quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:34 schreef _Led_ het volgende:
Chineze vrouwen hebben hun spleetje van links naar rechts, die kan je likken als een vloeitje.
Haha erg herkenbaar, dit was ook mijn situatie tot ongeveer mn 19e en ik alsnog besloot om Sinologie te studeren. Heb nog steeds teveel 'blanke vrienden'quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:21 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Idd. Ik ben zo niet-Chinees als maar kan zijn. Mijn ouders laten me helemaal vrij, dus geen strenge Chinese moeder die schreeuwt dat je 24/7 moet studeren. En ze zegt ook altijd dat wanneer ik ergens mee zit, erover moet praten. In traditionele Chinese families wordt nergens over gepraat, wordt altijd om alles heen gedraaid, worden dingen persoonlijk opgevat alsof er meer achter zit. Daar word ik zo moe van.
Verder ga ik niet (meer) naar Chinese school, kan ik niet Chinees lezen/schrijven, kijk ik geen Chinese televisie dmv een schotel, luister ik geen Chinese popmuziek en het spreken gaat ook steeds meer achteruit aangezien ik geen Chinese vrienden heb.
Je zou kunnen zeggen dat ik gewoon Nederlands ben. Maar dan niet in de trant van sterk-in-je-schoenen-staande-studentes-die-altijd-"He-doe-eens-normoal!"-schreeuwen.
.. en het kleppert zo lekker als ze de trap oploopt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:34 schreef _Led_ het volgende:
Chineze vrouwen hebben hun spleetje van links naar rechts, die kan je likken als een vloeitje.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef VonHinten het volgende:
[..]
.. en het kleppert zo lekker als ze de trap oploopt.
Vind je het gek.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 04:39 schreef anne85 het volgende:
Toch weinig reacties van Nederlands - Chinese stellen....![]()
Raadselachtig
ik snap em ook nietquote:
schenkstroop neeeeeeeeh, hou op!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik snap em ook niet
OT: vinden jullie ook niet dat chinezen en andere aziaten zich anders bewegen. Beetje raar, onzeker, niet wetende waar hun anker ligt ofzo? En viden vrouwen dat niet onaantrekkelijk? Ik wil geen aziaten bashen het valt me gewoon op. Ik ben namelijk ook aziatisch. En ja ik neem mijn 'soort' heel erg onder de loep.
Het valt mij niet op.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik snap em ook niet
OT: vinden jullie ook niet dat chinezen en andere aziaten zich anders bewegen. Beetje raar, onzeker, niet wetende waar hun anker ligt ofzo? En viden vrouwen dat niet onaantrekkelijk? Ik wil geen aziaten bashen het valt me gewoon op. Ik ben namelijk ook aziatisch. En ja ik neem mijn 'soort' heel erg onder de loep.
Hier doel je volgens mij meer op die oppernerds; grote bril, onverzorgd kapsel, paardenbek, en altijd kijkend alsof ze niet weten waar ze naar toe moeten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik snap em ook niet
Hangt van de Aziaat af lijkt me, netzoals je ook wel meer onzekere Nederlanders kunt zien rondlopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik snap em ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |