Harde leven? Joh, mijn leven wordt vanaf nu alleen maar nog leukerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het harde leven gaat beginnen!
Ohh... mijn kleine leerling wordt groot
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Harde leven? Joh, mijn leven wordt vanaf nu alleen maar nog leuker![]()
Met die instelling kom je er wel bij je personeelquote:Eerst maar eens 3 weken hard zwoegen, en daarna kan ik lekker de baas gaan spelen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben wel al een foto gezien van Dave?
Thanks, wat liefquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet eens dat, maar 2 mensen die elkaar aan het aftasten zijn moet je niet storen. Die genieten van elkaar.
Hoe ik me nu ook voel, verliefde stelletjes zijn zo schattig.
haha, je weet toch dat ik me hier op fok arroganter opstel dan ik eigenlijk benquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Met die instelling kom je er wel bij je personeel
O ja, die.quote:
Braver was 't toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha, je weet toch dat ik me hier op fok arroganter opstel dan ik eigenlijk ben![]()
quote:Nee joh, we gaan lekker als een team werken, ik ben dan wel degene die de knopen gaat doorhakken bij het nemen van beslissingen, maar ik ga mijn team zoveel mogelijk erbij betrekken.
Jep diequote:
Wat?! Ik mag niet meer verliefd zijn?!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:49 schreef Eustace. het volgende:
Ik vind verliefde stelletjes niet per definities lievvvvvvvv. Verliefde jongens wel.En die mogen niet bejaard zijn. Dus onder de 30.
Brave arrogantie noem ik hetquote:
Uhm... dat ik hem waarschijnlijk morgen ga zien en ga voorstellen aan mijn beste vriendin. Of zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jep die![]()
Wat is de laatste Tibo-update?
Jawel! Alleen die vind ik niet per definitie lief om samen verliefd te zien doen, net als heterostellen. Bij jonge jongens die verliefd zijn is dat in 99,99999% van de gevallen wel zo. :pquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Ik mag niet meer verliefd zijn?!
*schakelt gevoel uit*
Maar Ang3l is kei schattig nog!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Jawel! Alleen die vind ik niet per definitie lief om samen verliefd te zien doen, net als heterostellen. Bij jonge jongens die verliefd zijn is dat in 99,99999% van de gevallen wel zo. :p
Waarom is het zo onduidelijk dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm... dat ik hem waarschijnlijk morgen ga zien en ga voorstellen aan mijn beste vriendin. Of zo.
Wij zijn kei lief!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Jawel! Alleen die vind ik niet per definitie lief om samen verliefd te zien doen, net als heterostellen. Bij jonge jongens die verliefd zijn is dat in 99,99999% van de gevallen wel zo. :p
Maar ik ben nog jong, onschuldig en maagdelijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |