Dat zou ook wel een beetje mosterd na de maaltijd zijn. Laat het nu maar een hunk zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
whoo dat is echt vet! ik ben echt ernome fan van Alien.![]()
![]()
![]()
Maar volgens mij gaat zij niet meer Ripley spelen.
maar dat aanraden heb ik nooit gezegd.quote:
Cijfers is m'n werk, dus ja en verder:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wacht ff... het valt je wel op dat de nummering niet klopt, maar de rest van de TT valt je niet op?
Nee dat heb ik er zelf van gemaakt...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar dat aanraden heb ik nooit gezegd.![]()
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Cijfers is m'n werk, dus ja en verder:
G_E is op vakantiequote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:12 schreef Yurithemaster het volgende:
en nu maar wachten tot er weer gefraudeerd word
ja maar Alien is Ripley.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:10 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat zou ook wel een beetje mosterd na de maaltijd zijn. Laat het nu maar een hunk zijn![]()
Niets, enkel m'n neus drukken op het feit dat ik behoorlijk aangeschoten benquote:
Veels te belegen inmiddels. Hetzelfde als er weer een Halloween komt met Jamie Leequote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar Alien is Ripley.Maar ja, ze is al op leeftijd.
geen plu meegenomen?quote:
Jamie gaat dood in Halloween: Resurrection. Dat was echt een kutfilm. H2O was wel een heerlijke kijkweg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Veels te belegen inmiddels. Hetzelfde als er weer een Halloween komt met Jamie Lee
Ze zit wel in Avatar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar Alien is Ripley.Maar ja, ze is al op leeftijd.
welke jamie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jamie gaat dood in Halloween: Resurrection. Dat was echt een kutfilm. H2O was wel een heerlijke kijkweg.
En Freddy straks in bios![]()
vond alien vs predator toch wel een waar cinematisch kunstwerkjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Veels te belegen inmiddels. Hetzelfde als er weer een Halloween komt met Jamie Lee
moest het ff googlen. Maar als ik het zo zie, kan ze best nog wel een Alien film maken. Maar een prequel gaat moeilijk worden.quote:
jaminquote:
Ja, vond het een heerlijke kijkweg filmquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vond alien vs predator toch wel een waar cinematisch kunstwerkje
nee predator won!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, vond het een heerlijke kijkweg film![]()
![]()
En de Alien won!ik had toch niets met Preditor
fuck em!
Tuurlijk won de Alien, die is unin.. oninv..... onoverwinnelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, vond het een heerlijke kijkweg film![]()
![]()
En de Alien won!ik had toch niets met Preditor
fuck em!
quote:
dacht dat in amerika alleen koeriers deden fietsenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]Moest voor het stoplicht wachten en was meteen doorweekt (wel regenjas aan gelukkig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |