Harde leven? Joh, mijn leven wordt vanaf nu alleen maar nog leukerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het harde leven gaat beginnen!
Ohh... mijn kleine leerling wordt groot
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Harde leven? Joh, mijn leven wordt vanaf nu alleen maar nog leuker![]()
Met die instelling kom je er wel bij je personeelquote:Eerst maar eens 3 weken hard zwoegen, en daarna kan ik lekker de baas gaan spelen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben wel al een foto gezien van Dave?
Thanks, wat liefquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet eens dat, maar 2 mensen die elkaar aan het aftasten zijn moet je niet storen. Die genieten van elkaar.
Hoe ik me nu ook voel, verliefde stelletjes zijn zo schattig.
haha, je weet toch dat ik me hier op fok arroganter opstel dan ik eigenlijk benquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Met die instelling kom je er wel bij je personeel
O ja, die.quote:
Braver was 't toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha, je weet toch dat ik me hier op fok arroganter opstel dan ik eigenlijk ben![]()
quote:Nee joh, we gaan lekker als een team werken, ik ben dan wel degene die de knopen gaat doorhakken bij het nemen van beslissingen, maar ik ga mijn team zoveel mogelijk erbij betrekken.
Jep diequote:
Wat?! Ik mag niet meer verliefd zijn?!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:49 schreef Eustace. het volgende:
Ik vind verliefde stelletjes niet per definities lievvvvvvvv. Verliefde jongens wel.En die mogen niet bejaard zijn. Dus onder de 30.
Brave arrogantie noem ik hetquote:
Uhm... dat ik hem waarschijnlijk morgen ga zien en ga voorstellen aan mijn beste vriendin. Of zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jep die![]()
Wat is de laatste Tibo-update?
Jawel! Alleen die vind ik niet per definitie lief om samen verliefd te zien doen, net als heterostellen. Bij jonge jongens die verliefd zijn is dat in 99,99999% van de gevallen wel zo. :pquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Ik mag niet meer verliefd zijn?!
*schakelt gevoel uit*
Maar Ang3l is kei schattig nog!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Jawel! Alleen die vind ik niet per definitie lief om samen verliefd te zien doen, net als heterostellen. Bij jonge jongens die verliefd zijn is dat in 99,99999% van de gevallen wel zo. :p
Waarom is het zo onduidelijk dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm... dat ik hem waarschijnlijk morgen ga zien en ga voorstellen aan mijn beste vriendin. Of zo.
Wij zijn kei lief!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Jawel! Alleen die vind ik niet per definitie lief om samen verliefd te zien doen, net als heterostellen. Bij jonge jongens die verliefd zijn is dat in 99,99999% van de gevallen wel zo. :p
Maar ik ben nog jong, onschuldig en maagdelijk!quote:
Nou omadt ik niet zeker weet of ie gaat.quote:
STROEEEK FELLIIIIIquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:57 schreef Stroekie het volgende:
wat leuk dat jullie voor mij een vreugdedansje gaan doen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:57 schreef Stroekie het volgende:
wat leuk dat jullie voor mij een vreugdedansje gaan doen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:59 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Maar ik ben nog jong, onschuldig en maagdelijk!Oké dat laatste niet. Oké, oké, het tweede ook niet.
inderdaad zo schattig zo vroeg in de ochtendquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij zijn kei lief!
Niet dat we een verliefd stel zijn
We zijn niet eens een stel.
Maar we zijn wel kei lief!
Toch Stroek?
Broekzakposes zijn cute!
Wil je mijn vriendje zijn?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh hoi..! *kijkt schaapachtig en giegelt*
Ik val op mensen tot 30 hihihihihiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je mijn vriendje zijn?
Ik ben 30+ en dus op zoek!
Lichtjes? Sturen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad zo schattig zo vroeg in de ochtend
en de ene die de ander lichtjes probeert te sturen
Oeeh, tell us morequote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:13 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga vanavond naar Ice Age 3 3D met een leuke jongen
Nog 1x hihihihih en ik laat je de muntjes opvreten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik val op mensen tot 30 hihihihihi
Maar soms ouder hoor hihihihih
Als ze heel schattig zijn hihihihih
maar eerder was JIJ aan het sturen toen op die parkeerplaats buiten voor de deurquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lichtjes? Sturen?
Oooow lichtjes als in zachtjes.
Ik dacht lampjes!
Hij stuurde hoor. Ik zat achterop de fiets
En ik zei heel nonchalant onverschillig: je KAN mee, maar je HOEFT niet hoor.
WAT?!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:13 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga vanavond naar Ice Age 3 3D met een leuke jongen
Ja ik was moe.... en ik vond dat ie mee moest komenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar eerder was JIJ aan het sturen toen op die parkeerplaats buiten voor de deur
jij stuurde hem heel voorzichting met je handen de juiste richting in, zo van mooi geweest nu gaan we naar huis
Ja die moest zo noig proberen hoe het was om met een jongen te zoenenquote:maar ja snuitje lag dwars en zo
quote:
rare snuijtje, alsof hij de uren daar van te voren niet gelegenheid ,en publiek genoeg voor hadquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik was moe.... en ik vond dat ie mee moest komen
[..]
Ja die moest zo noig proberen hoe het was om met een jongen te zoenenMaar ik was al bezet.
Jawel, maar toen heeft hij met 2 vrouwen gezoendquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rare snuijtje, alsof hij de uren daar van te voren niet gelegenheid ,en publiek genoeg voor had
3 mensen zoenen, daar heb je toch niet van 21.00 tot 4.30 uur voor nodigquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, maar toen heeft hij met 2 vrouwen gezoend
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog 1x hihihihih en ik laat je de muntjes opvreten.
iets dat snel en gemakkelijk uit kanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Even kijken wat ik morgen aan doe.
Midden in de stad?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iets dat snel en gemakkelijk uit kan
het al dan niet benadrukken van de VPL ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:14 schreef Eustace. het volgende:
Zal ik morgen voor een outfit gaan die zegt 'ja, ik wil jou ook' of toch meer 'ik weet dat je staart maar dat is oké'?
VPL? VoorPagina Lul? x'Dquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het al dan niet benadrukken van de VPL ?
Wel een slechte.quote:
Ach ik hoef hem toch niet meer te verleiden op dat gebied, he's mine.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel een slechte.
VPL's zijn fout. En alleen aan het eidne van de avond geil mits aangeschoten.
Ik vind de wat meer baggy broeken dan toch leuker waar je misschien wel een bobbel ziet, maar je het niet zeker weetquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel een slechte.
VPL's zijn fout. En alleen aan het eidne van de avond geil mits aangeschoten.
Het doet mij eerlijk gezegd allemaal niet zo gek veelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind de wat meer baggy broeken dan toch leuker waar je misschien wel een bobbel ziet, maar je het niet zeker weet
Baggy's zijn tof. Maar het is veel te vaak gewoon 'kreukels' van de broek ipv piem0lmateriaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind de wat meer baggy broeken dan toch leuker waar je misschien wel een bobbel ziet, maar je het niet zeker weet
Ik zal wel te mannelijk (quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het doet mij eerlijk gezegd allemaal niet zo gek veel
Ik vind Skinny in ieder geval gewoon niet geil, bij niemand nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:36 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Baggy's zijn tof. Maar het is veel te vaak gewoon 'kreukels' van de broek ipv piem0lmateriaal.
Inderdaad. Moeten ze verbieden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind Skinny in ieder geval gewoon niet geil, bij niemand niet
Doe wel een mooie riem, anders is het echt zó net-niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:38 schreef MisterO het volgende:
Ik ga morgenavond bij mn date ook voor een baggy broek, maar dan wel in combinatie met een strak shirtje
Altijd goedquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:38 schreef MisterO het volgende:
Ik ga morgenavond bij mn date ook voor een baggy broek, maar dan wel in combinatie met een strak shirtje
Ik doe mijn donkergrijze Menatwork riem aanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:40 schreef Eustace. het volgende:
Doe wel een mooie riem, anders is het echt zó net-niet.
quote:
Foto's zijn de nieuwe spiegel, je weetsch!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:44 schreef MisterO het volgende:
Ik maak er wel foto's van, dan mag je het goedkeuren ok?
Oh, ik bedoel ook wel dat het idd de goede combi moet zijn..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]Lang niet bij iedereen. Te strak boven en te wijd beneden geeft een MC hammer effect.
shut upquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Foto's zijn de nieuwe spiegel, je weetsch!
Dat zal 't zijnquote:
Ik heb ook een skinnyquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Skinnybroeken zien er echt niet uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:37 schreef Vlarp het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook een skinny
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer.. erg jammer..
Huh!?
Niemand die ziet dat het een skinny moet zijnquote:
Hahaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niemand die ziet dat het een skinny moet zijn
Als ik een baggy koop dan kan ik parachutespringen met m'n pijpen!
Nou, zo erg was mijn avontuurtje in de bios dus niet eens vergeleken met die vent.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:15 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)burgse-bioscoop.html
Rare lui in TB city
is ie 14 jaar?quote:
cuntquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:49 schreef Eustace. het volgende:
Ik vind verliefde stelletjes niet per definities lievvvvvvvv. Verliefde jongens wel.En die mogen niet bejaard zijn. Dus onder de 30.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:43 schreef Eustace. het volgende:
Zijn ouders: 'ga je weer naar Groningen, en weer met Bas? Hoe ziet hij er eigenlijk uit? Ik ben wel benieuwd hoe Bassie er uit ziet'. Oeps.Zouden ze 't doorhebben?
Wat is zijn antwoord op dat soort vragen dan? Mind you own goddamn businezz?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:43 schreef Eustace. het volgende:
Zijn ouders: 'ga je weer naar Groningen, en weer met Bas? Hoe ziet hij er eigenlijk uit? Ik ben wel benieuwd hoe Bassie er uit ziet'. Oeps.Zouden ze 't doorhebben?
u crazy bitchquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weet ik veel wat er stond, meestal vraag je net wakker? dus ik gokte op ja
Oud!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
Gisteravond nog Twister gespeeld.![]()
![]()
[ afbeelding ]
8 uur pasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitch![]()
Net wakker? Tering, hoe laat lag je dan in je nest?
Die van mij niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]your cover has been blown (hihi)
Hij ging er niet op in. x'Dquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat is zijn antwoord op dat soort vragen dan? Mind you own goddamn businezz?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oud!
O ja, en trek even een schone onderbroek aan
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
8 uur pas![]()
![]()
![]()
maar wat vroeg je nou precies?
viel Spa/3quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
8 uur? Hield je weer een Buffy/McGyver/Zonnetjeinhuis-marathon? Or were u jackin' 4 men?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:00 schreef mike_hunt het volgende:
hahahahah what a bitch![]()
http://www.vkmag.com/videos/videos_pannenkoek_schatje/
Als dat letterlijk de woorden waren zoals ze het zeiden dan denk ik dat die coming out niet zo'm drama wordt hoorquote:
Nee, houd niet zo van die flauwe romcom. Alhoewel Ryan echt lekker is. Om nat van te worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:01 schreef Eustace. het volgende:
Zouden er veel mensen naar de film 'The Proposal' gaan?
Het laatste.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als dat letterlijk de woorden waren zoals ze het zeiden dan denk ik dat die coming out niet zo'm drama wordt hoorOf ze zijn heeeeeel dorps naief.
Niet dat wij die film gaan kijken of zo, we willen gewoon ergens kunnen zoenen e.d.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, houd niet zo van die flauwe romcom. Alhoewel Ryan echt lekker is. Om nat van te worden.
ik in ieder geval nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:01 schreef Eustace. het volgende:
Mag nog niet. En morgen komt er hier sowieso hele dag een of andere wilde vent voor 't internet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[quote]Op vrijdag 31 juli 2009 17:05 schreef Eustace. het volgende:
Niet dat wij die film gaan kijken of zo, we willen gewoon ergens kunnen zoenen e.d.
is dat niet zonde van het geld? Kan ie niet bij jou over de vloer komen? Of mag dat nog niet van je ouders?
Kan je beter een kutfilm uitzoeken waar geen hond zit, kan je veel meer doen dan zoenen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:09 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mag nog niet. En morgen komt er hier sowieso hele dag een of andere wilde vent voor 't internet.![]()
En we gaan naar MustSee, een enorm uitgestorven bios waar het normaal is dat je met 2 anderen in de zaal zit.
Been there, done that. Maar daarvoor hebben we nu de invalidenwc, een gigantisch hok dat helemaal op slot kan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kan je beter een kutfilm uitzoeken waar geen hond zit, kan je veel meer doen dan zoenen.
Een gigantisch hok? je gaat daar toch niet op de grond liggen of picknicken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:20 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Been there, done that. Maar daarvoor hebben we nu de invalidenwc, een gigantisch hok dat helemaal op slot kan.
Grond liggen? We zijn nog niet all the way gegaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Een gigantisch hok? je gaat daar toch niet op de grond liggen of picknicken?
Wat ben je toch weer romantisch.![]()
maar wel innovatief.
sneakyquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:25 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Grond liggen? We zijn nog niet all the way gegaan.En tja, je moet toch wat. Hij's al wel eens stiekem bij me thuis geweest toen me ouders naar concert waren.
voor mij welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sex op de wc is nou niet echt nieuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
jeje dickhead al uren ja!quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje dickhead al uren ja!jij lekker geslapen dan?
dank je wel!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:09 schreef Baltar het volgende:
In de glorijaaaaaaaaaaaaaa in de glorijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa voor Stroekie
scout's honour! Nog nooit op een wc lopen batsen. echt niet.quote:
Krijg je vanavond mensen over de vloer?quote:
volgens mij was nuno expert op het vreemde plekken sex gebeurenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
scout's honour! Nog nooit op een wc lopen batsen. echt niet.![]()
Ik hoef nou niet zo nodig op de meest rare plekken te lopen krikken.
Als ik dat zo hier lees in andere topics. Pashokjes, parkeergarages etc..
hehe ja ik weet het, vriend in valencia zat ook al te klagen dat ie z'n bed uit kon zwemmen zo heetquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee hoor ik was al rond 11 uur op. Twas fucking heet vanochtend.
jij klaar met trabajar?
Tis vrijdag dus borreldag. Ga je met je collega's op vrijdags borrelen?
vanaaf collega's morgenavond vrienden en zondagmiddag family bbqquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Krijg je vanavond mensen over de vloer?![]()
als je makkelijk wilt, jat je gewoon het recept wat Vlarp gisteren had gemaakt.
1. ¡feliz cumpleaño!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanaaf collega's morgenavond vrienden en zondagmiddag family bbq
Jezus, tot 19.00 uur? Ben je laat begonnen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe ja ik weet het, vriend in valencia zat ook al te klagen dat ie z'n bed uit kon zwemmen zo heet
nog niet klaar moet tot 19.00 maar daarna gaan we idd met hele groep op een zuipen zetten, shopmanager inclusief wel leuk
Nounou, je pakt het wel groots aanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanaaf collega's morgenavond vrienden en zondagmiddag family bbq
wat grappig, ik schrijf dat met een S op het eind. Ken je nagaan dat je het in andere regionen anders schrijft.quote:
Ja duh! Iedere taal heeft zo z'n dialect hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat grappig, ik schrijf dat met een S op het eind. Ken je nagaan dat je het in andere regionen anders schrijft.
ja nee dat weet ik wel, maar dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja duh! Iedere taal heeft zo z'n dialect he
yea ik werk altijd tot 7 man, maar begin om 10 uur pas.. 1 of 2 uur weg in de middag ligt eraan hoevel werk er ligt de zaak zelf gaat pas 20.00 dicht. el corte ingles om 22 uur pas.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus, tot 19.00 uur? Ben je laat begonnen?
niet emborrachado worden.Anders krijg je zo'n naam op kantoor.
![]()
heb je leuke collega's? Lees:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat grappig, ik schrijf dat met een S op het eind. Ken je nagaan dat je het in andere regionen anders schrijft.
* Roept iets voorspelbaarsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
ja paar jongens van de vloer zijn echt heeeeeeeel lekker ...en gay...claro
dank je welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij had ik het nog niet gedaan dus feli stroek
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:01 schreef Eustace. het volgende:
El Corte Ingles was ik vanmiddag nog even.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea ik werk altijd tot 7 man, maar begin om 10 uur pas.. 1 of 2 uur weg in de middag ligt eraan hoevel werk er ligt de zaak zelf gaat pas 20.00 dicht. el corte ingles om 22 uur pas.
ja paar jongens van de vloer zijn echt heeeeeeeel lekker ...en gay...claro
ja, 2 politie jongens zijn dood, 27 & 28 jaar nog maarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:07 schreef mike_hunt het volgende:
Tis ook overal hetzelfde liedje
De veiligheidsdiensten in Spanje zijn vandaag in de hoogste staat van paraatheid, op de dag dat de Baskische terreurbeweging ETA vijftig jaar bestaat. Spanje werd in de afgelopen 48 uur opgeschrikt door twee bomaanslagen, waar de ETA vermoedelijk achter zit.
ik kijk altijd meteen hoe ze eruit zien. En als ze heel hot zijn dan vind ik het echt zonde.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja, 2 politie jongens zijn dood, 27 & 28 jaar nog maar
yea onze K-mart jeje love that place er is niets wat je er níet kopen kanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
El Corte Ingles was ik vanmiddag nog even.![]()
Ik merk toch wel dat ik soms naar woorden moet zoeken als ik spaans spreek. ja, ik spreek het haast nooit. Maar hoe langer ik hier zit hoe meer er weer terugkomt.![]()
lekker en gay? Dat gaat nog leuk worden!Ben je out of je werk? En met out bedoel ik niet dat je teveel joints hebt gerookt.
wow... laat ik dat nou net ook hebben zitten doen whahaha... wat ergquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik kijk altijd meteen hoe ze eruit zien. En als ze heel hot zijn dan vind ik het echt zonde.Ik weet het,
dat is heel fout.
Aasgieren!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wow... laat ik dat nou net ook hebben zitten doen whahaha... wat erg
[ afbeelding ]
slachtoffer van dat busongeluk, ik weet erg
wil hem best opvangen
Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat het Wesley Sneijders is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wow... laat ik dat nou net ook hebben zitten doen whahaha... wat erg
[ afbeelding ]
slachtoffer van dat busongeluk, ik weet erg
wil hem best opvangen
maar dan lekker en niet kalendquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat het Wesley Sneijders is.
quote:
Nee, les 1 was: Un hombre, una mujer, un nino, una nina.quote:
Wat heb je spillepootjes!quote:
Best okee.quote:
to match my kippeborstquote:
Niet heel veel meer, maar afgelopen weekend nog wel watquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Best okee.
Heb je al lekker gefotografeerd?
dat is toch die kerel die heel erg vloekt? Ik zag laatst een filmpje van dat stel dat ze 2girls1cup aan het kijken waren. Tering, wat kan die man vloeken.quote:
slaapkamer heeft ze voor de helft. Gang en living w.aren wel klaarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja Stroek...voelt dat nou fijner...jarig zijn met plinten?
Oh ja, Oz, huh? Doe de groeten aan "mijn" tourguide als je hem zietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Niet heel veel meer, maar afgelopen weekend nog wel wat![]()
Komende weken meer dan tijd genoeg voor
thanksquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:24 schreef wonderer het volgende:
Stroekje, gefeliciteerd met je verjaardag!
uhu, ozzie. Waar kan ik hem ongeveer tegenkomen, dan zal ik dat doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, Oz, huh? Doe de groeten aan "mijn" tourguide als je hem ziet
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat is toch die kerel die heel erg vloekt? Ik zag laatst een filmpje van dat stel dat ze 2girls1cup aan het kijken waren. Tering, wat kan die man vloeken.
Volgen er nog veel onderzoeken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:32 schreef Baltar het volgende:![]()
Weer moe zijn van het wachten in het ziekenhuis vandaag
Gevonden *kijk*quote:
Melbourne geloof ik, ik weet het niet eens.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:36 schreef Baltar het volgende:
[..]
uhu, ozzie. Waar kan ik hem ongeveer tegenkomen, dan zal ik dat doen
geeft baltar een knuffel en glas chardonnayquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:32 schreef Baltar het volgende:![]()
mag ik dan de fles hebben?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geeft baltar een knuffel en glas chardonnay
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:32 schreef Baltar het volgende:![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geeft baltar een knuffel en glas chardonnay
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Melbourne geloof ik, ik weet het niet eens.
Hij staat op hun Hyves, hoefde niet ver te zoekenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/maga(...)_naar_2_girls_1_cup/
dat is het kutte, het wachten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, onderzoeken zijn nu klaar, 12 augustus uitslag
Nee, die heb ik eruit gehaald aangezien ik erin zit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al genoeg daar in de kast staan
Dan open je een anderequote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, die heb ik eruit gehaald aangezien ik erin zit.![]()
nee, Pillar heeft al een fles geopened. Zoete wijn.Ik ben niet zo van zoet.
Ik vind het maar een raar stel, maar kan er wel om lachen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij staat op hun Hyves, hoefde niet ver te zoeken
Maar as ie gata vertellen wat ie zelf aan rare porno heeft gezien en en facial bescgrijft.....
doen we staks wel. De fles is toch half leeg. Trouwens, Monze komt net het terrein oprijden. Dus ik schenk meteen voor haar in. Dat kind drinkt toch alles.quote:
doe je een slisfin na?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe je een slisfin na?![]()
he psst, hoooeeeeeerrrr
zuupschuutenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doen we staks wel. De fles is toch half leeg. Trouwens, Monze komt net het terrein oprijden. Dus ik schenk meteen voor haar in. Dat kind drinkt toch alles.
ja, dat hoor ik weleens van een vriendin van me. Dan werd er geroepen: hey, psst, meissie, je bent mooi o.i.d. Vervolgens gaf ze geen sjoege en dan hoorde ze: hoooeeer...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:49 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
. Jah idd. Altijd dat psst en psst
.
Wat wordt een vrouw eigenlijk geacht te doen als ze dat zeggen? Wat is zeg maar de "juiste" reactie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, dat hoor ik weleens van een vriendin van me. Dan werd er geroepen: hey, psst, meissie, je bent mooi o.i.d. Vervolgens gaf ze geen sjoege en dan hoorde ze: hoooeeer...
En zei zij:: tot ziens in het Anne Frankplantsoen
quote:
Ik denk dat je als meisje dan moet lachen naar ze en eventueel naar ze toe moet gaan ofzo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat wordt een vrouw eigenlijk geacht te doen als ze dat zeggen? Wat is zeg maar de "juiste" reactie?
Maar dan zullen ze je toch ook als hoer zien, als je zomaar ingaat op de avances van een vreemde jongen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik denk dat je als meisje dan moet lachen naar ze en eventueel naar ze toe moet gaan ofzo.
maar ja, dan zal je wel uitelkaar getrokken worden in de fietsboxen.
alleen als het met andere mensen is dan is het een hoerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dan zullen ze je toch ook als hoer zien, als je zomaar ingaat op de avances van een vreemde jongen?
ja, you're damned if you do and damned if you don't.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dan zullen ze je toch ook als hoer zien, als je zomaar ingaat op de avances van een vreemde jongen?
Ja, dat was mijn vermoeden dus ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, you're damned if you do and damned if you don't.
alles waar alcohol inzit, zelfs je deo.quote:
nou, je mag em hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
Behold, I am coming soon
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou, je mag em hebben.
Niet dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
O, frietjesquote:
dit soort spelling ben ik van jou niet gewendquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij staat op hun Hyves, hoefde niet ver te zoeken
Maar as ie gata vertellen wat ie zelf aan rare porno heeft gezien en en facial bescgrijft.....
maar niet voor langquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:56 schreef Yurithemaster het volgende:
en toen was het weer stil
Dat was het toch al niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo zo, true blood heeft een flinke doelgroepwending gemaakt, dit is niet meer geschikt voor jeugdige kijkers
opkrikken van kijkcijfers ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo zo, true blood heeft een flinke doelgroepwending gemaakt, dit is niet meer geschikt voor jeugdige kijkers
dankjewel jongemanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:20 schreef Desmonkey het volgende:
Zeg Stroek! Gefeliciteerd met uw verjaardag.
nou deze laatste aflevering is explicieter hoorquote:
Oh, met die orgie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou deze laatste aflevering is explicieter hoor
ook, maar die scene in die slaapkamer in Chicago 1926quote:
Oh ja. Yeah, I guess. Ze moeten steeds hun eigen grenzen weer verleggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ook, maar die scene in die slaapkamer in Chicago 1926
Had jij mijn musical Pascal al ooit gehoord?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja. Yeah, I guess. Ze moeten steeds hun eigen grenzen weer verleggen natuurlijk.
e un nunoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, les 1 was: Un hombre, una mujer, un nino, una nina.
Stroekie parabens para tiquote:
is strand, auto, elke plek in het huis, bioscoop, lift eeehhh ja inderdaad nu ik erover nadenk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij was nuno expert op het vreemde plekken sex gebeuren
weet ik niet meer. Zou kunnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Had jij mijn musical Pascal al ooit gehoord?
denk je dat ie het zou redden als voorstelling in het commercieele circuit?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is strand, auto, elke plek in het huis, bioscoop, lift eeehhh ja inderdaad nu ik erover nadenk.![]()
Ik moet nooit meer teruglezen, krijg ik rare flashbacks van
over 1 week denk ik, heb vandaag een briefing gehad hierquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wanneer moet je nou naar italie?
krijg je dezelfde soort functie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
over 1 week denk ik, heb vandaag een briefing gehad hier
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
krijg je dezelfde soort functie?
hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:30 schreef Bartjebart het volgende:
WIe is er eigenlijk lid van de mile high club?
Behold, I am coming soon
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu weer bij?
Nou het ging over "vreemde" plekken... dus vandaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh kluiven? Als in zoenen?Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
ik geef het nog een paar jaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:34 schreef Bartjebart het volgende:
Vandaag een onwijs leuke kerel in de winkel gehad
Eerst had ik echt zo iets van, euh gadver... maar toen ie bij me aan de balie stond om wat te bestellen had ik echt zo iets van![]()
. Op een gegeven moment had hij blijkbaar jeuk onder z'n shirt of zo
want hij krabde aan z'n buik en die was toen ook ff zichtbaar
![]()
Maar ja... hij was met z'n zwangere vriendin en z'n zoontje in de winkel......
(kijk ik net ff op hyvesissie 23 (z'n vriendin 32) en gewoon al fucking getrouwd)
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou het ging over "vreemde" plekken... dus vandaar...
Euh kluiven? Als in zoenen?
ochquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zolang je maar een leuke kop hebt en een vlotte babbel komt het wel goed
Wat geef je een paar jaar? Je kent em niet eensquote:
Op t toilet?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:30 schreef Bartjebart het volgende:
WIe is er eigenlijk lid van de mile high club?
hoe kom je nou weer aan zn hyves dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:34 schreef Bartjebart het volgende:
Vandaag een onwijs leuke kerel in de winkel gehad
Eerst had ik echt zo iets van, euh gadver... maar toen ie bij me aan de balie stond om wat te bestellen had ik echt zo iets van![]()
. Op een gegeven moment had hij blijkbaar jeuk onder z'n shirt of zo
want hij krabde aan z'n buik en die was toen ook ff zichtbaar
![]()
Maar ja... hij was met z'n zwangere vriendin en z'n zoontje in de winkel......
(kijk ik net ff op hyvesissie 23 (z'n vriendin 32) en gewoon al fucking getrouwd)
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat geef je een paar jaar? Je kent em niet eens
Maar hij was echt wel heel erg leuk en![]()
Nee, gewoon in ons stoel. We zaten toch helemaal achteraan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op t toilet?
Ja dat vraag ik me dan weer af
quote:
er zijn wel de jaarlijkse audientiesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en nu kan je lekker bij benedictus op de koffie
wie is die achterlijke chickslut?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:40 schreef Eustace. het volgende:
Die achterlijke chickslut moet eens ophouden zo lief te zijn tegen hem op Hyves. Hij is van mij, trut. En hij's fakking gay dus je maakt geen kans met je hamsterwangige debiele pothoofd met je boeren kutkapsel. Stomme trien. Als je naar haar kijkt weet je zeker dat Darwin een dromer was.
ach wind je niet op, jij weet beter dus, faz calmaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:40 schreef Eustace. het volgende:
Die achterlijke chickslut moet eens ophouden zo lief te zijn tegen hem op Hyves. Hij is van mij, trut. En hij's fakking gay dus je maakt geen kans met je hamsterwangige debiele pothoofd met je boeren kutkapsel. Stomme trien. Als je naar haar kijkt weet je zeker dat Darwin een dromer was.
Maudy, vies stinkwijf van het 'pittig kort kapsel'-kaliber. Als hij out is ga ik hem zo afkleffen op z'n Hyves zodat zij het ziet. Burn bitch, burn. Met je theedoeksjaal.quote:
hoewel je wel van god lost bentquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
er zijn wel de jaarlijkse audientieszou ik gaan denk je
Euhquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe kom je nou weer aan zn hyves dan?
Wat mij vooral erg verbaasde was dat hij freaking 23 is, getrouwd en snel papa van 2quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hij is 23, zij is 32. I rest my case.![]()
maar voor hetzelfde geldt is het wel zo'n lovestory.
Daarom mijn vraag dus ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, gewoon in ons stoel. We zaten toch helemaal achteraan.(zonder klaarkomen)
maar volgens mij hoort dit niet by de miles high club.
Ik mag haar gewoon niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach wind je niet op, jij weet beter dus, faz calma
Me Neighterquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe vind jij in vredesnaam een anonieme klant op Hyves??
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
EuhIk moest een bestelling voor em opzetten die bezorgd gaat worden
Neither.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Me Neighter
(zo schrijf je dat toch)
Ja, ik zag hetquote:
het was allemaal heel onschuldig hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daarom mijn vraag dus ookErgens had ik die al verwacht
Onschuldig?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
het was allemaal heel onschuldig hoor![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:47 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik mag haar gewoon niet.Als ik haar op Hyves zie krijg ik de neiging om haar te drogeren, vast te binden en vervolgens haar haar te doen.
me neitherquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Me Neighter
(zo schrijf je dat toch)
Das reuze efficientquote:
Tuurlijk. Pijpen in het vliegtuig, heel onschuldigquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
het was allemaal heel onschuldig hoor![]()
thnxquote:
Ja hee! maar hij is niet klaargekomen natuurlijk hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Pijpen in het vliegtuig, heel onschuldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |