heb je hem al afgekeken?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken. Ken het libretto niet maar er zit ondertiteling bij (met spelfouten).
Marioquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef Cybart het volgende:
so....fucking....hot
[ afbeelding ]
reminds me. one guy I had in LDN looked like Mario Lopez
Intens, maar cliche.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je hem al afgekeken?
wat vond je er van?
okays tof tofquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
si claro![]()
Tis mooi weer hier! en ik zie de familie weer eens. Zie zelfs neven en nichten die ik jaren niet had gezien. (Sommigen zagen er wel heel goed uit.)
Eigenlijk een beetje vakantie houden.
En jij? Heb je nog steeds vakantie?
welke plaatjes?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:22 schreef wonderer het volgende:
En Mike, you fucker! Wil je in het vervolg dat soort plaatjes achter links plaatsen?
Ik ben niet echt makkelijk van mij nstuk te krijgen, maar dat was wel even een wtf, ga weg, momentjequote:Op donderdag 30 juli 2009 23:27 schreef mike_hunt het volgende:
o je bedoelt de tree man...
maar ik wil een serieus onderwerp aansnijden.
nee hoor.![]()
Saved by the bellquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef Cybart het volgende:
so....fucking....hot
[ afbeelding ]
reminds me. one guy I had in LDN looked like Mario Lopez
cliche, maar toch wel heftig voor Amerika?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
okays tof tof
ikke had geen vakantie de laatste keer maar een lang weekend ...tis gelukkig al weer weekend per morgen jejeje
ben je weer aan het handkarren?quote:
We zijn niet allemaal red state rednecks hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
cliche, maar toch wel heftig voor Amerika?
Nee, dat werkt niet hier.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
serieusonderwerp?
Nou Mike, bring it ooooooooon
Geen reboot?quote:
zal heus wel een nieuwe versie komen. Ze zijn alle oude series aan het vernieuwen.quote:
Ik heb eigenlijk best wel iedere dag soortamente vakantie manquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gelukkig wel!
Heb je nog vakantie plannen?
Niet echt heel mooi gespierd. Zijn borst is vreemd en zijn armen traint ie te veel volgens mij.quote:
and that comming from a chicken breastquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet echt heel mooi gespierd. Zijn borst is vreemd en zijn armen traint ie te veel volgens mij.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:55 schreef Cybart het volgende:
john mayer uit je speakers horen komen is geen straf !
dat ziet er heel netjes uit!quote:
Eey, als je zo hard gaat trainen doe 't dan ook goedquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
and that comming from a chicken breast![]()
jeje njaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, als je zo hard gaat trainen doe 't dan ook goed
En mijn kippenborstje is lief
quote:
Uhu.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen denken dat ik altijd "vreemd" en extravagant ben, maar eigenlijk ben ik heel saai, ouderwets, burgerlijk, ouderwets en saai
*giggle*quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu.
O er stond trouwens weer een stukje over in Metroseksueel. Ging over brillen en dan vooral felle monturen
buenas nochesquote:
Ja, gij ok goei nachos he!quote:
whahaquote:
quote:
grappige keus, nicequote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Het nummer dat ze bij studio sportzomer als aftiteling hebben ( sport-talkshow met mart smeets op de avonden van de Tour de France) .
ja strak schema hierquote:
nee, maar dat is ook niet zoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
heuj..sinds wanneer als op msn iemand zo een ander ook in het gesprek voegt, komt die automatish in je lijst te staan
was dat altijd al?
de man met de bel is langs geweestquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja strak schema hier
alsof er iemand van de kerktoren roept : remove your hands from the keyboard and walk away
nee toch? maar toch staat dit figuur dat er gister bij gehaald werd toch in me lijst hoe dan hahaquote:
lol idd ja 'DE HOOGSTE TIJD!'quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de man met de bel is langs geweest
weet niet, heeft ie je niet toegevoegd?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee toch? maar toch staat dit figuur dat er gister bij gehaald werd toch in me lijst hoe dan haha
in ieder geval niet door eerst permisie te vragen. kheb niet zo een melding gekregen...strangequote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weet niet, heeft ie je niet toegevoegd?
vreemd dan jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
in ieder geval niet door eerst permisie te vragen. kheb niet zo een melding gekregen...strange
ja heel vreemdquote:
nu wel tijd?, niemand hierquote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja heel vreemd
*twilight zone tune*
quote:
Nee hoor, ik ben net thuisquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
en toen was iedereen naar bed
* snel broek optrek*quote:
hahahahaquote:
nopequote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
ik bijt wel zachtjes als ik geil ben is dat een probleem?
Jij hebt ook echt alleen maar 's nachts plezier he als jij hier met je Spanjaarden bentquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt alleen maar 's nachts plezier he als jij hier met je Spanjaarden bent
en nu is het ditquote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:34 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Classic, Mark WahlbergWas ik dat die hardloopster maar daar achter hem
Nog steeds een hunk dus, hij is al over de 40 man!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en nu is het dit![]()
[ afbeelding ]
dan mag jij hem hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nog steeds een hunk dus, hij is al over de 40 man!
Thnx, en dat terwijl ik het meest geile nr van dit moment draaiquote:
again die mag je ook hebben, ze hebben toch de Mexicaanse griepquote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thnx, en dat terwijl ik het meest geile nr van dit moment draai![]()
Wat wil je nog meer? Imm too sexyy for this cluubbbb
Hmmm en wat krijg je nou van ze betaald voor al deze promotie ;pquote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thnx, en dat terwijl ik het meest geile nr van dit moment draai![]()
Wat wil je nog meer? Imm too sexyy for this cluubbbb
Ik vind het nummer gewoon fucking geniaalquote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
again die mag je ook hebben, ze hebben toch de Mexicaanse griep
Niks in natura iigquote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hmmm en wat krijg je nou van ze betaald voor al deze promotie ;p
heb je al niet genoeg?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niks in natura iigmisschien hebben ze leuke homovriendjes?
ja what's the latest?quote:
Dave. Zaterdag 2e date. Erg cute. En ik heb het gevoel dat dit serieus wat kan gaan wordenquote:
dat zeggen ze altijdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dave. Zaterdag 2e date. Erg cute. En ik heb het gevoel dat dit serieus wat kan gaan worden
hehe, dat heb ik al in eeuwen niet meer geroepenquote:
okays nah cool coolquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
hehe, dat heb ik al in eeuwen niet meer geroepen
Hij heeft bijna alles wat ik zoek in een jongen.
Lief, zelfverzekerd maar niet arrogant, eigen mening, heeft een leven, humor, hip, eigenwijs en we hebben zoveel gelijkenissen
just sayin , maar good luckquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
hehe, dat heb ik al in eeuwen niet meer geroepen
Hij heeft bijna alles wat ik zoek in een jongen.
Lief, zelfverzekerd maar niet arrogant, eigen mening, heeft een leven, humor, hip, eigenwijs en we hebben zoveel gelijkenissen
awww don't rain on his paradequote:
Denk je nou echt dat Yuri mij kan beïnvloeden?quote:
Ik twijfel er geen moment aanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Yuri mij kan beïnvloeden?
Good boyquote:
ik kan zaterdag wel even langskomenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Yuri mij kan beïnvloeden?
eh goedjes, nada en particularquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Good boy![]()
En hoe gaat het met jou dan?
Tegenover de Jack and Jonesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan zaterdag wel even langskomenwaar zit die toko hier eigenlijk?
Sure, ik heb ook 4 jaar Spaans gehad he, dus dan moet ik het wel een beetje kunnen verstaan hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
eh goedjes, nada en particulardas toch wel begrijpelijk spaans toch ;-)
ow serieus? ahahah dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sure, ik heb ook 4 jaar Spaans gehad he, dus dan moet ik het wel een beetje kunnen verstaan he![]()
Ben jij al uit de kast eigenlijk?
tegenover manfieldquote:
Daar bij de C&A, Livera, Douglas enzo. Zegt dat jou wel wat?quote:
Weet niemand het en wil je dat zo houden??quote:
ohdaarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daar bij de C&A, Livera, Douglas enzo. Zegt dat jou wel wat?
De hele familie niet, en de rest in me omgeving welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Weet niemand het en wil je dat zo houden??
Oow, nou, je bent in ieder gavl al een stap in de richting van freedom. Altijd positief houden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
De hele familie niet, en de rest in me omgeving wel
maar doe je ook echt moeite om het geheim te houden voor je familie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
De hele familie niet, en de rest in me omgeving wel
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oow, nou, je bent in ieder gavl al een stap in de richting van freedom. Altijd positief houden.
Vooral als ik net ga slapen, trusten torteltuifjes
lol stap in de richting... Ik woon in een ander land dan hun jejeje das al aardig vrijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oow, nou, je bent in ieder gavl al een stap in de richting van freedom. Altijd positief houden.
Vooral als ik net ga slapen, trusten torteltuifjes
min of meerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar doe je ook echt moeite om het geheim te houden voor je familie?
meestal weten ouders het toch wel zeggen ze.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
min of meer
eigenlijk niet want er word niks gevraagd
ja zegt men inderdaad, Me pa weet ik zeker wel van niet, me zus ook niet... me moeder maybequote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
meestal weten ouders het toch wel zeggen ze.
maar heb zelf geen idee of mn ouders het weten
Wat heb jij nou weer?quote:
als je out bent dan ben je vrij van de onderdrukking ofzoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja zegt men inderdaad, Me pa weet ik zeker wel van niet, me zus ook niet... me moeder maybe
vind het altijd redelijk apart hoe anderen erover praten alsof het een moetje is dat te gaan lopen melden
ben je AL uit de kast
en ik ben al halverwege?
I really don't get that
ah the oppressionquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je out bent dan ben je vrij van de onderdrukking ofzo![]()
1 broer weet het wel van mij denk ik en mn moeder misschien ook wel
Nee, de buurvrouw is op vakantie.quote:
haha jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]je manier van leven zit nu gevangen
Ik herken alleen "tiene"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha ja
kheb wel overal tralies voor de ramen en deuren
maybe symbolisch lol
ik ga slapental vez tiene mas suerte la próxima vez ;-)
Yeah, mijn rug is nog steeds niet helemaal over.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je even rusten voordat je weer aan de bak moet
je lijkt mij welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen denken dat ik altijd "vreemd" en extravagant ben, maar eigenlijk ben ik heel saai, ouderwets, burgerlijk, ouderwets en saai
Hebben wel al een foto gezien van Dave?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:10 schreef MisterO het volgende:
Ik heb geen geluk nodig, als het leuk gaat, gaat het leuk. Ik was sowieso niet op zoek naar een relatie, dat stond tenminste niet in mijn 'planning'Maar als het toch heel erg klikt, is dat wel heel leuk natuurlijk
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:24 schreef Ang3l het volgende:
De Jann Arden cover blijft mooi
(Jann Arden is trouwens de zangeres die de tune van Dawson Creek zong, als iemand dat nog weet)
quote:
benieuwd hoe het hier op kantoor met de koffie is, daar worden vandaag en maandag alle automatien vervangenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:55 schreef HuubTuub het volgende:
en nu koffie maken om mee naar het werk te nemen, want daar is de autobarkoffie![]()
![]()
was toch die blonde meneer met iets langer haar op een bank tussen vrouwen/vriendinnen/zussen in een witte trui of zo ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben wel al een foto gezien van Dave?
De kerel moest iemand van 16 voorstellen...quote:
MisterO gaat je gewoon echt in alles opvolgen, hij zit nu dus ook midden in de D periodequote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben wel al een foto gezien van Dave?
"reikt slagoorm aan"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo voor mezelf even een echte cappu gemaakt. Ik mag mezelf wel weer gaan verwennen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:59 schreef Yoppie het volgende:
Goeiemorgen![]()
Geen jarigen vandaag?![]()
En allemaal de radio aan?
Voor op het appelgebak?quote:
Ik ben al jaren niet meer in Leiden geweest.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:07 schreef Vlarp het volgende:
De koffie was al op voor de trein in Leiden was
Nu aan de groen thee
Je mist er niets aan.. behalve mijn aanwezigheidquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet meer in Leiden geweest.
Ow. Gemist.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was toch die blonde meneer met iets langer haar op een bank tussen vrouwen/vriendinnen/zussen in een witte trui of zo ?
KOffie,quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Voor op het appelgebak?
<Hoe gebruikt u uw koffie?
>Met een gebakje.
Jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De kerel moest iemand van 16 voorstellen...
Ja idd, mijn salontafel kan wel een bloemetje gebruiken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:14 schreef Ang3l het volgende:
Pssst... moeten we geen bloemen geven aan iemand vandaag?
quote:
alsof ik beschik over een oneindige hoeveelheid vazen, of wil je ze net als veren ook in mijn achterste stekenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:14 schreef Ang3l het volgende:
Pssst... moeten we geen bloemen geven aan iemand vandaag?
*gaat in bloemetjesstring op je salontafel zitten*quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja idd, mijn salontafel kan wel een bloemetje gebruiken.
Let je dit keer wel goed op waar je hem laat als je deze uittrekt, dat je hem niet kwijt raakt zoals die van supermanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*gaat in bloemetjesstring op je salontafel zitten*
In dat geval besluit ik dat bloemen ook best in de slaapkamer kunnen staat.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*gaat in bloemetjesstring op je salontafel zitten*
Ik wist niet dat jij zo makkelijk wasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval besluit ik dat bloemen ook best in de slaapkamer kunnen staat.
Dat ben ik ook niet en dat ga ik ook niet worden.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Let je dit keer wel goed op waar je hem laat als je deze uittrekt, dat je hem niet kwijt raakt zoals die van superman
Dus je maakt Ang3l nu blij met een dode mus?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet en dat ga ik ook niet worden.
Ang3l is nog lang niet bij de J.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus je maakt Ang3l nu blij met een dode mus?
het is niet eens meer een publiek geheim dat die onder je matras lagquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik een nieuwe gekocht en is de ander gevonden dus heb ik er 2
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval besluit ik dat bloemen ook best in de slaapkamer kunnen staat.
Jeremyquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ang3l is nog lang niet bij de J.
Niet? Gaat dat zo langzaam?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ang3l is nog lang niet bij de J.
Ik word ouder.............quote:
Zoek de verschillen met dit jaarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:40 schreef Ang3l het volgende:
1. Village People - YMCA
2. Mika- Grace Kelly
3. Right Said Fred - I'm Too Sexy
4. Abba - Dancing Queen
5. Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin'
6. Weather Girls - It's Raining Men
7. Bearforce 1 - Bearforce 1
8. Anita Meyer - Why Tell Me Why
9. Mika - Relax (Take It Easy)
10. Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Du
Die van vorig jaar blijkbaar
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:44 schreef Stroekie het volgende:
10 Electric Six Gay bar
12 Air Sexy boy
18 Alphabeat Fascination
20 Sin With Sebastian Shut Up (And Sleep With Me)
26 La Roux Bulletproof
39 Bloodhound Gang Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss
49 Gossip Heavy Cross
59 Ting Tings That's Not My Name
66 Kylie Minogue Your Disco Needs You
69 Sam Sparro Black And Gold
73 Moloko The Time Is Now
Tot nu toe is dat waar ik het beste in ben in 't levenquote:
Het klinkt wel emotioneelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot nu toe is dat waar ik het beste in ben in 't leven
"En van al zijn jongensdromen was alleen het oud worden gehaald"
Bicth puhleeaaaazzzze!quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bicth puhleeaaaazzzze!
(En dat terwijl het maandafsluiting isIk heb het te goed onder controle door de maand heen dat de dagen van stressen tot 23:00 echt voorbij zijn ..... FINALLY!)
speelt de overgang van wat collega's richting campus daar ook nog een rol in ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bicth puhleeaaaazzzze!
(En dat terwijl het maandafsluiting isIk heb het te goed onder controle door de maand heen dat de dagen van stressen tot 23:00 echt voorbij zijn ..... FINALLY!)
hihihihihihi...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bicth puhleeaaaazzzze!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot nu toe is dat waar ik het beste in ben in 't leven
"En van al zijn jongensdromen was alleen het oud worden gehaald"
Die zijn er nogquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
speelt de overgang van wat collega's richting campus daar ook nog een rol in ?
Hier dan hequote:
Collega van me heeft allemaal "ken je die nog!?" nummers aanstaanquote:
En dat zou grappig moeten zijn?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:15 schreef Ang3l het volgende:
Die troela's hier gister hadden trouwens met een slot een koffiemok aan m'n mooie leren jas vastgemaaktWilde ik gister naar huis gaan bengelt er zo'n ding aan m'n ritssluiting
Blijkbaarquote:
je haalt mij niet meer in hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
Fuck ik word oud, jullie gaan te snel voor me!
Moet je niet zo veel met je haar bezig zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
Fuck ik word oud, jullie gaan te snel voor me!
Jawel, maar die gaan pas 4 Septquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als in die mannen die naar Parijs gingen?...........die gingen dus niet ?
Wie is cuteboy?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BlijkbaarGelukkig hielp cuteboy me door te zeggen dat het sleuteltje in mijn jaszak zat
Ik zal ze terugpakken... al is het 't laaaaaaaaaaaaaaaatste wat ik doe!
Mijn knappe collegaquote:
edit: volgens mij moet ik aan een leesbrilquote:
appelkruimel graagquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deelt een rondje taart
er is appelkruimel vlaai
appeltaart
en chocotaart
Fun and Sunshine!quote:
G'woonquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En hoe kom je aan die foto?
Nee.quote:
Dat vroeg ik me ook spontaan afquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En hoe kom je aan die foto?
Zo niet zit de XL hier om de hoekquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fun and Sunshine!
But... is there enough for everyone?
Omdat je hem wilt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
O wacht, waarom ben IK dan beteuterd?
alsof jij je hand omdraait voor een hetero meneerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
O wacht, waarom ben IK dan beteuterd?
Volgens mij heb je die discussie elk jaar.quote:
Ik denk, jij hebt vast wel zin in een relletje.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die discussie elk jaar.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof jij je hand omdraait voor een hetero meneer
quote:
O ze moeten andersomquote:
Nee, ik ben net wakker. And who gives a fuck wat die hetero's ervan vinden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk, jij hebt vast wel zin in een relletje.
Zelfs het spaans is doorgedrongen op kantoor? Of is collega spaans?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag aan mijn collega in het Spaans waarom bepaalde artikelen nog op de verkeerde locatie liggen... en ik krijg een verhaal terug wat duidelijk hoger dan les 3 ligtAGH!
welk gebak wenst meneer bij het kopje koffie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:24 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen kinders.![]()
Tis nu al fucking heet. 35 graden.
koffie, maintenant
ik liep gebak te trakteren aan de collega'squote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:31 schreef mike_hunt het volgende:
Stroekie, where the hell is my coffee?![]()
o, kut je bent offline![]()
Gay Pride is een stom carnavals feest voor homo'squote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk, jij hebt vast wel zin in een relletje.
ik niet, ik moet huis kuisen voor het bezoek 's avondsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik ben net wakker. And who gives a fuck wat die hetero's ervan vinden.![]()
Ik ben er maar 1 keer geweest daar niet van.
Ga jij naar de Gayparade?
geen gebak voor mij. Ik heb al twee weken niet getraind. En het lekkere eten hier + drank doet a figure geen goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welk gebak wenst meneer bij het kopje koffie?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gay Pride is een stom carnavals feest voor homo's
Dus: Met veel alcohol door de stad zwerven en 's avonds dronken naar huis met Jan en Alleman.
Ben je jarig?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik liep gebak te trakteren aan de collega's
ga je kijken of ga je in je string op een boot huppelen?quote:
Schat, ik ga gewoon aan de kade zitten..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ga je kijken of ga je in je string op een boot huppelen?
Misschien, kijken van wie ik een uitnodiging krijg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:33 schreef mike_hunt het volgende:
Wie gaat er hier naar de Gayparade?
Hij's spaansquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zelfs het spaans is doorgedrongen op kantoor? Of is collega spaans?
Ik ga me überhaupt niet mensen in die discussies.. het gaat toch altijd weer uitdraaien op homo bashen op Fok!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:45 schreef mike_hunt het volgende:
Die discussie ook in het andere topic.
Als ik niet beter wist, lijkt het wel of de hetero's jaloers zijn. Op al die hot bodies etc.
ik deel maar 1 keer per jaar uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geen gebak voor mij. Ik heb al twee weken niet getraind. En het lekkere eten hier + drank doet a figure geen goed.Moet oppassen dat ik geen Han Peekel word.
Slap excuus..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien, kijken van wie ik een uitnodiging krijg.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
Waarom gaan jullie niet allemaal samen in fok outfit
hier nog zo'n leukequote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:45 schreef mike_hunt het volgende:
Die discussie ook in het andere topic.
Als ik niet beter wist, lijkt het wel of de hetero's jaloers zijn. Op al die hot bodies etc.
MisterO had je toch al meegevraagd ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
er zijn ooit mensen bezig geweest om met Fok een boot te regelenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
Waarom gaan jullie niet allemaal samen in fok outfit
MrO gaat met zijn verse scharrel...dat kan ie prima zelf en daar hoef ik dus niet bij te zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
MisterO had je toch al meegevraagd ?
ging jij niet met MisterO?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
3e wiel ontwijking?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
MrO gaat met zijn verse scharrel...dat kan ie prima zelf en dar hoef ik dus niet bij te zijn.
Ik heb er ook nooit ene moer aan gevonden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Slap excuus..
Je kunt natuurlijk ook gewoon bekenden op gaan zoeken
Niet eens dat, maar 2 mensen die elkaar aan het aftasten zijn moet je niet storen. Die genieten van elkaar.quote:
gefeliciteerd jongenquote:
ja dat doen ze nu al. Ik trapte er weer in.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga me überhaupt niet mensen in die discussies.. het gaat toch altijd weer uitdraaien op homo bashen op Fok!
3e wiel zijn is inderdaad nooit fijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
MrO gaat met zijn verse scharrel...dat kan ie prima zelf en daar hoef ik dus niet bij te zijn.
Wat nobelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet eens dat, maar 2 mensen die elkaar aan het aftasten zijn moet je niet storen. Die genieten van elkaar.
Hoe ik me nu ook voel, verliefde stelletjes zijn zo schattig.
die t-shirtsquote:
Die hadden we aan op Rock Werchterquote:
erg jammer dit weer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je begon zo goed vanochtend met scherp zijn
Alcohol + gezelschap doet wonderen hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit ene moer aan gevonden.
mijn "Grace" kwam gisteren met het nieuws aanzetten dat ze een boot geregeld heeft..quote:
Daar hou ik je aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alcohol + gezelschap doet wonderen hoor
Haha.. da's jammer danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
mijn "Grace" kwam gisteren met het nieuws aanzetten dat ze een boot geregeld heeft..
ik moet natuurlijk werken
en ik ga even kleienquote:
Ik ga wel als éénwieler door het leven.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
3e wiel zijn is inderdaad nooit fijn
Wat voegt dat naakte toe?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:06 schreef Eustace. het volgende:
En dan ren je naakt uit bed omdat de telefoon gaat en je denkt dat het dat bedrijf is die je telefoon levert om te vertellen dat ze afleverafspraak willen maken, ren je naar de telefoon en ben je nét te laat. Fail.
Dat het voor de oplettende buur een vrij bijzonder gezicht geweest moet zijn.quote:
Regel de beeld eens van de bewakingscamera'squote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:09 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dat het voor de oplettende buur een vrij bijzonder gezicht geweest moet zijn.
MODERATORS, KIJK! HIJ VRAAGT OM KINDERPORNO!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Regel de beeld eens van de bewakingscamera's
Je bent toch 16?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:18 schreef Eustace. het volgende:
[..]
MODERATORS, KIJK! HIJ VRAAGT OM KINDERPORNO!![]()
![]()
![]()
Oh, laat me even weten hoe die bevalt.quote:De volgende producten zijn verzonden via TNT Post en zullen binnen 1 werkdag bij u afgeleverd worden:
- 1x HTC Hero Absolute White
- 1x Vodafone Basis ¤ 22,50 24 maanden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het harde leven gaat beginnen!quote:
MisterO wordt net als wij een saaie hardwerkende burgermanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het harde leven gaat beginnen!
Ohh... mijn kleine leerling wordt groot
Luister naar mijn pro 1337 elite woorden: neem de Hero.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent toch 16?
[..]
Oh, laat me even weten hoe die bevalt.
Ik wil ook een nieuwe telefoon. Zit te twijfelen tussen de HTC Hero, Samsung i8910 HD of de Nokia N97
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |