Ik heb het nog niet gezien, maar geen krater is niet zo vreemd gezien de kracht en de oppervlakte van de uitlaat. Dat levert geen hooggenoege druk op.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:03 schreef Ticker het volgende:
Geen krater.. geen stof.. en een hele schone raketuitlaat.
Best knap.
Ik ben er nu al 100% van overtuigd dat de maanlandingen geen hoax zijn maar de conspiracy aanhangers zullen in die foto's ook wel weer wat ontdekken...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef Billary het volgende:
Binnenkort weten we het gelukkig. Een Japanse satelliet gaat foto's maken van de landing site.
http://www.diggersrealm.com/mt/archives/002581.html
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:03 schreef Dragorius het volgende:
Wat je ook weleens bij vakantiefilms van jezelf kan zien, een schaduw die er niet is, een soort back-image (ken de termen en werking niet). Vond het gewoon geen "helder" bewijs.
Ja ik kan het niet anders uitleggen, omdat ik de termen enzo er niet voor ken. Ik zal proberen een soortgelijk filmpje te vinden...bijvoorbeeld bij slechte verbinding met tv krijg je ook weleens schaduwen waar die niet zouden kunnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:39 schreef Ticker het volgende:
[..]
![]()
Soms lijkt het net alsof je maar wat zegt.
Jij bemoeit je met elk topic wat het status quo aan de kaak stelt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zo'n afterimage, een soort extra schaduw, net als een bij-zon bijvoorbeeld. Dat zie ik ook in dat filmpje terug.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij bemoeit je met elk topic wat het status quo aan de kaak stelt.
Het begint een beetje triest te worden.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef Billary het volgende:
Binnenkort weten we het gelukkig. Een Japanse satelliet gaat foto's maken van de landing site.
http://www.diggersrealm.com/mt/archives/002581.html
Ik vraag het me af, maargoed ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet anders uitleggen, omdat ik de termen enzo er niet voor ken. Ik zal proberen een soortgelijk filmpje te vinden...bijvoorbeeld bij slechte verbinding met tv krijg je ook weleens schaduwen waar die niet zouden kunnen.
Wat heb je met die foto gedaan? Om de rand van de maan zit net zo'n laagje als om de aarde namelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lol moet je kijken, die foto.
[ afbeelding ]
Net echt... een jpeg compressie... vierkant? Om een ronde bol.
Ja nee, deze is echt!
Mogen we ook je account?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:47 schreef Salvad0R het volgende:
Hier vet filmpje van gebouwen op de maan:
http://www.disclose.tv/me(...)nt_Buildings_Filmed/
Verder zal een gedeelte van de maanlanding wel gefaket zijn, NASA heeft schermen van 50 meter breed gemaakt zodat ze er met een camera langs konden shiften, zodat het leek alsof ze langs het oppervlak van de maan vlogen.
Niet precies zoals dit http://www.flickr.com/photos/yocole/3726022666/quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:46 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, maargoed ik ben benieuwd!
Precies, als ik me registreer hebben ze mijn gegevens dat wil ik nietquote:
LoL.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wat heb je met die foto gedaan? Om de rand van de maan zit net zo'n laagje als om de aarde namelijk
Maar wat bewijst dat?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
LoL.![]()
Dat is nou jpeg compressie.
Tevens, ik heb de contrasten verhoogd!
Ik zie een schaduw op de muur?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Niet precies zoals dit http://www.flickr.com/photos/yocole/3726022666/
Maar hier zie je ook, 1 lichtbron (de zon) en meerdere schaduwen van 1 voorwerp etc. Nogmaals, als ik iets vind wat beter aansluit post ik het
Op meerdere kanten van de muur, van 1 lichtbron.quote:
Wees blij dat er nog mensen met andere ideeen posten in zo'n vergezochte hoax topicquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij bemoeit je met elk topic wat het status quo aan de kaak stelt.
Het begint een beetje triest te worden.
Die van de maan, niets, maar die aarde is knip en plak werk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar wat bewijst dat?![]()
(ik heb geen kaas gegeten van fotografie en bewerking vandaar, sorry als ik wat dommig overkom met dit onderwerp)
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:52 schreef Optical304 het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog mensen met andere ideeen posten in zo'n vergezochte hoax topic
Beter dan dat er n paar vage fimpljes geplaats worden en iedereen maar ja en amen roept niet?
Bovendien begrijp ik wel wat Dragorius bedoelt , in flimpjes van slechte kwaliteit of slechte verbinding kun je soms soortgelijkte effecten zien
Ja maar die astronaut kon helemaal geen schaduw werpen, alleen als hij naast een muur stond.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Op meerdere kanten van de muur, van 1 lichtbron.
Dat is op zich heel normaal hoor, weet je wel hoe jpeg-compressie werkt ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lol moet je kijken, die foto.
[ afbeelding ]
Net echt... een jpeg compressie... vierkant? Om een ronde bol.
Ja nee, deze is echt!
Maar als ik een foto van mezelf maak en die JPG compressie doe en alles, dan krijg ik dat ook. Is mijn hoofd er ook later ingeplakt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
Die van de maan, niets, maar die aarde is knip en plak werk.
Om de achtergrond mooi zwart te houden.
Dus.. nep.
Het is ook geen fysieke schaduw, zie de post van Optical. Dit lijkt er allen het meest op wat ik zo snel kon vinden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja maar die astronaut kon helemaal geen schaduw werpen, alleen als hij naast een muur stond.
wat dan... kan je m niet zien zonder account?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:55 schreef Ticker het volgende:
Ja maar je kan niet in elke topic roepen, het lijkt erop, ik denk het niet, en ik twijfel.
Je moet wel met wat meer komen dan alleen kreten.
En dan hebben ze al mijn gegevens als mijn email etc. en dan kan ik met die complotdenkers geassocieerd worden en gespammed met mail erover. Dat is mij de moeite niet waardquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
wat dan... kan je m niet zien zonder account?
is wel registratie waard.
Disclosure Project is een project wat de hele machtsstructuur doorbreekt, met mensen uit de CIA, het leger, de marine, etc, die het tijd vinden om de mensheid de volwassenheid in te laten gaan.
Die website is wel registratie waard.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Dus als een believer het doet is het goed, maar ik moet nu met bewijzen komen dat het niet zo zou zijn?
Nouja, wat LED hier dus zegt (dat wist ik dus niet) is dat dit dus door JPEG compressie komt en niet betekent dat het erin geplakt is.
Verder, mensen bemoeien zich ook met het vaccin bijvoorbeeld of de griep, zonder dat ze enige medische kennis hebben, en dat wordt dan wel voor waar aangenomen zonder bron. Maar andersom moet ik bewijzen dat het wel waar is?
Ik zeg gewoon dat ik nog niet overtuigd ben omdat het onduidelijke foto's zijn en onduidelijk bewijs is. Die site van Salvador vraagt om registratie en dat gaat mij net ff te veel moeite kosten
http://www.disclosureproject.com/quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
wat dan... kan je m niet zien zonder account?
is wel registratie waard.
Disclosure Project is een project wat de hele machtsstructuur doorbreekt, met mensen uit de CIA, het leger, de marine, etc, die het tijd vinden om de mensheid de volwassenheid in te laten gaan.
Que?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En dan hebben ze al mijn gegevens als mijn email etc. en dan kan ik met die complotdenkers geassocieerd worden en gespammed met mail erover. Dat is mij de moeite niet waard
Ik heb liever geen lidmaatschap bij zo'n sitequote:
Dat zegt meer over jou dan over die site.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik heb liever geen lidmaatschap bij zo'n site
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:59 schreef _Led_ het volgende:
Een voorbeeldje van jpeg-compressie artifacts :
Ik maak zelf in paint een plaatje :
[ afbeelding ]
(Lossless gesaved als png)
Hetzelfde plaatje met jpeg-compressie :
[ afbeelding ]
Het jpeg-gecompressde plaatje, met de brightness aangepast :
[ afbeelding ]
Dat je een vierkant ziet om de cirkel zegt dus niks over of ie er in geplakt is of niet, dat zegt wat over de gebruikte compressie-techniek.
Led het is een vierkant. Dat is knip en plak werk, maak Dragorius niet zo gek.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat is op zich heel normaal hoor, weet je wel hoe jpeg-compressie werkt ?
Lees http://www.ams.org/featurecolumn/archive/image-compression.html , dan snap je waarom je blokken ziet.
Op vlakken waar de kleur grotendeels hetzelfde is zie je die blokken natuurlijk niet omdat de precisie daardoor hoger is.
Jij denkt hetzelfde over de overheid et al.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over die site.
Over welke denkbeelden hebben wij het hier?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jij denkt hetzelfde over de overheid et al.
Zo'n site bevat ook rare denkbeelden waar ik niks mee heb, je sluit je toch ook niet aan bij de Hell's Angels als je alleen motoren leuk vindt?
Ticker, leer eerst eens wat over compressietechnieken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Led het is een vierkant. Dat is knip en plak werk, maak Dragorius niet zo gek.
Gewoonweg vierkantje maken in paint, en weer plakken. Meest simpele en effectieve plak manier.
Hangt van de compressietechniek af, sommige gebruiken meer detail voor groen dan voor rood of blauw omdat het oog gevoeliger is voor groen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ah ok, maakt de kleur van de achtergrond ook uit in dit soort gevallen? En van het object zelf?
Dat de overheid mensen voorliegt over gezondheidszorg bijvoorbeeld, zie andere topics. Vandaarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Over welke denkbeelden hebben wij het hier?
Ja het is erg verneukeratief he...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:04 schreef Ticker het volgende:
Hee goed _Led_!![]()
Ik heb het inderdaad ook! :p
Dat heeft helemaal niets met de website www.disclose.tv te maken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat de overheid mensen voorliegt over gezondheidszorg bijvoorbeeld, zie andere topics. VandaarMaar goed, nu weer verder on-topic
@ Ticker, dat maakt mij niet bang ofzoMaar zo is de uitleg wel duidelijk en het toont dus aan dat een vierkant bij compressie + contrast niet betekent dat iets eringeplakt is.
Dat is me toch ook crap, dat gezever over shapeshifters.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja het is erg verneukeratief he...
Maar foto's /film zijn tegenwoordig tricky, door al die verschillende compressietechnieken is het heel moeilijk om te zien wanneer je nou echt iets vreemds ziet en wanneer het een gevolg is van alle technologische schmuck die we erop los laten tegenwoordig.
Veel van die shapeshifter-video's op youtube komen op exact hetzelfde neer - compressie-artifacts waardoor sommige stukken langer blijven staan of verkleuren.
Maar daar zien sommige mensen dan gelijk een bewijs in voor shapeshiftende reptilians
Alleen UFO's etc?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niets met de website www.disclose.tv te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |