Ik doe alleen maar aan timmeren, en dat vinden mijn relasiesj in de regel niet zo leukquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben ondanks relaties gewoon mezelf gebleven.... Relaties vonden het tof dat ik zelf lampen ophing enzo en ik WILDE het niet altijd vragen.
Ik heb er echt alle vertrouwen inquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
De ultieme relatietest. 2 weken op elkaars lip(pen) zitten.
Veel plezier allebei.
Ja, het is ook wel makkelijker!quote:
Maar wij wonen samen en dan vnd ik het in ene zíjn huis hoor!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:55 schreef krakkemieke het volgende:
Een vent op een trapje die een lamp indraait: Ja dat vind ik ook mooi.
Maar het is mijn lamp dus ik moet het hem vragen in mijn huis. Vind ik. En ik wil het eigenlijk zelf doen.
En dat is dus het hele gedoe als ik ooit een vent vind. Ik ben het zo erg gewend om dingen op mijn manier te doen.
Normaal is dat de Danceparade in R'dam, ook wel een btje raar dat we daar dit jaar niet heen gaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:52 schreef Duderella het volgende:
Geen verkeerde tijd, zo op vakantie, om de verkering feestelijk te vieren.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar wij wonen samen en dan vnd ik het in ene zíjn huis hoor!![]()
![]()
Nee ik snap heel goed dat jij gesteld bent op je eigen huis en zelfredzaamheid. Dat had ik dus ook heel erg, En dat heeft ook wel wat. Het gaf me altijd een heel goe gevoel.
Verstandig meisquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:09 schreef MissHobje het volgende:
DudeRella:
Beetje heimwee wel.. vooral naar de manier waarop de mensen leven daar.. gewoon relaxed en geen gestress, waarom zou je.. en dat lekkere eten uiteraard!
Mascara-klodder:
Hier is het een stuk koeler dan Thailand.. en ja dus best fris
Ik ga zo braaf slapen.. half 12 stekker eruit
jij ookal weer thuis?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
tvp, geen vakantieleed maar dierenleed in dit topic
ja, en heb al 4 uur geslapen.quote:
en voor mij dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:22 schreef mascara-klodder het volgende:
We gaan een knuffelman voor Krakke zoeken
Ik krijg hier al veel m/v knuffels hoor!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:22 schreef mascara-klodder het volgende:
We gaan een knuffelman voor Krakke zoeken
MeMo, desnoods meld je je ziek hoor. Ik vind het belachelijk dat er zo weinig begrip bij werkgevers is voor dit soort dingen. Ik heb nooooit wat en bijvoorbeeld ook geen kinderen met waterpokken of ouwe moeders met rolator-onderhoudsbeurten ed., en ik heb geleerd een dikke vinger op te steken naar die werkgevers die mijn-eens-in-de-drie-jaar-een-dagje-omdat-er-een-kat-ziek-is niet op waarde weten te schatten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik voel me nu met dat kattengedoe ook heel labiel en zou dan ook wel een lieve vent willen die me met beide pootjes op de grond zet en zegt dat t heus goedkomt en me dan een knuffel geeft.
Morgen om 14uur bellen, zit er een beetje mee als ze naar huis zou mogen, moet morgen van 11-21.30 werken, zaterdag van 8-17,. zondag van 10-17.30 en maandag van 14.30-21.30, heb gewoon geen tijd en niemand die dr eventueel op zou kunnen halen, en verwacht op mn werk niet dusdanig veel begrip dat ik evt morgen vrij zou kunnen krijgen om dr op te halen wanneer dat zou mogen![]()
mijn rug is nog glad. Was naar Madeira, en het was geweldig!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ahhhhh oke dan. Is je rug nog steeds glad![]()
Maargoed waar was je en heb je het leuk gehad?
Mja aan de ene kant heb ik dat ook en ik werk me gek met mn 16uur contract, 11-21.30 morgen vind ik eigenlijk sowieso al een belachelijk lange dag, ik maak verdomme langere dagen/meer uren in de week dan mn fulltime managersquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
MeMo, desnoods meld je je ziek hoor. Ik vind het belachelijk dat er zo weinig begrip bij werkgevers is voor dit soort dingen. Ik heb nooooit wat en bijvoorbeeld ook geen kinderen met waterpokken of ouwe moeders met rolator-onderhoudsbeurten ed., en ik heb geleerd een dikke vinger op te steken naar die werkgevers die mijn-eens-in-de-drie-jaar-een-dagje-omdat-er-een-kat-ziek-is niet op waarde weten te schatten.
Na ja meis, klaar dan toch? Mister Ikea wordt er niet minder multi-miljonair om hoor, als jij eens een dag voor jou en je kat kiest. Hij ken het lijen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja aan de ene kant heb ik dat ook en ik werk me gek met mn 16uur contract, 11-21.30 morgen vind ik eigenlijk sowieso al een belachelijk lange dag, ik maak verdomme langere dagen/meer uren in de week dan mn fulltime managers
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja aan de ene kant heb ik dat ook en ik werk me gek met mn 16uur contract, 11-21.30 morgen vind ik eigenlijk sowieso al een belachelijk lange dag, ik maak verdomme langere dagen/meer uren in de week dan mn fulltime managers
tuurlijk maar de gedachtengang is dan: dat zijn kinderen dit is "maar" een dier en ach aan een labiel jankende m-m hebben ze op t werk ook niks natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
![]()
De managers halen nooit hun kinderen op of zorgen ergens voor, gok ik zo?
Go girl!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga sowieso van 11-14 werken, en dan bellen en afwachten wat de DA zegt mocht ze naar huis mogen, ga ik er alles voor doen om weg te kunnen om dr lekker op te halen, lekker thuis dat beestje en me ook niet onnodig op kosten jagen voor de opnamedagen. En dat hebben ze maar te begrijpen. Heb afgelopen 2 weken ook zoveel gewerkt was echt toe aan ff n lekkere vrije dag maar heb eigenlijk alleen maar heeeel erg veel stress gehad.
Nou dan denken ze dat maar! Dikke vinger dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tuurlijk maar de gedachtengang is dan: dat zijn kinderen dit is "maar" een dier en ach aan een labiel jankende m-m hebben ze op t werk ook niks natuurlijk
geloof niet dat die er zijn, ze hebben wel allemaal kinderen dus dan is het vaak nog moeilijker voor te stellen. Maar het is voor mij nu ook een financiele kwestie, de rekening wordt al hoog en als ik haar daar moet laten zitten omdat ik geen tijd krijg van mn werk om dr op te halen, maak ik die rekening alleen maar onnodig hoger...quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
het is voor mensen zonder huisdieren (zoals moi) vaak moeilijk in te leven en te begrijpen. Memo, kun je niet een teamleider zoeken met ook zoveel huisdierenliefde, die jou daarmee kan helpen je DA te overtuigen? Ik denk dat dat wel helpt.
Ze kan toch niet maar zo een andere teamleider zoeken!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
het is voor mensen zonder huisdieren (zoals moi) vaak moeilijk in te leven en te begrijpen. Memo, kun je niet een teamleider zoeken met ook zoveel huisdierenliefde, die jou daarmee kan helpen je DA te overtuigen? Ik denk dat dat wel helpt.
Heb die docu ook gezien. Zeker intressant over de 'ideale' wereld.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:53 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook maar eens proberen een paar uurtjes te slapen voordat ik weer aan het werk ga.
Net trouwens wel interessante documentaire op Nederland2 gezien over ideale/virtuele werelden.
Moest gelijk aan een aantal mensen hier denken toen het daar over WoW ging.
Oh wacht. DA is dierenarts.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ze kan toch niet maar zo een andere teamleider zoeken!![]()
Die dan de DA gaat overtuigen?![]()
Waarvan dááán?![]()
Steer maakt er een potje van.
Tijdens het vak informatiesystemen heb ik ook een aantal colleges gehad en ook over virtuele wereld. Maar dan met de economische invalshoekquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
heb die docu ook half gevolgd, heb net het vak information technology law gehad, kwam virtual worlds ook aan bod.
Leuk bedacht. Ik denk niet dat het gaat werken in een commercieel bedrijf. Elke leidingevende wil werkende mensen, liefst tegen een minimumloon zonder vast contract.........quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh wacht. DA is dierenarts.
Wat ik bedoelde... is dat memo een andere teamleider moet zoeken met dierenliefde die memo's eigen teamleider kan meehelpen overtuigen. Memo's probleem is namelijk dat haar eigen teamleader zich niet in kan leven.
Jij bent ZO lief!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:04 schreef Leintjeuh het volgende:
MeMo, je moet gewoon vrij nemen morgen middag als poezel opgehaald moet worden. En als dat niet lukt, spring ik wel in de auto om je beest op te halen desnoodsBel maar als t nodig is
Ja das ook zo wat, kan morgen nog naar de apotheek, vriendlief heeft ws niet genoeg medicijnenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:10 schreef krakkemieke het volgende:
Vakantie is leuk!
Gewoon inpakken. Als je maar medicijnen hebt, kan je de rest kopen.
Ja, op mijn huwelijksreis lag de pil nog thuis. En destijds was de pil in Ierland niet te krijgen.
Nou, dat werd een spannende vakantie dan! (Of uit voorzorg nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:10 schreef krakkemieke het volgende:
Vakantie is leuk!
Gewoon inpakken. Als je maar medicijnen hebt, kan je de rest kopen.
Ja, op mijn huwelijksreis lag de pil nog thuis. En destijds was de pil in Ierland niet te krijgen.
We waren in Dublin en hebben heeeeeeeel veel gelopen zodat we uitgeput waren......quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, dat werd een spannende vakantie dan! (Of uit voorzorg niet)
Ik las 'gezopen'quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
We waren in Dublin en hebben heeeeeeeel veel gelopen zodat we uitgeput waren......
van allebei raak je een soort van uitgeputquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik las 'gezopen'![]()
Wat ook best goede anticonceptie is!
Uitgekut vooral!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
van allebei raak je een soort van uitgeput
qftquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gewoon bellen als t nodig is morgen. Maar liever niet voor 10 uur 's ochtends
O dat vond ik zo'n enorm infantiel kutboekquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:24 schreef borisz het volgende:
Slapen
Althans nog even lezen. Ben bezig in de wereld van Sofie.
Wij zouden eik ook moetenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:24 schreef Duderella het volgende:
Jemig bedtime Dude![]()
En dan toch nog niet moe zijn hè?
Ik heb steeds dat stomme geneuzel over wat welke filosoof nou weer zei, overgeslagen. Stom gezeur. Bij de tweede leespoging wilde ik na 100 pagina's dat boek affikken. Dus maar weg gelegd en een heerlijk fantasy boek van Fiona McIntosh gaan lezenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:28 schreef Duderella het volgende:
O dat vond ik zo'n enorm infantiel kutboekIk heb het echt geprobeerd, maar ik werd er acuut simpel van. En alles tien keer herhalen en dan werd het nóg niet een leuk verhaal.
Maar ik ken ook tonnen mensen die het heel interessant vonden, dus wie ben ik! Ik ben een snobbige zeur met boeken.
dat sowieso niet, kan pas om 14uur de DA bellenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gewoon bellen als t nodig is morgen. Maar liever niet voor 10 uur 's ochtends
We waren te moe om te zuipen zelfs.............quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik las 'gezopen'![]()
Wat ook best goede anticonceptie is!
Nou precies!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb steeds dat stomme geneuzel over wat welke filosoof nou weer zei, overgeslagen. Stom gezeur. Bij de tweede leespoging wilde ik na 100 pagina's dat boek affikken. Dus maar weg gelegd en een heerlijk fantasy boek van Fiona McIntosh gaan lezen
Ja, je bent klaar, je kan lekker slapen nu!quote:
Nou, dat klinkt heel aantrekkelijk, van dat instoppenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, je bent klaar, je kan lekker slapen nu!
Kusjekroel, knuffel.
* krakkemieke Dude onderstopt
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:39 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten Steer!
* krakkemieke Steer onderstopt
Nou, drink bier, zet een voetbalwedstrijd op en stop je hand in je kruis! Onmiddellijk!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:44 schreef krakkemieke het volgende:
Dude, bewaar het dan maar tot je gaat slapen.![]()
Ik kom er net achter dat ik volgens mijn profiel een man ben.....
Ik drink nu bier wegens gebrek aan cotes du rhone, ik kijk hooguit voetbal bij EK of WK en wat moet ik mijn hand in mijn kruis doen dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, drink bier, zet een voetbalwedstrijd op en stop je hand in je kruis! Onmiddellijk!
Nou ja. Moet je niet internet-daten? Ik hoor daar serieus allemaal succesverhalen over.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:45 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wordt niet ondergestopt. Ik ben haske single.
Truste MeMo! Ge doeddet goe heur!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga ook eens mn bedje opzoekenjullie zijn allemaal lief
Nou, een mens kan ook best zonder toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:55 schreef krakkemieke het volgende:
Op elk krakje past een bakje? Heel creatief! Ik ga hem onthouden!
Op dit moment... hoe zeg ik dat?
Ik ben nu niet aan een relatie toe. Ik heb er de energie niet voor.
Het is geen voorwaarde voor geluk, dat kan het het ook niet zijn. In mijn vorige relaties heb ik gemerkt dat ik voor mezelf moet kunnen zorgen. Anders kan ik niet leuk genoeg zijn voor een ander en dus ook niet gelukkig zijn met hem.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, een mens kan ook best zonder toch?
Het moet geen voorwaarde voor geluk zijn. Dus als jij er nu geen energie voor hebt, dan moet je er vooral niet aan beginnen. Groot gelijk.
En een mens kan het al druk zat hebben met zichzelf ook.
Ik ga nog een pot janken omdat de prednison geen fluit heeft geholpen en mevroi simpelweg heeft besloten dat ze er geen zin meer in heeft. Terwijl ze eigenlijk hartstikke goed gaat in het ziekteproces. Maarja, als je dan stopt met eten en drinken is het klaar.quote:
ik moest toch slapenquote:
uhuhquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:03 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh SOL
Ik kan eventueel rond een uurtje of 6 in Delft. Maar jij bent elders?
Nog ff wachten tot vriendlief terug is van werkenquote:
Ik laat sowieso liever neits gevoeligs aan mn tanden doen zonder verdoving. En m'n tandarts is het daar helemaal mee eensquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:12 schreef DarkElf het volgende:
Yep![]()
Geen geboor zonder verdoving bij mij.
Nope In Vlaanderen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je een NL tandarts, DE? Ik moet volgende week voor het eerst hier
Zo. Ben ik even productief vandaag! Ik heb al 6 km gerend, een was gedaan, mailtjes verstuurd en een tekening gemaakt voor een toetsTsjakkaaaa
MK, heel veel plezier op vakantie
klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:23 schreef DarkElf het volgende:
Kopje gele paprikasoep met zongedroogde tomaat
Kleine gekruide vijgensalade met veldsla/prosciutto/mozzarella/gegrilde kip en gekruide vijgensiroop. Brood en boter. Kleine portie Ainsley tiramisu
Ze komen lunchen, lange lunchDit is wel lekker toch?
Dat filosofische vind ik dan weer leukquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat vond ik zo'n enorm infantiel kutboekIk heb het echt geprobeerd, maar ik werd er acuut simpel van. En alles tien keer herhalen en dan werd het nóg niet een leuk verhaal.
Maar ik ken ook tonnen mensen die het heel interessant vonden, dus wie ben ik! Ik ben een snobbige zeur met boeken.
Maar wel een oprechte snobbige zeur!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat vond ik zo'n enorm infantiel kutboek![]()
[..]
dus wie ben ik! Ik ben een snobbige zeur met boeken.
Ik vind vrouwen op hakken altijd erg elegant.quote:‘Hoge hakken officieel uit de mode’
Uitgegeven: 31 juli 2009 10:56
Laatst gewijzigd: 31 juli 2009 11:26
AMSTERDAM – In de nieuwe Sex and The City-film zou wel eens een veel minder grote rol voor Manolo Blahnik weggelegd kunnen zijn dan het publiek gewend is. Hoge hakken lijken namelijk passé.
© ANP
Terwijl stiletto’s en de modewereld jarenlang onlosmakelijk met elkaar verbonden waren, lijkt aan dit tijdperk nu toch een eind te komen. Dat meldt de Britse Marie Claire vrijdag.
Platte schoenen zoals ballerina’s en de stylish sandaaltjes sieren al tijden het straatbeeld maar nu lijken ook modezwaargewichten voor de trend te vallen.
Wolkenkrabbers
Een van de aanwijzingen voor deze radicale omslag is het feit dat Vogue-hoofdredacteur en modegoeroe Anna Wintour, die sinds 1961 al niet meer zonder wolkenkrabbers onder haar voeten gesignaleerd is, gezien is met comfortabele, platte sandaaltjes.
Ook voor de eindredacteur van de Amerikaanse Vogue is de trend niet onopgemerkt gebleven. Andre Leon Talley verklaarde onlangs zelfs dat ‘hoge hakken officieel uit de mode zijn’ en vindt dat vrouwen een voorbeeld moeten nemen aan Michelle Obama, die eigenlijk altijd gezien wordt in de zogenaamde ‘flatjes’.
Hij roept modeontwerpers zelfs op er mee aan de slag te gaan. “Maak een eind aan de gekte”, aldus Talley. “En verzin een manier om het silhouet te accentueren zonder dat daar torenhoge hakken voor nodig zijn.”
http://www.nu.nl/lifestyl(...)el-uit-de-mode-.html
Kut zeg, hoe is het nuquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:23 schreef Duderella het volgende:
Ik ga nog een pot janken omdat de prednison geen fluit heeft geholpen en mevroi simpelweg heeft besloten dat ze er geen zin meer in heeft. Terwijl ze eigenlijk hartstikke goed gaat in het ziekteproces. Maarja, als je dan stopt met eten en drinken is het klaar.
Ik ben boos en zo verdrietig tegelijk.
Ja ergenissen omdat de auto nog bij de garage staat, er was een onderdeel nog niet bezorgd ofzo, een remklauw oid??? Klinkt iig wel dat het een onderdeel is waar de auto niet zonder mee kanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:00 schreef DarkElf het volgende:
ergernissen nu al? .. lekker dan.
Gelukkig hebben wij dat niet, ken wel van vroeger mensen die al ruziend de straat uitreden, leuk... onderweg met de caravan naar Frankrijk..
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. De fietsenmaker uitgelegd dat ik geen junk ben, de slijptol kan er zo overheen gaan.
We gaan ervoor. Ze kan het heen en weer krijgen. Ze is weer hartstikke gezond en ze zoekt het maar uit met haar kuren.quote:
Nou Dude, alvast fijne vakantie danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:44 schreef Duderella het volgende:
We gaan ervoor. Ze kan het heen en weer krijgen. Ze is weer hartstikke gezond en ze zoekt het maar uit met haar kuren.Helemaal klaar met dat theatrale gedrag van dat beest! (Ze is wel lief hoor, maar dat vertel ik haar mooi een paar dagen niet.
)
Yuk, goed idee!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou Dude, alvast fijne vakantie danEn neem voor je arrogante eigenwijze kattenkop maar een prakkie haggis mee ofzo
Dat zal r leren
Het is echt te smerig voor woorden, die troep.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef Duderella het volgende:
Yuk, goed idee!![]()
( Ik ben er nog niet uit of ik het ga proberen. Arty heeft gezworen dat hij er niet eens aan wil rúiken, maar ik twijfel nog!)
Ik heb het geprobeerd. En het is echt niet heel viesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Yuk, goed idee!![]()
( Ik ben er nog niet uit of ik het ga proberen. Arty heeft gezworen dat hij er niet eens aan wil rúiken, maar ik twijfel nog!)
uit de delicious van deze maand.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd. En het is echt niet heel viesEigenlijk wel een klein beetje lekker
Vond ik nogal verrassend. Maar het was wel in een vrij fancy gelegenheid, mss beter klaargemaakt? en sowieso maar een kleine portie.
DE, wat een verrukkelijke lunchWaar kwam dat vijgenrecept vandaan?
Ja hoor, de eerste week zijn mijn schoonouders in huis en daarna staat er weer een nieuwe ploeg personeel voor haar klaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:58 schreef DarkElf het volgende:
gelukkig is het aangeslagen dan de behandeling. en ze wordt goed verzorgd toch als jullie weg zijn?
ik heb trouwens op mijn onderlip gebeten toen ik verdoofd was want die doet nu ineens auw nu de verdoving uitgewerkt is
Goeie reden om 'm te kopen, danquote:
Whisky moet ik dan maare snel leren drinken daar!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is echt te smerig voor woorden, die troep.
Alleen weg te hachelen met heel veel pure whisky erbij.
maar ja, daarbij is alles lekker
Leek het op balkenbrij? Dat vind ik namelijk zalig!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd. En het is echt niet heel viesEigenlijk wel een klein beetje lekker
Vond ik nogal verrassend. Maar het was wel in een vrij fancy gelegenheid, mss beter klaargemaakt? en sowieso maar een kleine portie.
DE, wat een verrukkelijke lunchWaar kwam dat vijgenrecept vandaan?
Ga je nog naar een distillery? Is ook best leuk als je geen whiskyfanaat bent; het ruikt heel lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Whisky moet ik dan maare snel leren drinken daar!![]()
[..]
Leek het op balkenbrij? Dat vind ik namelijk zalig!
yep wij vonden het allebei erg lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goeie reden om 'm te kopen, danIk neem tenminste aan dat het echt een succes was, als je het nu alweer maakt?
Ja dat zijn we wel van plan! Ik wil ook echt proeven en er iets over leren. Ik heb nog nooit whisky gedronken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga je nog naar een distillery? Is ook best leuk als je geen whiskyfanaat bent; het ruikt heel lekker
Neeps? En tatties zijn frieten, neem ik aan?quote:Balkenbrij heb ik nooit gegeten. Dat klinkt nog goorder dan haggis![]()
Haggis eet je natuurlijk wel met neeps&tatties, anders is het nep
Maar wat zijn turnips dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
Turnips & potatoes, ja. En heb jij nog nooit whisy gedronken?Ik vind je er echt het typ voor: whisky neat en een dikke sigaar
Ja precies, een beetje quasi-diepzinnig doen vanuit je rookstoelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar wat zijn turnips dan?
Ja, ik vind mijzelf er ook wel het type voor eigenlijk! En dan zo'n beetje brallen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:08 schreef Duderella het volgende:
Heugelijke mededeling:
DEN POET HEEFT GEDRONKEN!
Zo, en dan is dat hoofdstuk nu afgesloten. Wat een stress nog even zo voor de honeymoon!Ik neem nooit meer katten! (right!)
Meiknolletjes? Nou, het wordt steeds interessanter, dat Schotse eten!
Begin eerst maar met whisky te proberen, kan je daarna altijd nog overstappen naar de whiskey.quote:
En wat vind jij nou de lekkerste?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Begin eerst maar met whisky te proberen, kan je daarna altijd nog overstappen naar de whiskey.
Schots en Canadees=whisky, Iers en Amerikaans=whiskey
De Schotse single Malts.quote:
Er staat WAT en niet WIE, schat.quote:
Ja oom golferquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Begin eerst maar met whisky te proberen, kan je daarna altijd nog overstappen naar de whiskey.
Schots en Canadees=whisky, Iers en Amerikaans=whiskey
Aberfeldy, Dalwhinnie, Glenmorangie...dat soort flessen kan ik echt van genieten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ja golfie, "de Schotse single malts", dat zegt natuurlijk nog nietsWees eens wat specifieker
Die heb ik een keer cadeau gekregen van de zoon van Bluezz. Ik vind er een wat aparte smaak aan zitten, maar dat is, geloof ik, typerend voor de Islay whiskies.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:20 schreef ColdFeet het volgende:
Wat vind je van Lagavulin? (de 16-year-old?) Ik overweeg 'm aan te schaffen
ja dat vroeg ik me laatst ook al af bij een foto..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
Is dit trouwens die eh... Wat eten en drinken we vandaag? # 140
Ja! Ik vind 'm erg lekker, maar hij is best typisch!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heb ik een keer cadeau gekregen van de zoon van Bluezz. Ik vind er een wat aparte smaak aan zitten, maar dat is, geloof ik, typerend voor de Islay whiskies.
Ken ik niet. Heb je een merk voor me om even op te zoeken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:31 schreef Anthraxx het volgende:
Japanse Whisky is okay. Hier ook regelmatig gedronken.
Man, man, niet normáál zo lekkerquote:
Apart.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:54 schreef Anthraxx het volgende:
Suntory dus.
http://www.suntory.com/yamazaki/main.html
O hemel, ja vast!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
Is dit trouwens die eh... Wat eten en drinken we vandaag? # 140
Ja, het moet natuurlijk wel blinken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:07 schreef Duderella het volgende:
Zo, volgens mij word ik van de ontspanning erg flauw. Sorry.Ik ga even een vloertje dweilen, dat is beter. Voor iedereen.
quote:
Dat van die nieuwe bloedcellen is goed, toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
poes hier nog steeds bij DA, ze maakt wel als een dolle nieuwe bloedcellen aan, ze wil niet eten, krijgt paar ml vloenaar voer per keermorgen 11uur en maandag 14 uur bellen
Dat hoop ik ook. Van wat ik zo lees zit je wel bij een behoorlijk professionele kliniek, die het grondig aanpakt. Dat is mooi!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ze maakt ze aan weet alleen dus niet of ze ook stand houden eigenlijk, afwachten is het gewoonen ja ze is in goede handen en hoop dat ze snel naar huis kan.
Nog niet gezien, pennetje pakt en noteert.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Zet hem op memopoes
De film is best goedThe Soloist.
De kliniek ziet er prima uit MeMo!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:25 schreef Memento-Mori het volgende:
bedtijd, hoogste bedtijd, vannacht zeer slecht geslapen en wel van 11-21.30 gewerkt en morgen om 8 weer op t werk zijn dus snel naar bedje nutrusten allemaal
Dat klopt!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:57 schreef golfer het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor visum ik morgen nodig heb om in Groningen te komen?
En wat voor kledij ik moet meebrengen?
Het schijnt daar namelijk altijd te regenen?
Autorijden vind Xena hier ook helegaar niksquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:53 schreef DarkElf het volgende:
zo, ze zijn weer goedgekeurd, prikjes gehad, stronghold mee. En nu zijn ze weer lekker thuis. Dat autorijden vind die jongste toch echt 3x niets en de DA al helemáál niet!
Wel romeinse badpakje aan hoor, dan ga je harder!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:32 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel, straks ff naar zwembad toe, splish-splashen.
Gaat vast wel lukken.quote:
Wat chic dat je op zaterdag naar de dierenarts kan!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:53 schreef DarkElf het volgende:
zo, ze zijn weer goedgekeurd, prikjes gehad, stronghold mee. En nu zijn ze weer lekker thuis. Dat autorijden vind die jongste toch echt 3x niets en de DA al helemáál niet!
ja goed he? van 9-11 heeft ie gewoon spreekuurquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat chic dat je op zaterdag naar de dierenarts kan!
Wat gek Vork!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:13 schreef Vork het volgende:
Hmm, ik heb zojuist gesolliciteerd op een functie door enkel op de sollicitatie knop op een website te drukken. Ik zocht eigenlijk iets om de vacature te bewaren, omdat die me mogelijk interessant leek, maar nu, zonder ook maar enige mogelijkheid om een motivatie of wat dan ook te schrijven heb ik dus gesolliciteerd blijkbaar. Beetje raar, maargoed, wie wet levert het nog wat op.
Voor die van MeMo moet je nog even duimen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:19 schreef Den_Haag het volgende:
Hoe gaat het nu met de poezen? zijn ze allemaal weer beter?gisteren op de terugrit van de tuner is er iets stuk gegaan in mijn motorblok. volgende week maar eens kijken wat er mis is. vrees dat het best prijzig gaat worden
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:37 schreef Stereotomy het volgende:
Mannetje die het motorblok extra goed afstelt. Blijkbaar niet helemaal goed gegaan.
En ik ben trots op mezelf. Ik heb een knoop aan een van mijn overhemden genaaid.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
Oh wacht, hij is er weer vanaf gevallen.
zal nog door duimen voor die van MeMo. En zie uitleg Steerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Voor die van MeMo moet je nog even duimen!
Wat is een tuner?
Maandag!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:12 schreef Stereotomy het volgende:
Wanneer gaan jullie weg trouwens, Dude?
Hopelijk wordt het weer wat minder wisselvallig, de rest van de zomer. Kun je nog lekker terrassen en zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
That's about it.Verder thuis relaxen, werken en studeren
En jij zegt dit tegen mij omdat je weet dat ik kan teleporteren, of....?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, om 5 uur Nieuw-Zeeland tegen Zuid-Afrika, tri-nations! En iedereen met wie ik potentieel in de kroeg kan gaan rugby kijken is op vakantie
In onze tuin.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
Waar ga je golfer en Bloes ontmoeten? Afsluitdijk?
daar kom je nu mee???quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, om 5 uur Nieuw-Zeeland tegen Zuid-Afrika, tri-nations! En iedereen met wie ik potentieel in de kroeg kan gaan rugby kijken is op vakantie
Helaas niet gezien. Vorige wel gekeken naar de zwarten vs de springbokken. Ik was naar de film van Harry Potter netquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, ik ben benieuwd!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:57 schreef golfer het volgende:
Zo, we zijn weer terug uit het hele hoge Noorden.
Heerlijk gegeten en verbleven in de herberg daar en gistermiddag even kort bij Dude en Arty hun huis en tuin (goed)gekeurd.
Verslag met foto's van het eten valt in de loop van deze dag te lezen op onze eigen eetrecensie-site.
Ik zag ook een indiër, hij liep gewoon zomaar op het friese plat'nlandquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:12 schreef Duderella het volgende:
Zooo, hier de laatste wasjes voor de vakantie en dan straks uit eten bij onze favo Indiër (het restaurant Bluezz, het restaurant!)
Wij hebben van Bluezz en golfer een peper-en-zout-stelletje gekregen!![]()
![]()
En de poezen elk een lekker kuipje voer.
De linden doorzagen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zag ook een indiër, hij liep gewoon zomaar op het friese plat'nland
En jullie zijn nu een echtstelletje dus krijg je ook een echtstelletjeHet was gezellie
![]()
En bij de herberg ook, het eten was lekker het lounchen buiten 'snachts ook, de linden doorzagen vanwege iets teveel wijn was wat minderen op de weg terug vanochtend in de stromende regen via het friese huisje van golfersbroer voor de koffiepauze lekker weer thuis.
Ik ga de foto's doen en het verhaaltje schrijven, I'll be back![]()
En Memo, wat naar![]()
en raar door een enting
Zo te horen in het bedje naast mij werden er complete bossen omgezaagd.quote:
O zó!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo te horen in het bedje naast mij werden er complete bossen omgezaagd.
Mevrouw had dan ook in haar eentje bijna 2 flessen wijn achter de kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is leuk! En wat ziet het er zalig uit. Wat was het állerlekkerste?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Lekkerrrrr smoothen Misshobs
Recensie van gisteravond mét foto's is klaarKLIKKKK
Ik vond zelfde kreeftensalade en de rode mul het lekkerste.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:26 schreef Duderella het volgende:
Hij is leuk! En wat ziet het er zalig uit. Wat was het állerlekkerste?
De wijn Ik kan bijna niet kiezen maar als het echt moet : de rode mul en de kaas.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:26 schreef Duderella het volgende:
Hij is leuk! En wat ziet het er zalig uit. Wat was het állerlekkerste?
Dat kan in Amsterdam.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:55 schreef Vork het volgende:
Toetjes!
Ik wil ooit nog een keer in een restaurant mèt bijzonder goede toetjes een avond alleenmaar toetjes bestellen en oppeuzelen. Iemand nog tips?
Ja van mij ook!quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:57 schreef Bluezz het volgende:
Voor mij mogen de zoete toetjes en het ijs uit menu's geschrapt worden, en dan gewoon standaard altijd lekker kaas
Mag ik meequote:Op zondag 2 augustus 2009 15:55 schreef Vork het volgende:
Toetjes!
Ik wil ooit nog een keer in een restaurant mèt bijzonder goede toetjes een avond alleenmaar toetjes bestellen en oppeuzelen. Iemand nog tips?
Fijn als je wat goede winkeltjes in de buurt hebt inderdaad.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:25 schreef DarkElf het volgende:
net even naar het dorp geweest waar een biowinkeltje geopend werd, ik ben zo blij als een kleuter omdat ze ontzettend veel lekkere thee hebben, de rijst en linzen hebben die ik anders in Bergen op Zoom moet kopen en nog veel meer... Hoop dat het winkeltje lang mag blijven(wat moeilijk is hier misschien in zo'n dorp maar wie weet!)
meteen maar even 2 lekkere yogitea' s gekocht
Misschien is de andere kat wel een afzichtelijk, arrogant monster hè? Dat weet je niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Elf haar lichaam en geest is nu gelijk in bloei lees ik![]()
Dude, je tuin, huis en man en poezen zijn!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:07 schreef golfer het volgende:
Oh...en Dude, voordat ik het vergeet: alvast een hele fijne Schotlandvakantie gewenst.
[ afbeelding ]
Je kunt gewoon bij de RBS pinnen en Schotse ponden uit de muur trekken hoor.quote:
Gelukkig kwam je man al wel snel uit zijn schuilplaats danquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:06 schreef Duderella het volgende:
Misschien is de andere kat wel een afzichtelijk, arrogant monster hè? Dat weet je niet.![]()
Echt waar: we zwaaiden jullie uit en wie kwam daar uit haar schuilplaats... Raar eenkennig beest. En wel jullie voertje opsmikkelen hè?![]()
![]()
Mooi! Dacht ik ook al.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt gewoon bij de RBS pinnen en Schotse ponden uit de muur trekken hoor.
Pin wel met je normale pinpas, niet met je Credit Card, dat kost je extra.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:16 schreef Duderella het volgende:
[..]! En dank.
![]()
En van dat pinnen golfer?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:24 schreef Duderella het volgende:
Ik denk nu dat ik er ook wil wonen. In een wit huisje. Met schaapjes. Worden we later buren.
O ja, is waar! Ik neem wel beide even mee, voor het geval dát.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pin wel met je normale pinpas, niet met je Credit Card, dat kost je extra.
Welnee, dat was de buurman die even inviel! Arty zat al die tijd in de schuur te bibberen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelukkig kwam je man al wel snel uit zijn schuilplaats dan![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, geen afwas meer op het aanrecht, CF?![]()
![]()
Echt?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb zelfs gestofzuigd! Dat doe ik maar eens per jaar, geloof ik
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:10 schreef Duderella het volgende:
Ik denk trouwens, na wat extra turen, dat wij dezelfde kamer hadden.
Heb ik gewoon in hetzelfde bed gelegen als golfer en Bluezz en dan toch alles in het nette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |