Tieten blijkt echt mee te vallen in de praktijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:37 schreef aychelle het volgende:
maar missen echt ronde vormen zoals tieten en een kont.
Het probleem met zwarte vrouwen is meer om die kont een beetje binnen de perken te houdenquote:Wat wij weer hebben (als enige)![]()
Die van mij hadden dat niet, maar inderdaad in die Japanse p0rn hebben ze altijd een aardige bos.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:42 schreef Westlife-fan het volgende:
[..]
Staan aziatische vrouwen niet bekend om hun oerwoud van onderen??![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:43 schreef SeLang het volgende:
[..]
Tieten blijkt echt mee te vallen in de praktijk
Alleen geen kont inderdaad
[..]
![]()
Het probleem met zwarte vrouwen is meer om die kont een beetje binnen de perken te houden
Dat is omdat dat een stuk geiler is dan een hoop blokjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die van mij hadden dat niet, maar inderdaad in die Japanse p0rn hebben ze altijd een aardige bos.
Ik weet niet welke chinezen jij bent tegengekomen. Maar aziaten hebben alleen maar huidproblemen. Droog dit, vlekken dat..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ja, een zachte huid? .. mwoa. Donkere vrouwen hebben ook een zachte huid, vrijwel haast zonder lichaamshaar. Maar aziatische vrouwen hebben wel de gaafste huid van allemaal, echt prachtigZe hebben een mooie gezicht (sommigen niet, sommigen wel) maar missen echt ronde vormen zoals tieten en een kont. Wat wij weer hebben (als enige)
![]()
Trouwens ik scheer mijn benen niet, niet nodig
O o o wat ben jij toch een held in hooghartige woorden op het internet !quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik 'gefrustreerd' raak van rukkertjes op een forum met een grote bek en een klein hartje zit je d'r mijlenver naast
Zoals op youtube? Neeeee! geen backstreetboys nazingen. preeeeasse!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:45 schreef Leatherface het volgende:
Hmm, die opmerkingen over geslotenheid en het niet tonen van emotie herken ik niet echt. De meeste Chinezen (of uberhaupt Aziaten) die ik ken, zijn aardig extravert. Maar misschien zijn dit wel heel atypische Chinezen.
Deze aziaat hier is hervormdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:22 schreef Baka-san het volgende:
[..]
Er heerst, volgens mij, bij de opvoeding het idee dat zolang je aardig doet anderen ook aardig terug doen en zelfs ook wanneer anderen niet aardig doen.
En dat maakt Chinezen altijd een beetje de nerds van de klas, ze zijn ijverig, doen soms overdreven aardig en nederig, beetje stil maar zijn nooit populair en als je ze uit scheldt doen ze ook niks terug.
scool em school emquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:47 schreef Q_Orianka het volgende:
Niet alleen de snackbars, maar ook de apotheken. En dan bedoel ik niet de Chinees met al die kruidenshit, maar de Chinees met ritalin en mijn anti-depressiva.
Er zijn maar weinig hollandse meiden die met een chinees nemen (who can blame them).quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 04:39 schreef anne85 het volgende:
Ow nee hoor, dit topic is niet kansloos bedoelt... cultuurverschil is er altijd en ik was benieuwd naar de ervaringen...
Toch weinig reacties van Nederlands - Chinese stellen....![]()
Raadselachtig
Geen idee eigenlijk. Iedereen dnekt indisch//chinees maar ik lijk zelf erg op een volbloed chinees vind ik zelf. Mijn familie daarentegen.. indisch/chinees/nogiets. Mishcien ben ik wel geadopteerdquote:
Als je liever hebt dat ik IRL een potje hooghartig ga doen moet je 't zeggen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:50 schreef Schenkstroop het volgende:
O o o wat ben jij toch een held in hooghartige woorden op het internet !
Zijn niet alle chinese boys hufterig? Ik ken er in ieder geval geen die niet zo is...quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:43 schreef drollenvangster het volgende:
ik heb ook een keer gedate met een chinese jongenmaar helaas was hij een hufter
ik moest lachenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:34 schreef _Led_ het volgende:
Chineze vrouwen hebben hun spleetje van links naar rechts, die kan je likken als een vloeitje.
Echt zo grappig dat deze mensen het ondernemen in hun bloed hebben. Eigenlijk interessant en boeiend. Is het hun situatie of zit het in de genen? De situatie die je beschrijft past ook precies bij mijn vriendin en haar familie. Roots uit Wenzhou. De Nederlandse tak is allemaal goed opgeleid HBO/WO en gaat toch liever iets opstarten dan voor een baas werken. Ik vraag me dus echt af waar het vandaan komt? Klopt het dat je in China zit op dit moment?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:35 schreef stribe het volgende:
[..]
Het is geen vooroordeel, mensen uit de omgeving van Wenzhou zijn veel ondernemender.
Mijn vriendin komt uit de buurt van Wenzhou, en ik merk aan alles dat ze erg ondernemend is.
Zo heeft iedereen in de gehele familie ook een eigen bedrijf en schijnt een hoog percentage in en rond Wenzhou een eigen bedrijf te hebben (ik heb geen cijfers). Je ziet ook veel mensen uit Wenzhou die ergens anders in de wereld een eigen bedrijf beginnen.
...
quote:
WestLifequote:Op zondag 16 augustus 2009 18:56 schreef Westlife-fan het volgende:
[..]
Zijn niet alle chinese boys hufterig? Ik ken er in ieder geval geen die niet zo is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |