Ervaring?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef Eustace. het volgende:
Pijpen in het vliegtuig is voor poessy's. Pijpen in de bioscoopzaal is het echte werk.
Meerdere keren.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Pijpen in het vliegtuig, heel onschuldig
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja hee! maar hij is niet klaargekomen natuurlijk he
Ohja, en in de invalidenwc van de bioscoop.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Meerdere keren.Oké, toegegeven, bij het mondwerk zaten er maar 2 anderen in de zaal, en dat waren een stel giegelende Uggsdollie's die helemaal vooraan zaten. En een andere keer gewoon lief en braaf met de hand bij elkaar.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Meerdere keren.Oké, toegegeven, bij het mondwerk zaten er maar 2 anderen in de zaal, en dat waren een stel giegelende Uggsdollie's die helemaal vooraan zaten. En een andere keer gewoon lief en braaf met de hand bij elkaar.
Kom op...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde dat het onschuldiger is dan te gaan neuken op de wc.
Was die film dan zo opwindend?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
dat klopt, dit was ook meer een 'uitstapje'.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef wonderer het volgende:
Sowieso ergens anders dan gezellig in bed pijpen
Nee, eerder saai. Maar daar kozen we de film ook op uit, zo min mogelijk mensen zodat we konden zoenen.quote:
pijpen kan altijd en overalquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef wonderer het volgende:
Sowieso ergens anders dan gezellig in bed pijpen
met onschuldiger bedoelde ik had het meer over de handeling dan of ik wel of niet beschut zit, u know?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kom op...Op t toilet is het nog een beetje beschut zeg maar
Nee, je moet ook niet trekken, je moet pijpenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat klopt, dit was ook meer een 'uitstapje'.![]()
ik doe het liefst ook in bed of op de bank. Je hoort wel eens verhalen in lift, pashokjes enzo.. trekt me helemaal niet.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:03 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Daar is, denk ik, iedereen het wel over eens.
ben jij ook zo'n iemand die in het restaurant onder de tafel duikt om 'je servet' te zoeken.quote:
nunokito ???quote:
Ik laat mijn servet altijd vallen om R te laten zoekenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben jij ook zo'n iemand die in het restaurant onder de tafel duikt om 'je servet' te zoeken.
yea kon er niks anders van maken Nunito perhaps.. ja beter of Nukitoquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik laat mijn servet altijd vallen om R te laten zoeken
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik laat mijn servet altijd vallen om R te laten zoeken
ik kende het ook niet.quote:
zo heeft ie R ook gevangen, R marcheerde door de stad en Nunito liet z'n witte zakdoek vallen =quote:
Was het verhaal niet anders? Dat het geen witte zakdoek was maar alle kleuren van de regenboog in beide kontzakken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zo heeft ie R ook gevangen, R marcheerde door de stad en Nunito liet z'n witte zakdoek vallen =
nunitoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea kon er niks anders van maken Nunito perhaps.. ja beter of Nukito
mag hij toch van zijn ouders met jou weg?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:16 schreef Eustace. het volgende:
Morgen zie ik hem weer, maar dan 4 weken niet meer.Blegh.
not even closequote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zo heeft ie R ook gevangen, R marcheerde door de stad en Nunito liet z'n witte zakdoek vallen =
ja hoelang hebben jullie met elkaar? En hoe hebben jullie elkaar ontmoet?quote:
whahahahaha..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Was het verhaal niet anders? Dat het geen witte zakdoek maar alle kleuren van de regenboog in beide kontzakken.![]()
hoe was het borrelen, bonnie?
Ik ga de 12e 10 dagen weg, hij werkt doordeweeks, die zaterdag dat ik terugkom wordt 't hem niet, als hij volgende week weer naar Groningen komt valt het op. Dus op z'n vroegst pas over 4 weken. Morgen nog, en dan heel lang niet meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mag hij toch van zijn ouders met jou weg?
hoezo 4 weken pas? is wel aan de lange kant, maar om nou elkaar elke dag te zien dan is het binnen twee weken over.
wat ga je doen? kroeg, club, putasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
whahahahaha..![]()
![]()
fuck ik blijf erin hahaha
ja was chill, ben effe thuis me gedoucht en straks weer weg
hoevaak is ie nu al naar groningen geweets dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:22 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ga de 12e 10 dagen weg, hij werkt doordeweeks, die zaterdag dat ik terugkom wordt 't hem niet, als hij volgende week weer naar Groningen komt valt het op. Dus op z'n vroegst pas over 4 weken. Morgen nog, en dan heel lang niet meer.
Ondertussen kan iedereen het raden wat de vraag is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar kom je nog eens met die vraag?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja hoelang hebben jullie met elkaar? En hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |