quote:In het eerste seizoen vielen zijn oplichtingspraktijken al op, waarbij hij een Mustang overkocht van een arme vent wiens pension failliet was. In plaats van die man te helpen, "inspecteerde" hij de motor, waar hij rustig een bougiekabel lostrok en dus een rotte motor als kostenpost aanvoerde.![]()
En daarna stoer buiten de bioscoop gaan patsen met dat ding en "flirten" met 14-jarige meisjes
WTFquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:18 schreef Id_do_her het volgende:
Een collega van mij zocht ooit een auto-onderdeel en overwoog toen serieus om de Ludolfs te bellen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef Id_do_her het volgende:
Peter Ludolf heeft zijn eigen kookboek uitgegeven
Zit daar ook zo'n waarschuwing bij zoals bij sigaretten? Peters kookkunsten schaden de gezondheid en kunnen hartklachten en/of kanker veroorzaken. Ze zouden er 10 kg vitaminepreparaten bij moeten leveren.quote:
Ik denk dat er nog wel meer bijwerkingen zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:17 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zit daar ook zo'n waarschuwing bij zoals bij sigaretten? Peters kookkunsten schaden de gezondheid en kunnen hartklachten en/of kanker veroorzaken. Ze zouden er 10 kg vitaminepreparaten bij moeten leveren.
Jezus wat een monsterquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:53 schreef leLe-- het volgende:
[ afbeelding ]
"Casanova Uwe Ludolf in Aktion"
Peterquote:Op woensdag 23 december 2009 00:36 schreef Flodder450 het volgende:
ik weet de volgorde van namen niet meer
Een verrekte zeker ook nog?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:26 schreef piepkuiken21 het volgende:
die foto is eng. Ik vind Uwe overigens wel een van de inteligentste van de 4
Uit jou reactie mag ik dus opmaken dat deze inteelt figuren het dus ver geschopt hebben in deze maatschappij? Mag ik vragen wat jij momenteel doet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 05:55 schreef punjab75 het volgende:
jullie zijn allemaal zielige gasten
jaloers??????
deze mensen leven zoals hun het willen en niet veel kunnen het zeggen
schop het zelf maar eens zover en praat dan weer en hou nu gewoon je kutsmoel
Die gasten lachen zich helemaal rot kerel. *najah eigenlijk iedere sloper*quote:Op vrijdag 12 maart 2010 02:05 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Uit jou reactie mag ik dus opmaken dat deze inteelt figuren het dus ver geschopt hebben in deze maatschappij? Mag ik vragen wat jij momenteel doet?
Jij zou dus niet willen vunzen met Peterchen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:11 schreef Broekpaling het volgende:
Je kan gewoon door de tv heen ruiken hoe smerig ze zijn.
Neen dank. Jij?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Jij zou dus niet willen vunzen met Peterchen?
Nee ik ook niet. Vies he?quote:
Het haar vooral.quote:
Juist.... En hij gaat in elke aflevering wel 1 a 2 x op een ladder staan en op z`n berg onderdelen opzoek naar iets dergelijks.... Is nog lastig als je 150+ kilo bent..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:20 schreef Drinky het volgende:
Uwe is inderdaad zo'n kutoplichter, echt een baggerpersoon.
Peter is echt een vieze dikke papzak, zijn dag ziet er als volgt uit: Opstaan ---> eten ---> naar andere kant van de kamer lopen --> eten --> 2 kamers doorlopen --> pauze en eten --> weer pauze en eten
Maar hij is in ieder geval nog wel grappig
Gunter is echt vaag, die zit de hele dag door op die stoel
En Manni is ook wel vet
Ga nou niet Gunther verdedigenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 05:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Juist.... En hij gaat in elke aflevering wel 1 a 2 x op een ladder staan en op z`n berg onderdelen opzoek naar iets dergelijks.... Is nog lastig als je 150+ kilo bent..
En Gunther is niet vaag, Z`n vrouw is bij hem weggegaan een aantal jaar geleden waardoor hij niet veel meer voor auto`s voelt(al heb ik zo`n vaag vermoeden dat het per seizoen weer wat terug komt)
"peter, haben wir einen auslaat fur ein opel astra"quote:
TRING TRING TRING TRING TRING TRINGquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
"peter, haben wir einen auslaat fur ein opel astra"
"hmmmm, welche jahr?"
JA precies zoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
TRING TRING TRING TRING TRING TRING
G: "Ludolf.... moment mal, Peter haben wir ein Auspuff fur ein Opel Astra?"
P: "Welches Type"
G: "Welches Jahr stammt der Astra.... moment mal... fünfenneunziger Astra"
P: "Haben wir"
G: "Haben wir.. moment mal.. wieviel kostet das?"
P: "Dreizig Euro"
Manni komt hier (in Nederland) elk jaar op vakantie!..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 06:40 schreef Braddie het volgende:
De enige die een beetje nederlands kan is Manni..
Jij bent ook een kansloze aap. Het is namelijk sowieso i.p.v. zowiezo.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:14 schreef hipy123 het volgende:
Dan vind ik die dikke met znongeschoren kop iritanter
zowiezo tokkies en kansloze apen eerste klas
[ afbeelding ]
Ik ben blij te zien datiemand anders dit ook opmerktequote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:44 schreef foqqer het volgende:
In het eerste seizoen vielen zijn oplichtingspraktijken al op, waarbij hij een Mustang overkocht van een arme vent wiens pension failliet was. In plaats van die man te helpen, "inspecteerde" hij de motor, waar hij rustig een bougiekabel lostrok en dus een rotte motor als kostenpost aanvoerde.![]()
staat dat op youtube ofzo? dat wil ik wel zien.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:57 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Ik ben blij te zien datiemand anders dit ook opmerkte.
Hoewel ik uwe een vrolijke verschijning vind overviel me wel een licht misselijkmakend gevoel toen hij die vent bedonderde
die tweede van links ken ik helemaal niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:14 schreef hipy123 het volgende:
Dan vind ik die dikke met znongeschoren kop iritanter
zowiezo tokkies en kansloze apen eerste klas
[ afbeelding ]
Oh ja!?..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:14 schreef WillFerrell het volgende:
Da's Manni, de kanker van de groep.
Als je dat kan bewijzen , licht dan de Polizei in. De Polizei zal Uwe dan oppakken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:44 schreef foqqer het volgende:
In het eerste seizoen vielen zijn oplichtingspraktijken al op, waarbij hij een Mustang overkocht van een arme vent wiens pension failliet was. In plaats van die man te helpen, "inspecteerde" hij de motor, waar hij rustig een bougiekabel lostrok en dus een rotte motor als kostenpost aanvoerde.![]()
Hahah!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:14 schreef WillFerrell het volgende:
Da's Manni, de kanker van de groep.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:40 schreef The_Flash het volgende:
Die aflevering dat nota bene Peter die Gunther gaat vertellen dat hij zijn haar moet knippen om er representatief uit te zien, loopt ie zelf met zo een vieze kotskop rondranzige baard ook.
Jeuk aan je tepels?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 05:57 schreef Chielles het volgende:
Jammer dat het niet meer op de televisie is, meesterlijk programma!
Zonder schaamte lekker jezelf zijn op de televisie en je hobby uitvoeren met je familieleden.
De bankrekening van deze vier figuren is dik en dik gevult, zullen velen van ons nooit bereiken!
Ik krijg echt jeuk aan mijn tepels van bepaalde mensen op dit forum die denken dat zij een beter mens zijn dan een ander, vooral als het om uiterlijk gaat! tegenwoordig gaat het bijna alleen nog maar om het uiterlijk! Tegen de mensen die zichzelf zoveel beter/knapper vinden zeg ik het volgende: STERF VIEZE HYVES GEBRUIKENDE MODE/HYPE KNEUS MET JE ZELFINGENOMEN SMERIGE OW OW CHERSO SMOEL! Mocht je ook nog je broek onder aan je reet hebben hangen dan heb ik nog wel wat meer te spuwen, maar ik stop maar voordat ik gebant word ofzo.
Ik ben fan en ik draag dit zonder enige schaamte uit!!!
Groetjes.
ik vond de moffen anders niet zo leuk 60 jaar geleden.quote:
Ze zijn nog niet leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:52 schreef wise het volgende:
[..]
ik vond de moffen anders niet zo leuk 60 jaar geleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |