En bij ons ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet niet hoe saai of hoe leuk de mensen bij Rechten zijn, maar als je bij ons zou zitten zou het iig erg leuk en grappig zijn
als je het gros van het programma al niet leuk vindt, geef je dan in godsnaam niet op, denk ik dan..quote:
Ik hoop ook echt op niet teveel van dat soort mensen.. Ik organiseer een weekendquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je het gros van het programma al niet leuk vindt, geef je dan in godsnaam niet op, denk ik dan..is echt niet leuk om als mentor er zo een bij te hebben die bij alles minachtend lacht en het 'kinderachtig' vindt
Ja we hebben er drie.. maar jammer dat je niet meegaat! Wel begrijpelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
het O weekend neem ik aan?
Ik ga om gezondheidsbescherming niet mee op 't weekend(anderhalve week feesten en zuipen is al roofbouw op m'n lichaam, als ik dan ook nog weekend zou doen dan zou dat echt niet goed gaan...
)
Gelukkig ken jij mij niet, en zul jij mijn mentor ook niet zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je het gros van het programma al niet leuk vindt, geef je dan in godsnaam niet op, denk ik dan..is echt niet leuk om als mentor er zo een bij te hebben die bij alles minachtend lacht en het 'kinderachtig' vindt
4 dagen maarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Stad: Rotterdam
Instelling: EUR
Kindje bij: International Business
Duurt van: 17 t/m 20 augustus
Ja, maar er zijn nog iets van drie verschillende introductie dagen/weekenden, in totaal een week of zo, van mijn studiequote:
is het ook welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, ik vind onze anderhalve week ook wel vrij lang eigenlijknaar verhouding dan
Thanks, ik zal m dadelijk fe bekijken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik wel: http://www.ru.nl/aspx/download.aspx?File=/contents/pages/13682/geneeskundebmw.doc&structuur=introductie
en durf eens anders te zeggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:25 schreef Crystal86 het volgende:
Ben er niet de gehele intro bij, maar heb er wel al zin inN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |