Zangzaad? Is dat een erotisch vogeltje of zo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je zegt het maar hoor, ik laat zo het zangzaad aanrukken.
Zie ik eruit als een bioloog?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zangzaad? Is dat een erotisch vogeltje of zo?
Korter?quote:Ohja, heb ik weer, straks naar de kapper maar ik weet nu nog niet hoe ik 't wil.
Mwa, dat nog niet eens perse heel veel. Het moet meer heel veel uitgedund worden. Ik heb nu van dat aziatische dikke kind of haar.quote:
brabo mode aan. Ik was bij de kapper om mijn haar te laten bijknippenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een bioloog?
[..]
Korter?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
brabo mode aan. Ik was bij de kapper om mijn haar te laten bijknippen
Ja ik ken dat ja...mijn ex heeft Indonesisch bloed en had dat ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:01 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mwa, dat nog niet eens perse heel veel. Het moet meer heel veel uitgedund worden. Ik heb nu van dat aziatische dikke kind of haar.
Tot op je schouders?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
brabo mode aan. Ik was bij de kapper om mijn haar te laten bijknippen
Ik zou eerder zeggen...klaar met de pride.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:25 schreef Vlarp het volgende:
Zo, gedoucht en klaar voor de pride
Korte broeken weer vandaagWaarom zijn de weersites het nooit met elkaar eens?
iddquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen...klaar met de pride.
Ga je trouwens leuke dingen doen vandaag?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar ik moet misschien nog HEUL lang (tot 10 in de ochtend)
kut. ik moet er ook maar eens achterheen gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Zo 2 kaarten voor Tori Amos... 2e concert
Weer terug naar bed of wakker blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |