als je out bent dan ben je vrij van de onderdrukking ofzoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja zegt men inderdaad, Me pa weet ik zeker wel van niet, me zus ook niet... me moeder maybe
vind het altijd redelijk apart hoe anderen erover praten alsof het een moetje is dat te gaan lopen melden
ben je AL uit de kast
en ik ben al halverwege?
I really don't get that
ah the oppressionquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je out bent dan ben je vrij van de onderdrukking ofzo![]()
1 broer weet het wel van mij denk ik en mn moeder misschien ook wel
Nee, de buurvrouw is op vakantie.quote:
haha jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]je manier van leven zit nu gevangen
Ik herken alleen "tiene"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha ja
kheb wel overal tralies voor de ramen en deuren
maybe symbolisch lol
ik ga slapental vez tiene mas suerte la próxima vez ;-)
Yeah, mijn rug is nog steeds niet helemaal over.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je even rusten voordat je weer aan de bak moet
je lijkt mij welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen denken dat ik altijd "vreemd" en extravagant ben, maar eigenlijk ben ik heel saai, ouderwets, burgerlijk, ouderwets en saai
Hebben wel al een foto gezien van Dave?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:10 schreef MisterO het volgende:
Ik heb geen geluk nodig, als het leuk gaat, gaat het leuk. Ik was sowieso niet op zoek naar een relatie, dat stond tenminste niet in mijn 'planning'Maar als het toch heel erg klikt, is dat wel heel leuk natuurlijk
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:24 schreef Ang3l het volgende:
De Jann Arden cover blijft mooi
(Jann Arden is trouwens de zangeres die de tune van Dawson Creek zong, als iemand dat nog weet)
quote:
benieuwd hoe het hier op kantoor met de koffie is, daar worden vandaag en maandag alle automatien vervangenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:55 schreef HuubTuub het volgende:
en nu koffie maken om mee naar het werk te nemen, want daar is de autobarkoffie![]()
![]()
was toch die blonde meneer met iets langer haar op een bank tussen vrouwen/vriendinnen/zussen in een witte trui of zo ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben wel al een foto gezien van Dave?
De kerel moest iemand van 16 voorstellen...quote:
MisterO gaat je gewoon echt in alles opvolgen, hij zit nu dus ook midden in de D periodequote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben wel al een foto gezien van Dave?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |