Good boyquote:
ik kan zaterdag wel even langskomenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Yuri mij kan beïnvloeden?
eh goedjes, nada en particularquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Good boy![]()
En hoe gaat het met jou dan?
Tegenover de Jack and Jonesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan zaterdag wel even langskomenwaar zit die toko hier eigenlijk?
Sure, ik heb ook 4 jaar Spaans gehad he, dus dan moet ik het wel een beetje kunnen verstaan hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
eh goedjes, nada en particulardas toch wel begrijpelijk spaans toch ;-)
ow serieus? ahahah dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sure, ik heb ook 4 jaar Spaans gehad he, dus dan moet ik het wel een beetje kunnen verstaan he![]()
Ben jij al uit de kast eigenlijk?
tegenover manfieldquote:
Daar bij de C&A, Livera, Douglas enzo. Zegt dat jou wel wat?quote:
Weet niemand het en wil je dat zo houden??quote:
ohdaarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daar bij de C&A, Livera, Douglas enzo. Zegt dat jou wel wat?
De hele familie niet, en de rest in me omgeving welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Weet niemand het en wil je dat zo houden??
Oow, nou, je bent in ieder gavl al een stap in de richting van freedom. Altijd positief houden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
De hele familie niet, en de rest in me omgeving wel
maar doe je ook echt moeite om het geheim te houden voor je familie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
De hele familie niet, en de rest in me omgeving wel
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oow, nou, je bent in ieder gavl al een stap in de richting van freedom. Altijd positief houden.
Vooral als ik net ga slapen, trusten torteltuifjes
lol stap in de richting... Ik woon in een ander land dan hun jejeje das al aardig vrijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oow, nou, je bent in ieder gavl al een stap in de richting van freedom. Altijd positief houden.
Vooral als ik net ga slapen, trusten torteltuifjes
min of meerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar doe je ook echt moeite om het geheim te houden voor je familie?
meestal weten ouders het toch wel zeggen ze.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
min of meer
eigenlijk niet want er word niks gevraagd
ja zegt men inderdaad, Me pa weet ik zeker wel van niet, me zus ook niet... me moeder maybequote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
meestal weten ouders het toch wel zeggen ze.
maar heb zelf geen idee of mn ouders het weten
Wat heb jij nou weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |