Ervaring?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef Eustace. het volgende:
Pijpen in het vliegtuig is voor poessy's. Pijpen in de bioscoopzaal is het echte werk.
Meerdere keren.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Pijpen in het vliegtuig, heel onschuldig
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja hee! maar hij is niet klaargekomen natuurlijk he
Ohja, en in de invalidenwc van de bioscoop.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Meerdere keren.Oké, toegegeven, bij het mondwerk zaten er maar 2 anderen in de zaal, en dat waren een stel giegelende Uggsdollie's die helemaal vooraan zaten. En een andere keer gewoon lief en braaf met de hand bij elkaar.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Meerdere keren.Oké, toegegeven, bij het mondwerk zaten er maar 2 anderen in de zaal, en dat waren een stel giegelende Uggsdollie's die helemaal vooraan zaten. En een andere keer gewoon lief en braaf met de hand bij elkaar.
Kom op...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde dat het onschuldiger is dan te gaan neuken op de wc.
Was die film dan zo opwindend?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
dat klopt, dit was ook meer een 'uitstapje'.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef wonderer het volgende:
Sowieso ergens anders dan gezellig in bed pijpen
Nee, eerder saai. Maar daar kozen we de film ook op uit, zo min mogelijk mensen zodat we konden zoenen.quote:
pijpen kan altijd en overalquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef wonderer het volgende:
Sowieso ergens anders dan gezellig in bed pijpen
met onschuldiger bedoelde ik had het meer over de handeling dan of ik wel of niet beschut zit, u know?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kom op...Op t toilet is het nog een beetje beschut zeg maar
Nee, je moet ook niet trekken, je moet pijpenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat klopt, dit was ook meer een 'uitstapje'.![]()
ik doe het liefst ook in bed of op de bank. Je hoort wel eens verhalen in lift, pashokjes enzo.. trekt me helemaal niet.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:03 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Daar is, denk ik, iedereen het wel over eens.
ben jij ook zo'n iemand die in het restaurant onder de tafel duikt om 'je servet' te zoeken.quote:
nunokito ???quote:
Ik laat mijn servet altijd vallen om R te laten zoekenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben jij ook zo'n iemand die in het restaurant onder de tafel duikt om 'je servet' te zoeken.
yea kon er niks anders van maken Nunito perhaps.. ja beter of Nukitoquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik laat mijn servet altijd vallen om R te laten zoeken
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik laat mijn servet altijd vallen om R te laten zoeken
ik kende het ook niet.quote:
zo heeft ie R ook gevangen, R marcheerde door de stad en Nunito liet z'n witte zakdoek vallen =quote:
Was het verhaal niet anders? Dat het geen witte zakdoek was maar alle kleuren van de regenboog in beide kontzakken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zo heeft ie R ook gevangen, R marcheerde door de stad en Nunito liet z'n witte zakdoek vallen =
nunitoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea kon er niks anders van maken Nunito perhaps.. ja beter of Nukito
mag hij toch van zijn ouders met jou weg?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:16 schreef Eustace. het volgende:
Morgen zie ik hem weer, maar dan 4 weken niet meer.Blegh.
not even closequote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zo heeft ie R ook gevangen, R marcheerde door de stad en Nunito liet z'n witte zakdoek vallen =
ja hoelang hebben jullie met elkaar? En hoe hebben jullie elkaar ontmoet?quote:
whahahahaha..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Was het verhaal niet anders? Dat het geen witte zakdoek maar alle kleuren van de regenboog in beide kontzakken.![]()
hoe was het borrelen, bonnie?
Ik ga de 12e 10 dagen weg, hij werkt doordeweeks, die zaterdag dat ik terugkom wordt 't hem niet, als hij volgende week weer naar Groningen komt valt het op. Dus op z'n vroegst pas over 4 weken. Morgen nog, en dan heel lang niet meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mag hij toch van zijn ouders met jou weg?
hoezo 4 weken pas? is wel aan de lange kant, maar om nou elkaar elke dag te zien dan is het binnen twee weken over.
wat ga je doen? kroeg, club, putasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
whahahahaha..![]()
![]()
fuck ik blijf erin hahaha
ja was chill, ben effe thuis me gedoucht en straks weer weg
hoevaak is ie nu al naar groningen geweets dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:22 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ga de 12e 10 dagen weg, hij werkt doordeweeks, die zaterdag dat ik terugkom wordt 't hem niet, als hij volgende week weer naar Groningen komt valt het op. Dus op z'n vroegst pas over 4 weken. Morgen nog, en dan heel lang niet meer.
Ondertussen kan iedereen het raden wat de vraag is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar kom je nog eens met die vraag?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja hoelang hebben jullie met elkaar? En hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
Lijkt wel het verhaal van Romeo en Julliet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:22 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ga de 12e 10 dagen weg, hij werkt doordeweeks, die zaterdag dat ik terugkom wordt 't hem niet, als hij volgende week weer naar Groningen komt valt het op. Dus op z'n vroegst pas over 4 weken. Morgen nog, en dan heel lang niet meer.
oh?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ondertussen kan iedereen het raden wat de vraag is.![]()
![]()
aaaahhhhh llievvquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
9 jaar, ik ken hem al van zijn 10e of zo, zijn ouders zijn vrienden van mijn ouders, op zijn 17e hebben we voor het eerst, we zijn een jaar of zo uit elkaar geweest tussendoor. Dit is een heeeeeeel lang verhaal in 1 zin
Elke keer. Is veel anoniemer voor hem als hij hierheen komt dan als ik bijv. naar zijn dorp kom, of Leeuwarden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoevaak is ie nu al naar groningen geweets dan?
Maar in dat verhaal zat niet één van de twee in de kast.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Lijkt wel het verhaal van Romeo en Julliet.
lol a bar lekker half op straat in en uit 'ole'quote:
en hoe vaak is dat?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:28 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Elke keer. Is veel anoniemer voor hem als hij hierheen komt dan als ik bijv. naar zijn dorp kom, of Leeuwarden.
ja geweldig is dat! dat buiten hangen bij een bar, bloedheet nogquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol a bar lekker half op straat in en uit 'ole'
1movie ? at least 3 sequelsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaahhhhh llievvdit verhaal screams movie off the week.
yep ga ook zoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol a bar lekker half op straat in en uit 'ole'
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:28 schreef Eustace. het volgende:
[quote]
Maar in dat verhaal zat niet één van de twee in de kast.
o god ja, uitmelken die shit.quote:
op zijn minstquote:
ja man er zijn paar dope clubs idd, ga er niet heel vaak heen in de weekends vind het op straat ook leuker de gaybars en straight liggen door elkaar zeg maar eigenlijk als vreemde weet je niet eens echt wat nou gay of straigt is iedereen gaat overal, veel toffer als amsterdam bijvoorbeeld waar het geconcentreerd is in dat ene flut straatje. en alle soorten bars toch, caribe, barretjes waar veel toeristen gaan, barretjes met flamenco wat ze in adam welles doen zo een mobiele bierbar op straat staat hier bij een paar iedere avond op straatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja geweldig is dat! dat buiten hangen bij een bar, bloedheet nog![]()
Hoe is het uitgaan daar? Goede clubs, kroegen?
Ga je vaak naar gaybars?
dacht dat ik al een grote rol hadquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
we kunnen je ook een rol geven in de [homo] drama serie
Het is ook wel handig als je dat bv tegen je vrienden zegt, want Rik wist het bv ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vier mijn verjaardag 8 augustus, de voorspellingen zijn HEET
Ej dont blame me!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:42 schreef Baltar het volgende:
En de nummering klopt wederom weer eens niet![]()
Zo, al een fles witte wijn achter de kiezen
Grote jongen! trots op jequote:
net zoals Bairro Altoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja man er zijn paar dope clubs idd, ga er niet heel vaak heen in de weekends vind het op straat ook leuker de gaybars en straight liggen door elkaar zeg maar eigenlijk als vreemde weet je niet eens echt wat nou gay of straigt is iedereen gaat overal, veel toffer als amsterdam bijvoorbeeld waar het geconcentreerd is in dat ene flut straatje. en alle soorten bars toch, caribe, barretjes waar veel toeristen gaan, barretjes met flamenco wat ze in adam welles doen zo een mobiele bierbar op straat staat hier bij een paar iedere avond op straat
flut straatjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja man er zijn paar dope clubs idd, ga er niet heel vaak heen in de weekends vind het op straat ook leuker de gaybars en straight liggen door elkaar zeg maar eigenlijk als vreemde weet je niet eens echt wat nou gay of straigt is iedereen gaat overal, veel toffer als amsterdam bijvoorbeeld waar het geconcentreerd is in dat ene flut straatje. en alle soorten bars toch, caribe, barretjes waar veel toeristen gaan, barretjes met flamenco wat ze in adam welles doen zo een mobiele bierbar op straat staat hier bij een paar iedere avond op straat
god, jij bent scherp na een fles wijn! Ik had het niet eens gezien. Goed, ik heb ook meer op.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:42 schreef Baltar het volgende:
ik heb niks op en ik zag het nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
god, jij bent scherp na een fles wijn! Ik had het niet eens gezien. Goed, ik heb ook meer op.
quote:
Hier nu ook opeens.quote:
elke kermis isquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
dat is toch algemeen bekend?!
Alhoewel de kermis in A'dam/A'veen een hoog bontkraaggehalte had. Tenminste, vroeger..
ja, maar je zal je bril wel niet op hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb niks op en ik zag het niet
Baas boven baasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
god, jij bent scherp na een fles wijn! Ik had het niet eens gezien. Goed, ik heb ook meer op.
of het zal me een worst wezen of de nummering kloptquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar je zal je bril wel niet op hebben.
ik heb nog nooit in bairro alto op straat gelegen *whistle*quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
net zoals Bairro Alto![]()
-edit- alleen hebben wij hier Fado in plaats van Flamenco
ja gevoel is onbeschrijfbaar, als ik in amsterdam ben in zomermaanden wil ik ook altijd buitenstaan en zijn maar het is het net niet ofzoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
flut straatje![]()
klopt! hier leeft men meer op straat.
Kermisquote:
quote:
Onder invloed ja... Dus dat noemen ze een excuusquote:
klopt omdat als je buiten wilt roken, je glas binnen moet laten staan. Net zoals in NY. Echt kut!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[quote]ja gevoel is onbeschrijfbaar, als ik in amsterdam ben in zomermaanden wil ik ook altijd buitenstaan en zijn maar het is het net niet ofzo
Gut jij kriijgt wel heel veel namen hierzo, Mieke Ass up Face down/up, Bonniequote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zal wel meer baas boven bonnie zijn.
Nee, hoor, ook dan wie zich brand moet op de blaren zittenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Onder invloed ja... Dus dat noemen ze een excuus
tuurlijk, kermis an sich is leuk, de attracties and stuff. Maar er waren altijd vechtpartijen en dat soort bullshit. Ook openlijk drugs gebruiken.quote:
Dat laatste vooral. Echt. Een en al Nuno's. Sieraden, glim glim, gel etc.quote:
Dat is eigenlijk een vertekend beeldquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
Gut jij kriijgt wel heel veel namen hierzo, Mieke Ass up Face down/up, Bonnie
ja man, bedoel heb et in dammie ook naar me zin enzo... maar dat ja, rete irritant. dus ik hang altijd de domme toerist uit en ik spreek geen nederlands zogenaamdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klopt omdat als je buiten wilt roken, je glas binnen moet laten staan. Net zoals in NY. Echt kut!!
maar hier, bless them, mag nog alles!met glas en al naar buiten. Binnen mag er nog gerookt worden.
ik ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ik heb nog nooit in bairro alto op straat gelegen *whistle*
ik moest keihard lachen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Echt. Een en al Nuno's. Sieraden, glim glim, gel etc.
En ze moesten 2 vrouwen ui elkaar hale, de politie.
De ene had een kind bij wat maar stond te huilen "Mama niet dooeeennn!" en die moeder (natuurlijk jong) er maar op slaan
more like, every other dayquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een vertekend beeldzo'n bonnie ben ik niet. Tis niet dat ik elke dag drink.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Echt. Een en al Nuno's. Sieraden, glim glim, gel etc.
En ze moesten 2 vrouwen ui elkaar hale, de politie.
De ene had een kind bij wat maar stond te huilen "Mama niet dooeeennn!" en die moeder (natuurlijk jong) er maar op slaan
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja man, bedoel heb et in dammie ook naar me zin enzo... maar dat ja, rete irritant. dus ik hang altijd de domme toerist uit en ik spreek geen nederlands zogenaamd
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja man, bedoel heb et in dammie ook naar me zin enzo... maar dat ja, rete irritant. dus ik hang altijd de domme toerist uit en ik spreek geen nederlands zogenaamd
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een vertekend beeldzo'n bonnie ben ik niet. Tis niet dat ik elke dag drink.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
Je kent het hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kan je ze wel goed in de gaten houden of ze niet over je lullen en een poot uitdraait omdat je toch maar een tourist bent.
ja maar ik ben op vakantie, dus dan telt het niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
more like, every other dayIk ook niet... alleen vrijdag, zaterdag,zondag
...........maandag....woensdag....ow alweer vrijdag....zaterdag..zondag.... und so weiter
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, hoor, ook dan wie zich brand moet op de blaren zitten
I Heart Jew jokesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar ik ben op vakantie, dus dan telt het niet.![]()
![]()
Tis net zoals een joods iemand die een club sandwich eet, want als bacon daartussen zit dan telt dat ook niet.![]()
o.k. erg flauw weer hahah
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:00 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk lid van de club?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk lid van de club?
ja, hij is homo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk lid van de club?
Wacht ff... het valt je wel op dat de nummering niet klopt, maar de rest van de TT valt je niet op?quote:
whoo dat is echt vet! ik ben echt ernome fan van Alien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:06 schreef Baltar het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.depers.nl/ente(...)weer-Alien-film.html
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
Poll: Ben je lid van de Miles High ClubJa, kan het iedereen aanraden! Nee (nog niet), De volgende keer! Nee, geen behoefte aan Ik ben Mike heb heb alleen orale seks gehad (zonder klaar te komen, maar dat boeit niet) en kan het iedereen aanraden
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA het wijn droop gewoon uit mijn mond van het lachen!!!!![]()
![]()
Dat zou ook wel een beetje mosterd na de maaltijd zijn. Laat het nu maar een hunk zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
whoo dat is echt vet! ik ben echt ernome fan van Alien.![]()
![]()
![]()
Maar volgens mij gaat zij niet meer Ripley spelen.
maar dat aanraden heb ik nooit gezegd.quote:
Cijfers is m'n werk, dus ja en verder:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wacht ff... het valt je wel op dat de nummering niet klopt, maar de rest van de TT valt je niet op?
Nee dat heb ik er zelf van gemaakt...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar dat aanraden heb ik nooit gezegd.![]()
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Cijfers is m'n werk, dus ja en verder:
G_E is op vakantiequote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:12 schreef Yurithemaster het volgende:
en nu maar wachten tot er weer gefraudeerd word
ja maar Alien is Ripley.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:10 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat zou ook wel een beetje mosterd na de maaltijd zijn. Laat het nu maar een hunk zijn![]()
Niets, enkel m'n neus drukken op het feit dat ik behoorlijk aangeschoten benquote:
Veels te belegen inmiddels. Hetzelfde als er weer een Halloween komt met Jamie Leequote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar Alien is Ripley.Maar ja, ze is al op leeftijd.
geen plu meegenomen?quote:
Jamie gaat dood in Halloween: Resurrection. Dat was echt een kutfilm. H2O was wel een heerlijke kijkweg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Veels te belegen inmiddels. Hetzelfde als er weer een Halloween komt met Jamie Lee
Ze zit wel in Avatar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar Alien is Ripley.Maar ja, ze is al op leeftijd.
welke jamie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jamie gaat dood in Halloween: Resurrection. Dat was echt een kutfilm. H2O was wel een heerlijke kijkweg.
En Freddy straks in bios![]()
vond alien vs predator toch wel een waar cinematisch kunstwerkjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Veels te belegen inmiddels. Hetzelfde als er weer een Halloween komt met Jamie Lee
moest het ff googlen. Maar als ik het zo zie, kan ze best nog wel een Alien film maken. Maar een prequel gaat moeilijk worden.quote:
jaminquote:
Ja, vond het een heerlijke kijkweg filmquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vond alien vs predator toch wel een waar cinematisch kunstwerkje
nee predator won!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, vond het een heerlijke kijkweg film![]()
![]()
En de Alien won!ik had toch niets met Preditor
fuck em!
Tuurlijk won de Alien, die is unin.. oninv..... onoverwinnelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, vond het een heerlijke kijkweg film![]()
![]()
En de Alien won!ik had toch niets met Preditor
fuck em!
quote:
dacht dat in amerika alleen koeriers deden fietsenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]Moest voor het stoplicht wachten en was meteen doorweekt (wel regenjas aan gelukkig).
nee, Preditor dacht dat ie de Alien over de rand van de kliff had gegooid. Draaide om, Ging dat wijf besmeuren met zijn bloed blabla nobody cares en dan Alien met zijn staart door zijn borst. en trok hem mee.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]Moest voor het stoplicht wachten en was meteen doorweekt (wel regenjas aan gelukkig).
Alien is my homeboy!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Tuurlijk won de Alien, die is unin.. oninv..... onoverwinnelijk
Heb jij al geantwoord op de POLL?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
Niets, enkel m'n neus drukken op het feit dat ik behoorlijk aangeschoten ben
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
THE Screamqueen herself
[ afbeelding ]
ow ja okay dat was vlak voor de spaceship neerdaalde en haar een onderscheiding gaf voor getoonde predator moedquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, Preditor dacht dat ie de Alien over de rand van de kliff had gegooid. Draaide om, Ging dat wijf besmeuren met zijn bloed blabla nobody cares en dan Alien met zijn staart door zijn borst. en trok hem mee.
De volgende keerquote:
In NY zie je ze ook wel. Ook veel van die fietskoeriers, maar toch ook gewone mensen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Wat on-amerikaans!
Kijken ze daar niet heel raar van op? (fietsende mensen that is)
I thought it was yo momma?quote:
klopt! Dit ben ik!quote:
Nee hoor, zie hier regelmatig mensen op de fiets.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dacht dat in amerika alleen koeriers deden fietsen
en nederlandse immigranten![]()
whaha that's like sickquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klopt! Dit ben ik!![]()
ain't i sweet..
[ afbeelding ]
Cate Blanchettquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gisteren the curious case of Benjamin Button gezien![]()
. Cate
.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klopt! Dit ben ik!![]()
ain't i sweet..
[ afbeelding ]
Notes on a scandal is ook mooi.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Cate Blanchett![]()
whoo, vond haar écht goed in Elizabeth. Ik was toen helemaal om.
In Nederland fiets bijna altijd. (of taxi)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, zie hier regelmatig mensen op de fiets.
ja, ook met Judi Dench.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Notes on a scandal is ook mooi.
En Babel natuurlijk.Cate
En niet te vergeten als Galadrielquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Babel natuurlijk.Cate
Met al dat verkeer kan ik me dat wel voorstellen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
In Nederland fiets bijna altijd. (of taxi)
Maar fiets nooit in NY.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:40 schreef muay-toy het volgende:
is dit nou het homo topic? helemaal niets over de parade? waarom lullen jullie over films en van alles en nog wat en niet over het ontvangen van een reetdouwer of felatie. bah wannabee's
En velen met zo'n fucking helm op, maar auto's letten er wel op en op sommige stukken een soort van fietspad. En veel in Central Park, natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met al dat verkeer kan ik me dat wel voorstellen.
wat wil je weten schatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:40 schreef muay-toy het volgende:
is dit nou het homo topic? helemaal niets over de parade? waarom lullen jullie over films en van alles en nog wat en niet over het ontvangen van een reetdouwer of felatie. bah wannabee's
neuk drink zequote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:47 schreef Nuno_G het volgende:
en ik ben fris om uit te gaan
wat ga je doen? kroeg?quote:
quote:
Maak een poll/quote:
zoals altijdquote:
Als er echt iets belangrijks is gebeurd, dan geef je maar een link. Anders geloof ik het wel.quote:
Ik had nog stiekem gehoopt dat Ang3l hier zijn dudesnude password had gepost, maar neej.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is er echt niks belangrijks gebeurd.
Ik heb echt mijn best gedaan...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had nog stiekem gehoopt dat Ang3l hier zijn dudesnude password had gepost, maar neej..
Op verzoek per PMquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had nog stiekem gehoopt dat Ang3l hier zijn dudesnude password had gepost, maar neej..
Weer blij dat je er nu weer een jaar vanaf bent.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:14 schreef Stroekie het volgende:
dank voor alle goede wensen
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van..
noodzakelijk kwaad ben ook liever gast dan gastheer op feestjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weer blij dat je er nu weer een jaar vanaf bent.
Ja, niet dat ik niet nieuwsgierig ben.quote:
Die ene foto gelieve niet op fok te plaatsenquote:
training voor aussie booz camp?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:42 schreef Baltar het volgende:
komt goed! Is ook MIJN verjaardagscadeauquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ene foto gelieve niet op fok te plaatsen
Die met de bloemetjesstring?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ene foto gelieve niet op fok te plaatsen
Ja die op je tafel en bedquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die met de bloemetjesstring?
wachtrij misschienquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:50 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit net te kijken, maar ik heb nog geen PM
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt goed! Is ook MIJN verjaardagscadeau
*wijst naar kaartjesautomaat*quote:
babel is wel erg mooie film !quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Babel natuurlijk.Cate
mijn verjaardag wat doe jequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is er echt niks belangrijks gebeurd.
samjustme ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moet ik morgen nog iemand ontlopen?
maar veel plezier in elk geval !quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moet ik morgen nog iemand ontlopen?
of hijs ook uit slettenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:18 schreef Stroekie het volgende:
mieke in slaap gevallen na fles wijn 2 ?
neuh hooguit de reaktietijd tussen 21.00 en 01.00 inhalenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Stroek,wil je het topic in je eentje volmaken ofzo?
je hebt al de hele avond PMquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mieke weet niet eens hoe hij zou moeten sletten
ga je morgen naar amsterdam?quote:
jammer, maar dan zie ik je volgende weekquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee morgenavond verjaardagsvisite dus geen pride 8 was nog leeg in agenda dus die staat
slaap lekker en eet smakelijk bij la placequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer, maar dan zie ik je volgende week
ga ik nu slaepen
ciao
tot nu toe alleen maar flessen rode wijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat heb je trouwens allemaal voor je verjaardag gekregen stroekie?
Ben ikquote:
Misschien zit er wel ZuidAfrikaanse rode wijn bij...quote:
dus je zit nu met 6 flessen ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tot nu toe alleen maar flessen rode wijn
nee pas 2. Zondag krijg ik gewone cadeautjes van mijn neefjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus je zit nu met 6 flessen ofzo?
ah okquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee pas 2. Zondag krijg ik gewone cadeautjes van mijn neefjes
1 fles was al te veelquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, pas als je ze in een avond leeg drinkt
of niet zo vroegquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:10 schreef Nuno_G het volgende:
Ik moet niet zo laat uitgaan, goodnight all![]()
![]()
![]()
hips
Je zegt het maar hoor, ik laat zo het zangzaad aanrukken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:50 schreef Eustace. het volgende:
Goedemorgen! De vogeltjes fluiten vrolijk, en ik ben er een van.Ik kan niet fluiten maar dat terzijde.
dankjewel!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:24 schreef Yurithemaster het volgende:
nu ik er toch ben zet ik dan maar alvast de broodjes, koffie, jus, thee, melk, en voor bonnie wijn op tafel
Zangzaad? Is dat een erotisch vogeltje of zo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je zegt het maar hoor, ik laat zo het zangzaad aanrukken.
Zie ik eruit als een bioloog?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zangzaad? Is dat een erotisch vogeltje of zo?
Korter?quote:Ohja, heb ik weer, straks naar de kapper maar ik weet nu nog niet hoe ik 't wil.
Mwa, dat nog niet eens perse heel veel. Het moet meer heel veel uitgedund worden. Ik heb nu van dat aziatische dikke kind of haar.quote:
brabo mode aan. Ik was bij de kapper om mijn haar te laten bijknippenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een bioloog?
[..]
Korter?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
brabo mode aan. Ik was bij de kapper om mijn haar te laten bijknippen
Ja ik ken dat ja...mijn ex heeft Indonesisch bloed en had dat ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:01 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mwa, dat nog niet eens perse heel veel. Het moet meer heel veel uitgedund worden. Ik heb nu van dat aziatische dikke kind of haar.
Tot op je schouders?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
brabo mode aan. Ik was bij de kapper om mijn haar te laten bijknippen
Ik zou eerder zeggen...klaar met de pride.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:25 schreef Vlarp het volgende:
Zo, gedoucht en klaar voor de pride
Korte broeken weer vandaagWaarom zijn de weersites het nooit met elkaar eens?
iddquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen...klaar met de pride.
Ga je trouwens leuke dingen doen vandaag?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar ik moet misschien nog HEUL lang (tot 10 in de ochtend)
kut. ik moet er ook maar eens achterheen gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Zo 2 kaarten voor Tori Amos... 2e concert
Weer terug naar bed of wakker blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |