Misschien, kijken van wie ik een uitnodiging krijg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:33 schreef mike_hunt het volgende:
Wie gaat er hier naar de Gayparade?
Hij's spaansquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zelfs het spaans is doorgedrongen op kantoor? Of is collega spaans?
Ik ga me überhaupt niet mensen in die discussies.. het gaat toch altijd weer uitdraaien op homo bashen op Fok!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:45 schreef mike_hunt het volgende:
Die discussie ook in het andere topic.
Als ik niet beter wist, lijkt het wel of de hetero's jaloers zijn. Op al die hot bodies etc.
ik deel maar 1 keer per jaar uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geen gebak voor mij. Ik heb al twee weken niet getraind. En het lekkere eten hier + drank doet a figure geen goed.Moet oppassen dat ik geen Han Peekel word.
Slap excuus..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien, kijken van wie ik een uitnodiging krijg.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
Waarom gaan jullie niet allemaal samen in fok outfit
hier nog zo'n leukequote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:45 schreef mike_hunt het volgende:
Die discussie ook in het andere topic.
Als ik niet beter wist, lijkt het wel of de hetero's jaloers zijn. Op al die hot bodies etc.
MisterO had je toch al meegevraagd ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
er zijn ooit mensen bezig geweest om met Fok een boot te regelenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
Waarom gaan jullie niet allemaal samen in fok outfit
MrO gaat met zijn verse scharrel...dat kan ie prima zelf en daar hoef ik dus niet bij te zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
MisterO had je toch al meegevraagd ?
ging jij niet met MisterO?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
3e wiel ontwijking?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
MrO gaat met zijn verse scharrel...dat kan ie prima zelf en dar hoef ik dus niet bij te zijn.
Ik heb er ook nooit ene moer aan gevonden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Slap excuus..
Je kunt natuurlijk ook gewoon bekenden op gaan zoeken
Niet eens dat, maar 2 mensen die elkaar aan het aftasten zijn moet je niet storen. Die genieten van elkaar.quote:
gefeliciteerd jongenquote:
ja dat doen ze nu al. Ik trapte er weer in.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga me überhaupt niet mensen in die discussies.. het gaat toch altijd weer uitdraaien op homo bashen op Fok!
3e wiel zijn is inderdaad nooit fijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
MrO gaat met zijn verse scharrel...dat kan ie prima zelf en daar hoef ik dus niet bij te zijn.
Wat nobelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet eens dat, maar 2 mensen die elkaar aan het aftasten zijn moet je niet storen. Die genieten van elkaar.
Hoe ik me nu ook voel, verliefde stelletjes zijn zo schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |