En bij ons ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet niet hoe saai of hoe leuk de mensen bij Rechten zijn, maar als je bij ons zou zitten zou het iig erg leuk en grappig zijn
als je het gros van het programma al niet leuk vindt, geef je dan in godsnaam niet op, denk ik dan..quote:
Ik hoop ook echt op niet teveel van dat soort mensen.. Ik organiseer een weekendquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je het gros van het programma al niet leuk vindt, geef je dan in godsnaam niet op, denk ik dan..is echt niet leuk om als mentor er zo een bij te hebben die bij alles minachtend lacht en het 'kinderachtig' vindt
Ja we hebben er drie.. maar jammer dat je niet meegaat! Wel begrijpelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
het O weekend neem ik aan?
Ik ga om gezondheidsbescherming niet mee op 't weekend(anderhalve week feesten en zuipen is al roofbouw op m'n lichaam, als ik dan ook nog weekend zou doen dan zou dat echt niet goed gaan...
)
Gelukkig ken jij mij niet, en zul jij mijn mentor ook niet zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je het gros van het programma al niet leuk vindt, geef je dan in godsnaam niet op, denk ik dan..is echt niet leuk om als mentor er zo een bij te hebben die bij alles minachtend lacht en het 'kinderachtig' vindt
4 dagen maarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Stad: Rotterdam
Instelling: EUR
Kindje bij: International Business
Duurt van: 17 t/m 20 augustus
Ja, maar er zijn nog iets van drie verschillende introductie dagen/weekenden, in totaal een week of zo, van mijn studiequote:
is het ook welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, ik vind onze anderhalve week ook wel vrij lang eigenlijknaar verhouding dan
Thanks, ik zal m dadelijk fe bekijken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik wel: http://www.ru.nl/aspx/download.aspx?File=/contents/pages/13682/geneeskundebmw.doc&structuur=introductie
en durf eens anders te zeggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:25 schreef Crystal86 het volgende:
Ben er niet de gehele intro bij, maar heb er wel al zin inN
Het is ook kinderachtig, wat Smart Ass al gezegd heeft.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
gedaanen nog steeds heb ik je nergens saai genoemd
dat deed je zelf
![]()
wel zeg ik dat het niet leuk is om meteen de reacties 'kinderachtig' gedoe te lezen..er zijn veel mensen die aan de intro werken, keihard, en als er dan van die azijnpissers tussen zitten die het allemaal 'kinderachtig' vinden om met z'n allen te gaan sporten, een spooktocht te doen, een spelletjesmiddag op Plein'44 enzo, dan is dat écht niet leuk
![]()
Iemand hier die toevallig wèl naar de intro van de faculteit Communicatie en Journalistiek van de HU gaat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
wel zeg ik dat het niet leuk is om meteen de reacties 'kinderachtig' gedoe te lezen..er zijn veel mensen die aan de intro werken, keihard, en als er dan van die azijnpissers tussen zitten die het allemaal 'kinderachtig' vinden om met z'n allen te gaan sporten, een spooktocht te doen, een spelletjesmiddag op Plein'44 enzo, dan is dat écht niet leuk
![]()
het is een intro, en dan doe je lekker allemaal debiele dingen die stiekem echt ontzettend leuk en grappig zijn...
ik vraag me dan serieus af waarom je je uberhaupt opgeeft... ik hoop maar dat het je meevalt en dat je het echt leuk vindt, maar als ik iemand in mn groepje heb die alles afschildert en blijft afschilderen als 'stom' of 'kinderachtig', dan verzoek ik die persoon vriendelijk doch dringend zichzelf maar te gaan vermaken die anderhalve week
Zoals je begrijpt heb ik vriendelijk bedankt. Die ¤150,- kan ik vast elders beter besteden.quote:De verloren relikwieën van Toefarawee
In het oostelijke koninkrijk Toefarawee heerst paniek. Het huwelijk tussen prins Charming-van Buren en Prinses Doornroosje dreigt in het water te vallen. Over de vijf zussen van Prinses Doornroosje is een vloek uitgesproken. De zussen zijn hun belangrijkste relikwieën en daarmee hun identiteit en naam verloren. Dit is een ramp, aangezien zij met hun juiste naam de huwelijksakte van hun zus moeten ondertekenen, wil deze geldig zijn.
Hoe is dit allemaal zo gekomen?
Koning Johannes en koningin Juliëtte regeren samen met hun zes dochters het oostelijke koninkrijk Toefarawee. De Koning en koningin hebben bij de geboorte van hun oudste dochter Doornroosje een pact gesloten met de koning en koningin van het buurland Naburië. Koning Primus van Buren en zijn vrouw Avia van Buren hebben namelijk een zoon, prins Charming-van Buren. Nu kun je het al raden; het is de bedoeling dat prins Charming-van Buren en Doornroosje samen gaan trouwen. Gelukkig zijn prins Charming-van Buren en Doornroosje smoorverliefd op elkaar en staat niets hen meer in de weg.
In ieder geval, dat zou je denken. Roodkapje is namelijk al jaren in het geheim verliefd op prins Charming-van Buren en doet er alles aan om het stel uit elkaar te drijven. Ze krijgt hierbij hulp van De Wolf, die op de liefde van Doornroosje uit is. Roodkapje en De Wolf zijn al naar Lange Nelis, de boodschapper van de koning, geweest om te zeggen dat zij het huwelijk een slecht idee vinden. Lange Nelis is het echter met de koning en koningin eens en denkt dat dit huwelijk heel goed zal zijn voor het koninkrijk Toefarawee. Roodkapje en De Wolf zien geen andere optie dan naar de heks te stappen om een eind te maken aan de liefde tussen Doornroosje en prins Charming-van Buren. De heks komt met een geweldig idee. Het stel kan alleen gehuwd worden als de huwelijksakte door alle zussen van prinses Doornroosje wordt ondertekend met de juiste naam. De heks besluit om een vloek uit te spreken, waardoor de vijf zussen hun identiteit verliezen. Alleen als zij hun relikwie terugvinden, krijgen zij hun juiste naam en identiteit terug.
Zo is Raarschoensel (Rapunzel) op zoek naar haar favoriete paarse pumps, zoekt Sneewvitje (Sneeuwwitje) haar spiegel. Assesmoester (Assepoester) mist haar glazen muiltje, Bronslokje (Goudlokje) haar eerste plaats (nu is ze altijd derde) en Kleinpinkje (Kleinduimpje) haar zevenmijlslaarzen.
Wat staat je te doen?
De koning en koningin roepen via boodschapper Lange Nelis alle inwoners van Toefarawee op, om op zoek te gaan naar de relikwieën.
Als de relikwieën op woensdagavond 26 augustus op tijd bij de Ceremoniekikker worden ingeleverd, kan het huwelijk door haar worden voltrokken en kan het huwelijksfeest losbarsten!
Ik weet niet hoe dit bij andere opleidingen/faculteiten geregeld is, maar bij de FCJ gaat alles via de studievereniging Vox. Je zit voor die prijs wel volledig verzorgd vier dagen in een Stayokay, maar toch. Zeker gezien de omstandigheden vind ik het ook een hoop geld. Niet erg tactisch, gezien het feit dat studenten het over het algemeen al niet te breed hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef Nick_Taken het volgende:
Is dat zo duur? (!)
Ik meen dat die van te Technische faculteit maar slechts 60 euro is, en veel beter gevuld, ook van de hu...
Helaas heb ik mijn papieren niet meer bij de hand omdat alles ingepakt zit om te verhuizen.
quote:Ben je dit jaar eerstejaars student of mentor? Meld je dan hier!
In welke stad ga je intro lopen, voor welke studie en wat verwacht je er van? Heb je al bericht gehad van de opleiding of tast je nog in het duister?
Oh, is dat dan alquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:04 schreef phileine_ het volgende:
Ik ben mentor!
Stad: Leiden, El Cid
Instelling: Universiteit Leiden (ook HBO? weet ik eigenlijk niet haha)
Mentor voor: mn mentorgroepje? weet nog niet welke studies ze doen, maar ik gok op psychologie.
Duurt van: 10 tot en met 14 augustus
Wtf haha! Vorig jaar was de intro geloof ik 90/100 euroquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:40 schreef Robertv het volgende:
[..]
Iemand hier die toevallig wèl naar de intro van de faculteit Communicatie en Journalistiek van de HU gaat?
Dit is het thema van de intro:
[..]
Zoals je begrijpt heb ik vriendelijk bedankt. Die ¤150,- kan ik vast elders beter besteden.
Moet je echt een cadeautje meenemenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:04 schreef phileine_ het volgende:
Ik ben mentor!
Stad: Leiden, El Cid
Instelling: Universiteit Leiden (ook HBO? weet ik eigenlijk niet haha)
Mentor voor: mn mentorgroepje? weet nog niet welke studies ze doen, maar ik gok op psychologie.
Duurt van: 10 tot en met 14 augustus
een cadeautje voor je el cid mentor(s)? altijd welkom!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:37 schreef Microtechs het volgende:
[..]
Moet je echt een cadeautje meenemen?
Bij ons is het 60 voor 4 dagen, of 75 inclusief slaapplaats. 150 is dan wel érg duurquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:05 schreef Aotearoa het volgende:
Mijn intro is maar 30 euro? 150 is wel belachelijk veel idd!
Same.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:47 schreef Matthijs- het volgende:
Ik ga wel even de Eurekaweek lopen in Rotterdam.
Niet eens. En ik slaap ook niet in een bedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Afzetterij, tenzij jullie in vijfsterren restaurants gaan eten of zo.
Tis keileuk zo'n intreeweek joh, moet je doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:09 schreef Hanneke12345 het volgende:
UvA, intreeweek, weet nog niet of ik mee ga doen. Als ik het goed begrepen heb zijn de eerste twee dagen facultaire introductie en sowieso verplicht.
Dacht al zoiets! Volgens mij lijken de introducties van de meeste studies ook wel op elkaar! Als mentor heb je het helemaal goed bekeken. Volgens mij kun je dan op veel plaatsen wel gratis eten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
StinsonB: alle intro's in Nijmegen kosten 60en als je niet meegaat op het weekend krijg je 25 euro terug
dus kost het je maar 35
![]()
Wel exclusief het meeste aan eten en drinken, al hebben de meeste verenigingen er wel een BBQ bij zitten enzo
groepsnr?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef Fip het volgende:
El cid, ik ben een eerstejaars rechtsgeleerdheid.
Kosten: 0 euro als je een rekening bij de Rabobank aanvroeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |