Klopt, de 3e Bundesliga is wel al bezig. De VI seizoensgids komt morgen (incl. Topklasse).quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef assie het volgende:
De Elf komt over 2 dagen uit staat op de site....
Kicker nog niks van te vinden, maar bundesliga start ook later als de eredivisie
Kicker heb ik zaterdag gehaald (in Duitsland), die is sinds donderdag al uit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef assie het volgende:
De Elf komt over 2 dagen uit staat op de site....
Kicker nog niks van te vinden, maar bundesliga start ook later als de eredivisie
Had ik vorig jaar ook, kwam de seizoensgids ook pas twee dagen later.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:43 schreef Splutje het volgende:
Ik heb VI nr 31 gewoon gekregen maar geen seizoensgids erbij
Zo ook deze keer, hij is binnenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar ook, kwam de seizoensgids ook pas twee dagen later.
Hetzelfde geintje haalt Peter Reekers uit op de elftalfoto van Heracles, pagina 111 van de nieuwe VI seizoengidsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
De poster/voorpagina was hilarisch. Die heb ik alleen even gezien namelijk. Getekende versie van de grote vier coaches, waar Jol een ezel-tekentje maakt achter het hoofd van Been.![]()
3 augustus.quote:Seizoengids 2011/2012
Hét complete overzicht voor een nieuw voetbalseizoen in Nederland! Eredivisie, Jupiler League en Topklasse. Inclusief gratis DVD!
Prijs
¤ 6,95
Ik hoop dat de gids in de brievenbus past. Ik ben in die week op vakantiequote:Op zondag 24 juli 2011 11:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
3 augustus.
http://www.vi.nl/webshop/(...)=webshop_seizoengids
Omdat de competitie begint en over een maand dit niemand meer intereseert als t circus in volle gang isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:30 schreef Fokkeur het volgende:
Weet iemand waarom de seizoensgids nu al komt. Over een maand kunnen de selecties er totaal anders uit zien. Wat is het argument om het dan toch nu al uit te brengen.
Ik heb ook zo'n abonnement en heb net de seizoensgids binnengekregen !quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef Greetings het volgende:
Weet iemand of je ook de seizoengids gratis thuisgestuurd krijgt als je dat 10 nummers voor 10 euro abonnement hebt (en die nog een paar weken doorloopt)?
Ik nu ook net! Mooie actie van VI!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:56 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n abonnement en heb net de seizoensgids binnengekregen !
Volgens mij niet, Johan Derksen zij een paar jaar geleden dat er te weining van werd verkocht.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:57 schreef Lily1987 het volgende:
Ik heb hem ook. Ziet er wat betreft de 3 Nederlandse competities prima uit. Mis alleen het Europese programma en het programma van het Nederlands elftal. Dat zat in voorgaande jaren er wel in.
Oh en komt er nog een buitenlandse competities editie? Die heb ik helaas ook al een paar jaar niet meer gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |