En bij ons ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet niet hoe saai of hoe leuk de mensen bij Rechten zijn, maar als je bij ons zou zitten zou het iig erg leuk en grappig zijn
als je het gros van het programma al niet leuk vindt, geef je dan in godsnaam niet op, denk ik dan..quote:
Ik hoop ook echt op niet teveel van dat soort mensen.. Ik organiseer een weekendquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je het gros van het programma al niet leuk vindt, geef je dan in godsnaam niet op, denk ik dan..is echt niet leuk om als mentor er zo een bij te hebben die bij alles minachtend lacht en het 'kinderachtig' vindt
Ja we hebben er drie.. maar jammer dat je niet meegaat! Wel begrijpelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
het O weekend neem ik aan?
Ik ga om gezondheidsbescherming niet mee op 't weekend(anderhalve week feesten en zuipen is al roofbouw op m'n lichaam, als ik dan ook nog weekend zou doen dan zou dat echt niet goed gaan...
)
Gelukkig ken jij mij niet, en zul jij mijn mentor ook niet zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je het gros van het programma al niet leuk vindt, geef je dan in godsnaam niet op, denk ik dan..is echt niet leuk om als mentor er zo een bij te hebben die bij alles minachtend lacht en het 'kinderachtig' vindt
4 dagen maarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Stad: Rotterdam
Instelling: EUR
Kindje bij: International Business
Duurt van: 17 t/m 20 augustus
Ja, maar er zijn nog iets van drie verschillende introductie dagen/weekenden, in totaal een week of zo, van mijn studiequote:
is het ook welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, ik vind onze anderhalve week ook wel vrij lang eigenlijknaar verhouding dan
Thanks, ik zal m dadelijk fe bekijken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik wel: http://www.ru.nl/aspx/download.aspx?File=/contents/pages/13682/geneeskundebmw.doc&structuur=introductie
en durf eens anders te zeggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:25 schreef Crystal86 het volgende:
Ben er niet de gehele intro bij, maar heb er wel al zin inN
Het is ook kinderachtig, wat Smart Ass al gezegd heeft.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
gedaanen nog steeds heb ik je nergens saai genoemd
dat deed je zelf
![]()
wel zeg ik dat het niet leuk is om meteen de reacties 'kinderachtig' gedoe te lezen..er zijn veel mensen die aan de intro werken, keihard, en als er dan van die azijnpissers tussen zitten die het allemaal 'kinderachtig' vinden om met z'n allen te gaan sporten, een spooktocht te doen, een spelletjesmiddag op Plein'44 enzo, dan is dat écht niet leuk
![]()
Iemand hier die toevallig wèl naar de intro van de faculteit Communicatie en Journalistiek van de HU gaat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
wel zeg ik dat het niet leuk is om meteen de reacties 'kinderachtig' gedoe te lezen..er zijn veel mensen die aan de intro werken, keihard, en als er dan van die azijnpissers tussen zitten die het allemaal 'kinderachtig' vinden om met z'n allen te gaan sporten, een spooktocht te doen, een spelletjesmiddag op Plein'44 enzo, dan is dat écht niet leuk
![]()
het is een intro, en dan doe je lekker allemaal debiele dingen die stiekem echt ontzettend leuk en grappig zijn...
ik vraag me dan serieus af waarom je je uberhaupt opgeeft... ik hoop maar dat het je meevalt en dat je het echt leuk vindt, maar als ik iemand in mn groepje heb die alles afschildert en blijft afschilderen als 'stom' of 'kinderachtig', dan verzoek ik die persoon vriendelijk doch dringend zichzelf maar te gaan vermaken die anderhalve week
Zoals je begrijpt heb ik vriendelijk bedankt. Die €150,- kan ik vast elders beter besteden.quote:De verloren relikwieën van Toefarawee
In het oostelijke koninkrijk Toefarawee heerst paniek. Het huwelijk tussen prins Charming-van Buren en Prinses Doornroosje dreigt in het water te vallen. Over de vijf zussen van Prinses Doornroosje is een vloek uitgesproken. De zussen zijn hun belangrijkste relikwieën en daarmee hun identiteit en naam verloren. Dit is een ramp, aangezien zij met hun juiste naam de huwelijksakte van hun zus moeten ondertekenen, wil deze geldig zijn.
Hoe is dit allemaal zo gekomen?
Koning Johannes en koningin Juliëtte regeren samen met hun zes dochters het oostelijke koninkrijk Toefarawee. De Koning en koningin hebben bij de geboorte van hun oudste dochter Doornroosje een pact gesloten met de koning en koningin van het buurland Naburië. Koning Primus van Buren en zijn vrouw Avia van Buren hebben namelijk een zoon, prins Charming-van Buren. Nu kun je het al raden; het is de bedoeling dat prins Charming-van Buren en Doornroosje samen gaan trouwen. Gelukkig zijn prins Charming-van Buren en Doornroosje smoorverliefd op elkaar en staat niets hen meer in de weg.
In ieder geval, dat zou je denken. Roodkapje is namelijk al jaren in het geheim verliefd op prins Charming-van Buren en doet er alles aan om het stel uit elkaar te drijven. Ze krijgt hierbij hulp van De Wolf, die op de liefde van Doornroosje uit is. Roodkapje en De Wolf zijn al naar Lange Nelis, de boodschapper van de koning, geweest om te zeggen dat zij het huwelijk een slecht idee vinden. Lange Nelis is het echter met de koning en koningin eens en denkt dat dit huwelijk heel goed zal zijn voor het koninkrijk Toefarawee. Roodkapje en De Wolf zien geen andere optie dan naar de heks te stappen om een eind te maken aan de liefde tussen Doornroosje en prins Charming-van Buren. De heks komt met een geweldig idee. Het stel kan alleen gehuwd worden als de huwelijksakte door alle zussen van prinses Doornroosje wordt ondertekend met de juiste naam. De heks besluit om een vloek uit te spreken, waardoor de vijf zussen hun identiteit verliezen. Alleen als zij hun relikwie terugvinden, krijgen zij hun juiste naam en identiteit terug.
Zo is Raarschoensel (Rapunzel) op zoek naar haar favoriete paarse pumps, zoekt Sneewvitje (Sneeuwwitje) haar spiegel. Assesmoester (Assepoester) mist haar glazen muiltje, Bronslokje (Goudlokje) haar eerste plaats (nu is ze altijd derde) en Kleinpinkje (Kleinduimpje) haar zevenmijlslaarzen.
Wat staat je te doen?
De koning en koningin roepen via boodschapper Lange Nelis alle inwoners van Toefarawee op, om op zoek te gaan naar de relikwieën.
Als de relikwieën op woensdagavond 26 augustus op tijd bij de Ceremoniekikker worden ingeleverd, kan het huwelijk door haar worden voltrokken en kan het huwelijksfeest losbarsten!
Ik weet niet hoe dit bij andere opleidingen/faculteiten geregeld is, maar bij de FCJ gaat alles via de studievereniging Vox. Je zit voor die prijs wel volledig verzorgd vier dagen in een Stayokay, maar toch. Zeker gezien de omstandigheden vind ik het ook een hoop geld. Niet erg tactisch, gezien het feit dat studenten het over het algemeen al niet te breed hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef Nick_Taken het volgende:
Is dat zo duur? (!)
Ik meen dat die van te Technische faculteit maar slechts 60 euro is, en veel beter gevuld, ook van de hu...
Helaas heb ik mijn papieren niet meer bij de hand omdat alles ingepakt zit om te verhuizen.
quote:Ben je dit jaar eerstejaars student of mentor? Meld je dan hier!
In welke stad ga je intro lopen, voor welke studie en wat verwacht je er van? Heb je al bericht gehad van de opleiding of tast je nog in het duister?
Oh, is dat dan alquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:04 schreef phileine_ het volgende:
Ik ben mentor!
Stad: Leiden, El Cid
Instelling: Universiteit Leiden (ook HBO? weet ik eigenlijk niet haha)
Mentor voor: mn mentorgroepje? weet nog niet welke studies ze doen, maar ik gok op psychologie.
Duurt van: 10 tot en met 14 augustus
Wtf haha! Vorig jaar was de intro geloof ik 90/100 euroquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:40 schreef Robertv het volgende:
[..]
Iemand hier die toevallig wèl naar de intro van de faculteit Communicatie en Journalistiek van de HU gaat?
Dit is het thema van de intro:
[..]
Zoals je begrijpt heb ik vriendelijk bedankt. Die €150,- kan ik vast elders beter besteden.
Moet je echt een cadeautje meenemenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:04 schreef phileine_ het volgende:
Ik ben mentor!
Stad: Leiden, El Cid
Instelling: Universiteit Leiden (ook HBO? weet ik eigenlijk niet haha)
Mentor voor: mn mentorgroepje? weet nog niet welke studies ze doen, maar ik gok op psychologie.
Duurt van: 10 tot en met 14 augustus
een cadeautje voor je el cid mentor(s)? altijd welkom!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:37 schreef Microtechs het volgende:
[..]
Moet je echt een cadeautje meenemen?
Bij ons is het 60 voor 4 dagen, of 75 inclusief slaapplaats. 150 is dan wel érg duurquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:05 schreef Aotearoa het volgende:
Mijn intro is maar 30 euro? 150 is wel belachelijk veel idd!
Same.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:47 schreef Matthijs- het volgende:
Ik ga wel even de Eurekaweek lopen in Rotterdam.
Niet eens. En ik slaap ook niet in een bedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Afzetterij, tenzij jullie in vijfsterren restaurants gaan eten of zo.
Tis keileuk zo'n intreeweek joh, moet je doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:09 schreef Hanneke12345 het volgende:
UvA, intreeweek, weet nog niet of ik mee ga doen. Als ik het goed begrepen heb zijn de eerste twee dagen facultaire introductie en sowieso verplicht.
Dacht al zoiets! Volgens mij lijken de introducties van de meeste studies ook wel op elkaar! Als mentor heb je het helemaal goed bekeken. Volgens mij kun je dan op veel plaatsen wel gratis eten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
StinsonB: alle intro's in Nijmegen kosten 60en als je niet meegaat op het weekend krijg je 25 euro terug
dus kost het je maar 35
![]()
Wel exclusief het meeste aan eten en drinken, al hebben de meeste verenigingen er wel een BBQ bij zitten enzo
groepsnr?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef Fip het volgende:
El cid, ik ben een eerstejaars rechtsgeleerdheid.
Kosten: 0 euro als je een rekening bij de Rabobank aanvroeg
Ik in Delft, maar vooral als toeschouwerquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:37 schreef Music4all het volgende:
Nog niemand uit Delft![]()
Stad:Delft
Instelling: TU.Delft
Mentor voor: Werktuigbouwkunde
Duurt van: 14 t/m 20 augustus
Kosten: dacht alleen iets van 50 euro voor het weekend, Owee is gratis
Muy bien - 1/15 kans dat ik je mentor ben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:47 schreef Matthijs- het volgende:
Ik ga wel even de Eurekaweek lopen in Rotterdam.
waarom is het dit eigenlijk maar 4 dagen officieel ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:43 schreef Liebe het volgende:
INKOM Maastricht
18-21 augustus met 17 augustus pre-inkom-feest!
Ben mamma dit jaar, samen met een vriendinnetje van me! Heb er zin in!
Hoogtepunten: woensdagavond OM-feest & cantus op vrijdag!
ga je na de PABO ook engels les geven op de basisschool?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:30 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Omdat jij niet naar Sittard gaat?
groepje 93 hierquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef Mardy_Bum het volgende:
Ik ga morgen beginnen aan mijn el-cid week.
Heb er zin in![]()
Groepje 7 geschiedenis....
Had inderdaad wel zo handig geweest. Op de el-cid hyves staan er wel een hoop met de nummer erbij.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:31 schreef Fingon het volgende:
[..]
groepje 93 hier
als alle andere el-cid mensen nou ook meteen hun nummer hadden gezegd, het begint nu morgen/vanavond al
Pre-inkom feest? is dat voor de mentoren ofzo want ik weet van niks.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:43 schreef Liebe het volgende:
INKOM Maastricht
18-21 augustus met 17 augustus pre-inkom-feest!
Ben mamma dit jaar, samen met een vriendinnetje van me! Heb er zin in!
Hoogtepunten: woensdagavond OM-feest & cantus op vrijdag!
?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:29 schreef foqqer het volgende:
Eurekaweek in Rotterdam![]()
Vrouwen die net van de middelbare school komen, jum!
dat is dan ook wel weer dom, naast het feit dat het staat aangegeven.... gaan ze ook met z'n allen bij de refter staan.. is na de COOP fietsen nog sneller denk ik...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:54 schreef StinsonB het volgende:
Slim inderdaad! Vorig jaar was het een partij wachten. Ik kan ook aanraden om alvast 60 euro bij de hand te houden voor het kopen van de introductiekaart in Nijmegen. Stond vorig jaar echt 20-30 minuten te wachten om geld te pinnen...
Ik had in de eerste van het HBO ook 4 dagen intro.. Vond het meer dan zat (vooral ook omdat in de nacht van 2 op 3 mijn weekendtas gejat wasquote:
dan word je mijn kindje!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:14 schreef Nova901 het volgende:
Stad: Nijmegen
Instelling: RU Nijmegen
Studie: Informatica
Heb het programma bekeken en het lijkt me allemaal wel leuk worden dus ik heb er wel zin.Ook wel zo prettig dat die dagen niet zo afschuwelijk vroeg beginnen
. Misschien skip ik sommige dingen wel, maar dat zie ik dan wel weer.
Nou is het natuurlijk de vraag in hoeverre ik daar blij mee moet zijn, of niet dan??quote:dan word je mijn kindje!
Ik vroeg me eigenlijk ook al af wanneer je dat op moet halen, maar een meisje dat vorig jaar intro heeft gehad die zei dat je 'm samen met je mentoren op gaat halen maandag.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:13 schreef Californium het volgende:
Zo! voorpret...net mijn introductiekaart opgehaald! scheelt me zondag weer een paar uur wachten in de rij en nu was ik bijna geljk aan de beurtheel pakket gekregen ook!
wat moblo zegt.... Je kon me vanaf donderdag ophalen... als je vandaag de kans krijgt: doen! Morgen zal ongeveer 3000 man dat ding willen ophalen...en vergeet het geld niet en de pasfoto.... Daar pinnen betekend ook een dikke rij en een pasfoto laten maken ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk ook al af wanneer je dat op moet halen, maar een meisje dat vorig jaar intro heeft gehad die zei dat je 'm samen met je mentoren op gaat halen maandag.
Mm, nu weet ik het ook niet meer.
maandag kan ook iddquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ja geld heb ik contant, en die pasfoto's moet ook lukken. Maar zou het maandag niet meer kunnen dan? Ga liever zondag/maandag als ik er dan toch ben. Als ik nu even snel heen en weer zou gaan ben ik wel erg lang onderweg.
Had mijn mentorpapa er al over gemaild, maar die mailt niet terug.
Ik ga maandag wel denk ik. Ach, ik zie het wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:56 schreef Californium het volgende:
[..]
maandag kan ook iddmeeste introductie beginnen zondag... dus misschien dat het dan minder druk is
Als je zondag gaat, reken op 1 uur extra wachten bij de balie
Een kennis van mij vond die UITweek juist verschrikkelijk. Maar dat zal komen omdat ze gewoon het hele programma overboord hebben gedonderd en de hele dag zijn gaan drinken...quote:UITweek was ook leuk
Ook niet per mail? Als je bent ingeschreven kunnen ze het sowieso opzoeken, duurt alleen wat langer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:53 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Pre-inkom feest? is dat voor de mentoren ofzo want ik weet van niks.
Wat ik ook lomp vind is dat je zo'n certificaat ofzo moet meenemen als bewijs dat je introstudent bent, maar ik heb dat certificaat niet ontvangen
Dat is juist het mooie!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:22 schreef Nova901 het volgende:
[..]
Een kennis van mij vond die UITweek juist verschrikkelijk. Maar dat zal komen omdat ze gewoon het hele programma overboord hebben gedonderd en de hele dag zijn gaan drinken...
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:37 schreef Matthijs- het volgende:
Dus:
Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...
Nog te gaan
Rotterdam
Amsterdam
Maastricht
...
?
Ik zou deze niet durven te vergeten, met motorbloempje actief.quote:Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...
Nog te gaan
Rotterdam
Amsterdam
Maastricht
Nijmegen
...
Dus:
Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...
Nog te gaan
Rotterdam
Amsterdam
Maastricht
Nijmegen
Delft
?
Dus:
Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...
Nog te gaan
Rotterdam
Amsterdam
Maastricht
Nijmegen
Delft
Wageningen (21-08 t/m 26-08)
...
quote:Dus:
Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...
Nog te gaan
Rotterdam
Amsterdam (24-08 t/m 28-08)
Maastricht
Nijmegen
Delft
...
Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...
Nog te gaan
Rotterdam
Maastricht
Nijmegen
Delft (16-08 t/m 20-08)
Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...
Nog te gaan
Rotterdam
Maastricht
Nijmegen (16-08 t/m 25-08)
Delft (16-08 t/m 20-08)
Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...
Nog te gaan
Rotterdam
Maastricht
Delft (16-08 t/m 20-08)
Tilburg (17-08 t/m 21-08)
al sla je me dood... er zit een introweekend bij wat gedeeltelijk ook door studentenverenigingen wordt georganiseerd.... Maar als je alle 'nuttige' dinegn bij elkaar optelt zou het 2 a 3 dagen zijn. er zijn 2 dagen om de studentenvereninging te leren kennen en heel veel leuke / gezellige / sportieve dingen zitten ertussen....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:37 schreef Bravebart het volgende:
Waarom is Nijmegen zo enorm lang vergeleken bij de rest van Nederland
En dat doe je dus allemaal met alle studenten in Nijmegen (alsin introductieweek) of ook een deel alleen met je eigen studie (alsin, EJW)?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:39 schreef Californium het volgende:
[..]
al sla je me dood... er zit een introweekend bij wat gedeeltelijk ook door studentenverenigingen wordt georganiseerd.... Maar als je alle 'nuttige' dinegn bij elkaar optelt zou het 2 a 3 dagen zijn. er zijn 2 dagen om de studentenvereninging te leren kennen en heel veel leuke / gezellige / sportieve dingen zitten ertussen....
Je mentorgroepje is van je opleiding... veel wat er bij mij in het programma staat is ook echt alleen van de sk / MLW opleiding.... De vijfverenigingfeest (5 studentenverenigingen Nijmegen) en sportdag enzo is dan wat meer algemeen... Maar zo zit er ook labjassen passen tussen en bijvoorbeeld beestfeest (wat niet bij iedereen in het programma zit) en we hebben onze eigen pubquiz enz enz.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dat doe je dus allemaal met alle studenten in Nijmegen (alsin introductieweek) of ook een deel alleen met je eigen studie (alsin, EJW)?
Checkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Je mentorgroepje is van je opleiding... veel wat er bij mij in het programma staat is ook echt alleen van de sk / MLW opleiding.... De vijfverenigingfeest (5 studentenverenigingen Nijmegen) en sportdag enzo is dan wat meer algemeen... Maar zo zit er ook labjassen passen tussen en bijvoorbeeld beestfeest (wat niet bij iedereen in het programma zit) en we hebben onze eigen pubquiz enz enz.
Weet jij toevallig waar je kaarten voor de Mecc feesten moet halen? Kun je die daar zelf nog kopen of moet je die anders bestellen ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:25 schreef Liebe het volgende:
[..]
Ook niet per mail? Als je bent ingeschreven kunnen ze het sowieso opzoeken, duurt alleen wat langer.
Maar pre-inkom is ook voor inkomkindjes, maar veel weten er niet vanaf. Als je zondag/maandag aankomt op het station krijg je genoeg flyers ervan. Er zijn pre-inkom-feesten in Studentencafé De Beurs (Daarr! moet je heengaan!), Studentencafé de Uni, de twee Heeren (vorig jaar iig), de Feesfebrik, en bij de studentenverenigingen Circumflex en Tragos en Koko vast ook wel.
Ik ga naar de Beurs
mentorpapaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ja geld heb ik contant, en die pasfoto's moet ook lukken. Maar zou het maandag niet meer kunnen dan? Ga liever zondag/maandag als ik er dan toch ben. Als ik nu even snel heen en weer zou gaan ben ik wel erg lang onderweg.
Had mijn mentorpapa er al over gemaild, maar die mailt niet terug.
MECC zal wel niet uitverkocht zijn, zegmaar. Vorig jaar werden ze geloof ik op de markt enzo verkocht. Tijdens de officiele opening.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Weet jij toevallig waar je kaarten voor de Mecc feesten moet halen? Kun je die daar zelf nog kopen of moet je die anders bestellen ?
Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...
Nog te gaan
Rotterdam (17-08 t/m 20-08)
Maastricht (18-08 t/m 21-08)
Delft (16-08 t/m 20-08)
Ik zou het sowieso doen! Ik weet wel dat ik het heel zielig vond voor de mensen die niet mee hadden gedaan aan de introweken bij ons, omdat die in de collegezaal echt niemand kenden, terwijl wij allemaal al een beetje vrienden hadden gemaakt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:13 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik heb me nog altijd niet ingeschreven voor de intree, twijfel nog of ik wel zal gaan. ;o
Preciesquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso doen! Ik weet wel dat ik het heel zielig vond voor de mensen die niet mee hadden gedaan aan de introweken bij ons, omdat die in de collegezaal echt niemand kenden, terwijl wij allemaal al een beetje vrienden hadden gemaakt.
En als je het nou echt niet leuk vindt, kun je altijd nog een paar onderdelen skippen, of vroeger naar huis gaan etc.
Jep, ik ook. Zondagavond naar huis denk ik, want maandag is tevens de onderwijsintroductie. Dan de Arctic Monkeys maar missen, toch al gezien in 2006quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:02 schreef couleurs het volgende:
Intreeweek hier aan de UvA. Moet wel combineren met Lowlands.
Is er al een rooster bekend? (van de intreeweek dan)quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:26 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Jep, ik ook. Zondagavond naar huis denk ik, want maandag is tevens de onderwijsintroductie. Dan de Arctic Monkeys maar missen, toch al gezien in 2006
Vraag: 08. Later instromen in de week?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:13 schreef couleurs het volgende:
[..]
Is er al een rooster bekend? (van de intreeweek dan)
Mja, vind 't vooral lastig omdat ik niet in A'dam woon. Ik kan wel bij een vriendin (Amstelveen) slapen, maar is ook weer zo'n gedoe. Maar elke dag heen en weer kost 20 E/dag. En sowieso, nieuwe mensen :eng:quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso doen! Ik weet wel dat ik het heel zielig vond voor de mensen die niet mee hadden gedaan aan de introweken bij ons, omdat die in de collegezaal echt niemand kenden, terwijl wij allemaal al een beetje vrienden hadden gemaakt.
En als je het nou echt niet leuk vindt, kun je altijd nog een paar onderdelen skippen, of vroeger naar huis gaan etc.
In Leiden stonden de studentenverenigingen te springen om jou in een van hun huizen te laten logeren: gratis en voor niets en ook nog eens een heel leuke ervaring met (vaak) leuke mensen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:36 schreef Hanneke12345 het volgende:
[..]
Mja, vind 't vooral lastig omdat ik niet in A'dam woon. Ik kan wel bij een vriendin (Amstelveen) slapen, maar is ook weer zo'n gedoe. Maar elke dag heen en weer kost 20 E/dag. En sowieso, nieuwe mensen :eng:
Er staat toch eenr ooster op de site van de intreeweek? En ik ehb de eerste twee dagen ook facultaire introductie (of hoe dat ook mag heten) verplicht. Maar je komt met studiegenoten in een groepje toch? Dus die hebben dat als het goed is allemaal dan. Maar het is wel gek dat je dan de hele eerste twee dagen mist eigenlijk.
Je mist niet 2 hele dagen geloof ik, studie-introducties zijn voor de meeste studies maar een paar uurtjes..quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:36 schreef Hanneke12345 het volgende:
[..]
Mja, vind 't vooral lastig omdat ik niet in A'dam woon. Ik kan wel bij een vriendin (Amstelveen) slapen, maar is ook weer zo'n gedoe. Maar elke dag heen en weer kost 20 E/dag. En sowieso, nieuwe mensen :eng:
Er staat toch eenr ooster op de site van de intreeweek? En ik ehb de eerste twee dagen ook facultaire introductie (of hoe dat ook mag heten) verplicht. Maar je komt met studiegenoten in een groepje toch? Dus die hebben dat als het goed is allemaal dan. Maar het is wel gek dat je dan de hele eerste twee dagen mist eigenlijk.
Meestal wordt het originele programma niet gedaanquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:40 schreef Flaccid het volgende:
k zit bij tueindhoven bij industrial design en begkn morgen.ik skip mss de cultuurdag voor een gedeelte,of ik moet een leuke groep hebben
maar de meesten zijn ook nog niet begonnen echt toch? waar ben e geweest btw?quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:26 schreef Mikkie het volgende:
Nijmegen
Vanavond even sfeer gaan proeven. Veel onwennigheid vooral. Ik mis het hele actieve introgebeuren wel een beetje, maar ben stiekem ook wel blij dat ik vrijblijvendheid heb en niet de hele week dat sleeptouwgebeuren
.
Molenplein stond een podiumquote:Op maandag 17 augustus 2009 02:27 schreef Californium het volgende:
[..]
maar de meesten zijn ook nog niet begonnen echt toch? waar ben e geweest btw?
Ik heb al een mooi feestje gehadquote:Op maandag 17 augustus 2009 02:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Molenplein stond een podium.
Als het goed is zijn er een hoop juist wél begonnen.
daar ben ik ook geweestquote:Op maandag 17 augustus 2009 02:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Molenplein stond een podium.
Als het goed is zijn er een hoop juist wél begonnen.
Nice.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Meestal wordt het originele programma niet gedaan
Vroeg naar huis is voor mietjes!quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
hoei
Onze groepjes zijn wel leuk geloof ikEen mentor heeft bij een hoopje z'n voet/enkel al gebroken
![]()
Was wel lekker vroeg naar huis, moet nog een hele week meedus zo maar weer eens richting daar
Precies gewoon iedere avond doorgaan tot minimaal drie uur.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vroeg naar huis is voor mietjes!.
De hele week knallen, volgende week woensdag mag je bijslapen
Ja ik dacht toen ik vanochtend wakker werd "vanavond doe ik rustig aan.. of ik ga in elk geval op tijd naar huis". Maar daarna bedacht ik me dat ik moet tappen tot sluitquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Precies gewoon iedere avond doorgaan tot minimaal drie uur.
Zo heb ik het in elk geval wel altijd gedaan. Doorgaan tot sluitingstijd van de kroeg, kijken of er iets anders is en dan daar naartoe (eventueel een afterparty bij een vereniging ofzo). Zo niet, dan eten en naar huis. En een paar uur later de wekker weer. Prachtig ritme voor een weekquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Precies gewoon iedere avond doorgaan tot minimaal drie uur.
Dan lekker het weekend bijslapen en de volgende week de facultaire intro volgenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo heb ik het in elk geval wel altijd gedaan. Doorgaan tot sluitingstijd van de kroeg, kijken of er iets anders is en dan daar naartoe (eventueel een afterparty bij een vereniging ofzo). Zo niet, dan eten en naar huis. En een paar uur later de wekker weer. Prachtig ritme voor een week
Het weekend waren wij ook op pad... intro van zondag t/m de dinsdag tien dagen later. En dan de woensdag in coma liggen, zodat je donderdag weer topfit bentquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan lekker het weekend bijslapen en de volgende week de facultaire intro volgen![]()
Wat een tijd was dat zeg
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het weekend waren wij ook op pad... intro van zondag t/m de dinsdag tien dagen later. En dan de woensdag in coma liggen, zodat je donderdag weer topfit bent
Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...
Nog te gaan
Rotterdam
Maastricht
Delft (16-08 t/m 20-08)
Enschede (19-8 t/m 27-08)
quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:23 schreef foqqer het volgende:
Dus:
Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
Rotterdam (17-08 t/m 20-08)
Maastricht (18-08 t/m 21-08)
Delft (16-08 t/m 20-08)
Nog te gaan
Enschede (19-8 t/m 27-08)
Zwolle (25-8 t/m 29-8)
Ey, niet zo vroeg! De Tilburgse Tikkertjes moeten nog heel wat uurtjes door, met eerst Jeroen van de Boom op het eindfeest en daarna tot het ochtendgloren doorgaan op Vidar.quote:
Idd en ik ben al gaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Ey, niet zo vroeg! De Tilburgse Tikkertjes moeten nog heel wat uurtjes door, met eerst Jeroen van de Boom op het eindfeest en daarna tot het ochtendgloren doorgaan op Vidar.
Je hebt het beste deel van de hele intro gemistquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:16 schreef KrentebolHooft het volgende:
Maastrichtse inkom zit erop (voor mij dan, de fanatiekelingen gaan nog door tot 5 uur 's ochtends).
De Cantus was zoooooo ruig!
Dan komen we je geheid nog wel tegen in de stadquote:Op maandag 24 augustus 2009 03:12 schreef Merel1808 het volgende:
Ik begeleid groepje 177 (Biomedische Wetenschappen en Bio-sciences, ofzo) op de Intreeweek!
Tijdens de kroegentocht een paar uur rondgehangen bij Bolle. Toffe plek opzich.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:08 schreef Matr het volgende:
[..]
Dan zat ik bij jou in de buurt ik zat bij Bolle.
Ohhhhhhhh! Ahahahahaha. Echt niet. Brandpunt is kei leuk manquote:Op maandag 24 augustus 2009 03:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
zonde. Je tikweek had zoveel leuker kunnen zijn!
Klopt! En Bolle, Brandpunt en Slagroom deden toch bijna alles samen..quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:08 schreef Matr het volgende:
[..]
Dan zat ik bij jou in de buurt ik zat bij Bolle.
Ik ging nog wel steltenloopkoekhappen bij Okeanos vanavond, maar ik zag je heul niet! Of heb je een groepje?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan komen we je geheid nog wel tegen in de stad
Ik werk bij Boekanier, de enige kroeg die zich al jarenlang tijdens de intro echt inzet voor de TIKgroepjesquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:23 schreef booo het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh! Ahahahahaha. Echt niet. Brandpunt is kei leuk manWe hebben ons in ieder geval goed vermaakt.
Waar zat jij dan?
Ik was er niet! En ik heb een groepje! Waar ben je vanavond en morgen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ging nog wel steltenloopkoekhappen bij Okeanos vanavond, maar ik zag je heul niet! Of heb je een groepje?
Vandaag van 12 tot 2 met mijn mede-mama cultureel doen in de Hermitage, terwijl onze kindjes zich uitleven in Nemo, daarna van 2 tot 3 lunchen op het Binnengasthuisterrein, daarna is er van 3 tot 6 een speurtocht door Amsterdam, met steegjes, straatjes en cafeetjes (hopelijk over de Wallen, want bijna ons hele groepje is daar nog nooit geweestquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik was er niet! En ik heb een groepje! Waar ben je vanavond en morgen?
Ah misschien dat we nog wat overlap in cafés kunnen doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Vandaag van 12 tot 2 met mijn mede-mama cultureel doen in de Hermitage, terwijl onze kindjes zich uitleven in Nemo, daarna van 2 tot 3 lunchen op het Binnengasthuisterrein, daarna is er van 3 tot 6 een speurtocht door Amsterdam, met steegjes, straatjes en cafeetjes (hopelijk over de Wallen, want bijna ons hele groepje is daar nog nooit geweest), daarna gaan we eten bij Unitas en dan begint de kroegentocht (wij gaan naar de Heffer, SALVE, de Deugniet en het Pleidooi), en als we de kroegen zat zijn gaan we naar Escape en Club Home
![]()
En morgen gaan we 's ochtends creatief doen (en ik ga uitslapen denk ik maar), dan gaan we lunchen in het Sloterpark en daar zijn dan ook allerlei dingen te doen, en dan gaan we om 5 uur naar het Westerpark, waar we gaan BBQen met zn 3500en, en daarna is er een festival met bandjes enzo aldaar op het grasveld, en dáárna gaan we feesten in de Gashouder
Ik ga nu op pad! Voor meer info over ons programma bel mijquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah misschien dat we nog wat overlap in cafés kunnen doen
* Kindjes dienen maar gewoon naar hun pappa te luisteren.
Dit dus. Eindfeest kon ik niet heen vanwege Lowlands, maar de rest van de week heb ik echt een toptijd gehad! Heb me uiteindelijk ook ingeschreven bij een verenigingquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
En rotterdam is ook weer afgelopen, helaas het eindfeest gemist, maar wel een hoop toffe mensen leren kennen.
Eindfeest gemist vanwege dezelfde reden. Maar ach, Lowlands deed het ook prima als eindfeest.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:28 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Dit dus. Eindfeest kon ik niet heen vanwege Lowlands, maar de rest van de week heb ik echt een toptijd gehad! Heb me uiteindelijk ook ingeschreven bij een vereniging
Lowlands was wel een prima eindfeest jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:10 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Eindfeest gemist vanwege dezelfde reden. Maar ach, Lowlands deed het ook prima als eindfeest.Welke studie en vereniging overigens?
Klopt, Lowlands was naar mijn mening geweldig!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:29 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Lowlands was wel een prima eindfeest jaIk ga International Communication and Media doen (nieuwe studie), en heb me ingeschreven bij S.S.R.-Rotterdam. Jij?
SSR heeft geloof ik rond de 180 nieuwe leden, dus volgens mij is dat wel redelijk. SSR was inderdaad vanwege sancties niet aanwezig bij het verenigingsdebatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:36 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Klopt, Lowlands was naar mijn mening geweldig!Ah oke, getuigt wel van lef om je voor een nieuwe studie in te schrijven.
Heeft SSR overigens wel redelijk wat eerstejaars binnen weten te halen? Hun preases was als enige niet aanwezig bij het verenigingsdebat en toen viel deze vereniging voor de meesten al af.
Ik ben overigens eerstejaars economie. Heb Laurentius en SSR overwogen, maar ben geen lid geworden. Zit nu bij een leuke sportvereniging en waarschijnlijk i.c.m. de studie-, debatteer- en beleggingsvereniging dus dat gaat al genoeg tijd kosten.
Welk weekend van Ovum was je naar toe geweest?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:06 schreef dekloonvanzuen het volgende:
net klaar met intro, vooral weekend weg met Ovum was wel echt vet (Nijmegen). Voor de rest beetje matige 'mentoren' maar groepje zelf wel nice.
Ze hadden onwaarheden over andere verenigingen verspreidquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:59 schreef Matthijs- het volgende:
Oh vandaar dus, werd niet vermeld aldaar. Weet je toevallig wat ze uitgespookt hadden?
Zoals het hoort bij een echte introquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:16 schreef Breekfast het volgende:
Mooie intro in NijmegenAlleen na 10 dagen ben je wel echt helemaal naar de klote
Daarom hadden we Mr. Cola in ons groepje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:24 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Pff ik vind het zo irritant van die gasten die meedoen met de intreeweek maar dan de laffe borrelaar uit gaan hangen. Ga dan gewoon een LOI studie op je zolderkamertje doen ofzo.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Daarom hadden we Mr. Cola in ons groepje.
Chille kroeg, maar het kutte van Tilburg is dat Brandpunt, Bolle en Slagroom de enige boeiende kroegen van de stad zijn, en dat je daar dan zes jaar moet zitten...quote:
Noodlanding of wat? Gisteren na de film nog Jazzavond gedaan, maar dat was kudt en ver fietsen dus toen ben ik maar gaan slapenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Paradiso was veul leuker gisteren
Ik geef een tip: check zn UI.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:04 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Noodlanding of wat? Gisteren na de film nog Jazzavond gedaan, maar dat was kudt en ver fietsen dus toen ben ik maar gaan slapen. Waar roei jij trouwens?
Uiteraard noodlandingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:04 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Noodlanding of wat? Gisteren na de film nog Jazzavond gedaan, maar dat was kudt en ver fietsen dus toen ben ik maar gaan slapen. Waar roei jij trouwens?
Zie het nu pas aan je UI jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uiteraard noodlanding
Okeanos
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:34 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Zie het nu pas aan je UI ja. Ik ga naar Skoll denk ik.
Stond jij dinsdag mensen naar binnen te praten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uiteraard noodlanding
Okeanos
Euhm, dinsdag, euhmm, ik stond wel af en toe bij de bar en te koken en dat soort dingen te doen. Wraps makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Stond jij dinsdag mensen naar binnen te praten?
Ik zeg topplan, kom lekker binnenkort eens roeien bij een open roeimiddag dan kom ik je wel een handje helpenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:52 schreef P.F het volgende:
O ik ga ook ergens roeien trouwens. Misschien wel bij jou
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik werk bij Boekanier, de enige kroeg die zich al jarenlang tijdens de intro echt inzet voor de TIKgroepjes
Ik heb jou dus deze hele week gewoon finaal misgelopen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:57 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Chille kroeg, maar het kutte van Tilburg is dat Brandpunt, Bolle en Slagroom de enige boeiende kroegen van de stad zijn, en dat je daar dan zes jaar moet zitten...
Nu intreeweek. Wel OK, maar de introductie van de MFAS vorige week (faculteit) was vele malen gezelliger. Nu vallen de groepjes een beetje uit elkaar. Gashouderfeest was enorm vet, hopelijk vanavond ook. In ieder geval Drive Like Maria kijken.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:57 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Chille kroeg, maar het kutte van Tilburg is dat Brandpunt, Bolle en Slagroom de enige boeiende kroegen van de stad zijn, en dat je daar dan zes jaar moet zitten...
Nu intreeweek. Wel OK, maar de introductie van de MFAS vorige week (faculteit) was vele malen gezelliger. Nu vallen de groepjes een beetje uit elkaar. Gashouderfeest was enorm vet, hopelijk vanavond ook. In ieder geval Drive Like Maria kijken.
Welke studie ga je doen dan? Mijn groepje (Media&Cultuur) was namelijk wel spraakzaamquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:17 schreef TiMPiN het volgende:
Intreeweek is best geinig tot nu toe, maar wat een suffe mensen zeg. Je moet echt de woorden uit de mond trekken bij de meesten, en rond een uur of half 3 zijn de meesten al weg bij 't stappen
Rechten it is. Maar goed ik heb me prima vermaakt hoor, alleen jammer dat de meesten zo duf deden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:06 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Welke studie ga je doen dan? Mijn groepje (Media&Cultuur) was namelijk wel spraakzaam
M'n derde keiweek gehad, eindfeest vond ik goed die negers mochten ze echter wel achterwege blijven!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:28 schreef Fems het volgende:
Even een late reactie, maar ik zie nu pas dat dit topic hier is. En ik moet natuurlijk wel even melden dat ik een onwijs toffe introductieweek heb gehad (Keiweek te Groningen). Ik heb genoten van de gezelligheid, de biertjes, de muziek, de mensen en de vrolijkheid! Ideaal!
Dit weekend heb ik introductiekamp van de studie gehad. (internationaal en europees recht), was ook onwijs gezellig! Oftewel, ik ben geintroduceert in Groningen en klaar voor het 1e college morgenochtend om 10 uur in pathe!
Eindfeest zijn wij niet echt geweest! Lekker biertjes gedronken bij onze papas thuis en daarna eventjes ons gezicht er laten zien.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:35 schreef richbitch het volgende:
[..]
M'n derde keiweek gehad, eindfeest vond ik goed die negers mochten ze echter wel achterwege blijven!
ik vond het ook leuk, maar onze vereniging is zo.. zo.. zo.. verenigingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zeg topplan, kom lekker binnenkort eens roeien bij een open roeimiddag dan kom ik je wel een handje helpen
Wedstrijdroeiers FTW
Is dat het doel van de introducties danquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:13 schreef baba117 het volgende:
Heb heel veel bier gezien in Nijmegen maar heb amper wat geleerd over de studie en wat je moet doen... Ben nu niet helemaal zeker of ik wel goed ben ingeschreven voor werkgroeppen enzo. Het was wel leuk. Van 24.00 tot 6.30 en dan nog een half uur in de trein terug naar huis om een beetje bij te slapen. en de dag erna hetzelfde te doen.
weet niet bij wie jij intro hebt gelopenquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:13 schreef baba117 het volgende:
Heb heel veel bier gezien in Nijmegen maar heb amper wat geleerd over de studie en wat je moet doen... Ben nu niet helemaal zeker of ik wel goed ben ingeschreven voor werkgroeppen enzo. Het was wel leuk. Van 24.00 tot 6.30 en dan nog een half uur in de trein terug naar huis om een beetje bij te slapen. en de dag erna hetzelfde te doen.
bij ons precies hetzelfde. Maar op maandag werd alles uitgelegd, ideaal dusquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:13 schreef baba117 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |