Ik heb het nog niet gezien, maar geen krater is niet zo vreemd gezien de kracht en de oppervlakte van de uitlaat. Dat levert geen hooggenoege druk op.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:03 schreef Ticker het volgende:
Geen krater.. geen stof.. en een hele schone raketuitlaat.
Best knap.
Ik ben er nu al 100% van overtuigd dat de maanlandingen geen hoax zijn maar de conspiracy aanhangers zullen in die foto's ook wel weer wat ontdekken...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef Billary het volgende:
Binnenkort weten we het gelukkig. Een Japanse satelliet gaat foto's maken van de landing site.
http://www.diggersrealm.com/mt/archives/002581.html
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:03 schreef Dragorius het volgende:
Wat je ook weleens bij vakantiefilms van jezelf kan zien, een schaduw die er niet is, een soort back-image (ken de termen en werking niet). Vond het gewoon geen "helder" bewijs.
Ja ik kan het niet anders uitleggen, omdat ik de termen enzo er niet voor ken. Ik zal proberen een soortgelijk filmpje te vinden...bijvoorbeeld bij slechte verbinding met tv krijg je ook weleens schaduwen waar die niet zouden kunnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:39 schreef Ticker het volgende:
[..]
![]()
Soms lijkt het net alsof je maar wat zegt.
Jij bemoeit je met elk topic wat het status quo aan de kaak stelt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zo'n afterimage, een soort extra schaduw, net als een bij-zon bijvoorbeeld. Dat zie ik ook in dat filmpje terug.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij bemoeit je met elk topic wat het status quo aan de kaak stelt.
Het begint een beetje triest te worden.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef Billary het volgende:
Binnenkort weten we het gelukkig. Een Japanse satelliet gaat foto's maken van de landing site.
http://www.diggersrealm.com/mt/archives/002581.html
Ik vraag het me af, maargoed ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet anders uitleggen, omdat ik de termen enzo er niet voor ken. Ik zal proberen een soortgelijk filmpje te vinden...bijvoorbeeld bij slechte verbinding met tv krijg je ook weleens schaduwen waar die niet zouden kunnen.
Wat heb je met die foto gedaan? Om de rand van de maan zit net zo'n laagje als om de aarde namelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lol moet je kijken, die foto.
[ afbeelding ]
Net echt... een jpeg compressie... vierkant? Om een ronde bol.
Ja nee, deze is echt!
Mogen we ook je account?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:47 schreef Salvad0R het volgende:
Hier vet filmpje van gebouwen op de maan:
http://www.disclose.tv/me(...)nt_Buildings_Filmed/
Verder zal een gedeelte van de maanlanding wel gefaket zijn, NASA heeft schermen van 50 meter breed gemaakt zodat ze er met een camera langs konden shiften, zodat het leek alsof ze langs het oppervlak van de maan vlogen.
Niet precies zoals dit http://www.flickr.com/photos/yocole/3726022666/quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:46 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, maargoed ik ben benieuwd!
Precies, als ik me registreer hebben ze mijn gegevens dat wil ik nietquote:
LoL.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wat heb je met die foto gedaan? Om de rand van de maan zit net zo'n laagje als om de aarde namelijk
Maar wat bewijst dat?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
LoL.![]()
Dat is nou jpeg compressie.
Tevens, ik heb de contrasten verhoogd!
Ik zie een schaduw op de muur?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Niet precies zoals dit http://www.flickr.com/photos/yocole/3726022666/
Maar hier zie je ook, 1 lichtbron (de zon) en meerdere schaduwen van 1 voorwerp etc. Nogmaals, als ik iets vind wat beter aansluit post ik het
Op meerdere kanten van de muur, van 1 lichtbron.quote:
Wees blij dat er nog mensen met andere ideeen posten in zo'n vergezochte hoax topicquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij bemoeit je met elk topic wat het status quo aan de kaak stelt.
Het begint een beetje triest te worden.
Die van de maan, niets, maar die aarde is knip en plak werk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar wat bewijst dat?![]()
(ik heb geen kaas gegeten van fotografie en bewerking vandaar, sorry als ik wat dommig overkom met dit onderwerp)
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:52 schreef Optical304 het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog mensen met andere ideeen posten in zo'n vergezochte hoax topic
Beter dan dat er n paar vage fimpljes geplaats worden en iedereen maar ja en amen roept niet?
Bovendien begrijp ik wel wat Dragorius bedoelt , in flimpjes van slechte kwaliteit of slechte verbinding kun je soms soortgelijkte effecten zien
Ja maar die astronaut kon helemaal geen schaduw werpen, alleen als hij naast een muur stond.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Op meerdere kanten van de muur, van 1 lichtbron.
Dat is op zich heel normaal hoor, weet je wel hoe jpeg-compressie werkt ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lol moet je kijken, die foto.
[ afbeelding ]
Net echt... een jpeg compressie... vierkant? Om een ronde bol.
Ja nee, deze is echt!
Maar als ik een foto van mezelf maak en die JPG compressie doe en alles, dan krijg ik dat ook. Is mijn hoofd er ook later ingeplakt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
Die van de maan, niets, maar die aarde is knip en plak werk.
Om de achtergrond mooi zwart te houden.
Dus.. nep.
Het is ook geen fysieke schaduw, zie de post van Optical. Dit lijkt er allen het meest op wat ik zo snel kon vinden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja maar die astronaut kon helemaal geen schaduw werpen, alleen als hij naast een muur stond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |