quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:50 schreef edwinh het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als toen met fortis..... 6 euro nou dat was zo laag lager kan het bijna niet !
Wie zegt dat de wereld vergaat? Als iedereen zegt dat de wereld vergaat moet je juist aandelen kopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als de wereld dan toch vergaat zo vlak voor kerst 2012 en de AEX staat op 100 staat, niet?
Voor heel de AEX, of enkel voor de regelmatige posters hier?quote:
idd dan kan er eindelijk schoonschip worden gemaakt en kunnen we pas echt beginnen met herstellen inplaats van zon overheid herstel wat we nu mee maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie zegt dat de wereld vergaat? Als iedereen zegt dat de wereld vergaat moet je juist aandelen kopen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als de wereld dan toch vergaat zo vlak voor kerst 2012 en de AEX staat op 100 staat, niet?
iets met Maya'squote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie zegt dat de wereld vergaat? Als iedereen zegt dat de wereld vergaat moet je juist aandelen kopen.
Ik heb dat Maya-verhaal al eerder een beetje onderzocht, maar dat de Maya-kalender dan afloopt zegt niets over het vergaan van de wereld. Wel kan het een nieuw tijdperk inluiden (volgens de Maya's). Geen idee wat dat gaat inhouden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
iets met Maya's
het wordt zelfs verfilmd door onze vriend Roland Emmerich: http://www.imdb.com/title/tt1190080/
saillant detail is natuurlijk dat ze die film dit jaar al uitbrengen...
Je zei ook toen de AEX na de bodem onder de 200 in maart naar 235 in april was gestegen dat je wel gek moest zijn om toen nog in de stappen en zie eens waar we nu staan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:19 schreef pberends het volgende:
Nou nou nou, wees even geen economische girlie man. Ik heb niet gezegd dat we eeuwig gaan dalen toen de AEX onder de 220 dook: Gigantische bearmarktrally op komst
daar heb ik laatst nog een (hele slechte) film van gezienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:44 schreef pberends het volgende:
[..]
zonnestormen die de elektriciteitsvoorzieningen plat kunnen leggen.
Ik had verwacht dat de markt wat meer corrigeerde (net zoals bijna iedereen die deze rally wel zag aankomen), maar wat de markt zeer near term doet is bijna onmogelijk te voorspellenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je zei ook toen de AEX na de bodem onder de 200 in maart naar 235 in april was gestegen dat je wel gek moest zijn om toen nog in de stappen en zie eens waar we nu staan.
te laat, die speculaties waren slim toen het eerste nieuws in de medische sector kwam. Niet na een paar maandenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:52 schreef Zero2Nine het volgende:
Iemand zo pervers om in te zetten op farmacie? Nederland heeft de eerste griepdode Eerste NL dode door Mexicaanse griep
ik heb al te veel pharmaceuticals in mijn portefeuille.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:52 schreef Zero2Nine het volgende:
Iemand zo pervers om in te zetten op farmacie? Nederland heeft de eerste griepdode Eerste NL dode door Mexicaanse griep
Alsof dat grotendeels niet in de koersen verwerkt isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:52 schreef Zero2Nine het volgende:
Daarom handel ik ook maar niet zelf op de beursquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
te laat, die speculaties waren slim toen het eerste nieuws in de medische sector kwam. Niet na een paar maanden
Of een poleshiftquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar heb ik laatst nog een (hele slechte) film van gezien
ik vind het wel geinig. vooral de kleine nasdaq fondsen zijn short term leukquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Alsof dat grotendeels niet in de koersen verwerkt is.
Pharma vind ik een beetje een te crowded trade worden.
Net zoals die Canadese pennystocksquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik vind het wel geinig. vooral de kleine nasdaq fondsen zijn short term leuk
En "de val" van de dollar zet ook gewoon vrolijk door momenteel... Niet hard, maar toch gestaag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:02 schreef pberends het volgende:
Overigens ook grappig dat de AEX altijd zo vrolijk meestijgt met WS, zonder daarbij de zwakke dollar in de gaten te houden. Die zwakke dollar is echt een drama voor veel AEX-bedrijven.
Ik denk dat de dollar een bodem vindt tussen de 1,44 en 1,48, meet heel misschien een uitschietertje naar 1,50. Iedereen is zo bearish over de dollar, dat ik denk dat de dollar dit najaar mogelijk flink kan aansterken (mits de dollar niet helemaal valt door die voorspelde "monetaire ineenstorting")quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En "de val" van de dollar zet ook gewoon vrolijk door momenteel... Niet hard, maar toch gestaag.
vooralsnog gaat het rete goed. en dat voor een zeer belabberde gokker.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Net zoals die Canadese pennystocks. Blijft meer gokken dan beleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |