Dat is ook wel zo, maar zoals eerder aangegeven zijn die voorspellingen van prominente voetbalkenners nogal waardeloos zonder toelichting. En verder is het puur en alleen droge cijfertjes en feiten. Daar valt wat meer mee te doen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou hoeft de gids ook niet vernieuwend te zijn. Op zich heeft de gids van VI de laatste jaren een goed concept en is er niet veel aanleiding omdat te veranderen.Een iets uitgebreidere voorbeschouwing zou misschien wel leuk zijn.
Volgens de site zou die er al wel moeten zijn maar waarom die dan nog niet in Nederland te vinden is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:02 schreef Yeahinho het volgende:
Waarneer. En nee, ik weet het niet.
Mooi dat je m'n punt niet eens snaptquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Volgens de site zou die er al wel moeten zijn maar waarom die dan nog niet in Nederland te vinden is.
Hij had het al aangepast voor die post hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mooi dat je m'n punt niet eens snapt. Moet ik het echt uitleggen? 'Waarneer' is geen woord...
Heb hem 2 weken geleden in Duitsland (1e dorpje over de grens) al gehaald, evenals die van Sport Bild.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wie weet wanneer de duitse seizoengids uitkomt ( Kicker heet dat blad als ik het goed heb )
De moeite waard? (Normaalgesproken wel in ieder geval.)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:36 schreef fanneke het volgende:
[..]
Heb hem 2 weken geleden in Duitsland (1e dorpje over de grens) al gehaald, evenals die van Sport Bild.
Waarom ie nog niet in de Nederlandse winkels ligt weet ik niet.
Jazeker, als vanouds.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef Rucebo het volgende:
[..]
De moeite waard? (Normaalgesproken wel in ieder geval.)
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:07 schreef methodmich het volgende:
Alleen wel vreemd dat ze de tweeling Edinho en Jordão Pattinama een andere geboorteplaats geven. De eerste in Almelo, de tweede in Rotterdam. Lijkt me apart...
Heb beide ook maar in Duitsland gehaaldquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:36 schreef fanneke het volgende:
[..]
Heb hem 2 weken geleden in Duitsland (1e dorpje over de grens) al gehaald, evenals die van Sport Bild.
Waarom ie nog niet in de Nederlandse winkels ligt weet ik niet.
Hebben idd wel wat leuke dingentjes erin, de VI is dan net een klein beetje ouderwets als ik het zo mag zeggen , meer gewoon de spelerfoto's met wat andere data niet echt vernieuwendquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:28 schreef methodmich het volgende:
Dit jaar is de ELF dus ook een aanrader tong. Je kunt ze dan mooi naast elkaar leggen.
Er werd gisteren bij ons ook over gesproken en de meesten vonden de ELF ook leuker, maar ja, dat is ergens niet onlogisch.
Komende woensdag neem ik aan al.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:15 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week woensdag toch 2010/11 editie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |