Ik doe alleen maar aan timmeren, en dat vinden mijn relasiesj in de regel niet zo leukquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben ondanks relaties gewoon mezelf gebleven.... Relaties vonden het tof dat ik zelf lampen ophing enzo en ik WILDE het niet altijd vragen.
Ik heb er echt alle vertrouwen inquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
De ultieme relatietest. 2 weken op elkaars lip(pen) zitten.
Veel plezier allebei.
Ja, het is ook wel makkelijker!quote:
Maar wij wonen samen en dan vnd ik het in ene zíjn huis hoor!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:55 schreef krakkemieke het volgende:
Een vent op een trapje die een lamp indraait: Ja dat vind ik ook mooi.
Maar het is mijn lamp dus ik moet het hem vragen in mijn huis. Vind ik. En ik wil het eigenlijk zelf doen.
En dat is dus het hele gedoe als ik ooit een vent vind. Ik ben het zo erg gewend om dingen op mijn manier te doen.
Normaal is dat de Danceparade in R'dam, ook wel een btje raar dat we daar dit jaar niet heen gaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:52 schreef Duderella het volgende:
Geen verkeerde tijd, zo op vakantie, om de verkering feestelijk te vieren.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar wij wonen samen en dan vnd ik het in ene zíjn huis hoor!![]()
![]()
Nee ik snap heel goed dat jij gesteld bent op je eigen huis en zelfredzaamheid. Dat had ik dus ook heel erg, En dat heeft ook wel wat. Het gaf me altijd een heel goe gevoel.
Verstandig meisquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:09 schreef MissHobje het volgende:
DudeRella:
Beetje heimwee wel.. vooral naar de manier waarop de mensen leven daar.. gewoon relaxed en geen gestress, waarom zou je.. en dat lekkere eten uiteraard!
Mascara-klodder:
Hier is het een stuk koeler dan Thailand.. en ja dus best fris
Ik ga zo braaf slapen.. half 12 stekker eruit
jij ookal weer thuis?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
tvp, geen vakantieleed maar dierenleed in dit topic
ja, en heb al 4 uur geslapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |