Neequote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:46 schreef nelisb het volgende:
Sbsettings is een jailbreak programma. Heb je een jailbreak op je iphone?
Thanksquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
geen probleem, doordat de iphone officieel geen background applicaties accepteerd
Que?quote:
Dat wil ik ook weten!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:27 schreef Repeat het volgende:
Gaat je batterij ook harder leeg als je de hele dag in een omgeving bent zonder bereik? Kan me zo voorstellen dat ie dan de hele tijd aan het zoeken is? Dan kan ik hem waarschijnlijk beter op flightmode zetten?
Als je 'm op stand-by hebt staan, gaat ie toch niet zoeken? Neem ik tenminste aan, met mijn non-kennis.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:27 schreef Repeat het volgende:
Gaat je batterij ook harder leeg als je de hele dag in een omgeving bent zonder bereik? Kan me zo voorstellen dat ie dan de hele tijd aan het zoeken is? Dan kan ik hem waarschijnlijk beter op flightmode zetten?
Je moet toch gebeld kunnen worden? Tuurlijk wil je telefoon dan signaal hebben...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je 'm op stand-by hebt staan, gaat ie toch niet zoeken? Neem ik tenminste aan, met mijn non-kennis.
Oh ja ... Zie je wel dat ik me met dit soort zaken gewoon niet moet bemoeien ...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef Repeat het volgende:
Je moet toch gebeld kunnen worden? Tuurlijk wil je telefoon dan signaal hebben...
Ga maar eens naar het noorden, in mijn woonplaats heb ik nooit 3G bereik, alleen maar gprsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:31 schreef Nashje het volgende:
Aha! Dat verklaart misschien wel wat. Maar hoe kom ik dan aan 3G en niet dat stomme rondje? Want dan heb ik maar weinig 3G bereik lijkt wel...
Weet iemand welke provider in dat opzicht het best is (bereik bij evenementen e.d.)?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weten!!
Weet uit ervaring dat T-mobile vooral op drukke plaatsen(heb het over Lowlands) nog weleens gewoon dagenlang géén bereik heeft.
Bestaat er al ergens een buddyfinder met GPS dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:00 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Weet iemand welke provider in dat opzicht het best is (bereik bij evenementen e.d.)?
Dan is een pre-paid kaartje in een ouwe GSM misschien een betere oplossing dan een iPhone waar ik alleen de of-line Lowlands app op kan bekijken
Als je het over de duvel hebt: een SMS van Ll met de Ll app
Ziet er leuk uit, alleen waarom werkt die buddyfinder (en de kaart) nou niet met GPSDan heb je er ook nog iets aan als je té dronken bent.
Zonder twijfel, vodafone!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:00 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Weet iemand welke provider in dat opzicht het best is (bereik bij evenementen e.d.)?
Dan is een pre-paid kaartje in een ouwe GSM misschien een betere oplossing dan een iPhone waar ik alleen de of-line Lowlands app op kan bekijken
Als je het over de duvel hebt: een SMS van Ll met de Ll app
Ziet er leuk uit, alleen waarom werkt die buddyfinder (en de kaart) nou niet met GPSDan heb je er ook nog iets aan als je té dronken bent.
Eh... geen idee? Maar als ik een iPhone app met een festivalkaartje en locatiediensten zou bouwen zou ik de GPS aanspreken om de juiste plek te vinden - en niet de gebruikerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bestaat er al ergens een buddyfinder met GPS dan?
Hier bvquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:10 schreef suno het volgende:
Kan zo dadelijk mijn iPhone ophalen, heeft iemand een site waarin duidelijk de stappen zijn geschreven hoe de iPhone gejailbreaked kan worden..
Dank.
Tsja hij vroeg om een site die dat beschrijft. Geef ik hem die natuurlijk. Iphoneclub is ook een goede site daarvoor!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:10 schreef nelisb het volgende:
Gespam de hele tijd.
www.iphoneclub.nl staat alles perfect beschreven.
mooie dealquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:44 schreef kree het volgende:
Kreeg een mailtje van de postbank (ing) over een aanbieding van een Iphone 3gs
De allernieuwste iPhone met ruim ¤100 voordeel
iPhone 3GS 16 GB voor ¤ 19,95 (normaal ¤99,95)
Geen aansluitkosten (normaal ¤52,50)
Maandelijks100 gratis extra sms'jes
Onbeperkt internetten
I.c.m. een T-Mobile i-150 abonnement van ¤29,95 p/mnd
Blijkbaar zit je dus wel 2 jaar aan het abbo vast.
Is dit nog een beetje een goede deal?
Of kan ik beter ergens anders kijken?
Beter ga je het niet vinden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:44 schreef kree het volgende:
Kreeg een mailtje van de postbank (ing) over een aanbieding van een Iphone 3gs
De allernieuwste iPhone met ruim ¤100 voordeel
iPhone 3GS 16 GB voor ¤ 19,95 (normaal ¤99,95)
Geen aansluitkosten (normaal ¤52,50)
Maandelijks100 gratis extra sms'jes
Onbeperkt internetten
I.c.m. een T-Mobile i-150 abonnement van ¤29,95 p/mnd
Blijkbaar zit je dus wel 2 jaar aan het abbo vast.
Is dit nog een beetje een goede deal?
Of kan ik beter ergens anders kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |