jammer, maar dan zie ik je volgende weekquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee morgenavond verjaardagsvisite dus geen pride 8 was nog leeg in agenda dus die staat
slaap lekker en eet smakelijk bij la placequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer, maar dan zie ik je volgende week
ga ik nu slaepen
ciao
tot nu toe alleen maar flessen rode wijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat heb je trouwens allemaal voor je verjaardag gekregen stroekie?
Ben ikquote:
Misschien zit er wel ZuidAfrikaanse rode wijn bij...quote:
dus je zit nu met 6 flessen ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tot nu toe alleen maar flessen rode wijn
nee pas 2. Zondag krijg ik gewone cadeautjes van mijn neefjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus je zit nu met 6 flessen ofzo?
ah okquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee pas 2. Zondag krijg ik gewone cadeautjes van mijn neefjes
1 fles was al te veelquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, pas als je ze in een avond leeg drinkt
of niet zo vroegquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:10 schreef Nuno_G het volgende:
Ik moet niet zo laat uitgaan, goodnight all![]()
![]()
![]()
hips
Je zegt het maar hoor, ik laat zo het zangzaad aanrukken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:50 schreef Eustace. het volgende:
Goedemorgen! De vogeltjes fluiten vrolijk, en ik ben er een van.Ik kan niet fluiten maar dat terzijde.
dankjewel!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:24 schreef Yurithemaster het volgende:
nu ik er toch ben zet ik dan maar alvast de broodjes, koffie, jus, thee, melk, en voor bonnie wijn op tafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |