abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71466821
Hoi!

Ben je dit jaar eerstejaars student of mentor? Meld je dan hier!

In welke stad ga je intro lopen, voor welke studie en wat verwacht je er van? Heb je al bericht gehad van de opleiding of tast je nog in het duister?

Voor de mentoren hetzelfde zo'n beetje: waar ga je mentor zijn en van welke opleiding ben je? Waarom word je mentor en wat voor leuke dingen heb je allemaal voor je mentorkindjes in petto?

Zelf maar even beginnen:

Stad: Nijmegen
Instelling: Radboud Universiteit Nijmegen
Mentor voor: Informatica en Informatiekunde
Duurt van: 16 tot en met 25 augustus

De hele intro is geplanned door onze Introductiecommissie. Veel ligt al vast, georganiseerd door de universiteit zelf, en de studies vullen zelf ook dagdelen en avonden in.
We verwachten zo'n kindje of 30, hopelijk en beginnen zondag lekker op het plein bij het CultuurCafé met een biertje en daarna een voorstelronde.

We gaan onder andere lekker bier drinken bij Samson

Ook ben ik deels kindje bij Engelse Taal en Cultuur
Ja doei.
pi_71484695
nou zeg..

*schop*

Ja doei.
pi_71486139
Iedereen is op vakantie(school jeugd dan).Ik zal die van mij binnenkort even posten.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_71486234
Stad: Groningen
Instelling: Rijksuniversiteit Groningen
Mentor voor: Geneeskunde
Data: 31 augustus + 1 september en kamp 4 t/m 6 september

Vorig jaar heb ik zelf de introductie georganiseerd en nu lekker mentor. Minder verantwoordelijkheden, meer contact met eerstejaars en natuurlijk meer bier
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:07:27 #5
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_71489440
Ik ben formeel eerstejaars UvA en Radboud Universiteit. Maar echt niet dat ik na die introducties ga, aangezien het alleen maar bijvakken betreft.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:47:02 #6
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_71490610
Ik ga wel even de Eurekaweek lopen in Rotterdam.
Oh really?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 01:45:01 #7
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_71507379
ik ga naar de UITweek in Utrecht
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_71509919
Instelling: RU
Kindje bij: Moleculaire levenswetenschappen
Duurt van: 16 t/m 25 augustus

Gister het informatieboekje voor Scheikunde en MLW ontvangen en heb er al super veel zin in Hoop dat ik veel leuke mensen ga ontmoeten
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71511792
hip

ik heb gisteren contact gehad met Engelse Taal en Cultuur programma ziet er ook leuk uit. Alleen hadden ze het Vijf Verenigingen Feest een dag eerder ingeplanned... fail
Ja doei.
pi_71511810
Echt wel een Fail
pi_71512003
Ik ga ook naar de RU Nijmegen. Ik doe alleen maar een deel van de introductie, want van donderdag tot maandag zit ik op Lowlands. Ben ik overig ook niet rouwig om, 1,5 week introductie vind ik een beetje teveel van het goede. Vooral gezien de -naar mijn idee- redelijk kinderachtige activiteiten.
pi_71512061
kinderachtig?

Wat is er kinderachtig aan gezelligheid, bier drinken, wat sporten en nog meer bier drinken en feesten?

welke studie Smart_ass?
Ja doei.
pi_71512259
Ik vind een zwemfestijn toch echt redelijk kinderachtig, en op een sportdag zit ook niet iedereen te wachten. Ik niet in ieder geval. Ik ga rechten doen.
pi_71512277
zwemmen kinderachtig? sporten ook?

Ieder z'n ding, maar okay..

sportdag is super leuk.. team van je eigen studie tegen andere studies, en gewoon knallen! Goed voor de teambuilding
Ja doei.
pi_71512394
Het woord zwemfestijn alleen al.. Nou goed, misschien ligt het aan mij, maar mijn vriendinnen dachten er net zo over. En ik ga ook wel, vooral de eerste dagen als er ook dingen worden uitgelegd over de faculteit en de studie, en wanneer je boeken kunt kopen.
Ik ga maandag, dinsdag en woensdag (dan donderdag t/m maandag Lowlands) en dan dinsdag en woensdag weer. Dat is bij elkaar 5 dagen, vind ik genoeg. Vind het trouwens wel erg goed dat je zo'n regeling hebt dat je minder hoeft te betalen als je het weekend niet komt. Dat heb je lang niet overal, en scheelt toch weer geld.
pi_71512418
en dan heb je geinporum als ondertitel
Ja doei.
pi_71512437
Ik ben erbij!

Instelling: Radboud Universiteit Nijmegen
Kindje bij: Communicatiewetenschap (schakelprogramma)

Duur weet ik even niet, tis een verkorte intro.. Maar ik ben bij de gehele intro, want ik organiseer vanalles
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_71512460
Als "zwemfestijn" grappig bedoeld was dan is me dat inderdaad helemaal ontgaan.
pi_71512541
Ik weet niet hoe saai of hoe leuk de mensen bij Rechten zijn, maar als je bij ons zou zitten zou het iig erg leuk en grappig zijn
Ja doei.
pi_71512603
Ik heb reeds al 3 intro's meegemaakt (als kindje en mentor) en hoewel van het HBO, het is echt hardstikke leuk en vooral dat soort 'kinderachtige' dingen geven vaak het meeste lol, gewoon omdat je je dan even mag misdragen! Het is een intro...
pi_71512609
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet niet hoe saai of hoe leuk de mensen bij Rechten zijn, maar als je bij ons zou zitten zou het iig erg leuk en grappig zijn
En bij ons ook
pi_71512674
Ik ben echt enorm saai ja.
pi_71512769
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:54 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben echt enorm saai ja.
Die indruk geef je wel ja

!
pi_71512847
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:59 schreef iBolt het volgende:

[..]

Die indruk geef je wel ja

!
als je het gros van het programma al niet leuk vindt, geef je dan in godsnaam niet op, denk ik dan.. is echt niet leuk om als mentor er zo een bij te hebben die bij alles minachtend lacht en het 'kinderachtig' vindt
Ja doei.
pi_71512901
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als je het gros van het programma al niet leuk vindt, geef je dan in godsnaam niet op, denk ik dan.. is echt niet leuk om als mentor er zo een bij te hebben die bij alles minachtend lacht en het 'kinderachtig' vindt
Ik hoop ook echt op niet teveel van dat soort mensen.. Ik organiseer een weekend
pi_71512916
het O weekend neem ik aan?

Ik ga om gezondheidsbescherming niet mee op 't weekend (anderhalve week feesten en zuipen is al roofbouw op m'n lichaam, als ik dan ook nog weekend zou doen dan zou dat echt niet goed gaan... )
Ja doei.
pi_71512939
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
het O weekend neem ik aan?

Ik ga om gezondheidsbescherming niet mee op 't weekend (anderhalve week feesten en zuipen is al roofbouw op m'n lichaam, als ik dan ook nog weekend zou doen dan zou dat echt niet goed gaan... )
Ja we hebben er drie.. maar jammer dat je niet meegaat! Wel begrijpelijk
pi_71513006
Ik baal er zelf enorm van en zou graag 's mee gaan maar ik ben na de intro vorig jaar zo ontzettend ziek geworden.. en dat was tijdens mijn verhuizing.. heb anderhalve week plat gelegen (na de verhuizing, toen ik stopte met de ibuprofen en paracetamollen) met een ernstige griep en dat heb ik dus áltijd als ik een week lang drukte/plezier/feest heb
Ja doei.
pi_71513025
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gelukkig ken jij mij niet, en zul jij mijn mentor ook niet zijn.
pi_71513038
nee, inderdaad zeg..

gelukkig begin jij met termen als 'kinderachtig'
Ja doei.
pi_71513058
Maargoed, zijn er nog meer mensen die er gewoon zin in hebben?
Ja doei.
pi_71513075
Als ik iets kinderachtig vind, ben ik volgens jou gelijk saai. Dat slaat anders toch ook als een tang op een varken, of niet soms?
pi_71513134
ik heb het woord saai niet in de mond genomen dat deed je zelf
Ja doei.
pi_71513155
maar zoals ik al zei, laten we er maar over ophouden, veel plezier, als dat lukt

zijn er dus nog mensen die er wel helemaal zin in hebben?
Ja doei.
pi_71513175
Misschien moet je je eigen posts er eens op nalezen. Maar ik houd erover op.
pi_71513260
gedaan en nog steeds heb ik je nergens saai genoemd dat deed je zelf

wel zeg ik dat het niet leuk is om meteen de reacties 'kinderachtig' gedoe te lezen.. er zijn veel mensen die aan de intro werken, keihard, en als er dan van die azijnpissers tussen zitten die het allemaal 'kinderachtig' vinden om met z'n allen te gaan sporten, een spooktocht te doen, een spelletjesmiddag op Plein'44 enzo, dan is dat écht niet leuk

het is een intro, en dan doe je lekker allemaal debiele dingen die stiekem echt ontzettend leuk en grappig zijn...
ik vraag me dan serieus af waarom je je uberhaupt opgeeft... ik hoop maar dat het je meevalt en dat je het echt leuk vindt, maar als ik iemand in mn groepje heb die alles afschildert en blijft afschilderen als 'stom' of 'kinderachtig', dan verzoek ik die persoon vriendelijk doch dringend zichzelf maar te gaan vermaken die anderhalve week
Ja doei.
pi_71513516
Maar dat doe ik ook helemaal niet. Ik zeg alleen dat ik een zwemfestijn kinderachtig vind overkomen, dat kan toch? De rest klonk opzich wel oke (van wat ik heb gezien, ik heb nog niet het hele programma doorgenomen). Sowieso hoor ik van iedereen dat het weekend het leukste is, maargoed, dan kan ik sowieso niet.

Het gaat er mij gewoon meer om dat ik medestudenten leer kennen en een beetje weet hoe de faculteit werkt en eruit ziet en dat ik alvast boeken kan kopen enzo. Ik ga ook wel meedoen, en misschien wordt het ook wel heel leuk, maar een zwemfestijn is niet iets wat mij nou het allerleukste lijkt. Misschien komt dat ook wel doordat ik er niet van houd om ik zwemkleding rond te lopen, maar ala. Ik zie het wel.
pi_71513763
okay
Ja doei.
pi_71514255
Stad: Rotterdam
Instelling: EUR
Kindje bij: International Business
Duurt van: 17 t/m 20 augustus
Cool story, Hansel.
pi_71514560
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Stad: Rotterdam
Instelling: EUR
Kindje bij: International Business
Duurt van: 17 t/m 20 augustus
4 dagen maar ?
pi_71514674
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:17 schreef Californium het volgende:

[..]

4 dagen maar ?
Ja, maar er zijn nog iets van drie verschillende introductie dagen/weekenden, in totaal een week of zo, van mijn studie .
Cool story, Hansel.
pi_71514775
quote:

[..]

4 dagen maar ?
nou ja, ik vind onze anderhalve week ook wel vrij lang eigenlijk naar verhouding dan
Ja doei.
pi_71515522
Nijmegen
RU
Geneeskunde

Ben mentor en we gaan vooral bier drinken, eten en feesten.

Het precieze programma heb ik nog niet.
pi_71515601
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou ja, ik vind onze anderhalve week ook wel vrij lang eigenlijk naar verhouding dan
is het ook wel maar ik dacht dat ze wel iets langer zouden zijn dan 4 dagen
pi_71515642
quote:
Thanks, ik zal m dadelijk fe bekijken.

Ja bijna alle mede mentoren zijn op vakantie en komen volgende week terug ofzo.

Sponsoren: Was laatst met mede-mentrix naar sponsoren wezen zoeken, had mijn nummer achtergelaten bij de mug en van buuren maar beide hebben nog niet gebeld. Morgen maar eens langs gaan.

K heb geen zin om van die kindjes gelijk geld te vragen voor polo's.
pi_71515870
wij hebben de komende 4 jaar een sponsor voor de polo's
Ja doei.
pi_71516899
Instelling: RU
Kindje bij: Nederlandse taal en cultuur
Duurt van: 16 t/m 25 augustus

Ben er niet de gehele intro bij, maar heb er wel al zin in Nog twee weekjes, wat gaat de tijd snel zeg
pi_71522503
Ik ga Technologiemanagement doen in Groningen. 10 t/m 14 augutus is KEI-week en dan 28 t/m 30 augustus introductieweekend van de studie. Ik heb er zin in
pi_71522534
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:25 schreef Crystal86 het volgende:

Ben er niet de gehele intro bij, maar heb er wel al zin in N
en durf eens anders te zeggen

Ja doei.
pi_71530491
Is de intro van nijmegen het langst? 10 dagen...
pi_71534020
Na er een jaar tussenuit te zijn geweest is het voor mij tijd het studentenleven in te duiken... m'n intro is in Utrecht, volgende maand ergens, en ik heb geen verwachtingen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2010 23:12:26 ]
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:30:36 #53
51794 Rahl
pi_71535402
ik heb een kamer geregeld voor de UIT, dus ik ben helemaal tevreden
last.fm
pi_71535407
tvp
pi_71535412
jij tvp't ook overal Pief!
Ja doei.
pi_71535507
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
jij tvp't ook overal Pief!
Ja, uit interesse Ik wil ook graag een introductieweek maar dat zit er niet helemaal in..
pi_71578949
Gaat hier iemand nog naar de inkom van Maastricht?
Dan kom je mij tegen
pi_71585247
ik heb nog niemand voor Maastricht voorbij zien komen..

maarjou tegenkomen? Hoeveel mensen doen er mee aan die intro? 50?

anders is de kans wel klein dat iemand jou tegen komt
Ja doei.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:44:59 #59
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71589029
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
gedaan en nog steeds heb ik je nergens saai genoemd dat deed je zelf

wel zeg ik dat het niet leuk is om meteen de reacties 'kinderachtig' gedoe te lezen.. er zijn veel mensen die aan de intro werken, keihard, en als er dan van die azijnpissers tussen zitten die het allemaal 'kinderachtig' vinden om met z'n allen te gaan sporten, een spooktocht te doen, een spelletjesmiddag op Plein'44 enzo, dan is dat écht niet leuk

Het is ook kinderachtig, wat Smart Ass al gezegd heeft. Maar ach, zo kunnen een aantal mensen hun CV iets opwaarderen.
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_71589183
euh.. ok?
Ja doei.
pi_71594208
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:

het is een intro, en dan doe je lekker allemaal debiele dingen die stiekem echt ontzettend leuk en grappig zijn...
ik vraag me dan serieus af waarom je je uberhaupt opgeeft... ik hoop maar dat het je meevalt en dat je het echt leuk vindt, maar als ik iemand in mn groepje heb die alles afschildert en blijft afschilderen als 'stom' of 'kinderachtig', dan verzoek ik die persoon vriendelijk doch dringend zichzelf maar te gaan vermaken die anderhalve week
Iemand hier die toevallig wèl naar de intro van de faculteit Communicatie en Journalistiek van de HU gaat?

Dit is het thema van de intro:
quote:
De verloren relikwieën van Toefarawee

In het oostelijke koninkrijk Toefarawee heerst paniek. Het huwelijk tussen prins Charming-van Buren en Prinses Doornroosje dreigt in het water te vallen. Over de vijf zussen van Prinses Doornroosje is een vloek uitgesproken. De zussen zijn hun belangrijkste relikwieën en daarmee hun identiteit en naam verloren. Dit is een ramp, aangezien zij met hun juiste naam de huwelijksakte van hun zus moeten ondertekenen, wil deze geldig zijn.

Hoe is dit allemaal zo gekomen?
Koning Johannes en koningin Juliëtte regeren samen met hun zes dochters het oostelijke koninkrijk Toefarawee. De Koning en koningin hebben bij de geboorte van hun oudste dochter Doornroosje een pact gesloten met de koning en koningin van het buurland Naburië. Koning Primus van Buren en zijn vrouw Avia van Buren hebben namelijk een zoon, prins Charming-van Buren. Nu kun je het al raden; het is de bedoeling dat prins Charming-van Buren en Doornroosje samen gaan trouwen. Gelukkig zijn prins Charming-van Buren en Doornroosje smoorverliefd op elkaar en staat niets hen meer in de weg.
In ieder geval, dat zou je denken. Roodkapje is namelijk al jaren in het geheim verliefd op prins Charming-van Buren en doet er alles aan om het stel uit elkaar te drijven. Ze krijgt hierbij hulp van De Wolf, die op de liefde van Doornroosje uit is. Roodkapje en De Wolf zijn al naar Lange Nelis, de boodschapper van de koning, geweest om te zeggen dat zij het huwelijk een slecht idee vinden. Lange Nelis is het echter met de koning en koningin eens en denkt dat dit huwelijk heel goed zal zijn voor het koninkrijk Toefarawee. Roodkapje en De Wolf zien geen andere optie dan naar de heks te stappen om een eind te maken aan de liefde tussen Doornroosje en prins Charming-van Buren. De heks komt met een geweldig idee. Het stel kan alleen gehuwd worden als de huwelijksakte door alle zussen van prinses Doornroosje wordt ondertekend met de juiste naam. De heks besluit om een vloek uit te spreken, waardoor de vijf zussen hun identiteit verliezen. Alleen als zij hun relikwie terugvinden, krijgen zij hun juiste naam en identiteit terug.
Zo is Raarschoensel (Rapunzel) op zoek naar haar favoriete paarse pumps, zoekt Sneewvitje (Sneeuwwitje) haar spiegel. Assesmoester (Assepoester) mist haar glazen muiltje, Bronslokje (Goudlokje) haar eerste plaats (nu is ze altijd derde) en Kleinpinkje (Kleinduimpje) haar zevenmijlslaarzen.

Wat staat je te doen?
De koning en koningin roepen via boodschapper Lange Nelis alle inwoners van Toefarawee op, om op zoek te gaan naar de relikwieën.
Als de relikwieën op woensdagavond 26 augustus op tijd bij de Ceremoniekikker worden ingeleverd, kan het huwelijk door haar worden voltrokken en kan het huwelijksfeest losbarsten!
Zoals je begrijpt heb ik vriendelijk bedankt. Die €150,- kan ik vast elders beter besteden.
pi_71594752
Is dat zo duur? (!)
Ik meen dat die van te Technische faculteit maar slechts 60 euro is, en veel beter gevuld, ook van de hu...
Helaas heb ik mijn papieren niet meer bij de hand omdat alles ingepakt zit om te verhuizen.
pi_71594864
Ik ben mentor!

Stad: Leiden, El Cid
Instelling: Universiteit Leiden (ook HBO? weet ik eigenlijk niet haha)
Mentor voor: mn mentorgroepje? weet nog niet welke studies ze doen, maar ik gok op psychologie.
Duurt van: 10 tot en met 14 augustus
pi_71595270
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef Nick_Taken het volgende:
Is dat zo duur? (!)
Ik meen dat die van te Technische faculteit maar slechts 60 euro is, en veel beter gevuld, ook van de hu...
Helaas heb ik mijn papieren niet meer bij de hand omdat alles ingepakt zit om te verhuizen.
Ik weet niet hoe dit bij andere opleidingen/faculteiten geregeld is, maar bij de FCJ gaat alles via de studievereniging Vox. Je zit voor die prijs wel volledig verzorgd vier dagen in een Stayokay, maar toch. Zeker gezien de omstandigheden vind ik het ook een hoop geld. Niet erg tactisch, gezien het feit dat studenten het over het algemeen al niet te breed hebben.
pi_71595319
als je niet meedoet.. post dan niet.. denk ik dan

maargoed... dat ben ik.. open dan een topic over hoe slecht de intro's wel niet zijn, of hoe stom.. maar ik vind 't een beetje jammer om in een topic als dit ze af te gaan lopen kraken. Ieder z'n ding, maar dit is een topic voor mensen die er wel zin in hebben....

alvast bedankt
Ja doei.
pi_71595753
Een beetje vergelijken binnen dezelfde organisatie (HU) moet toch wel kunnen?

Technische faculteit 17 t/m 21 augustus
Kosten 89e incl. lidmaatschap van de UTV waardoor je ook korting krijgt op boeken.
Excl lidmaatschap scheelde het meen ik 25E, houd me er niet aan vast.
Thema jetzt gehts loss, gaan meen ik op een kunstheuvel skië.

Vind he wel apart dat er binnen dezelfde school per faculteit zoveel verschil zit, niet alleen in inhoud maar ook in kosten.
Wordt de ene zwaarder gesponsord, of hoe moet ik dit zien?
Vind wel dat er een discussie plaats voor is hier eigenlijk.
pi_71595813
Met die gedachte had ik het topic niet geopend:
quote:
Ben je dit jaar eerstejaars student of mentor? Meld je dan hier!

In welke stad ga je intro lopen, voor welke studie en wat verwacht je er van? Heb je al bericht gehad van de opleiding of tast je nog in het duister?
Ja doei.
pi_71595925
Zijn meer introducties bekend met het fenomeen zangles?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:54:48 #69
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71596367
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:04 schreef phileine_ het volgende:
Ik ben mentor!

Mentor voor: mn mentorgroepje? weet nog niet welke studies ze doen, maar ik gok op psychologie.
Oh, is dat dan al Goed dat je het zegt

Sorry voor de halve off-topic
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:02:32 #70
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_71600039
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:40 schreef Robertv het volgende:

[..]

Iemand hier die toevallig wèl naar de intro van de faculteit Communicatie en Journalistiek van de HU gaat?

Dit is het thema van de intro:
[..]

Zoals je begrijpt heb ik vriendelijk bedankt. Die €150,- kan ik vast elders beter besteden.
Wtf haha! Vorig jaar was de intro geloof ik 90/100 euro
My mama didn't raise no fool
pi_71602580
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:04 schreef phileine_ het volgende:
Ik ben mentor!

Moet je echt een cadeautje meenemen ?
당신을 사랑합니다
pi_71639965
Stad: Utrecht
Instelling:Hogeschool Utrecht
Kindje van:: Sociaal Juridische Dienstverlening
Duurt van: 24 t/m 27 augustus.

En daarvoor ook nog de UIT-week.. ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, stort me er maar gewoon in.. Maar alles wat ook maar het woord sport erin heeft heb ik al automatisch een hekel aan (A) dus beter geen sportdagen want dan ben ik echt weg. Oh en van uitspraken als "even lekker knallen!" krijg ik al helemaal kriebels, dus alle voorgaande posts zijn niet echt geruststellend..
pi_71642544
Nou, veel plezier
Ja doei.
pi_71645665
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:37 schreef Microtechs het volgende:

[..]

Moet je echt een cadeautje meenemen ?
een cadeautje voor je el cid mentor(s)? altijd welkom!
pi_71646012
Mijn intro is maar 30 euro? 150 is wel belachelijk veel idd!
pi_71657802
weet niet hoeveel mijne ook alweer kostte, maar we krijgen wel 4 dagen lang ontbijt of lunch en avondeten en onbeperkt zuipen en daarnaast nog al die activiteiten. En als je intro dan nog eens 11 dagen ofzo duurt kan ik me 150 euro wel voorstellen
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 6 augustus 2009 @ 18:28:06 #77
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_71657846
Ja in A'dam ben ik

En verder vallen de IDEE en INTREE week dit jaar samen dus dat gaat lekker druk worden in de stad met nieuwe UVA & VU studenten.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_71658116
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:05 schreef Aotearoa het volgende:
Mijn intro is maar 30 euro? 150 is wel belachelijk veel idd!
Bij ons is het 60 voor 4 dagen, of 75 inclusief slaapplaats. 150 is dan wel érg duur .
Cool story, Hansel.
pi_71659300
De mijne is 110 voor 4 dagen.
pi_71659506
Afzetterij, tenzij jullie in vijfsterren restaurants gaan eten of zo .
Cool story, Hansel.
pi_71659518
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:47 schreef Matthijs- het volgende:
Same.
PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
pi_71660181
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Afzetterij, tenzij jullie in vijfsterren restaurants gaan eten of zo .
Niet eens. En ik slaap ook niet in een bed .
pi_71668578
Nijmegen (rechten) is maar 60 euro volgens mij, althans vorig jaar. Zit wel alleen weekend bij, en wat activiteiten zoals een kroegentocht.

Ben dit jaar geen mentor, had ik op zich wel zin in gehad maar ik heb te veel herkansingen . Wel mijn eigen schuld natuurlijk, maar toch!

Oh, en de introductie is zeker aan te raden. Vooral als je rechten doet, omdat je zo weinig contacturen hebt, en vaak met verschillende werkgroepen is het moeilijk om contact te maken met je mede studenten. Een introductie groepje zorgt er voor dat je al vrij snel de mensen goed leert kennen.

Je kunt natuurlijk ook bij een studie of studentenvereniging gaan, zoals ik heb gedaan.
pi_71668758
Dit jaar kan ik niet meedoen omdat ik moet werken
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71681682
UvA, intreeweek, weet nog niet of ik mee ga doen. Als ik het goed begrepen heb zijn de eerste twee dagen facultaire introductie en sowieso verplicht.
pi_71682498
StinsonB: alle intro's in Nijmegen kosten 60 en als je niet meegaat op het weekend krijg je 25 euro terug dus kost het je maar 35
Wel exclusief het meeste aan eten en drinken, al hebben de meeste verenigingen er wel een BBQ bij zitten enzo
Ja doei.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:37:54 #87
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_71682553
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:09 schreef Hanneke12345 het volgende:
UvA, intreeweek, weet nog niet of ik mee ga doen. Als ik het goed begrepen heb zijn de eerste twee dagen facultaire introductie en sowieso verplicht.
Tis keileuk zo'n intreeweek joh, moet je doen.
pi_71683889
UvA intreeweek, rechten it is. Hoop leuk ploegje te leren kennen zodat je niet alleen je collegejaar hoeft te beginnen
pi_71685037
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
StinsonB: alle intro's in Nijmegen kosten 60 en als je niet meegaat op het weekend krijg je 25 euro terug dus kost het je maar 35
Wel exclusief het meeste aan eten en drinken, al hebben de meeste verenigingen er wel een BBQ bij zitten enzo
Dacht al zoiets! Volgens mij lijken de introducties van de meeste studies ook wel op elkaar! Als mentor heb je het helemaal goed bekeken. Volgens mij kun je dan op veel plaatsen wel gratis eten.

En nogmaals aan de mensen die twijfelen. Gewoon meedoen! Het is echt super leuk, en je zit altijd wel bij een paar mensen met wie je het goed kan vinden.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:18:07 #90
231856 dekloonvanzuen
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pi_71688775
RU intro 10 dagen ofzo. Sportdag + dat weekend weg en uitgaan lijkt me lachen, voor de rest komen er wel veel onzinactiviteiten bij, maarja moet dan maar. En voor 60 ekkies ga ik ook niet moeilijk doen.
geef mij die pepsi max
pi_71693400
TIK week 17-21 augustus beetje zelfde verhaal als hierboven vage activiteiten maar ook uitgaan en rondleiding in de stad dus ff kijken
pi_71701024
UIT-week, jeweetzelluf.

Heb er wel zin in, alleen nog geen slaapplaats voor die week in Utrecht. Mag wss vrijdag sleutel ophalen.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:01:30 #93
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_71705122
KEIweek toeschouwer denk ik !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 9 augustus 2009 @ 10:46:41 #94
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_71725691
El Cid (Leiden) mentor voor Geneeskunde en Life Science & Technology.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_71726561
Ik moet plotseling afzeggen voor delaatste dag (el cid)
당신을 사랑합니다
pi_71726701
Begeleider van de Intreeweek bij Geneeskunde!

Althans, dat hoop ik, we krijgen de zondag voor de daadwerkelijke intreeweek te horen of we zijn ingeloot
pi_71726768
Leuk topic!

Ik word mentor:
Van Hall Larenstein Wageningen
Groepje is gemengd qua studies
6 kindjes waarvan 2 Duits...
Duurt van 21 Augustus tot 28 augustus

Heb er zin in! Maar ben vooral benieuwd naar m'n kindjes, hoop een leuk groepje
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:42:12 #98
155008 Fip
Jezus redt
pi_71728125
El cid, ik ben een eerstejaars rechtsgeleerdheid.

Kosten: 0 euro als je een rekening bij de Rabobank aanvroeg
pi_71728282
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef Fip het volgende:
El cid, ik ben een eerstejaars rechtsgeleerdheid.

Kosten: 0 euro als je een rekening bij de Rabobank aanvroeg
groepsnr?
당신을 사랑합니다
pi_71728418
El Cid heb ik ook enkele jaren geleden gedaan, is erg leuk
Ja doei.
pi_71731780
Nog niemand uit Delft

Stad:Delft
Instelling: TU.Delft
Mentor voor: Werktuigbouwkunde
Duurt van: 14 t/m 20 augustus
Kosten: dacht alleen iets van 50 euro voor het weekend, Owee is gratis
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:44:08 #102
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71732004
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:37 schreef Music4all het volgende:
Nog niemand uit Delft

Stad:Delft
Instelling: TU.Delft
Mentor voor: Werktuigbouwkunde
Duurt van: 14 t/m 20 augustus
Kosten: dacht alleen iets van 50 euro voor het weekend, Owee is gratis
Ik in Delft, maar vooral als toeschouwer
pi_71732303
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:47 schreef Matthijs- het volgende:
Muy bien - 1/15 kans dat ik je mentor ben.
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:43:39 #104
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_71738709
INKOM Maastricht
18-21 augustus met 17 augustus pre-inkom-feest!

Ben mamma dit jaar, samen met een vriendinnetje van me! Heb er zin in!
Hoogtepunten: woensdagavond OM-feest & cantus op vrijdag!
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_71739468
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:43 schreef Liebe het volgende:
INKOM Maastricht

waarom is het dit eigenlijk maar 4 dagen officieel ?
pi_71739654
Stad: Sittard
Instelling: Fontys PABO
Kindje van: PABO
Duur: 27 aug.

Met optredens van...

*tromgeroffel*

- de Vegaboys
- Dieter Koblenz
en BASSIE!! (Van Bassie en Adriaan..)

yeah.
Smile Bigger!
The world needs it!
pi_71739805
waarom hebben wij geen Bassie
당신을 사랑합니다
pi_71740009
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:23 schreef Microtechs het volgende:
waarom hebben wij geen Bassie
Omdat jij niet naar Sittard gaat?
Smile Bigger!
The world needs it!
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:33:51 #109
231856 dekloonvanzuen
pi_71740100
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:30 schreef limbolandjgirl het volgende:

[..]

Omdat jij niet naar Sittard gaat?
ga je na de PABO ook engels les geven op de basisschool?
geef mij die pepsi max
pi_71741304
Ik ga morgen beginnen aan mijn el-cid week.
Heb er zin in

Groepje 7 geschiedenis....
pi_71743486
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef Mardy_Bum het volgende:
Ik ga morgen beginnen aan mijn el-cid week.
Heb er zin in

Groepje 7 geschiedenis....
groepje 93 hier

als alle andere el-cid mensen nou ook meteen hun nummer hadden gezegd, het begint nu morgen/vanavond al
Beneath the gold, bitter steel
pi_71743649
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:31 schreef Fingon het volgende:

[..]

groepje 93 hier

als alle andere el-cid mensen nou ook meteen hun nummer hadden gezegd, het begint nu morgen/vanavond al
Had inderdaad wel zo handig geweest. Op de el-cid hyves staan er wel een hoop met de nummer erbij.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mardy_Bum op 09-08-2009 21:44:31 ]
pi_71748648
Ik ga trouwens wel naar beide MECC feesten, met Paul Elstak en de Vengaboys
pi_71749636
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:43 schreef Liebe het volgende:
INKOM Maastricht

Pre-inkom feest? is dat voor de mentoren ofzo want ik weet van niks.

Wat ik ook lomp vind is dat je zo'n certificaat ofzo moet meenemen als bewijs dat je introstudent bent, maar ik heb dat certificaat niet ontvangen
pi_71749913
Ga alleen de eerste avond in Delft bijwonen, op de Beestenmarkt. Gezellig met de groep van vorig jaar. Kleine reünie
I get enough exercise just pushing my luck...
pi_71839224
Eurekaweek in Rotterdam

Vrouwen die net van de middelbare school komen, jum!
pi_71846039
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 03:29 schreef foqqer het volgende:
Eurekaweek in Rotterdam

Vrouwen die net van de middelbare school komen, jum!
?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:07:10 #118
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_71846175
Intreeweek (UvA) in A'dam Heb er zin in, leuke dingen over gehoord.
Oh en Media & Cultuur ga ik studeren.
pi_71846369
Instelling: RU Nijmegen
Studie: Informatica

Heb het programma bekeken en het lijkt me allemaal wel leuk worden dus ik heb er wel zin. Ook wel zo prettig dat die dagen niet zo afschuwelijk vroeg beginnen . Misschien skip ik sommige dingen wel, maar dat zie ik dan wel weer.
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time."
pi_71848131
Zo! voorpret...net mijn introductiekaart opgehaald! scheelt me zondag weer een paar uur wachten in de rij en nu was ik bijna geljk aan de beurt heel pakket gekregen ook!
pi_71849230
Slim inderdaad! Vorig jaar was het een partij wachten. Ik kan ook aanraden om alvast 60 euro bij de hand te houden voor het kopen van de introductiekaart in Nijmegen. Stond vorig jaar echt 20-30 minuten te wachten om geld te pinnen...
pi_71849312
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:54 schreef StinsonB het volgende:
Slim inderdaad! Vorig jaar was het een partij wachten. Ik kan ook aanraden om alvast 60 euro bij de hand te houden voor het kopen van de introductiekaart in Nijmegen. Stond vorig jaar echt 20-30 minuten te wachten om geld te pinnen...
dat is dan ook wel weer dom, naast het feit dat het staat aangegeven.... gaan ze ook met z'n allen bij de refter staan.. is na de COOP fietsen nog sneller denk ik... mijn huisgenootjes zeiden al: O jah.. ik moest ook een uur wachten.. moest toch nog naar de Uni naar eht bestuursgebouw enzo... ef gelijk langs cultuurcafe gefietst
pi_71867701
quote:

[..]

4 dagen maar ?
Ik had in de eerste van het HBO ook 4 dagen intro.. Vond het meer dan zat (vooral ook omdat in de nacht van 2 op 3 mijn weekendtas gejat was )

Bij mijn volgende studie heb ik geen intro.
pi_71867970
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:14 schreef Nova901 het volgende:
Instelling: RU Nijmegen
Studie: Informatica

Heb het programma bekeken en het lijkt me allemaal wel leuk worden dus ik heb er wel zin. Ook wel zo prettig dat die dagen niet zo afschuwelijk vroeg beginnen . Misschien skip ik sommige dingen wel, maar dat zie ik dan wel weer.
dan word je mijn kindje!
Ja doei.
pi_71870486
quote:
dan word je mijn kindje!
Nou is het natuurlijk de vraag in hoeverre ik daar blij mee moet zijn, of niet dan??
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time."
pi_71879301
begin maar met huiveren
Ja doei.
pi_71887197
Dit is een goed intro nummer:

pi_71897550
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:13 schreef Californium het volgende:
Zo! voorpret...net mijn introductiekaart opgehaald! scheelt me zondag weer een paar uur wachten in de rij en nu was ik bijna geljk aan de beurt heel pakket gekregen ook!
Ik vroeg me eigenlijk ook al af wanneer je dat op moet halen, maar een meisje dat vorig jaar intro heeft gehad die zei dat je 'm samen met je mentoren op gaat halen maandag.

Mm, nu weet ik het ook niet meer.
pi_71897560
gewoon zo snel mogelijk doen.. zondag zijn de rijen echt enorm
Ja doei.
pi_71897593
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:50 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik vroeg me eigenlijk ook al af wanneer je dat op moet halen, maar een meisje dat vorig jaar intro heeft gehad die zei dat je 'm samen met je mentoren op gaat halen maandag.

Mm, nu weet ik het ook niet meer.
wat moblo zegt.... Je kon me vanaf donderdag ophalen... als je vandaag de kans krijgt: doen! Morgen zal ongeveer 3000 man dat ding willen ophalen...en vergeet het geld niet en de pasfoto.... Daar pinnen betekend ook een dikke rij en een pasfoto laten maken ook
pi_71897630
Ja geld heb ik contant, en die pasfoto's moet ook lukken. Maar zou het maandag niet meer kunnen dan? Ga liever zondag/maandag als ik er dan toch ben. Als ik nu even snel heen en weer zou gaan ben ik wel erg lang onderweg.

Had mijn mentorpapa er al over gemaild, maar die mailt niet terug.
pi_71897655
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ja geld heb ik contant, en die pasfoto's moet ook lukken. Maar zou het maandag niet meer kunnen dan? Ga liever zondag/maandag als ik er dan toch ben. Als ik nu even snel heen en weer zou gaan ben ik wel erg lang onderweg.

maandag kan ook idd meeste introductie beginnen zondag... dus misschien dat het dan minder druk is Als je zondag gaat, reken op 1 uur extra wachten bij de balie
pi_71897680
of zorg dat je er vroeg bent
Ja doei.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:59:37 #134
155008 Fip
Jezus redt
pi_71897712
El Cid was top Wist van te voren alleen niet dat het voor 90% kennismaken met verenigingen zou zijn en maar voor 10% kennismaken met de stad / de uni. Verenigingen vinden ze erg belangrijk in Leiden. Maar de stad kende ik toch al dus dat was voor mij geen probleem.
pi_71897725
zo raar dat het daar al afgelopen is
Ja doei.
pi_71897750
echt wel! moet nog beginnen! Wel goed dat je een leuke tijd hebt gehad!
pi_71897751
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:56 schreef Californium het volgende:

[..]

maandag kan ook idd meeste introductie beginnen zondag... dus misschien dat het dan minder druk is Als je zondag gaat, reken op 1 uur extra wachten bij de balie
Ik ga maandag wel denk ik. Ach, ik zie het wel.
pi_71897776
Jah het komt vast wel goed!
pi_71897833
Ik ga trouwens ook nog naar die na-introbijeenkomst denk ik, aangezien ik maandag niet naar die blackboardinstructie kan. Wel handig om dan alles nog een keer mee te krijgen.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:07:38 #140
51794 Rahl
pi_71897851
UITweek was ook leuk
last.fm
pi_71897995
Ik ga naar de intreeweek van de UvA als 1ejaars. Ik moet wel meteen de eerste dag missen omdat ik dan op Lowlands ben, maar de rest van de week ben ik er wel bij denk ik.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_71898128
quote:
UITweek was ook leuk
Een kennis van mij vond die UITweek juist verschrikkelijk. Maar dat zal komen omdat ze gewoon het hele programma overboord hebben gedonderd en de hele dag zijn gaan drinken...

Anyway... het is jammer dat ik gewoon geen tijd heb gehad om richting Nijmegen te gaan om die rijen voor te zijn (had ik meteen geweten waar ik mn fiets moet parkeren ), maar in ieder geval heb ik gewoon al een pasfoto en contant geld . Tenminste, tenzij ze daar vragen om een über officiële pasfoto met dezelfde regels als bij een paspoort o.i.d.
pi_71898143
ja, nee, dat hoeft natuurlijk niet
Ja doei.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:25:58 #144
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_71898183
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:53 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Pre-inkom feest? is dat voor de mentoren ofzo want ik weet van niks.

Wat ik ook lomp vind is dat je zo'n certificaat ofzo moet meenemen als bewijs dat je introstudent bent, maar ik heb dat certificaat niet ontvangen
Ook niet per mail? Als je bent ingeschreven kunnen ze het sowieso opzoeken, duurt alleen wat langer.
Maar pre-inkom is ook voor inkomkindjes, maar veel weten er niet vanaf. Als je zondag/maandag aankomt op het station krijg je genoeg flyers ervan. Er zijn pre-inkom-feesten in Studentencafé De Beurs (Daarr! moet je heengaan!), Studentencafé de Uni, de twee Heeren (vorig jaar iig), de Feesfebrik, en bij de studentenverenigingen Circumflex en Tragos en Koko vast ook wel.

Ik ga naar de Beurs
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  Moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:00:16 #145
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_71898864
Groningen is ook klaar !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:20:45 #146
155008 Fip
Jezus redt
pi_71899331
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:22 schreef Nova901 het volgende:

[..]

Een kennis van mij vond die UITweek juist verschrikkelijk. Maar dat zal komen omdat ze gewoon het hele programma overboord hebben gedonderd en de hele dag zijn gaan drinken...
Dat is juist het mooie! Ken geen enkel groepje datbraaf de stadswandeling heeft gelopen zonder een biertje te scoren bij wat verenigingen of zonder een terrasje te pakken. En elke avond de nodige feestjes natuurlijk. Maarja, dat moet wel je ding zijn anders kan ik me voorstellen dat je je gaat vervelen.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:37:07 #147
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_71899612
Dus:

Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...

Nog te gaan
Rotterdam
Amsterdam
...

?
Oh really?
pi_71899667
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:37 schreef Matthijs- het volgende:
Dus:

Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...

Nog te gaan
Rotterdam
Amsterdam
Maastricht
...

?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:42:49 #149
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_71899724
quote:
Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...

Nog te gaan
Rotterdam
Amsterdam
Maastricht
Nijmegen
...
Ik zou deze niet durven te vergeten, met motorbloempje actief.
Oh really?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:44:27 #150
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71899760
quote:
Dus:

Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...

Nog te gaan
Rotterdam
Amsterdam
Maastricht
Nijmegen
Delft

?
pi_71899772
quote:
Dus:

Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...

Nog te gaan
Rotterdam
Amsterdam
Maastricht
Nijmegen
Delft
Wageningen (21-08 t/m 26-08)
...

Edit: Ben eigenlijk benieuwd wat de data zijn van deze intro's??

[ Bericht 2% gewijzigd door Reflectionne op 15-08-2009 13:50:25 ]
pi_71901388
Nog te gaan
+ Tilburg 17/08-21/08

[ Bericht 52% gewijzigd door Matr op 15-08-2009 15:04:09 ]
pi_71901479
quote:
Dus:

Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...

Nog te gaan
Rotterdam
Amsterdam (24-08 t/m 28-08)
Maastricht
Nijmegen
Delft
...
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:02:20 #154
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71901489
quote:
Dus:

Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...

Nog te gaan
Rotterdam
Maastricht
Nijmegen
Delft (16-08 t/m 20-08)
pi_71901879
quote:
Dus:

Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...

Nog te gaan
Rotterdam
Maastricht
Nijmegen (16-08 t/m 25-08)
Delft (16-08 t/m 20-08)
pi_71902157
quote:
Dus:

Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...

Nog te gaan
Rotterdam
Maastricht
Delft (16-08 t/m 20-08)
Tilburg (17-08 t/m 21-08)
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:37:01 #157
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71902191
Waarom is Nijmegen zo enorm lang vergeleken bij de rest van Nederland

Is dat een soort samentrekking van eerstejaars weekend en introductieweek ofzo?
pi_71902260
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:37 schreef Bravebart het volgende:
Waarom is Nijmegen zo enorm lang vergeleken bij de rest van Nederland
al sla je me dood... er zit een introweekend bij wat gedeeltelijk ook door studentenverenigingen wordt georganiseerd.... Maar als je alle 'nuttige' dinegn bij elkaar optelt zou het 2 a 3 dagen zijn. er zijn 2 dagen om de studentenvereninging te leren kennen en heel veel leuke / gezellige / sportieve dingen zitten ertussen....
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:40:57 #159
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71902287
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:39 schreef Californium het volgende:

[..]

al sla je me dood... er zit een introweekend bij wat gedeeltelijk ook door studentenverenigingen wordt georganiseerd.... Maar als je alle 'nuttige' dinegn bij elkaar optelt zou het 2 a 3 dagen zijn. er zijn 2 dagen om de studentenvereninging te leren kennen en heel veel leuke / gezellige / sportieve dingen zitten ertussen....
En dat doe je dus allemaal met alle studenten in Nijmegen (alsin introductieweek) of ook een deel alleen met je eigen studie (alsin, EJW)?
pi_71902343
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:40 schreef Bravebart het volgende:

[..]

En dat doe je dus allemaal met alle studenten in Nijmegen (alsin introductieweek) of ook een deel alleen met je eigen studie (alsin, EJW)?
Je mentorgroepje is van je opleiding... veel wat er bij mij in het programma staat is ook echt alleen van de sk / MLW opleiding.... De vijfverenigingfeest (5 studentenverenigingen Nijmegen) en sportdag enzo is dan wat meer algemeen... Maar zo zit er ook labjassen passen tussen en bijvoorbeeld beestfeest (wat niet bij iedereen in het programma zit) en we hebben onze eigen pubquiz enz enz.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:46:22 #161
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71902412
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:43 schreef Californium het volgende:

[..]

Je mentorgroepje is van je opleiding... veel wat er bij mij in het programma staat is ook echt alleen van de sk / MLW opleiding.... De vijfverenigingfeest (5 studentenverenigingen Nijmegen) en sportdag enzo is dan wat meer algemeen... Maar zo zit er ook labjassen passen tussen en bijvoorbeeld beestfeest (wat niet bij iedereen in het programma zit) en we hebben onze eigen pubquiz enz enz.
Check
pi_71903614
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:25 schreef Liebe het volgende:

[..]

Ook niet per mail? Als je bent ingeschreven kunnen ze het sowieso opzoeken, duurt alleen wat langer.
Maar pre-inkom is ook voor inkomkindjes, maar veel weten er niet vanaf. Als je zondag/maandag aankomt op het station krijg je genoeg flyers ervan. Er zijn pre-inkom-feesten in Studentencafé De Beurs (Daarr! moet je heengaan!), Studentencafé de Uni, de twee Heeren (vorig jaar iig), de Feesfebrik, en bij de studentenverenigingen Circumflex en Tragos en Koko vast ook wel.

Ik ga naar de Beurs
Weet jij toevallig waar je kaarten voor de Mecc feesten moet halen? Kun je die daar zelf nog kopen of moet je die anders bestellen ?
pi_71907156
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:55 schreef Smart_ass het volgende:

mentorpapa

ja wij werden kindjes genoemd
당신을 사랑합니다
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:38:07 #164
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_71907758
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:50 schreef Seam het volgende:

[..]

Weet jij toevallig waar je kaarten voor de Mecc feesten moet halen? Kun je die daar zelf nog kopen of moet je die anders bestellen ?
MECC zal wel niet uitverkocht zijn, zegmaar. Vorig jaar werden ze geloof ik op de markt enzo verkocht. Tijdens de officiele opening. Heb er zin in!

Overigens, INKOM Maastricht is van 18-21 augustus.
pi_71913510
quote:
Dus:

Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...

Nog te gaan
Rotterdam (17-08 t/m 20-08)
Maastricht (18-08 t/m 21-08)
Delft (16-08 t/m 20-08)
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:02:08 #166
239528 couleurs
raise your flaaag
pi_71916998
Intreeweek hier aan de UvA. Moet wel combineren met Lowlands .
pi_71921646
Ik heb me nog altijd niet ingeschreven voor de intree, twijfel nog of ik wel zal gaan. ;o
pi_71922086
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:13 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik heb me nog altijd niet ingeschreven voor de intree, twijfel nog of ik wel zal gaan. ;o
Ik zou het sowieso doen! Ik weet wel dat ik het heel zielig vond voor de mensen die niet mee hadden gedaan aan de introweken bij ons, omdat die in de collegezaal echt niemand kenden, terwijl wij allemaal al een beetje vrienden hadden gemaakt.
En als je het nou echt niet leuk vindt, kun je altijd nog een paar onderdelen skippen, of vroeger naar huis gaan etc.
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:26:50 #169
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71922191
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:24 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Ik zou het sowieso doen! Ik weet wel dat ik het heel zielig vond voor de mensen die niet mee hadden gedaan aan de introweken bij ons, omdat die in de collegezaal echt niemand kenden, terwijl wij allemaal al een beetje vrienden hadden gemaakt.
En als je het nou echt niet leuk vindt, kun je altijd nog een paar onderdelen skippen, of vroeger naar huis gaan etc.
Precies En ik heb nog niemand gehoord die dat gedaan heeft, dus het wordt vast tof
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:26:01 #170
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_71923997
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:02 schreef couleurs het volgende:
Intreeweek hier aan de UvA. Moet wel combineren met Lowlands .
Jep, ik ook. Zondagavond naar huis denk ik, want maandag is tevens de onderwijsintroductie. Dan de Arctic Monkeys maar missen, toch al gezien in 2006
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:26:14 #171
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_71924002
En Boys Noize
pi_71924158
Bij ons komen Paul Elstak En Chuckie
  zondag 16 augustus 2009 @ 19:13:09 #173
239528 couleurs
raise your flaaag
pi_71928922
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:26 schreef dikkekaas het volgende:

[..]

Jep, ik ook. Zondagavond naar huis denk ik, want maandag is tevens de onderwijsintroductie. Dan de Arctic Monkeys maar missen, toch al gezien in 2006
Is er al een rooster bekend? (van de intreeweek dan)
pi_71929000
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:13 schreef couleurs het volgende:

[..]

Is er al een rooster bekend? (van de intreeweek dan)
Vraag: 08. Later instromen in de week?

Antwoord:
Je kunt ook later in de week instromen, maar dit is uiteraard zonde van de leuke evenementen die je mist. Je betaalt het gehele bedrag, ook als je een aantal dagen later instroomt. Stuur, nadat je je hebt aangemeld, een mailtje naar deelnemers@intreeweek.nl met daarin je gegevens en de dag waarop je in zult stromen. Kom op de dag zelf naar de Infobalie (Vendelstraat 2) om je polsbandje op te halen. Hier krijg je ook de telefoonnummers van je begeleiders.

Dat staat op hun website. En ik heb gisteren het programmaboekje gekregen. Maar ik ga dus dinsdag of woensdag pas instromen hoor. Lowlands is toch leuker dan zo'n intreeweek.
pi_71930824
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:24 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Mja, vind 't vooral lastig omdat ik niet in A'dam woon. Ik kan wel bij een vriendin (Amstelveen) slapen, maar is ook weer zo'n gedoe. Maar elke dag heen en weer kost 20 E/dag. En sowieso, nieuwe mensen :eng:

Er staat toch eenr ooster op de site van de intreeweek? En ik ehb de eerste twee dagen ook facultaire introductie (of hoe dat ook mag heten) verplicht. Maar je komt met studiegenoten in een groepje toch? Dus die hebben dat als het goed is allemaal dan. Maar het is wel gek dat je dan de hele eerste twee dagen mist eigenlijk.
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:22:29 #176
155008 Fip
Jezus redt
pi_71938415
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:36 schreef Hanneke12345 het volgende:

[..]

Mja, vind 't vooral lastig omdat ik niet in A'dam woon. Ik kan wel bij een vriendin (Amstelveen) slapen, maar is ook weer zo'n gedoe. Maar elke dag heen en weer kost 20 E/dag. En sowieso, nieuwe mensen :eng:

Er staat toch eenr ooster op de site van de intreeweek? En ik ehb de eerste twee dagen ook facultaire introductie (of hoe dat ook mag heten) verplicht. Maar je komt met studiegenoten in een groepje toch? Dus die hebben dat als het goed is allemaal dan. Maar het is wel gek dat je dan de hele eerste twee dagen mist eigenlijk.
In Leiden stonden de studentenverenigingen te springen om jou in een van hun huizen te laten logeren: gratis en voor niets en ook nog eens een heel leuke ervaring met (vaak) leuke mensen. Je zou eens kunnen kijken of Amsterdam dat ook doet. Zo'n introweek wil je echt niet missen! Toch een week waarin iedereen erg open en vriendelijk is, steek je veel van op en je legt ook nog wat mooie contacten.
pi_71939820
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:36 schreef Hanneke12345 het volgende:

[..]

Je mist niet 2 hele dagen geloof ik, studie-introducties zijn voor de meeste studies maar een paar uurtjes..

En over slapen: Je kunt ook gewoon een beetje combineren, een nachtje bij die vriendin, een nachtje thuis, een nachtje bij je mentormama/papa, een nachtje bij iemand uit je groepje, etc. En waarschijnlijk valt er wel iets te regelen binnen je groepje, vorig jaar had de helft van mijn groepje geen slaapplaats, maar de andere helft had al een kamer en daar kon iedereen terecht
pi_71940041
k zit bij tueindhoven bij industrial design en begkn morgen.ik skip mss de cultuurdag voor een gedeelte,of ik moet een leuke groep hebben
pi_71940063
Hmja, ik denk dat ik me dan maar morgen even ga inschrijven. Nieuwe mensen zijn er toch wel, of dat nou tijdens de Intree is of in de collegezaal.
pi_71940174
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 01:40 schreef Flaccid het volgende:
k zit bij tueindhoven bij industrial design en begkn morgen.ik skip mss de cultuurdag voor een gedeelte,of ik moet een leuke groep hebben
Meestal wordt het originele programma niet gedaan
  maandag 17 augustus 2009 @ 02:26:23 #181
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71940327
Nijmegen

Vanavond even sfeer gaan proeven. Veel onwennigheid vooral . Ik mis het hele actieve introgebeuren wel een beetje, maar ben stiekem ook wel blij dat ik vrijblijvendheid heb en niet de hele week dat sleeptouwgebeuren .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_71940337
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 02:26 schreef Mikkie het volgende:
Nijmegen

Vanavond even sfeer gaan proeven. Veel onwennigheid vooral . Ik mis het hele actieve introgebeuren wel een beetje, maar ben stiekem ook wel blij dat ik vrijblijvendheid heb en niet de hele week dat sleeptouwgebeuren .
maar de meesten zijn ook nog niet begonnen echt toch? waar ben e geweest btw?
  maandag 17 augustus 2009 @ 02:51:30 #183
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71940535
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 02:27 schreef Californium het volgende:

[..]

maar de meesten zijn ook nog niet begonnen echt toch? waar ben e geweest btw?
Molenplein stond een podium .

Als het goed is zijn er een hoop juist wél begonnen .
Zerg schreef:
pi_71940821
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 02:51 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik heb al een mooi feestje gehad
En morgen sta ik op de intromarkt...

Ik ga trouwens mijn eigen intro niet meer lopen, ik heb het te druk met organiseren van dingen voor de intro van anderen
pi_71941171
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 02:51 schreef Mikkie het volgende:

[..]

daar ben ik ook geweest maar toen het neet was afgelopen dus om tien voor 12 ofzo
pi_71941748
hoei

Onze groepjes zijn wel leuk geloof ik Een mentor heeft bij een hoopje z'n voet/enkel al gebroken

Was wel lekker vroeg naar huis, moet nog een hele week mee dus zo maar weer eens richting daar
Ja doei.
pi_71943445
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 02:03 schreef Seam het volgende:

[..]

Meestal wordt het originele programma niet gedaan
Nice.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:26:30 #188
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71944449
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
hoei

Onze groepjes zijn wel leuk geloof ik Een mentor heeft bij een hoopje z'n voet/enkel al gebroken

Was wel lekker vroeg naar huis, moet nog een hele week mee dus zo maar weer eens richting daar
Vroeg naar huis is voor mietjes! .

De hele week knallen, volgende week woensdag mag je bijslapen
Zerg schreef:
pi_71945906
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:26 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Vroeg naar huis is voor mietjes! .

De hele week knallen, volgende week woensdag mag je bijslapen
Precies gewoon iedere avond doorgaan tot minimaal drie uur.
pi_71945991
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:12 schreef Seam het volgende:

[..]

Ja ik dacht toen ik vanochtend wakker werd "vanavond doe ik rustig aan.. of ik ga in elk geval op tijd naar huis". Maar daarna bedacht ik me dat ik moet tappen tot sluit
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:20:27 #191
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71946158
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:12 schreef Seam het volgende:

[..]

Zo heb ik het in elk geval wel altijd gedaan. Doorgaan tot sluitingstijd van de kroeg, kijken of er iets anders is en dan daar naartoe (eventueel een afterparty bij een vereniging ofzo). Zo niet, dan eten en naar huis. En een paar uur later de wekker weer. Prachtig ritme voor een week
Zerg schreef:
pi_71946243
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zo heb ik het in elk geval wel altijd gedaan. Doorgaan tot sluitingstijd van de kroeg, kijken of er iets anders is en dan daar naartoe (eventueel een afterparty bij een vereniging ofzo). Zo niet, dan eten en naar huis. En een paar uur later de wekker weer. Prachtig ritme voor een week
Dan lekker het weekend bijslapen en de volgende week de facultaire intro volgen
Wat een tijd was dat zeg
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:26:28 #193
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71946342
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef Seam het volgende:

[..]

Dan lekker het weekend bijslapen en de volgende week de facultaire intro volgen
Wat een tijd was dat zeg
Het weekend waren wij ook op pad... intro van zondag t/m de dinsdag tien dagen later. En dan de woensdag in coma liggen, zodat je donderdag weer topfit bent
Zerg schreef:
pi_71946408
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:26 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Het weekend waren wij ook op pad... intro van zondag t/m de dinsdag tien dagen later. En dan de woensdag in coma liggen, zodat je donderdag weer topfit bent
pi_71946870
Ik tvp hier ook even hoor

Vorig jaar mentor geweest bij rechten en dit jaar kom ik af en toe bij de groepjes van moblo + mijn vriendje mee gluren Informatiekunde/ca dus

Gister hier al een hele zut kindjes over de vloer gehad en het leek wel een toffe groep te zijn

Vanaaf lekker de stad in

Lekker mosterd na de maaltijd nu maar bij rechten wordt de kaart inderdaad maandag opgehaald, is tijd voor vrij gemaakt in het rooster dan..

En die mensen die bij rechten alleen voor de informatie mee lopen Daar bestond vorig jaar de helft van mijn groepje uit, en zoveel info krijg je niet eens. Dat was wel een beetje zonde..
Overigens is het zwemfestijn niet eens een "verplicht" onderdeel van de intro?
pi_71997129
quote:
Dus:

Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
...

Nog te gaan
Rotterdam
Maastricht
Delft (16-08 t/m 20-08)
Enschede (19-8 t/m 27-08)
pi_72063150
Vandaag begint Wageningen jeeeej!
pi_72074154
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 02:23 schreef foqqer het volgende:
Dus:

Klaar
Groningen
Leiden
Utrecht
Rotterdam (17-08 t/m 20-08)
Maastricht (18-08 t/m 21-08)
Delft (16-08 t/m 20-08)

Nog te gaan
Enschede (19-8 t/m 27-08)
Zwolle (25-8 t/m 29-8)
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:28:16 #199
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_72074268
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:24 schreef Freakertje het volgende:

[..]
Ey, niet zo vroeg! De Tilburgse Tikkertjes moeten nog heel wat uurtjes door, met eerst Jeroen van de Boom op het eindfeest en daarna tot het ochtendgloren doorgaan op Vidar.
pi_72074783
En rotterdam is ook weer afgelopen, helaas het eindfeest gemist, maar wel een hoop toffe mensen leren kennen.
Cool story, Hansel.
pi_72082222
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:28 schreef Pool het volgende:

[..]

Ey, niet zo vroeg! De Tilburgse Tikkertjes moeten nog heel wat uurtjes door, met eerst Jeroen van de Boom op het eindfeest en daarna tot het ochtendgloren doorgaan op Vidar.
Idd en ik ben al gaar
pi_72084702
Maastrichtse inkom zit erop (voor mij dan, de fanatiekelingen gaan nog door tot 5 uur 's ochtends).
De Cantus was zoooooo ruig!
pi_72094439
TIKweek was zó tof
pi_72094886
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 01:16 schreef KrentebolHooft het volgende:
Maastrichtse inkom zit erop (voor mij dan, de fanatiekelingen gaan nog door tot 5 uur 's ochtends).
De Cantus was zoooooo ruig!
Je hebt het beste deel van de hele intro gemist
Mecc feest was het meest gruwelijke feest sinds jaren. Nadat die coverband was gegaan rond een uur of half een, kwam Flinke Namen nog en daarna allemaal dance met onder andere DJ Chuckie. Helaas stopten ze al om tien voor vijf en was er geen afterparty
pi_72095348
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 17:04 schreef booo het volgende:
TIKweek was zó tof
pi_72095380
quote:
TIKweek was zó tof
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:18 schreef Matr het volgende:

[..]

Bij welke kroeg zaten jullie?
pi_72100853
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:19 schreef VoreG het volgende:

[..]

[..]

Bij welke kroeg zaten jullie?
Brandpunt
  maandag 24 augustus 2009 @ 01:37:39 #208
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_72101882
In Nijmegen nog twee dagen
Zerg schreef:
pi_72103312
Ik begeleid groepje 177 (Biomedische Wetenschappen en Bio-sciences, ofzo) op de Intreeweek!
pi_72103487
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 15:48 schreef booo het volgende:

[..]

Brandpunt
zonde. Je tikweek had zoveel leuker kunnen zijn!
pi_72106858
quote:
TIKweek was zó tof
Gave week inderdaad.
Burning bridges gives you so much more
pi_72109820
quote:

[..]

Brandpunt
Dan zat ik bij jou in de buurt ik zat bij Bolle.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 24 augustus 2009 @ 15:03:09 #213
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_72112205
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 03:12 schreef Merel1808 het volgende:
Ik begeleid groepje 177 (Biomedische Wetenschappen en Bio-sciences, ofzo) op de Intreeweek!
Dan komen we je geheid nog wel tegen in de stad
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:16:47 #214
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_72112510
WAAUW inkom was maaasstervet!
Was helemaal kapot vrijdagnacht maar wilde nog niet naar huis. Op de bagagedrager van the object of my affection bijna in slaap gevallen!

Had een keileuk groepje! Superlieve kindjes! En er kwamen er steeds meer bij!
pi_72115370
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:08 schreef Matr het volgende:

[..]

Tijdens de kroegentocht een paar uur rondgehangen bij Bolle. Toffe plek opzich.
Burning bridges gives you so much more
pi_72116035
Ik kom ook nog even kijken deze week in Amsterdam !
pi_72121008
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 03:55 schreef VoreG het volgende:

[..]

zonde. Je tikweek had zoveel leuker kunnen zijn!
Ohhhhhhhh! Ahahahahaha. Echt niet. Brandpunt is kei leuk man We hebben ons in ieder geval goed vermaakt.
Waar zat jij dan?
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:08 schreef Matr het volgende:

[..]

Klopt! En Bolle, Brandpunt en Slagroom deden toch bijna alles samen..
pi_72129255
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:03 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Dan komen we je geheid nog wel tegen in de stad
Ik ging nog wel steltenloopkoekhappen bij Okeanos vanavond, maar ik zag je heul niet! Of heb je een groepje?
pi_72129407
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:23 schreef booo het volgende:

[..]

Ohhhhhhhh! Ahahahahaha. Echt niet. Brandpunt is kei leuk man We hebben ons in ieder geval goed vermaakt.
Waar zat jij dan?
Ik werk bij Boekanier, de enige kroeg die zich al jarenlang tijdens de intro echt inzet voor de TIKgroepjes
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:51:15 #220
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_72133943
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:30 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Ik ging nog wel steltenloopkoekhappen bij Okeanos vanavond, maar ik zag je heul niet! Of heb je een groepje?
Ik was er niet! En ik heb een groepje! Waar ben je vanavond en morgen?
pi_72134166
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:51 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik was er niet! En ik heb een groepje! Waar ben je vanavond en morgen?
Vandaag van 12 tot 2 met mijn mede-mama cultureel doen in de Hermitage, terwijl onze kindjes zich uitleven in Nemo, daarna van 2 tot 3 lunchen op het Binnengasthuisterrein, daarna is er van 3 tot 6 een speurtocht door Amsterdam, met steegjes, straatjes en cafeetjes (hopelijk over de Wallen, want bijna ons hele groepje is daar nog nooit geweest ), daarna gaan we eten bij Unitas en dan begint de kroegentocht (wij gaan naar de Heffer, SALVE, de Deugniet en het Pleidooi), en als we de kroegen zat zijn gaan we naar Escape en Club Home

En morgen gaan we 's ochtends creatief doen (en ik ga uitslapen denk ik maar), dan gaan we lunchen in het Sloterpark en daar zijn dan ook allerlei dingen te doen, en dan gaan we om 5 uur naar het Westerpark, waar we gaan BBQen met zn 3500en, en daarna is er een festival met bandjes enzo aldaar op het grasveld, en dáárna gaan we feesten in de Gashouder
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:04:52 #222
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_72134251
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:01 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Vandaag van 12 tot 2 met mijn mede-mama cultureel doen in de Hermitage, terwijl onze kindjes zich uitleven in Nemo, daarna van 2 tot 3 lunchen op het Binnengasthuisterrein, daarna is er van 3 tot 6 een speurtocht door Amsterdam, met steegjes, straatjes en cafeetjes (hopelijk over de Wallen, want bijna ons hele groepje is daar nog nooit geweest ), daarna gaan we eten bij Unitas en dan begint de kroegentocht (wij gaan naar de Heffer, SALVE, de Deugniet en het Pleidooi), en als we de kroegen zat zijn gaan we naar Escape en Club Home

En morgen gaan we 's ochtends creatief doen (en ik ga uitslapen denk ik maar), dan gaan we lunchen in het Sloterpark en daar zijn dan ook allerlei dingen te doen, en dan gaan we om 5 uur naar het Westerpark, waar we gaan BBQen met zn 3500en, en daarna is er een festival met bandjes enzo aldaar op het grasveld, en dáárna gaan we feesten in de Gashouder
Ah misschien dat we nog wat overlap in cafés kunnen doen

* Kindjes dienen maar gewoon naar hun pappa te luisteren.
pi_72134928
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ah misschien dat we nog wat overlap in cafés kunnen doen

* Kindjes dienen maar gewoon naar hun pappa te luisteren.
Ik ga nu op pad! Voor meer info over ons programma bel mij
pi_72136644
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
En rotterdam is ook weer afgelopen, helaas het eindfeest gemist, maar wel een hoop toffe mensen leren kennen.
Dit dus. Eindfeest kon ik niet heen vanwege Lowlands, maar de rest van de week heb ik echt een toptijd gehad! Heb me uiteindelijk ook ingeschreven bij een vereniging
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:06:25 #225
231856 dekloonvanzuen
pi_72145691
net klaar met intro, vooral weekend weg met Ovum was wel echt vet (Nijmegen). Voor de rest beetje matige 'mentoren' maar groepje zelf wel nice.
geef mij die pepsi max
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:10:50 #226
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_72155297
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:28 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Dit dus. Eindfeest kon ik niet heen vanwege Lowlands, maar de rest van de week heb ik echt een toptijd gehad! Heb me uiteindelijk ook ingeschreven bij een vereniging
Eindfeest gemist vanwege dezelfde reden. Maar ach, Lowlands deed het ook prima als eindfeest. Welke studie en vereniging overigens?
Oh really?
pi_72161335
Awe-some intro gehad papa en de andere 3 waren ook leuk leuke broertjes en zusjes en geweldige tijd gehad

Nijmegen is
pi_72163548
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:10 schreef Matthijs- het volgende:

[..]

Eindfeest gemist vanwege dezelfde reden. Maar ach, Lowlands deed het ook prima als eindfeest. Welke studie en vereniging overigens?
Lowlands was wel een prima eindfeest ja Ik ga International Communication and Media doen (nieuwe studie), en heb me ingeschreven bij S.S.R.-Rotterdam. Jij?
pi_72163589
Nijmegen zit er ook weer op!

het viel me wat tegen, maar dat was meer door organisatorisch falen.. verder was 't wel tof.. maar volgend jaar niet meer
Ja doei.
pi_72177707
Het zat inderdaad organisatorisch niet bijzonder sterk in elkaar (vooral tegen het eind van de intro) maar ik heb er toch zeer positief gevoel aan over gehouden.
pi_72177910
Mooie intro in Nijmegen Alleen na 10 dagen ben je wel echt helemaal naar de klote
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:36:17 #232
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_72178439
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:29 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Lowlands was wel een prima eindfeest ja Ik ga International Communication and Media doen (nieuwe studie), en heb me ingeschreven bij S.S.R.-Rotterdam. Jij?
Klopt, Lowlands was naar mijn mening geweldig! Ah oke, getuigt wel van lef om je voor een nieuwe studie in te schrijven. Heeft SSR overigens wel redelijk wat eerstejaars binnen weten te halen? Hun preases was als enige niet aanwezig bij het verenigingsdebat en toen viel deze vereniging voor de meesten al af.

Ik ben overigens eerstejaars economie. Heb Laurentius en SSR overwogen, maar ben geen lid geworden. Zit nu bij een leuke sportvereniging en waarschijnlijk i.c.m. de studie-, debatteer- en beleggingsvereniging dus dat gaat al genoeg tijd kosten.
Oh really?
pi_72178692
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:36 schreef Matthijs- het volgende:

[..]

Klopt, Lowlands was naar mijn mening geweldig! Ah oke, getuigt wel van lef om je voor een nieuwe studie in te schrijven. Heeft SSR overigens wel redelijk wat eerstejaars binnen weten te halen? Hun preases was als enige niet aanwezig bij het verenigingsdebat en toen viel deze vereniging voor de meesten al af.

Ik ben overigens eerstejaars economie. Heb Laurentius en SSR overwogen, maar ben geen lid geworden. Zit nu bij een leuke sportvereniging en waarschijnlijk i.c.m. de studie-, debatteer- en beleggingsvereniging dus dat gaat al genoeg tijd kosten.
SSR heeft geloof ik rond de 180 nieuwe leden, dus volgens mij is dat wel redelijk. SSR was inderdaad vanwege sancties niet aanwezig bij het verenigingsdebat
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:59:56 #234
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_72179099
Oh vandaar dus, werd niet vermeld aldaar. Weet je toevallig wat ze uitgespookt hadden?

Overigens wel erg geinige momenten meegemaakt op de verenigingen. Zo stond ik een nacht voor RSG (was gratis bier ofzo ) en kwam RSC/RVSV er plotseling aan met een bus om daar mensen weg te kapen. Dus al die dames van RVSV met hun oranje shirtjes tussen de paarse shirtjes van RSG aan het dansen om maar mensen mee te krijgen. Die werden echter gauw weer weggedrukt en klemgezet met auto's van RSG etc. Die rivaliteit was wel erg leuk.
Oh really?
pi_72180512
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:06 schreef dekloonvanzuen het volgende:
net klaar met intro, vooral weekend weg met Ovum was wel echt vet (Nijmegen). Voor de rest beetje matige 'mentoren' maar groepje zelf wel nice.
Welk weekend van Ovum was je naar toe geweest?
pi_72188646
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:59 schreef Matthijs- het volgende:
Oh vandaar dus, werd niet vermeld aldaar. Weet je toevallig wat ze uitgespookt hadden?
Ze hadden onwaarheden over andere verenigingen verspreid Iemand van het bestuur ofzo had een brief naar alle leden gestuurd waarin stond op welke manieren de andere verenigingen faalden, en die brief was in verkeerde handen gekomen
pi_72188693
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:16 schreef Breekfast het volgende:
Mooie intro in Nijmegen Alleen na 10 dagen ben je wel echt helemaal naar de klote
Zoals het hoort bij een echte intro
Zerg schreef:
pi_72195099
Pff ik vind het zo irritant van die gasten die meedoen met de intreeweek maar dan de laffe borrelaar uit gaan hangen. Ga dan gewoon een LOI studie op je zolderkamertje doen ofzo.
pi_72195841
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:24 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Pff ik vind het zo irritant van die gasten die meedoen met de intreeweek maar dan de laffe borrelaar uit gaan hangen. Ga dan gewoon een LOI studie op je zolderkamertje doen ofzo.
Daarom hadden we Mr. Cola in ons groepje.
pi_72205294
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Daarom hadden we Mr. Cola in ons groepje.
!
pi_72225028
HOIweek in Enschede was ook super!! Leuke 'kiddo's', leuke mede doegroepleiders! Met andere woorden: Ik kan er een boek over volschrijven

Ik was overigens DGL van fysiotherapie, ga nu zelf mijn 3e jaar in
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:57:28 #242
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_72225603
quote:

[..]

Brandpunt
Chille kroeg, maar het kutte van Tilburg is dat Brandpunt, Bolle en Slagroom de enige boeiende kroegen van de stad zijn, en dat je daar dan zes jaar moet zitten...

Nu intreeweek. Wel OK, maar de introductie van de MFAS vorige week (faculteit) was vele malen gezelliger. Nu vallen de groepjes een beetje uit elkaar. Gashouderfeest was enorm vet, hopelijk vanavond ook. In ieder geval Drive Like Maria kijken .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:59:34 #243
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_72225655
Paradiso was veul leuker gisteren
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:04:00 #244
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_72225793
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Paradiso was veul leuker gisteren
Noodlanding of wat? Gisteren na de film nog Jazzavond gedaan, maar dat was kudt en ver fietsen dus toen ben ik maar gaan slapen . Waar roei jij trouwens?
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:05:30 #245
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72225835
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:04 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Noodlanding of wat? Gisteren na de film nog Jazzavond gedaan, maar dat was kudt en ver fietsen dus toen ben ik maar gaan slapen . Waar roei jij trouwens?
Ik geef een tip: check zn UI.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:06:21 #246
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_72225857
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:04 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Uiteraard noodlanding

Okeanos
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:34:48 #247
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_72226597
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Uiteraard noodlanding

Okeanos
Zie het nu pas aan je UI ja . Ik ga naar Skoll denk ik.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:41:42 #248
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_72226777
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:34 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Zie het nu pas aan je UI ja . Ik ga naar Skoll denk ik.
x 100000000
pi_72226956
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Uiteraard noodlanding

Okeanos
Stond jij dinsdag mensen naar binnen te praten?
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:50:14 #250
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_72227008
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:48 schreef P.F het volgende:

[..]

Stond jij dinsdag mensen naar binnen te praten?
Euhm, dinsdag, euhmm, ik stond wel af en toe bij de bar en te koken en dat soort dingen te doen. Wraps maken
pi_72227082
O ik ga ook ergens roeien trouwens. Misschien wel bij jou
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:53:56 #252
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_72227125
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:52 schreef P.F het volgende:
O ik ga ook ergens roeien trouwens. Misschien wel bij jou
Ik zeg topplan, kom lekker binnenkort eens roeien bij een open roeimiddag dan kom ik je wel een handje helpen

Wedstrijdroeiers FTW
pi_72227920
Intreeweek is best geinig tot nu toe, maar wat een suffe mensen zeg. Je moet echt de woorden uit de mond trekken bij de meesten, en rond een uur of half 3 zijn de meesten al weg bij 't stappen
pi_72232724
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:37 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik werk bij Boekanier, de enige kroeg die zich al jarenlang tijdens de intro echt inzet voor de TIKgroepjes

Felix?
pi_72251126
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:57 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Chille kroeg, maar het kutte van Tilburg is dat Brandpunt, Bolle en Slagroom de enige boeiende kroegen van de stad zijn, en dat je daar dan zes jaar moet zitten...

Nu intreeweek. Wel OK, maar de introductie van de MFAS vorige week (faculteit) was vele malen gezelliger. Nu vallen de groepjes een beetje uit elkaar. Gashouderfeest was enorm vet, hopelijk vanavond ook. In ieder geval Drive Like Maria kijken .
Ik heb jou dus deze hele week gewoon finaal misgelopen!
En drive like maria was afgelast
En ik ben echt zo kapot, ik ga zó lang slapen nu
pi_72255260
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:57 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Ben je wel ooit wezen stappen in Tilburg? Slagroom? De kroeg die eens per jaar failliet gaat omdat er geen hond naar toe gaat?
  zondag 30 augustus 2009 @ 11:06:51 #257
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_72275280
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:17 schreef TiMPiN het volgende:
Intreeweek is best geinig tot nu toe, maar wat een suffe mensen zeg. Je moet echt de woorden uit de mond trekken bij de meesten, en rond een uur of half 3 zijn de meesten al weg bij 't stappen
Welke studie ga je doen dan? Mijn groepje (Media&Cultuur) was namelijk wel spraakzaam
pi_72279221
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:06 schreef dikkekaas het volgende:

[..]

Welke studie ga je doen dan? Mijn groepje (Media&Cultuur) was namelijk wel spraakzaam
Rechten it is. Maar goed ik heb me prima vermaakt hoor, alleen jammer dat de meesten zo duf deden.
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:55:35 #259
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_72288032
Woensdag moest ik voor het eerst naar school, maar die introductiedag was een beetje
Ik hoop dat we de volgende intro-dagen wat actiever bezig zijn en dus mooi kunnen kloten, beetje leven in de brouwerij mag wel.
pi_72291226
Even een late reactie, maar ik zie nu pas dat dit topic hier is. En ik moet natuurlijk wel even melden dat ik een onwijs toffe introductieweek heb gehad (Keiweek te Groningen). Ik heb genoten van de gezelligheid, de biertjes, de muziek, de mensen en de vrolijkheid! Ideaal!

Dit weekend heb ik introductiekamp van de studie gehad. (internationaal en europees recht), was ook onwijs gezellig! Oftewel, ik ben geintroduceert in Groningen en klaar voor het 1e college morgenochtend om 10 uur in pathe!
pi_72291413
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:28 schreef Fems het volgende:
Even een late reactie, maar ik zie nu pas dat dit topic hier is. En ik moet natuurlijk wel even melden dat ik een onwijs toffe introductieweek heb gehad (Keiweek te Groningen). Ik heb genoten van de gezelligheid, de biertjes, de muziek, de mensen en de vrolijkheid! Ideaal!

Dit weekend heb ik introductiekamp van de studie gehad. (internationaal en europees recht), was ook onwijs gezellig! Oftewel, ik ben geintroduceert in Groningen en klaar voor het 1e college morgenochtend om 10 uur in pathe!
M'n derde keiweek gehad, eindfeest vond ik goed die negers mochten ze echter wel achterwege blijven!
x
pi_72291454
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:35 schreef richbitch het volgende:

[..]

M'n derde keiweek gehad, eindfeest vond ik goed die negers mochten ze echter wel achterwege blijven!
Eindfeest zijn wij niet echt geweest! Lekker biertjes gedronken bij onze papas thuis en daarna eventjes ons gezicht er laten zien.

Die journalist van de UK was wel met ons mee trouwens!
pi_72294066
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:53 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik zeg topplan, kom lekker binnenkort eens roeien bij een open roeimiddag dan kom ik je wel een handje helpen

Wedstrijdroeiers FTW
ik vond het ook leuk, maar onze vereniging is zo.. zo.. zo.. vereniging en daarom ga ik er nog een jaartje over nadenken..
Ja doei.
pi_72302170
Heb heel veel bier gezien in Nijmegen maar heb amper wat geleerd over de studie en wat je moet doen... Ben nu niet helemaal zeker of ik wel goed ben ingeschreven voor werkgroeppen enzo. Het was wel leuk. Van 24.00 tot 6.30 en dan nog een half uur in de trein terug naar huis om een beetje bij te slapen. en de dag erna hetzelfde te doen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:37:12 #265
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72303633
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 09:13 schreef baba117 het volgende:
Heb heel veel bier gezien in Nijmegen maar heb amper wat geleerd over de studie en wat je moet doen... Ben nu niet helemaal zeker of ik wel goed ben ingeschreven voor werkgroeppen enzo. Het was wel leuk. Van 24.00 tot 6.30 en dan nog een half uur in de trein terug naar huis om een beetje bij te slapen. en de dag erna hetzelfde te doen.
Is dat het doel van de introducties dan Bij ons niet iig...
pi_72319029
quote:
weet niet bij wie jij intro hebt gelopen maar bij ons gaat dat niet zo
Ja doei.
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:33:59 #267
231856 dekloonvanzuen
pi_72320177
quote:
bij ons precies hetzelfde. Maar op maandag werd alles uitgelegd, ideaal dus .
geef mij die pepsi max
pi_72352615
half dagje moet informatief zijn voor de rest moet het alleen gezelligheid zijn.
x
pi_72353643
niets moet..
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')