quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]Moest voor het stoplicht wachten en was meteen doorweekt (wel regenjas aan gelukkig).
Alien is my homeboy!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Tuurlijk won de Alien, die is unin.. oninv..... onoverwinnelijk
Heb jij al geantwoord op de POLL?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
Niets, enkel m'n neus drukken op het feit dat ik behoorlijk aangeschoten ben
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
THE Screamqueen herself
[ afbeelding ]
ow ja okay dat was vlak voor de spaceship neerdaalde en haar een onderscheiding gaf voor getoonde predator moedquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, Preditor dacht dat ie de Alien over de rand van de kliff had gegooid. Draaide om, Ging dat wijf besmeuren met zijn bloed blabla nobody cares en dan Alien met zijn staart door zijn borst. en trok hem mee.
De volgende keerquote:
In NY zie je ze ook wel. Ook veel van die fietskoeriers, maar toch ook gewone mensen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Wat on-amerikaans!
Kijken ze daar niet heel raar van op? (fietsende mensen that is)
I thought it was yo momma?quote:
klopt! Dit ben ik!quote:
Nee hoor, zie hier regelmatig mensen op de fiets.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dacht dat in amerika alleen koeriers deden fietsen
en nederlandse immigranten![]()
whaha that's like sickquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klopt! Dit ben ik!![]()
ain't i sweet..
[ afbeelding ]
Cate Blanchettquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gisteren the curious case of Benjamin Button gezien![]()
. Cate
.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klopt! Dit ben ik!![]()
ain't i sweet..
[ afbeelding ]
Notes on a scandal is ook mooi.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Cate Blanchett![]()
whoo, vond haar écht goed in Elizabeth. Ik was toen helemaal om.
In Nederland fiets bijna altijd. (of taxi)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, zie hier regelmatig mensen op de fiets.
ja, ook met Judi Dench.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Notes on a scandal is ook mooi.
En Babel natuurlijk.Cate
En niet te vergeten als Galadrielquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Babel natuurlijk.Cate
Met al dat verkeer kan ik me dat wel voorstellen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
In Nederland fiets bijna altijd. (of taxi)
Maar fiets nooit in NY.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:40 schreef muay-toy het volgende:
is dit nou het homo topic? helemaal niets over de parade? waarom lullen jullie over films en van alles en nog wat en niet over het ontvangen van een reetdouwer of felatie. bah wannabee's
En velen met zo'n fucking helm op, maar auto's letten er wel op en op sommige stukken een soort van fietspad. En veel in Central Park, natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met al dat verkeer kan ik me dat wel voorstellen.
wat wil je weten schatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:40 schreef muay-toy het volgende:
is dit nou het homo topic? helemaal niets over de parade? waarom lullen jullie over films en van alles en nog wat en niet over het ontvangen van een reetdouwer of felatie. bah wannabee's
neuk drink zequote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:47 schreef Nuno_G het volgende:
en ik ben fris om uit te gaan
wat ga je doen? kroeg?quote:
quote:
Maak een poll/quote:
zoals altijdquote:
Als er echt iets belangrijks is gebeurd, dan geef je maar een link. Anders geloof ik het wel.quote:
Ik had nog stiekem gehoopt dat Ang3l hier zijn dudesnude password had gepost, maar neej.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is er echt niks belangrijks gebeurd.
Ik heb echt mijn best gedaan...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had nog stiekem gehoopt dat Ang3l hier zijn dudesnude password had gepost, maar neej..
Op verzoek per PMquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had nog stiekem gehoopt dat Ang3l hier zijn dudesnude password had gepost, maar neej..
Weer blij dat je er nu weer een jaar vanaf bent.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:14 schreef Stroekie het volgende:
dank voor alle goede wensen
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van..
noodzakelijk kwaad ben ook liever gast dan gastheer op feestjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weer blij dat je er nu weer een jaar vanaf bent.
Ja, niet dat ik niet nieuwsgierig ben.quote:
Die ene foto gelieve niet op fok te plaatsenquote:
training voor aussie booz camp?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:42 schreef Baltar het volgende:
En de nummering klopt wederom weer eens niet![]()
Zo, al een fles witte wijn achter de kiezen
komt goed! Is ook MIJN verjaardagscadeauquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ene foto gelieve niet op fok te plaatsen
Die met de bloemetjesstring?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ene foto gelieve niet op fok te plaatsen
Ja die op je tafel en bedquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die met de bloemetjesstring?
wachtrij misschienquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:50 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit net te kijken, maar ik heb nog geen PM
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt goed! Is ook MIJN verjaardagscadeau
*wijst naar kaartjesautomaat*quote:
babel is wel erg mooie film !quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Babel natuurlijk.Cate
mijn verjaardag wat doe jequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is er echt niks belangrijks gebeurd.
samjustme ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moet ik morgen nog iemand ontlopen?
maar veel plezier in elk geval !quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moet ik morgen nog iemand ontlopen?
of hijs ook uit slettenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:18 schreef Stroekie het volgende:
mieke in slaap gevallen na fles wijn 2 ?
neuh hooguit de reaktietijd tussen 21.00 en 01.00 inhalenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Stroek,wil je het topic in je eentje volmaken ofzo?
je hebt al de hele avond PMquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mieke weet niet eens hoe hij zou moeten sletten
ga je morgen naar amsterdam?quote:
jammer, maar dan zie ik je volgende weekquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee morgenavond verjaardagsvisite dus geen pride 8 was nog leeg in agenda dus die staat
slaap lekker en eet smakelijk bij la placequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer, maar dan zie ik je volgende week
ga ik nu slaepen
ciao
tot nu toe alleen maar flessen rode wijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat heb je trouwens allemaal voor je verjaardag gekregen stroekie?
Ben ikquote:
Misschien zit er wel ZuidAfrikaanse rode wijn bij...quote:
dus je zit nu met 6 flessen ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tot nu toe alleen maar flessen rode wijn
nee pas 2. Zondag krijg ik gewone cadeautjes van mijn neefjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus je zit nu met 6 flessen ofzo?
ah okquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee pas 2. Zondag krijg ik gewone cadeautjes van mijn neefjes
1 fles was al te veelquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, pas als je ze in een avond leeg drinkt
of niet zo vroegquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:10 schreef Nuno_G het volgende:
Ik moet niet zo laat uitgaan, goodnight all![]()
![]()
![]()
hips
Je zegt het maar hoor, ik laat zo het zangzaad aanrukken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:50 schreef Eustace. het volgende:
Goedemorgen! De vogeltjes fluiten vrolijk, en ik ben er een van.Ik kan niet fluiten maar dat terzijde.
dankjewel!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:24 schreef Yurithemaster het volgende:
nu ik er toch ben zet ik dan maar alvast de broodjes, koffie, jus, thee, melk, en voor bonnie wijn op tafel
Zangzaad? Is dat een erotisch vogeltje of zo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je zegt het maar hoor, ik laat zo het zangzaad aanrukken.
Zie ik eruit als een bioloog?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zangzaad? Is dat een erotisch vogeltje of zo?
Korter?quote:Ohja, heb ik weer, straks naar de kapper maar ik weet nu nog niet hoe ik 't wil.
Mwa, dat nog niet eens perse heel veel. Het moet meer heel veel uitgedund worden. Ik heb nu van dat aziatische dikke kind of haar.quote:
brabo mode aan. Ik was bij de kapper om mijn haar te laten bijknippenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een bioloog?
[..]
Korter?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
brabo mode aan. Ik was bij de kapper om mijn haar te laten bijknippen
Ja ik ken dat ja...mijn ex heeft Indonesisch bloed en had dat ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:01 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mwa, dat nog niet eens perse heel veel. Het moet meer heel veel uitgedund worden. Ik heb nu van dat aziatische dikke kind of haar.
Tot op je schouders?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
brabo mode aan. Ik was bij de kapper om mijn haar te laten bijknippen
Ik zou eerder zeggen...klaar met de pride.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:25 schreef Vlarp het volgende:
Zo, gedoucht en klaar voor de pride
Korte broeken weer vandaagWaarom zijn de weersites het nooit met elkaar eens?
iddquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen...klaar met de pride.
Ga je trouwens leuke dingen doen vandaag?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar ik moet misschien nog HEUL lang (tot 10 in de ochtend)
kut. ik moet er ook maar eens achterheen gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Zo 2 kaarten voor Tori Amos... 2e concert
Weer terug naar bed of wakker blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |