Als je het nieuws een beetje volgt heeft ie regelmatig kritiek op Israëlquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Verhagen niet pro-Israelisch noemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kritiek? Het enige wat hij doet is Israel beschermen en alles wat ze doen goedpraten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:51 schreef Slappy het volgende:
[..]
Als je het nieuws een beetje volgt heeft ie regelmatig kritiek op Israël
Zelfs van Agt heeft kritiek op de pro-Israel houding van Verhagen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:51 schreef Slappy het volgende:
[..]
Als je het nieuws een beetje volgt heeft ie regelmatig kritiek op Israël
Staat er ook 24 keer tussen. Koos Spee is de naam.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:43 schreef biertank het volgende:
ik mis die nsb-er van wegmisbruikers, weet zijn naam ff niet meer, die aap met zijn flitspalen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kritiek? Het enige wat hij doet is Israel beschermen en alles wat ze doen goedpraten.
Profiel is niet openbaar toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:54 schreef Kevincy het volgende:
[..]
http://baasonur.hyves.nl/(...)os/336548182/0/e8S3/
hahhah Kijk die bloem achter z'n oor.
Wat een enorme kneus..
Omdat jij het zo graag wil:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:43 schreef biertank het volgende:
ik mis die nsb-er van wegmisbruikers, weet zijn naam ff niet meer, die aap met zijn flitspalen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:43 schreef biertank het volgende:
En opperjosti Frans Bauer niet te vergeten...quote:Op maandag 10 augustus 2009 05:26 schreef Crook3rs het volgende:
De meest gehate personen in Nederland zijn voor mij alle artiesten die met kutmuziek de top 40 bestormen zoals Gordon Yes-r, ali b , lady gaga etc etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mag inderdaad wel 10 hoog het raam uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:01 schreef minkuukel het volgende:
Die zoon van R.Brandsteder met zijn kookprogamma
Als Tim Kuik werkelijk het ergste is wat er in NL rondloopt, dan valt het allemaal reuze mee...quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:45 schreef Ploertendoder het volgende:
1) Tim Kuik (gore kankerhomo die niet weet hoe het rechtssysteem in elkaar zit en blijkbaar heeft hij de rechters omgekocht)
2) Gerard Joling (Die potenrammer denkt dat hij heel wat is. helaas vindt de Nederlandse bevolking dat ook)
3) Patty Brard ( Die paardenmuil denkt ook dat ze nog sexy is, terwijl ze is uitgewoond door een clysma.)
4) Gordon ( Maakt vaak foute grappen, maar is makkelijk te negeren)
5) Rick Nieman ( RTL Nieuws presentator.. ik vind het een arrogant mannetje)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |