOOI NIET DOOR.![]()
![]()
Je dacht toch niet dat ik het suf vind dat je met je vader en opa gaat verven, of wel?
Ik verdenk jullie daar ook van, jullie sluiten mij buiten. Allemaal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lamon denkt dat ik en andere KLB'ers van mijn leeftijd dat doen op msn en dan afspreken hoe we hem af gaan kraken. It's a conspiracy!
Ik vind jou nooit suf.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh op die manierja ik dacht dat je bedoelde dat je dat suf vond ja
!
Hoezo? Die dingen lopen heerlijk!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind jou nooit suf.
Alleen wanneer je Birkenstocks draagt.![]()
IK WIL BEST HAAR VADER EN OPA HELPEN HOOR.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dat Zotheid zo zegt van: hey zal ik morgen ook naar Groningen komen? En jij: ja hoor kun je mooi m'n vader en opa helpen. Zotheid wilde natuurlijk alleen met jou "verven" MAAR DAT FEEST GAAT DAN MOOI NIET DOOR.![]()
![]()
Je dacht toch niet dat ik het suf vind dat je met je vader en opa gaat verven, of wel?
Ik wist dat die ging komen.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lamon denkt dat ik en andere KLB'ers van mijn leeftijd dat doen op msn en dan afspreken hoe we hem af gaan kraken. It's a conspiracy!
Dat denkt hij echtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik verdenk jullie daar ook van, jullie sluiten mij buiten. Allemaal.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind jou nooit suf.
Alleen wanneer je Birkenstocks draagt.![]()
Ik had ze aan naar Barcelona en toen kreeg ik een blaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo? Die dingen lopen heerlijk!
Doe jij ook wel eens je penis tussen je benen klemmen voor de spiegel?quote:
Onlangs?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe jij ook wel eens je penis tussen je benen klemmen voor de spiegel?
Zou ik wel doen als ik een penis had. En daarna zou ik fappen tot ik erbij neer vielquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe jij ook wel eens je penis tussen je benen klemmen voor de spiegel?
Mijn opa is doodgegaan aan 80 jaar zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:29 schreef Biogarde het volgende:
HAHAHA!!![]()
![]()
![]()
Wat een dingenZijn wel hip wanneer je 80 bent.
Mijne is overleden tijdens WO II.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn opa is doodgegaan aan 80 jaar zijn.
Mijne is overleden op het wo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijne is overleden tijdens WO II.
Dronken posten op de wachttorenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijne is overleden tijdens WO II.
posten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dronken posten op de wachttoren![]()
![]()
![]()
![]()
!1;dd
Nee, tijdens het skiën.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dronken posten op de wachttoren![]()
![]()
![]()
![]()
!1;dd
Het waren mooie jaren met opa.quote:
Altijd beter dan een kelder.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn opa is een slavendrijver, hij wil dat ik morgenochtend om kwart over 8 in de auto zit.
Voor jou kamer ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn opa is een slavendrijver, hij wil dat ik morgenochtend om kwart over 8 in de auto zit.
Niet tijdens het fietsen ?quote:
Waarom zou ik daar over liegen?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:35 schreef dagdag het volgende:
[..]
posten?
hoe zou dat moeten, fok bestond toen nog niet hoor
Daar heb je een puntquote:
Mijn oma wilde mee om schoon te maken maar er was niets schoon te maken, alhoewel, alleen het tapijt. Maar dat is nu mijn klusje, JIPPIE!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Voor jouw kamer ja.
Oma ging bij mij mee om schoon te maken.![]()
quote:
Heb jij een grasmaaier ?quote:
M'n oma wou per se alles schoonmaken, de hele (nouja, zo groot is hij niet) badkamer en keuken. Daarna ging ze door met de ramen te lappen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb je een punt
[..]
Mijn oma wilde mee om schoon te maken maar er was niets schoon te maken, alhoewel, alleen het tapijt. Maar dat is nu mijn klusje, JIPPIE!
Ik ga dus maar eens naar bed, fijne nacht allemaal![]()
!
quote:
Slaap lekkah!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:47 schreef Acinonyx het volgende:
Wel, geef toe dat je hem hebt.
@Zotje:: Weltroeste![]()
Als je het maar niet waagt om die blonde stoot aan te stekenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:06 schreef iszinloos het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen dat er een ongeveer 50% kans is dat ik ben besmet met de Mexicaanse griep.
Ben op een verjaardag geweest waar zeker 1 persoon het had waarschijnlijk 2, maar die jonge moest nog getest worden en ik heb de uitslag nog niet gehoord.
En dit is dus serieus.
door mijn huis niet verder af te betalen, te verkopenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:11 schreef Acinonyx het volgende:
Tering ey hoe wil jij die slee ooit betalen![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:17 schreef dagdag het volgende:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lpjcwfocy3wo
balzak
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Godverdomme, maar 25.000 euros voor zo'n vette bak !![]()
Ben benieuwd wat het addertje is
quote:Fahrzeugbeschreibung des Anbieters:
Lamborghini Countach - Replica- Liebhaberfahrzeug!!!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:55 schreef dagdag het volgende:
zeg zou iemand een actie op handen kunnen zetten
3 ton voor dagdag
hey dat zeg je wel is vakerquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Neem gewoon zo'n grote beker met een deksel erop, plak er een sticker op van de KiKa of de Hartstichting en ga dan de deuren langs, wel een beetje zielig kijken, het werkt![]()
![]()
quote:
Ik heb wel twee ton voor je:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:55 schreef dagdag het volgende:
zeg zou iemand een actie op handen kunnen zetten
3 ton voor dagdag
Wat een lelijk stuk schroot.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:07 schreef dagdag het volgende:
Over 2,5 maand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of ik plunder mijn hele door mede ouders gefinancierde spaarrekening en koop , maar dat doe ik helaas maar niet
[ afbeelding ]
Nice one.quote:
Je hebt kansloos en je hebt die man.quote:
Ik wil even mijn beklag doen over...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je hebt kansloos en je hebt die man.![]()
Trouwens wat deed je op die site.
quote:
Het kan erger.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:06 schreef iszinloos het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen dat er een ongeveer 50% kans is dat ik ben besmet met de Mexicaanse griep.
Ben op een verjaardag geweest waar zeker 1 persoon het had waarschijnlijk 2, maar die jonge moest nog getest worden en ik heb de uitslag nog niet gehoord.
En dit is dus serieus.
Ergens wel heh.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, weet je hoe kankervet
Idd, daar hoop ik stiekem ook opquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ergens wel heh.![]()
Als ik dinsdag nog gezond ben is er waarschijnlijk niks aan de hand.
Maar ergens wil ik gewoon even een lichte vorm hebben.![]()
Gewoon om te kunnen zeggen dat ik Mexicaanse griep heb gehad.
Nja samen met zeker 3 ander hebben we een 50 % om het te hebben dus 1 van ons zal het wel krijgen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, daar hoop ik stiekem ook op
Je kan het beter nu hebben dan later een enge gemuteerde versie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ergens wel heh.![]()
Als ik dinsdag nog gezond ben is er waarschijnlijk niks aan de hand.
Maar ergens wil ik gewoon even een lichte vorm hebben.![]()
Gewoon om te kunnen zeggen dat ik Mexicaanse griep heb gehad.
Ja een derde of kwart zal het waarschijnlijk krijgen toch. Mja ik wil dan wel bij de eerste 1000 zitten op z'n minst.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan het beter nu hebben dan later een enge gemuteerde versie.
Het zou me niks verbazen als ik het voor het einde van deze maand ook heb. Zeker als iedereen na vakantie weer een beetje terug is en iedereen elkaar aansteekt tijdens het uitgaan en dergelijke. Of op een Lowlands, Sziget of zo'n pauperdansfeest.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:36 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja een derde of kwart zal het waarschijnlijk krijgen toch. Mja ik wil dan wel bij de eerste 1000 zitten op z'n minst.
Ik doe niet aan rages.![]()
![]()
Dude, die dingen zijn stoerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:13 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.artvinyl.com/en/pd_triplepack.html
Die dingen zijn echt te vet.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dude, die dingen zijn stoer
Het kan nog:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:36 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja een derde of kwart zal het waarschijnlijk krijgen toch. Mja ik wil dan wel bij de eerste 1000 zitten op z'n minst.
Ik doe niet aan rages.![]()
![]()
Ook wilde ik vandaag Sombrero's en mond kapjes gaan kopen. Maar was te lui.![]()
Nja we zien wel een vriend van me hoopt echt dat hij het heeft. Hij wil niet op vakantie ofzo.
Nee dat niet zou ook wel triest zijn want zijn vriendin is 14.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het kan nog:
Infecties in NL: 517
Besmet in NL: 126
Mondkapjes... Placebo's.
En die vriend zit onder de plak of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |