abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73128090
O jee, ik krijg net een mail van shopbop.com met het verzoek om een kopie van mijn creditcard en een id bewijs met foto te faxen. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?

En dit staat er ook nog onder:

“You may be subject to import duties and taxes, which are levied once a shipment reaches your country. Additional charges for customs clearance must be borne by you; we have no control over these charges and cannot predict what they may be. Customs policies vary widely from country to country; you should contact your local customs office for further information. Additionally, when ordering from shopbop.com, you are considered the importer of record and must comply with all laws and regulations of the country in which you are receiving the good"
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:20:52 #102
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_73130023
Strand en uggs is een nogo hoor!! Zeker de bailey button zou ik niet aandoen in het zand. Het zand gaat in het suede zitten en het zout in de lucht en eventueel opwaaiend water is funest voor een paar suede schoenen hoor.

Overigens zit ik ook te denken om bij shopbop te bestellen. Maar dan nu nog even 1 paar, dat andere paar zie ik dan wel weer een keer.
To infinity…and beyond!
pi_73130061
Oei, bedankt voor de tip. Welke wil je nu gaan bestellen? En welke volgende keer?

Heb jij ook een kopie moeten faxen van je cc en id bewijs?
pi_73130096
Iemand ervaring met 511stores.com?
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:25:56 #105
11458 ivetje
pi_73130133
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
Iemand ervaring met 511stores.com?
Als je het topic nou ff doorleest. Ik heb al 3 keer aangegeven dat ze niet betrouwbaar zijn.
To infinity…and beyond!
pi_73130174
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:25 schreef ivetje het volgende:

[..]

Als je het topic nou ff doorleest. Ik heb al 3 keer aangegeven dat ze niet betrouwbaar zijn.
Of je reageert niet
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:31:10 #107
11458 ivetje
pi_73130272
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:22 schreef Maddy_K het volgende:
Oei, bedankt voor de tip. Welke wil je nu gaan bestellen? En welke volgende keer?

Ik heb er nog niet besteld, maar wil het wel gaan doen. Ben alleen wel benieuwd naar de reacties op jou vraag over die kopie etc. Daar heb ik weinig zin in eigenlijk, maar het is wel goedkoop bij ze.

Ik twijfel heel erg welke ik zal nemen. Wil eigenlijk een paar bruine en een paar zwarte, want de andere kleuren heb ik al (chestnut,sand,grey). Ik wil eigenlijk de bailey button fancy in het donkerbruin, maar ben zo bang dat dat laagje los laat. Het ziet er nl. erg fragiel uit als je ze zo in je hand hebt in de winkel en ben bang dat dat hele logo-gebeuren er na een tijdje af gaat. Gebeurde ook met de baroque nl. en dat vind ik zonde.
Ik weet nu dus niet of ik dez moet nemen of de zwarte en een ander paar in het bruin.

Wil nl. ook de roseberry en die dan in het zwart of espresso. Die laatste is eigenlijk mooier, omdat met zwart het detail op de achterkant niet zo mooi uit komt. Ik weet het dus niet meer!!!

Hier zie je het detail op de achterkant heel goed, mar deze kleur heb ik al van uggs dus die wordt het niet. Hoewel ze wel heel mooi zijn zo, maar besmettelijke kleur hoor!

To infinity…and beyond!
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:32:31 #108
11458 ivetje
pi_73130304
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:27 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Of je reageert niet
JIJ vraagt om een antwoord, krijg je het is het ook niet goed. Zeikerd
To infinity…and beyond!
pi_73130330
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:22 schreef Maddy_K het volgende:

Niet bij Shopbop maar wel bij een andere shop. Gedaan en klaar was Noek.
Go hard or go home
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:38:10 #110
11458 ivetje
pi_73130412
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:33 schreef Noek het volgende:

[..]

Niet bij Shopbop maar wel bij een andere shop. Gedaan en klaar was Noek.
Wat is daar het idee dan achter? ik vind het nl. maar een beetje vreemd dat je een kopie van je id moet geven. Kan er dan niks gebeuren, want ze hebben je cc-gegevens en je handtekening en alles. Vind dat toch een beetje eng eigenlijk en ik heb het nog nooit gehad bij bestellingen uit het buitenland
To infinity…and beyond!
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:43:52 #111
11458 ivetje
pi_73130525
Hoe lang is de levertijd bij shopbop trouwens? En hoe lang loopt dat gratis verzenden nog? Ga nl. volgende week zondag voor een week op vakantie, dus beetje lullig als dan net mijn uggs komen. Weet nu dus niet of ik snel voor mijn vakantie nog ff moet bestellen of gewoon moet wachten tot erna. Maar dan heb ik kans dat het gratis verzenden niet meer is, of is dit een langlopende actie?
To infinity…and beyond!
pi_73130890
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:38 schreef ivetje het volgende:

[..]

Wat is daar het idee dan achter? ik vind het nl. maar een beetje vreemd dat je een kopie van je id moet geven. Kan er dan niks gebeuren, want ze hebben je cc-gegevens en je handtekening en alles. Vind dat toch een beetje eng eigenlijk en ik heb het nog nooit gehad bij bestellingen uit het buitenland
Opdat niet zomaar iemand met jouw creditcard allerlei dingen gaat bestellen. Immers staan al je gegevens op die kaart. Gewoon een soort van zekerheid die ze inbouwen, eigenlijk voor je eigen veiligheid.
Stel dat je de cc gebruikt van je vriend, man, vader, moeder, etc. maar je geeft je eigen naam op als verzendadres. Dan kunnen ze dus ook vragen om een kopie van het ID bewijs van de persoon op wiens naam de kaart staat. Ik vind het eigenlijk wel attent en alert maar het is even een gedoe.
Go hard or go home
pi_73131014
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:31 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ik heb er nog niet besteld, maar wil het wel gaan doen. Ben alleen wel benieuwd naar de reacties op jou vraag over die kopie etc. Daar heb ik weinig zin in eigenlijk, maar het is wel goedkoop bij ze.

Ik twijfel heel erg welke ik zal nemen. Wil eigenlijk een paar bruine en een paar zwarte, want de andere kleuren heb ik al (chestnut,sand,grey). Ik wil eigenlijk de bailey button fancy in het donkerbruin, maar ben zo bang dat dat laagje los laat. Het ziet er nl. erg fragiel uit als je ze zo in je hand hebt in de winkel en ben bang dat dat hele logo-gebeuren er na een tijdje af gaat. Gebeurde ook met de baroque nl. en dat vind ik zonde.
Ik weet nu dus niet of ik dez moet nemen of de zwarte en een ander paar in het bruin.

[ afbeelding ]

Wil nl. ook de roseberry en die dan in het zwart of espresso. Die laatste is eigenlijk mooier, omdat met zwart het detail op de achterkant niet zo mooi uit komt. Ik weet het dus niet meer!!!

[ afbeelding ]

Hier zie je het detail op de achterkant heel goed, mar deze kleur heb ik al van uggs dus die wordt het niet. Hoewel ze wel heel mooi zijn zo, maar besmettelijke kleur hoor!

[ afbeelding ]
Ik weet niet, persoonlijk vind ik de Bailey Button in het zwart niet zo mooi. Het leuke is juist die hele knoop en splits en dat valt nogal weg als het all black is. Heb 'm gezien in de Bijenkorf en vond 'm niet zo..
Vind die bruine fancy wel echt prachtig , maar ja idd, hoe lang blijft dat mooi..
pi_73131216
Dit is de complete mail die ik ontvangen heb:

Thank you for your order. Some credit cards that are issued outside of the United States do not automatically verify with our system. Before we can continue to process your order we request some additional information.

Please fax a copy of your credit card or card statement and your photo ID to 001-608-270-3934.

For your security, Shopbop.com strongly recommends that you never send anyone your entire credit card number or date of birth. Before sending the requested information, please blackout any middle 4 digits on your credit card, and the date of birth and ID number on your identification card.

If we do not receive the requested information within 3 business days from the date of order placement, then your order will be canceled.

I apologize for the inconvenience, but online fraud is very common and we must take these measures to protect customers like you. If you have any questions please let us know.

REMINDER OF INTERNATIONAL SHIPPING POLICY:

During the checkout process, you checked a box confirming that you have read and agree to the international shipping guidelines. As a reminder to you, below is a copy of the international shipping agreement, which you accepted when completing your order.

“You may be subject to import duties and taxes, which are levied once a shipment reaches your country. Additional charges for customs clearance must be borne by you; we have no control over these charges and cannot predict what they may be. Customs policies vary widely from country to country; you should contact your local customs office for further information. Additionally, when ordering from shopbop.com, you are considered the importer of record and must comply with all laws and regulations of the country in which you are receiving the goods.

If you decide to refuse any shipments from shopbop.com, you are responsible for the original shipping charges to you, any duties, taxes and/or customs charges that are incurred on the package, and the cost of returning the package to shopbop.com. This amount will be deducted from your merchandise refund. If you have any shipping and handling questions or comments please email them to service@shopbop.com or call Customer Service at 1-877-SHOPBOP (1-877-746-7267).
pi_73131379
@ Ivetje: de bovenste vind ik niet zo mooi, het contrast tussen de schoen, het bontje en de knoop valt weg. De middelste is wel super!
pi_73132176
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 19:19 schreef Maddy_K het volgende:
@ Ivetje: de bovenste vind ik niet zo mooi, het contrast tussen de schoen, het bontje en de knoop valt weg. De middelste is wel super!
Wat zij zegt! . Ontzettend leuk!
  zaterdag 26 september 2009 @ 20:37:53 #117
11458 ivetje
pi_73133635
Ik denk idd dat ik die espresso-kleurige roseberry ga nemen. Dan wacht ik nog wel even af met de bailey button. Misschien neem ik die wel helemaal niet. Ben eigenlijk niet zo van de lage uggs. Heb geen enkel laag paar en vind ze meestal ook niet zo mooi. Alleen deze zijn wel heel leuk, maar inmiddels loopt iedereen er weer mee. Denk dat ik het maar even alleen bij de roseberry houdt. Nu nog zien hoe ik het ga doen qua geld Het scheelt wel een heleboel bij shopbop nl. zo zonder verzendkosten. Betaal dan 142 euro voor de boots en daar komt nog wat bij voor invoerrecht enzo, maar hier gaan ze 320 euro kosten, dus dhet is echt wel een stuk voordeliger. Nu mijn vriend dat nog zien aan te praten
To infinity…and beyond!
  zaterdag 26 september 2009 @ 20:41:56 #118
11458 ivetje
pi_73133753
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 19:04 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Ik weet niet, persoonlijk vind ik de Bailey Button in het zwart niet zo mooi. Het leuke is juist die hele knoop en splits en dat valt nogal weg als het all black is. Heb 'm gezien in de Bijenkorf en vond 'm niet zo..
Vind die bruine fancy wel echt prachtig , maar ja idd, hoe lang blijft dat mooi..
Dat heb je dus met bijna alle zwarte uggs. Het detail valt vaak weg doordat het allemaal zwart is. Dat is bij die roseberry ook zo Misschien dan toch maar een keer de upside nemen. Die vind ik zo cute in het zwart en ik wil gewoon erg graag een paar zwarte uggs, want die kleur heb ik nog niet. Altijd handig om van elke kleur iets te hebben Vind de upside alleen wel echt winters en in de herfst niet echt passen als het nog wat mooier weer is. Vind het echt zo'n sneeuw-laars

To infinity…and beyond!
  zaterdag 26 september 2009 @ 20:45:32 #119
11458 ivetje
pi_73133859
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:59 schreef Noek het volgende:

[..]

Opdat niet zomaar iemand met jouw creditcard allerlei dingen gaat bestellen. Immers staan al je gegevens op die kaart. Gewoon een soort van zekerheid die ze inbouwen, eigenlijk voor je eigen veiligheid.
Stel dat je de cc gebruikt van je vriend, man, vader, moeder, etc. maar je geeft je eigen naam op als verzendadres. Dan kunnen ze dus ook vragen om een kopie van het ID bewijs van de persoon op wiens naam de kaart staat. Ik vind het eigenlijk wel attent en alert maar het is even een gedoe.
Hmm, ik zat juist aan het omgekeerde te denken. Dat zij dan dus alle gegevens hebben en met jou CC vanalles kunnen kopen Jaja, weet het. Lekker vol vertrouwen over de webshop hihi, maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordig. Maar goed, met CC ben je zowiezo wel verzekerd, dus dat is wel een voordeel mocht er iets mis gaan.
To infinity…and beyond!
pi_73134244
Ik ben ook altijd achterdochtig met zulke dingen. Vandaar mijn vraag in het topic maar 't schijnt dus wel vaker voor te komen. Alles voor de uggs denk ik dan maar
  zaterdag 26 september 2009 @ 21:07:00 #121
11458 ivetje
pi_73134409
Ik laat dit soort dingen altijd over aan mijn vriend Die heeft dan ook de CC.
To infinity…and beyond!
pi_73137016
Het is goedkoper om ze gewoon uit Amerika mee te nemen toch? Denk ik? Of scheelt het daar ook nog per winkel?
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:24:04 #123
11458 ivetje
pi_73137385
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:09 schreef booo het volgende:
Het is goedkoper om ze gewoon uit Amerika mee te nemen toch? Denk ik? Of scheelt het daar ook nog per winkel?
Als je je ticket en de verblijfskosten naar Amerika niet meerekent is dat vast goedkoper ja
Geen idee of het daar per winkel nog scheelt, maar je bent zowiezo een stuk goedkoper uit. Lijkt me dat het net als hier vaste bedragen zijn die ze vragen.
To infinity…and beyond!
pi_73137938
De officiele uggs-stores waar ik ben geweest in Amerika hadden vaste prijzen. Er waren ook andere schoenwinkels die ze hadden (maar of die echt waren? Ik durfde 't risico niet te lopen) en die hadden soms sale.
pi_73141920
wow.. ik wou gaan bestellen bij uggaustralia.com ... maar ik had alles wat ik zou gaan bestellen: 170dollar verzendkosten? dan kan ik de schoenen net zo goed hier halen! Hoe kan dat zo hoog zijn?
IN NOMINE PATRIS ET FILLI ET SPIRITUS SANCTI
Soon I will lose my sanity, that day will set you free
What doesn't kill you will only make you pissed off
Life is the Death and the Healing
pi_73142256
Ik ben me ook aan het orienteren op UGGs maar ik vroeg me af of ze onder de zool ook echt genoeg profiel hebben voor wanneer het glad en ijzig is? Zodat ik niet mijn evenwicht verlies
pi_73142533
Er zit niet megaprofiel onder, maar denk wel genoeg om je overeind te houden hoor. Al heb ik ze nog niet op het ijsoppervlakken getest

pi_73152637
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:02 schreef Maddy_K het volgende:

“You may be subject to import duties and taxes, which are levied once a shipment reaches your country. Additional charges for customs clearance must be borne by you; we have no control over these charges and cannot predict what they may be. Customs policies vary widely from country to country; you should contact your local customs office for further information. Additionally, when ordering from shopbop.com, you are considered the importer of record and must comply with all laws and regulations of the country in which you are receiving the good"
Ik begrijp dat ik het risico loop dat ik invoerrechten (of zoiets?) moet betalen, iemand enig idee hoe hoog die ongeveer zijn?
  zondag 27 september 2009 @ 17:35:26 #129
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73153361
Waarom zijn de verzendkosten van Uggaustralia zo freakin' duur? :/
  zondag 27 september 2009 @ 18:00:08 #130
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73154188
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:16 schreef Maddy_K het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ik het risico loop dat ik invoerrechten (of zoiets?) moet betalen, iemand enig idee hoe hoog die ongeveer zijn?
Ongeveer BTW + ¤ 12.50 inklaringskosten en boven de ¤ 150 ook nog invoerrechten.
pi_73154314
Vorige keer heb ik zo'n 35 euro invoerrechten moeten betalen.
I had a signature once. It was awful.
pi_73155687
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Vorige keer heb ik zo'n 35 euro invoerrechten moeten betalen.
Oké, bedankt
  zondag 27 september 2009 @ 19:02:45 #133
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73155936
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:54 schreef Maddy_K het volgende:

[..]

Oké, bedankt
Ik voor de Bailys ¤ 30 nogwat voor de Cardy's ¤ 33 nogwat.
  zondag 27 september 2009 @ 19:08:25 #134
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73156079
Nouja ik heb uiteindelijk maar de Classic Tall in het zwart besteld, of ze shippen niet naar Nederland, of niet in mijn maat, of te veel verzendkosten... dus nu maar via victorias secret besteld.

ik vind ze zo echt tof ook vanwege de jas en omdat het lily allen is
  zondag 27 september 2009 @ 20:56:14 #135
11458 ivetje
pi_73159920
Verzendkosten bij uggaustralia.com zijn idd vrij hoog. Da's het enige nadeel, want verder is de service prima. Hele goede afhandeling en een perfecte T&T die je goed verteld waar je uggs zijn. En ik had ze via hen binnen 4 dagen in huis dus dat is ook wel wat waard. Maar ga de volgende toch bij shopbop bestellen.

Btw, even nog een check. Welke zijn leuker? Denk dat ik toch de bruine ga nemen, maar mijn vriend zegt weer zwart. Wat vinden jullie?

Vind die bruine ook wel mooi ivm de komende winterkleuren eigenlijk.
To infinity…and beyond!
  zondag 27 september 2009 @ 21:02:05 #136
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73160225
quote:
Op zondag 27 september 2009 20:56 schreef ivetje het volgende:
Verzendkosten bij uggaustralia.com zijn idd vrij hoog. Da's het enige nadeel, want verder is de service prima. Hele goede afhandeling en een perfecte T&T die je goed verteld waar je uggs zijn. En ik had ze via hen binnen 4 dagen in huis dus dat is ook wel wat waard. Maar ga de volgende toch bij shopbop bestellen.

Btw, even nog een check. Welke zijn leuker? Denk dat ik toch de bruine ga nemen, maar mijn vriend zegt weer zwart. Wat vinden jullie?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vind die bruine ook wel mooi ivm de komende winterkleuren eigenlijk.
Die bruine is mooi, maar ik zou zelf ook voor zwart kiezen, maar dat is omdat ik zelf meer kleding heb in die kleur en het makkelijker te combineren vind.
  zondag 27 september 2009 @ 21:07:25 #137
11458 ivetje
pi_73160562
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:02 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Die bruine is mooi, maar ik zou zelf ook voor zwart kiezen, maar dat is omdat ik zelf meer kleding heb in die kleur en het makkelijker te combineren vind.
Dat dacht ik dus zelf ook, maar als ik het zo bedenk kan onder bijna alles ook gewoon bruin. En ik heb ook een paar grijze uggs, die je eigenlijk ook overal onder aan kan. Net zoals de zwarte dus. Hmm, moeilijk...heel moeilijk.
To infinity…and beyond!
pi_73160887
Bruin, omdat zwart suède sneller lelijk wordt.
  zondag 27 september 2009 @ 21:23:11 #139
11458 ivetje
pi_73161469
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Bruin, omdat zwart suède sneller lelijk wordt.
Dar zit ook wat in. Keertje een vlekje eruit wrijven en je hebt kleurverschil of strooizout op je boots en je krijgt witte kringen ben ik bang. Goede tip!

hee zoeper, lang niet gezien joh
To infinity…and beyond!
  zondag 27 september 2009 @ 21:26:33 #140
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73161667
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:23 schreef ivetje het volgende:

[..]

Dar zit ook wat in. Keertje een vlekje eruit wrijven en je hebt kleurverschil of strooizout op je boots en je krijgt witte kringen ben ik bang. Goede tip!

hmm maar ik zat een keer in de bus (weet niet of dit wat uitmaakt, want het gaat om de classic mini in creme) maar toen had iemand dus een sapje of iets op mn schoen gelekt, en nu zie je er nog een vlek van..
  zondag 27 september 2009 @ 21:32:52 #141
11458 ivetje
pi_73162104
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:26 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

hmm maar ik zat een keer in de bus (weet niet of dit wat uitmaakt, want het gaat om de classic mini in creme) maar toen had iemand dus een sapje of iets op mn schoen gelekt, en nu zie je er nog een vlek van..
Die zandkleurige heb ik ook een paar en daar zie je idd alles op. Ben ontzettend voorzichtig met die uggs. Maar denk dat je dat mer die espresso-kleur toch minder zal hebben.
To infinity…and beyond!
pi_73163250
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:23 schreef ivetje het volgende:

Ben er nog wel gewoon hoor Heb inmiddels een paar Ultimate Cuffs erbij, en ik hoop ergens voor het einde van het jaar op ebay toch nog een ander leuk paar te scoren die wat steviger zijn dan deze, zoals mijn swells.....
pi_73164557
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:26 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Als je lef hebt kun je ze in de wasmachine gooien. Bij mij is het een keer goed gegaan en nu ga ik er ook gewoon mee uit, gewoon af en toe in de wasmachine, oppoetsen en inspuiten
  zondag 27 september 2009 @ 22:48:20 #144
11458 ivetje
pi_73166701
quote:
Op zondag 27 september 2009 22:09 schreef booo het volgende:

[..]

Als je lef hebt kun je ze in de wasmachine gooien. Bij mij is het een keer goed gegaan en nu ga ik er ook gewoon mee uit, gewoon af en toe in de wasmachine, oppoetsen en inspuiten
Bij mij heeft de wasmachine niet echt geholpen. Heb het nu maar zo gelaten dat ze een beetje smoezelig zijn. Dat krijg je toch altijd wel tijdens het dragen van zo'n lichte kleur.
To infinity…and beyond!
  zondag 27 september 2009 @ 22:49:32 #145
11458 ivetje
pi_73166738
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:49 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ben er nog wel gewoon hoor Heb inmiddels een paar Ultimate Cuffs erbij, en ik hoop ergens voor het einde van het jaar op ebay toch nog een ander leuk paar te scoren die wat steviger zijn dan deze, zoals mijn swells.....
De ultimate cuff is idd erg leuk, maar vind de ultimate bind nog een tikje leuker Jammer dat die zo laag zijn. Ik ga hopelijk als ik terug kom van mijn vakantie volgende week een paar roseberry's kopen.
To infinity…and beyond!
pi_73166843
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:07 schreef ivetje het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus zelf ook, maar als ik het zo bedenk kan onder bijna alles ook gewoon bruin. En ik heb ook een paar grijze uggs, die je eigenlijk ook overal onder aan kan. Net zoals de zwarte dus. Hmm, moeilijk...heel moeilijk.
Ik vind de bruine mooier, en het is ook een mooie kleur bruin. Best donker
  zondag 27 september 2009 @ 22:57:51 #147
11458 ivetje
pi_73167117
Ik heb ook gehoord dat zwarte uggs af kunnen geven op je sokken en broek enzo. Iemand ervaring mee??
To infinity…and beyond!
  zondag 27 september 2009 @ 23:52:43 #148
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_73168693
open er een topic over. niet hier.

[ Bericht 92% gewijzigd door Mirjam op 28-09-2009 10:58:14 ]
pi_73171641
Haters gonna hate.
pi_73174250
quote:
Op maandag 28 september 2009 07:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb bij Natureshop EMU besteld.

http://www.natureshop.co.nz/Products/products.asp?ProductID=541
Wil je nog even laten weten hoe ze lopen en of ze je voet ook genoeg ondersteunen want ik vind ze mooi.

Soms zie ik meiden lopen en dan janken mijn enkels het uit als ik naar ze kijk, zo ontzettend lopen ze naast de laars. Dat zijn dan ook de goedkopere soorten, zeg maar.
Go hard or go home
pi_73174751
Ja, ik heb er ook altijd een hekel aan als mensen naast hun schoenen lopen
pi_73181468
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Wil je nog even laten weten hoe ze lopen en of ze je voet ook genoeg ondersteunen want ik vind ze mooi.

Soms zie ik meiden lopen en dan janken mijn enkels het uit als ik naar ze kijk, zo ontzettend lopen ze naast de laars. Dat zijn dan ook de goedkopere soorten, zeg maar.
Hoi ja hoor dat laat ik je wel weten. Mijn nicht heeft ze ook en die loopt er niet naast. EMU schijnt een goed merk te zijn.
Haters gonna hate.
  maandag 28 september 2009 @ 19:33:27 #153
11458 ivetje
pi_73189351
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:34 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Hoi ja hoor dat laat ik je wel weten. Mijn nicht heeft ze ook en die loopt er niet naast. EMU schijnt een goed merk te zijn.
Emu heeft 2 varianten. Dure en goedkope. De goedkope zijn suede met schapenbont erop geplakt. Bestaat niet uit 1 deel en is van mindere kwaliteit. Die kosten rond de 80 tot 100 euro ofzo. En ze hebben dure die gewoon uit 1 deel bestaan net zoals de uggs van ugg australia. Deze zijn ongeveer net zo duur als die van ugg australia en zijn wel goed van kwaliteit. Collega van me heeft de goedkope en die zijn jammer genoeg niet zo best. Ze lopen ook lang niet zo lekker als de "echte" uggs. Ze heeft ook die met zo'n touwtje er omheen en dat gaat telkens losser zitten tijdens het lopen. Heel irritant, omdat je boots dan niet meer goed strak zitten. Zelf ben ik niet zo van de emu, maar dat is meer omdat ik de zolen heel lelijk vind. Dat 2-kleurige en schuin aflopend aan de uiteinden vind ik lelijk.
To infinity…and beyond!
pi_73190844
Ik heb afgelopen vrijdag zowel emu's (Paddington High) als ugg's (sundance ) gepassen en het eerste wat mij opviel, was dat het bont aan de binnenkant van de emu platter en minder "fluffy" was dan bij de uggs. Voor de rest zat hij op zich niet verkeerd hoor, integendeel. De emu was 209 Euro, dus best een duur model.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maddy_K op 28-09-2009 20:17:31 ]
pi_73192184
Deze is lief
  maandag 28 september 2009 @ 20:50:53 #156
11458 ivetje
pi_73192288
Ik vind ze vreselijk Net van die Noorse laarsjes. Nu nog zo'n eland erbij en je kan zo de noordpool op
To infinity…and beyond!
pi_73196662
Daarom vind ik ze juist zo leuk Trui erbij met dit printje, leuke spijkerbroek eronder en het is helemaal af

(ik heb het vandaag de hele dag koud gehad, dan ga je wel aan zulke warme knusse plaatjes denken )
pi_73203723
Geweldig die combinatie met die trui en die laarzen hihi. Ik heb nog een sjaal met elandjes erop en met van die bolletjes aan het uiteinde

Die EMU die ik heb gekocht waren 219 euro. Dus de dure versie zeg maar.
Haters gonna hate.
pi_73206731
Vandaag mijn nieuwe Ugg Mayfaire Side Zip Boots Cement Brown binnengekregen
Heb ze via Shopbob en moest nog ¤47,43 aan de deur betalen. Vond het nog meevallen na alle horrorverhalen over belachelijk hoge bedragen.

Let's do some living before we die
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:46:24 #160
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73207452
Nice
pi_73213164
quote:
Op zondag 27 september 2009 10:48 schreef snkr-xxx het volgende:
Er zit niet megaprofiel onder, maar denk wel genoeg om je overeind te houden hoor. Al heb ik ze nog niet op het ijsoppervlakken getest

Ja ik heb ze vandaag in de winkel gepast en ze lijken me inderdaad wel stevig genoeg! Ik ben dan ook gladde pumps gewent dus dat maakt het al snel stevig natuurlijk .

Maar nu nog een vraagje, als ik maat 39 nodig heb, welke maat moet ik dan nemen? De amerikaanse maat 9 dan?
En qua invoerrechten kan natuurlijk niemand een bedrag inschatten? Dit is geen vast bedrag? (Want ze komen net boven de 150 euro uit)
Ik wil deze bestellen:
pi_73213914
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:05 schreef Graftonst het volgende:

[..]

Ja ik heb ze vandaag in de winkel gepast en ze lijken me inderdaad wel stevig genoeg! Ik ben dan ook gladde pumps gewent dus dat maakt het al snel stevig natuurlijk .

Maar nu nog een vraagje, als ik maat 39 nodig heb, welke maat moet ik dan nemen? De amerikaanse maat 9 dan?
En qua invoerrechten kan natuurlijk niemand een bedrag inschatten? Dit is geen vast bedrag? (Want ze komen net boven de 150 euro uit)
Ik wil deze bestellen: [ afbeelding ]
Oeh die zijn erug leuk!

Als je 39 van Uggs nodig hebt dan heb je volgens mij w8 nodig (heb zelf nl maat 38 van Uggs en dat is w7).

Helaas zijn de invoerrechten geen vast bedrag, dat kan flink tegenvallen aan de deur . UPS is schijnbaar niet zo consequent met het innen van invoerrechten, dus het verschilt ook nog eens per bezorging. Hier staat igg een rekenvoorbeeld http://www.douane.nl/part(...)pen-03.html#P84_5729
pi_73215610
op www.cozyboots.com staat bij ieder model een redelijk kloppende omschrijving met je schoenmaat, en welke maat je dan het beste kunt kiezen.....
pi_73216214
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:16 schreef Footprint het volgende:
Vandaag mijn nieuwe Ugg Mayfaire Side Zip Boots Cement Brown binnengekregen
Heb ze via Shopbob en moest nog ¤47,43 aan de deur betalen. Vond het nog meevallen na alle horrorverhalen over belachelijk hoge bedragen.

[ afbeelding ]
Ik heb ook via shopbop besteld, hoe lang deden ze erover voordat ze er waren? Volgens mij hangen die van mij bij de douane of zo, bij de informatie van UPS staat PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE en daarna staat nog DEPARTURE SCAN.
Anyone die weet wat dat precies inhoudt??

Die Mayfaire zijn trouwens leuk zeg

[ Bericht 10% gewijzigd door Maddy_K op 29-09-2009 18:01:14 ]
pi_73216271
Oke thanks! Ik vind trouwens die wool knit ook wel errug leuk hoor, ookal doet het mij wel een beetje aan kerst denken
Van die invoerrechten is wel jammer dat het geen vast bedrag is, misschien dan toch maar de Baileys bestellen.. Hmm moeilijk, want de Roseberrys zijn natuurlijk een stuk warmer in de winter.
pi_73217246
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:47 schreef Maddy_K het volgende:

[..]

Ik heb ook via shopbop besteld, hoe lang deden ze erover voordat ze er waren? Volgens mij hangen die van mij bij de douane of zo, bij de informatie van UPS staat PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE en daarna staat nog DEPARTURE SCAN.

Welk model heb je besteld?

Ik had ze donderdag 24 sep besteld en gister de 28e was de eerste afleveringpoging (alleen toen was er niemand thuis ). Dus zonder weekend ertussen zouden ze binnen 3 dagen al binnen zijn! Echt belachelijk snel gewoon.

Voor zover ik de status van UPS heb begrepen betekend het dat het pakket al bij de douane is aangemeld en verwerkt, en dat het vervolgens vertrekt vanuit de plek waar ze liggen. Ofzoiets haha. In mijn lijstje heb ik wel 5 maal vertrekscan staan . Zodra er 'wordt afgeleverd' staat zit je goed
pi_73217356
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:49 schreef Graftonst het volgende:
Oke thanks! Ik vind trouwens die wool knit ook wel errug leuk hoor, ookal doet het mij wel een beetje aan kerst denken
Van die invoerrechten is wel jammer dat het geen vast bedrag is, misschien dan toch maar de Baileys bestellen.. Hmm moeilijk, want de Roseberrys zijn natuurlijk een stuk warmer in de winter.
Ook onder de ¤150 moet je betalen aan de deur he. Alleen dan moet je omzetbelasting betalen. Boven de 150 komen er nog invoerrechten bij waardoor het een stuk duurder wordt. Op mijn bon staat ook nog 'voorschot provisie' van ¤10 dus dat komt er ook nog bij. Je kunt het inprincipe gewoon uitrekenen wat je moet betalen, maar als je de verhalen moet geloven klopt daar bij UPS vaak niets van.

Persoonlijk zou ik voor de Roseberry gaan idd een stuk warmer en niet iedereen loopt ermee
pi_73217826
Ik heb de Bailey Button in Chestnut besteld. Afgelopen zaterdag heb ik ze besteld. Wat zijn ze dan snel met leveren zeg!! Ongelooflijk. Ik heb nog nooit iets uit Amerika besteld en rekende op minimaal 1 week.
Met een beetje geluk heb ik ze dus voor het weekend al binnen
pi_73219801
je kunt ook hier kijken, hogere prijzen maar geen gezeik met invoerrechten etc, als ik het goed begrepen heb...

http://www.uggsuitamerika.nl/
pi_73220026
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:53 schreef zoeperzazke het volgende:
je kunt ook hier kijken, hogere prijzen maar geen gezeik met invoerrechten etc, als ik het goed begrepen heb...

Bedankt! Vast een tip voor mijn volgende paar. Maar eerst sparen...
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:04:00 #171
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73220102
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:53 schreef zoeperzazke het volgende:

Dan kan je ze net zo goed in de winkel halen..
pi_73220214
Die prijzen zijn schelen inderdaad weinig met de winkel. En het prijsverschil met bestellen uit Amerika en hier in de winkel is zo groot dat ik er wel een beetje gezeik met invoerrechten voor over heb
pi_73232051
Heeft iemand al eerder bij Victoria Secret besteld? En hoeveel extra kosten komen er dan nog boven op?

Ik zit namelijk te denken aan het bestellen van de kensington (voor me zelf) en coquette slipper (voor me moeder voor kerst).
IN NOMINE PATRIS ET FILLI ET SPIRITUS SANCTI
Soon I will lose my sanity, that day will set you free
What doesn't kill you will only make you pissed off
Life is the Death and the Healing
pi_73232970
De modellen die ik wil kan ik nergens anders vinden helaas. Normaal zou ik ze van Ebay halen maar zelfs daar staan ze niet op.... En hier in de buurt zijn helaas geen winkels meer die Uggs verkopen, hooguit hebben ze en paar Classic Tall staan maar daar houdt het dan ook wel weer mee op....
pi_73234516
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:47 schreef Maddy_K het volgende:

[..]

Bij mij hadden ze het pakje eerst bij de douane aangemeld, dus stond hij meteen al in Utrecht. Toen ging het pakje pas op het vliegtuig en ging het van Anaheim naar Lousville naar Keulen naar Amsterdam .
Toch heeft het maar 2 dagen geduurd.
pi_73234629
quote:
Op woensdag 30 september 2009 07:29 schreef miss_colt het volgende:
Heeft iemand al eerder bij Victoria Secret besteld? En hoeveel extra kosten komen er dan nog boven op?

Ik zit namelijk te denken aan het bestellen van de kensington (voor me zelf) en coquette slipper (voor me moeder voor kerst).
De verzendkosten komen er nog bij op en die zijn niet misselijk bij Victoria Secret.
Maar het doel heiligt de middelen. Reken dan ook de douanekosten er maar bij op want met een doos van VS ben ik er nog nooit tussendoor geglipt.
Go hard or go home
pi_73235222
Mijn pakketje komt uit Nieuw Zeeland. Kan ik dan ook nog douanekosten verwachten? Ik heb het wel als cadeautje in laten pakken.
Haters gonna hate.
pi_73235324
Die van mij zijn binnen. Afgelopen zaterdag bij shopbop besteld en net bezorgd!
Ik moest 41,35 Euro bijbetalen. Altijd nog minimaal 60 Euro goedkoper dan hier in de winkel.
pi_73239318
Ieeee, nog twee paar uggs besteld . Bij amazon.de hebben ze allemaal aanbiedingen.
Samen voor net geen 200 euri!

Kijk, deze: (okee, hier ga ik opmerkingen over krijgen, maar ik vond hem gewoon leuk):

en deze:

pi_73242534
De bovenste vind ik niet geweldig, maar goed ieder zijn smaak. De onderste zijn wel heel bijzonder!
  woensdag 30 september 2009 @ 17:44:53 #181
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_73249027
Hmm ik durfde het niet aan om in Amerika te bestellen, dus toch maar via een Nederlandse webshop besteld. Maar nu bleek de ene veel wijder te zijn van binnen dan de andere echt hinderlijk bij het lopen gewoon. Ik dus goed balen . Net een mailtje gestuurd en kreeg meteen een telefoontje terug dat ik ze terug kon sturen naar een antwoordnummer (zonder verzendkosten dus) en ze meteen een nieuw paar voor me klaar zouden zetten. (kreeg de vorige al meteen de dag na de bestelling). En mocht daar iets mis mee zijn kon ik ze ook kosteloos omruilen.

Dus mocht iemand het niet aandurven om in Amerika te bestellen kan ik van den Assem ook heel erg aanbevelen rekenen btw ook geen verzendkosten.

Ow en hiephiephoera voor kindermaatjes die 30 euro goedkoper zijn dan volwassenenuggs
My mama didn't raise no fool
  woensdag 30 september 2009 @ 19:20:29 #182
11458 ivetje
pi_73252027
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:58 schreef mascarpone het volgende:
Ieeee, nog twee paar uggs besteld . Bij amazon.de hebben ze allemaal aanbiedingen.
De classic cardy is bij hen 190 euro, en hier in de winkel 150 Had al gemerkt dat uggs in duitsland duurder waren dan hier in nederland.
Ik moest overigens destijds voor de nightfall an invoerrechten 36 euro betalen aan de deur. Ga na mijn vakantie de roseberry bestellen bij shopbop. In het bruin toch maar
To infinity…and beyond!
pi_73255478
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:58 schreef mascarpone het volgende:

Kijk, deze: (okee, hier ga ik opmerkingen over krijgen, maar ik vond hem gewoon leuk):
[ afbeelding ]

en deze:

[ afbeelding ]
ik zie maar 1 plaatje....
pi_73256329
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:52 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

ik zie maar 1 plaatje....
En zo? (anders: klik)

[ Bericht 24% gewijzigd door mascarpone op 30-09-2009 21:24:37 ]
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:12:42 #185
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73332741
Wat zijn de invoerrechten/belasting als je Uggs bestelt bij de Shopbop?
Zij hebben momenteel toch geen verzendkosten?
Het gaat om de classic tall.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:13:22 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73332754
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:17 schreef mascarpone het volgende:

[..]

En zo? (anders: klik)

[ afbeelding ]
Die heeft mijn buurmeisje ook!
En vorig jaar heb ik soortgelijke voor haar meegenomen uit NYC.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:19:45 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73332885
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:05 schreef Graftonst het volgende:

[..]

Ik wil deze bestellen: [ afbeelding ]
En die heeft ze ook maar dan in een andere kleur.
zij heeft echt voor duizenden euros aan uggs in dr kast staan
pi_73335300
Ik heb 1 week geleden ook 2 paar uggs clasic besteld van uggsuitamerika.nl

geen verzendkosten want zat boven de 250 euro, en in totaal 40 euro korting.
shopbop is heeel goedkoop, alleen moet je aan de deur nog eens 40 a 50 euro betalen..
pi_73342468
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:12 schreef amaranta het volgende:
Ik heb afgelopen woensdag Uggs van Shopbop ontvangen en moest 41,35 Euro aan de deur betalen. De uggs zelf waren 150 dollar.
pi_73351867
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:12 schreef amaranta het volgende:
UPS is daar niet zo consequent in. Ik lees op andere fora dat sommige bij de shorts rond de 30 euro moesten betalen, anders weer rond de 40 euro.
Voor de Tall's komt er geloof ik weer geld boven op, omdat free shipping t/m 150 dollar was meende ik.
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:50:33 #191
11458 ivetje
pi_73356206
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 10:21 schreef Sommar het volgende:

[..]

UPS is daar niet zo consequent in. Ik lees op andere fora dat sommige bij de shorts rond de 30 euro moesten betalen, anders weer rond de 40 euro.
Voor de Tall's komt er geloof ik weer geld boven op, omdat free shipping t/m 150 dollar was meende ik.
International shipping is helemaal free shipping hoor. Ligt niet aan het bedrag. En wat je aan de deur moet betalen verschilt heel erg. Moest voor mijn nightfalls van uggaustralia.com destijds 36 euro bijbetalen aan de deur. Ik houdt altijd rekening met een bedrag rond de 40-50 euro. Veel hoger zit je nooit eigenlijk.
To infinity…and beyond!
pi_73369961
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:18 schreef mascarpone het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook uggs heb besteld bij een nepsite.

Wist niet dat er nepsites waren, of dat Ugg niet persé een merk is maar een type schoen. De site zag er professioneel uit. Ik heb ze besteld bij www.uggdiy.com. Op het laatste moment besloten dat ik niet per credit card betaalde maar via paypal.

Pas na betaling zag ik dat het paypal account aan een hotmail adres was gekoppeld, en op het overzicht van paypal stonden allemaal chinese letters. Ook kreeg ik helemaal geen bevestiging van de bestelling. Ik heb de volgende dag gemailed en een paar dagen later weer, maar totaal geen reactie.

Paypal heeft iets als 'buyer protection' waardoor ik hopelijk mijn geld terug krijg . Had ik via credit card besteld, kan zeker ik naar mijn geld fluiten.
Ik heb mijn geld terug!! Paypal heeft het vandaag teruggestort

Nou, welke uggs ga ik daar nu van kopen?
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:18:13 #193
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:49:26 #194
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73495666
Ik heb deze besteld

pi_73495754
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:01 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb deze besteld

[ afbeelding ]
Maar ik heb ze niet bij Lastseasons besteld, daar zijn ze veel te duur
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:23:43 #197
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73496464
quote:
Ik heb deze besteld

[ afbeelding ]
Gaaf!!
pi_73498161
quote:
Ik heb deze besteld

[ afbeelding ]
Die wil ik ook.
Zijn die er in kindermaten?
En hoe kom ik eraan?
pi_73498192
deze zijn naar mij onderweg... had ik al in de lichte kleur, maar zwart is een stuk neutraler....

pi_73500436
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:06 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Die wil ik ook.
Zijn die er in kindermaten?
En hoe kom ik eraan?
+1
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties