Ik doe alleen maar aan timmeren, en dat vinden mijn relasiesj in de regel niet zo leukquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben ondanks relaties gewoon mezelf gebleven.... Relaties vonden het tof dat ik zelf lampen ophing enzo en ik WILDE het niet altijd vragen.
Ik heb er echt alle vertrouwen inquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
De ultieme relatietest. 2 weken op elkaars lip(pen) zitten.
Veel plezier allebei.
Ja, het is ook wel makkelijker!quote:
Maar wij wonen samen en dan vnd ik het in ene zíjn huis hoor!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:55 schreef krakkemieke het volgende:
Een vent op een trapje die een lamp indraait: Ja dat vind ik ook mooi.
Maar het is mijn lamp dus ik moet het hem vragen in mijn huis. Vind ik. En ik wil het eigenlijk zelf doen.
En dat is dus het hele gedoe als ik ooit een vent vind. Ik ben het zo erg gewend om dingen op mijn manier te doen.
Normaal is dat de Danceparade in R'dam, ook wel een btje raar dat we daar dit jaar niet heen gaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:52 schreef Duderella het volgende:
Geen verkeerde tijd, zo op vakantie, om de verkering feestelijk te vieren.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar wij wonen samen en dan vnd ik het in ene zíjn huis hoor!![]()
![]()
Nee ik snap heel goed dat jij gesteld bent op je eigen huis en zelfredzaamheid. Dat had ik dus ook heel erg, En dat heeft ook wel wat. Het gaf me altijd een heel goe gevoel.
Verstandig meisquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:09 schreef MissHobje het volgende:
DudeRella:
Beetje heimwee wel.. vooral naar de manier waarop de mensen leven daar.. gewoon relaxed en geen gestress, waarom zou je.. en dat lekkere eten uiteraard!
Mascara-klodder:
Hier is het een stuk koeler dan Thailand.. en ja dus best fris
Ik ga zo braaf slapen.. half 12 stekker eruit
jij ookal weer thuis?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
tvp, geen vakantieleed maar dierenleed in dit topic
ja, en heb al 4 uur geslapen.quote:
en voor mij dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:22 schreef mascara-klodder het volgende:
We gaan een knuffelman voor Krakke zoeken
Ik krijg hier al veel m/v knuffels hoor!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:22 schreef mascara-klodder het volgende:
We gaan een knuffelman voor Krakke zoeken
MeMo, desnoods meld je je ziek hoor. Ik vind het belachelijk dat er zo weinig begrip bij werkgevers is voor dit soort dingen. Ik heb nooooit wat en bijvoorbeeld ook geen kinderen met waterpokken of ouwe moeders met rolator-onderhoudsbeurten ed., en ik heb geleerd een dikke vinger op te steken naar die werkgevers die mijn-eens-in-de-drie-jaar-een-dagje-omdat-er-een-kat-ziek-is niet op waarde weten te schatten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik voel me nu met dat kattengedoe ook heel labiel en zou dan ook wel een lieve vent willen die me met beide pootjes op de grond zet en zegt dat t heus goedkomt en me dan een knuffel geeft.
Morgen om 14uur bellen, zit er een beetje mee als ze naar huis zou mogen, moet morgen van 11-21.30 werken, zaterdag van 8-17,. zondag van 10-17.30 en maandag van 14.30-21.30, heb gewoon geen tijd en niemand die dr eventueel op zou kunnen halen, en verwacht op mn werk niet dusdanig veel begrip dat ik evt morgen vrij zou kunnen krijgen om dr op te halen wanneer dat zou mogen![]()
mijn rug is nog glad. Was naar Madeira, en het was geweldig!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ahhhhh oke dan. Is je rug nog steeds glad![]()
Maargoed waar was je en heb je het leuk gehad?
Mja aan de ene kant heb ik dat ook en ik werk me gek met mn 16uur contract, 11-21.30 morgen vind ik eigenlijk sowieso al een belachelijk lange dag, ik maak verdomme langere dagen/meer uren in de week dan mn fulltime managersquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
MeMo, desnoods meld je je ziek hoor. Ik vind het belachelijk dat er zo weinig begrip bij werkgevers is voor dit soort dingen. Ik heb nooooit wat en bijvoorbeeld ook geen kinderen met waterpokken of ouwe moeders met rolator-onderhoudsbeurten ed., en ik heb geleerd een dikke vinger op te steken naar die werkgevers die mijn-eens-in-de-drie-jaar-een-dagje-omdat-er-een-kat-ziek-is niet op waarde weten te schatten.
Na ja meis, klaar dan toch? Mister Ikea wordt er niet minder multi-miljonair om hoor, als jij eens een dag voor jou en je kat kiest. Hij ken het lijen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja aan de ene kant heb ik dat ook en ik werk me gek met mn 16uur contract, 11-21.30 morgen vind ik eigenlijk sowieso al een belachelijk lange dag, ik maak verdomme langere dagen/meer uren in de week dan mn fulltime managers
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja aan de ene kant heb ik dat ook en ik werk me gek met mn 16uur contract, 11-21.30 morgen vind ik eigenlijk sowieso al een belachelijk lange dag, ik maak verdomme langere dagen/meer uren in de week dan mn fulltime managers
tuurlijk maar de gedachtengang is dan: dat zijn kinderen dit is "maar" een dier en ach aan een labiel jankende m-m hebben ze op t werk ook niks natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
![]()
De managers halen nooit hun kinderen op of zorgen ergens voor, gok ik zo?
Go girl!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga sowieso van 11-14 werken, en dan bellen en afwachten wat de DA zegt mocht ze naar huis mogen, ga ik er alles voor doen om weg te kunnen om dr lekker op te halen, lekker thuis dat beestje en me ook niet onnodig op kosten jagen voor de opnamedagen. En dat hebben ze maar te begrijpen. Heb afgelopen 2 weken ook zoveel gewerkt was echt toe aan ff n lekkere vrije dag maar heb eigenlijk alleen maar heeeel erg veel stress gehad.
Nou dan denken ze dat maar! Dikke vinger dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tuurlijk maar de gedachtengang is dan: dat zijn kinderen dit is "maar" een dier en ach aan een labiel jankende m-m hebben ze op t werk ook niks natuurlijk
geloof niet dat die er zijn, ze hebben wel allemaal kinderen dus dan is het vaak nog moeilijker voor te stellen. Maar het is voor mij nu ook een financiele kwestie, de rekening wordt al hoog en als ik haar daar moet laten zitten omdat ik geen tijd krijg van mn werk om dr op te halen, maak ik die rekening alleen maar onnodig hoger...quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
het is voor mensen zonder huisdieren (zoals moi) vaak moeilijk in te leven en te begrijpen. Memo, kun je niet een teamleider zoeken met ook zoveel huisdierenliefde, die jou daarmee kan helpen je DA te overtuigen? Ik denk dat dat wel helpt.
Ze kan toch niet maar zo een andere teamleider zoeken!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
het is voor mensen zonder huisdieren (zoals moi) vaak moeilijk in te leven en te begrijpen. Memo, kun je niet een teamleider zoeken met ook zoveel huisdierenliefde, die jou daarmee kan helpen je DA te overtuigen? Ik denk dat dat wel helpt.
Heb die docu ook gezien. Zeker intressant over de 'ideale' wereld.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:53 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook maar eens proberen een paar uurtjes te slapen voordat ik weer aan het werk ga.
Net trouwens wel interessante documentaire op Nederland2 gezien over ideale/virtuele werelden.
Moest gelijk aan een aantal mensen hier denken toen het daar over WoW ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |