abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73128090
O jee, ik krijg net een mail van shopbop.com met het verzoek om een kopie van mijn creditcard en een id bewijs met foto te faxen. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?

En dit staat er ook nog onder:

“You may be subject to import duties and taxes, which are levied once a shipment reaches your country. Additional charges for customs clearance must be borne by you; we have no control over these charges and cannot predict what they may be. Customs policies vary widely from country to country; you should contact your local customs office for further information. Additionally, when ordering from shopbop.com, you are considered the importer of record and must comply with all laws and regulations of the country in which you are receiving the good"
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:20:52 #102
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_73130023
Strand en uggs is een nogo hoor!! Zeker de bailey button zou ik niet aandoen in het zand. Het zand gaat in het suede zitten en het zout in de lucht en eventueel opwaaiend water is funest voor een paar suede schoenen hoor.

Overigens zit ik ook te denken om bij shopbop te bestellen. Maar dan nu nog even 1 paar, dat andere paar zie ik dan wel weer een keer.
To infinity…and beyond!
pi_73130061
Oei, bedankt voor de tip. Welke wil je nu gaan bestellen? En welke volgende keer?

Heb jij ook een kopie moeten faxen van je cc en id bewijs?
pi_73130096
Iemand ervaring met 511stores.com?
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:25:56 #105
11458 ivetje
pi_73130133
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
Iemand ervaring met 511stores.com?
Als je het topic nou ff doorleest. Ik heb al 3 keer aangegeven dat ze niet betrouwbaar zijn.
To infinity…and beyond!
pi_73130174
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:25 schreef ivetje het volgende:

[..]

Als je het topic nou ff doorleest. Ik heb al 3 keer aangegeven dat ze niet betrouwbaar zijn.
Of je reageert niet
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:31:10 #107
11458 ivetje
pi_73130272
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:22 schreef Maddy_K het volgende:
Oei, bedankt voor de tip. Welke wil je nu gaan bestellen? En welke volgende keer?

Ik heb er nog niet besteld, maar wil het wel gaan doen. Ben alleen wel benieuwd naar de reacties op jou vraag over die kopie etc. Daar heb ik weinig zin in eigenlijk, maar het is wel goedkoop bij ze.

Ik twijfel heel erg welke ik zal nemen. Wil eigenlijk een paar bruine en een paar zwarte, want de andere kleuren heb ik al (chestnut,sand,grey). Ik wil eigenlijk de bailey button fancy in het donkerbruin, maar ben zo bang dat dat laagje los laat. Het ziet er nl. erg fragiel uit als je ze zo in je hand hebt in de winkel en ben bang dat dat hele logo-gebeuren er na een tijdje af gaat. Gebeurde ook met de baroque nl. en dat vind ik zonde.
Ik weet nu dus niet of ik dez moet nemen of de zwarte en een ander paar in het bruin.

Wil nl. ook de roseberry en die dan in het zwart of espresso. Die laatste is eigenlijk mooier, omdat met zwart het detail op de achterkant niet zo mooi uit komt. Ik weet het dus niet meer!!!

Hier zie je het detail op de achterkant heel goed, mar deze kleur heb ik al van uggs dus die wordt het niet. Hoewel ze wel heel mooi zijn zo, maar besmettelijke kleur hoor!

To infinity…and beyond!
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:32:31 #108
11458 ivetje
pi_73130304
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:27 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Of je reageert niet
JIJ vraagt om een antwoord, krijg je het is het ook niet goed. Zeikerd
To infinity…and beyond!
pi_73130330
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:22 schreef Maddy_K het volgende:

Niet bij Shopbop maar wel bij een andere shop. Gedaan en klaar was Noek.
Go hard or go home
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:38:10 #110
11458 ivetje
pi_73130412
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:33 schreef Noek het volgende:

[..]

Niet bij Shopbop maar wel bij een andere shop. Gedaan en klaar was Noek.
Wat is daar het idee dan achter? ik vind het nl. maar een beetje vreemd dat je een kopie van je id moet geven. Kan er dan niks gebeuren, want ze hebben je cc-gegevens en je handtekening en alles. Vind dat toch een beetje eng eigenlijk en ik heb het nog nooit gehad bij bestellingen uit het buitenland
To infinity…and beyond!
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:43:52 #111
11458 ivetje
pi_73130525
Hoe lang is de levertijd bij shopbop trouwens? En hoe lang loopt dat gratis verzenden nog? Ga nl. volgende week zondag voor een week op vakantie, dus beetje lullig als dan net mijn uggs komen. Weet nu dus niet of ik snel voor mijn vakantie nog ff moet bestellen of gewoon moet wachten tot erna. Maar dan heb ik kans dat het gratis verzenden niet meer is, of is dit een langlopende actie?
To infinity…and beyond!
pi_73130890
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:38 schreef ivetje het volgende:

[..]

Wat is daar het idee dan achter? ik vind het nl. maar een beetje vreemd dat je een kopie van je id moet geven. Kan er dan niks gebeuren, want ze hebben je cc-gegevens en je handtekening en alles. Vind dat toch een beetje eng eigenlijk en ik heb het nog nooit gehad bij bestellingen uit het buitenland
Opdat niet zomaar iemand met jouw creditcard allerlei dingen gaat bestellen. Immers staan al je gegevens op die kaart. Gewoon een soort van zekerheid die ze inbouwen, eigenlijk voor je eigen veiligheid.
Stel dat je de cc gebruikt van je vriend, man, vader, moeder, etc. maar je geeft je eigen naam op als verzendadres. Dan kunnen ze dus ook vragen om een kopie van het ID bewijs van de persoon op wiens naam de kaart staat. Ik vind het eigenlijk wel attent en alert maar het is even een gedoe.
Go hard or go home
pi_73131014
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:31 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ik heb er nog niet besteld, maar wil het wel gaan doen. Ben alleen wel benieuwd naar de reacties op jou vraag over die kopie etc. Daar heb ik weinig zin in eigenlijk, maar het is wel goedkoop bij ze.

Ik twijfel heel erg welke ik zal nemen. Wil eigenlijk een paar bruine en een paar zwarte, want de andere kleuren heb ik al (chestnut,sand,grey). Ik wil eigenlijk de bailey button fancy in het donkerbruin, maar ben zo bang dat dat laagje los laat. Het ziet er nl. erg fragiel uit als je ze zo in je hand hebt in de winkel en ben bang dat dat hele logo-gebeuren er na een tijdje af gaat. Gebeurde ook met de baroque nl. en dat vind ik zonde.
Ik weet nu dus niet of ik dez moet nemen of de zwarte en een ander paar in het bruin.

[ afbeelding ]

Wil nl. ook de roseberry en die dan in het zwart of espresso. Die laatste is eigenlijk mooier, omdat met zwart het detail op de achterkant niet zo mooi uit komt. Ik weet het dus niet meer!!!

[ afbeelding ]

Hier zie je het detail op de achterkant heel goed, mar deze kleur heb ik al van uggs dus die wordt het niet. Hoewel ze wel heel mooi zijn zo, maar besmettelijke kleur hoor!

[ afbeelding ]
Ik weet niet, persoonlijk vind ik de Bailey Button in het zwart niet zo mooi. Het leuke is juist die hele knoop en splits en dat valt nogal weg als het all black is. Heb 'm gezien in de Bijenkorf en vond 'm niet zo..
Vind die bruine fancy wel echt prachtig , maar ja idd, hoe lang blijft dat mooi..
pi_73131216
Dit is de complete mail die ik ontvangen heb:

Thank you for your order. Some credit cards that are issued outside of the United States do not automatically verify with our system. Before we can continue to process your order we request some additional information.

Please fax a copy of your credit card or card statement and your photo ID to 001-608-270-3934.

For your security, Shopbop.com strongly recommends that you never send anyone your entire credit card number or date of birth. Before sending the requested information, please blackout any middle 4 digits on your credit card, and the date of birth and ID number on your identification card.

If we do not receive the requested information within 3 business days from the date of order placement, then your order will be canceled.

I apologize for the inconvenience, but online fraud is very common and we must take these measures to protect customers like you. If you have any questions please let us know.

REMINDER OF INTERNATIONAL SHIPPING POLICY:

During the checkout process, you checked a box confirming that you have read and agree to the international shipping guidelines. As a reminder to you, below is a copy of the international shipping agreement, which you accepted when completing your order.

“You may be subject to import duties and taxes, which are levied once a shipment reaches your country. Additional charges for customs clearance must be borne by you; we have no control over these charges and cannot predict what they may be. Customs policies vary widely from country to country; you should contact your local customs office for further information. Additionally, when ordering from shopbop.com, you are considered the importer of record and must comply with all laws and regulations of the country in which you are receiving the goods.

If you decide to refuse any shipments from shopbop.com, you are responsible for the original shipping charges to you, any duties, taxes and/or customs charges that are incurred on the package, and the cost of returning the package to shopbop.com. This amount will be deducted from your merchandise refund. If you have any shipping and handling questions or comments please email them to service@shopbop.com or call Customer Service at 1-877-SHOPBOP (1-877-746-7267).
pi_73131379
@ Ivetje: de bovenste vind ik niet zo mooi, het contrast tussen de schoen, het bontje en de knoop valt weg. De middelste is wel super!
pi_73132176
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 19:19 schreef Maddy_K het volgende:
@ Ivetje: de bovenste vind ik niet zo mooi, het contrast tussen de schoen, het bontje en de knoop valt weg. De middelste is wel super!
Wat zij zegt! . Ontzettend leuk!
  zaterdag 26 september 2009 @ 20:37:53 #117
11458 ivetje
pi_73133635
Ik denk idd dat ik die espresso-kleurige roseberry ga nemen. Dan wacht ik nog wel even af met de bailey button. Misschien neem ik die wel helemaal niet. Ben eigenlijk niet zo van de lage uggs. Heb geen enkel laag paar en vind ze meestal ook niet zo mooi. Alleen deze zijn wel heel leuk, maar inmiddels loopt iedereen er weer mee. Denk dat ik het maar even alleen bij de roseberry houdt. Nu nog zien hoe ik het ga doen qua geld Het scheelt wel een heleboel bij shopbop nl. zo zonder verzendkosten. Betaal dan 142 euro voor de boots en daar komt nog wat bij voor invoerrecht enzo, maar hier gaan ze 320 euro kosten, dus dhet is echt wel een stuk voordeliger. Nu mijn vriend dat nog zien aan te praten
To infinity…and beyond!
  zaterdag 26 september 2009 @ 20:41:56 #118
11458 ivetje
pi_73133753
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 19:04 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Ik weet niet, persoonlijk vind ik de Bailey Button in het zwart niet zo mooi. Het leuke is juist die hele knoop en splits en dat valt nogal weg als het all black is. Heb 'm gezien in de Bijenkorf en vond 'm niet zo..
Vind die bruine fancy wel echt prachtig , maar ja idd, hoe lang blijft dat mooi..
Dat heb je dus met bijna alle zwarte uggs. Het detail valt vaak weg doordat het allemaal zwart is. Dat is bij die roseberry ook zo Misschien dan toch maar een keer de upside nemen. Die vind ik zo cute in het zwart en ik wil gewoon erg graag een paar zwarte uggs, want die kleur heb ik nog niet. Altijd handig om van elke kleur iets te hebben Vind de upside alleen wel echt winters en in de herfst niet echt passen als het nog wat mooier weer is. Vind het echt zo'n sneeuw-laars

To infinity…and beyond!
  zaterdag 26 september 2009 @ 20:45:32 #119
11458 ivetje
pi_73133859
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:59 schreef Noek het volgende:

[..]

Opdat niet zomaar iemand met jouw creditcard allerlei dingen gaat bestellen. Immers staan al je gegevens op die kaart. Gewoon een soort van zekerheid die ze inbouwen, eigenlijk voor je eigen veiligheid.
Stel dat je de cc gebruikt van je vriend, man, vader, moeder, etc. maar je geeft je eigen naam op als verzendadres. Dan kunnen ze dus ook vragen om een kopie van het ID bewijs van de persoon op wiens naam de kaart staat. Ik vind het eigenlijk wel attent en alert maar het is even een gedoe.
Hmm, ik zat juist aan het omgekeerde te denken. Dat zij dan dus alle gegevens hebben en met jou CC vanalles kunnen kopen Jaja, weet het. Lekker vol vertrouwen over de webshop hihi, maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordig. Maar goed, met CC ben je zowiezo wel verzekerd, dus dat is wel een voordeel mocht er iets mis gaan.
To infinity…and beyond!
pi_73134244
Ik ben ook altijd achterdochtig met zulke dingen. Vandaar mijn vraag in het topic maar 't schijnt dus wel vaker voor te komen. Alles voor de uggs denk ik dan maar
  zaterdag 26 september 2009 @ 21:07:00 #121
11458 ivetje
pi_73134409
Ik laat dit soort dingen altijd over aan mijn vriend Die heeft dan ook de CC.
To infinity…and beyond!
pi_73137016
Het is goedkoper om ze gewoon uit Amerika mee te nemen toch? Denk ik? Of scheelt het daar ook nog per winkel?
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:24:04 #123
11458 ivetje
pi_73137385
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:09 schreef booo het volgende:
Het is goedkoper om ze gewoon uit Amerika mee te nemen toch? Denk ik? Of scheelt het daar ook nog per winkel?
Als je je ticket en de verblijfskosten naar Amerika niet meerekent is dat vast goedkoper ja
Geen idee of het daar per winkel nog scheelt, maar je bent zowiezo een stuk goedkoper uit. Lijkt me dat het net als hier vaste bedragen zijn die ze vragen.
To infinity…and beyond!
pi_73137938
De officiele uggs-stores waar ik ben geweest in Amerika hadden vaste prijzen. Er waren ook andere schoenwinkels die ze hadden (maar of die echt waren? Ik durfde 't risico niet te lopen) en die hadden soms sale.
pi_73141920
wow.. ik wou gaan bestellen bij uggaustralia.com ... maar ik had alles wat ik zou gaan bestellen: 170dollar verzendkosten? dan kan ik de schoenen net zo goed hier halen! Hoe kan dat zo hoog zijn?
IN NOMINE PATRIS ET FILLI ET SPIRITUS SANCTI
Soon I will lose my sanity, that day will set you free
What doesn't kill you will only make you pissed off
Life is the Death and the Healing
pi_73142256
Ik ben me ook aan het orienteren op UGGs maar ik vroeg me af of ze onder de zool ook echt genoeg profiel hebben voor wanneer het glad en ijzig is? Zodat ik niet mijn evenwicht verlies
pi_73142533
Er zit niet megaprofiel onder, maar denk wel genoeg om je overeind te houden hoor. Al heb ik ze nog niet op het ijsoppervlakken getest

pi_73152637
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:02 schreef Maddy_K het volgende:

“You may be subject to import duties and taxes, which are levied once a shipment reaches your country. Additional charges for customs clearance must be borne by you; we have no control over these charges and cannot predict what they may be. Customs policies vary widely from country to country; you should contact your local customs office for further information. Additionally, when ordering from shopbop.com, you are considered the importer of record and must comply with all laws and regulations of the country in which you are receiving the good"
Ik begrijp dat ik het risico loop dat ik invoerrechten (of zoiets?) moet betalen, iemand enig idee hoe hoog die ongeveer zijn?
  zondag 27 september 2009 @ 17:35:26 #129
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73153361
Waarom zijn de verzendkosten van Uggaustralia zo freakin' duur? :/
  zondag 27 september 2009 @ 18:00:08 #130
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73154188
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:16 schreef Maddy_K het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ik het risico loop dat ik invoerrechten (of zoiets?) moet betalen, iemand enig idee hoe hoog die ongeveer zijn?
Ongeveer BTW + ¤ 12.50 inklaringskosten en boven de ¤ 150 ook nog invoerrechten.
pi_73154314
Vorige keer heb ik zo'n 35 euro invoerrechten moeten betalen.
I had a signature once. It was awful.
pi_73155687
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Vorige keer heb ik zo'n 35 euro invoerrechten moeten betalen.
Oké, bedankt
  zondag 27 september 2009 @ 19:02:45 #133
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73155936
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:54 schreef Maddy_K het volgende:

[..]

Oké, bedankt
Ik voor de Bailys ¤ 30 nogwat voor de Cardy's ¤ 33 nogwat.
  zondag 27 september 2009 @ 19:08:25 #134
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73156079
Nouja ik heb uiteindelijk maar de Classic Tall in het zwart besteld, of ze shippen niet naar Nederland, of niet in mijn maat, of te veel verzendkosten... dus nu maar via victorias secret besteld.

ik vind ze zo echt tof ook vanwege de jas en omdat het lily allen is
  zondag 27 september 2009 @ 20:56:14 #135
11458 ivetje
pi_73159920
Verzendkosten bij uggaustralia.com zijn idd vrij hoog. Da's het enige nadeel, want verder is de service prima. Hele goede afhandeling en een perfecte T&T die je goed verteld waar je uggs zijn. En ik had ze via hen binnen 4 dagen in huis dus dat is ook wel wat waard. Maar ga de volgende toch bij shopbop bestellen.

Btw, even nog een check. Welke zijn leuker? Denk dat ik toch de bruine ga nemen, maar mijn vriend zegt weer zwart. Wat vinden jullie?

Vind die bruine ook wel mooi ivm de komende winterkleuren eigenlijk.
To infinity…and beyond!
  zondag 27 september 2009 @ 21:02:05 #136
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73160225
quote:
Op zondag 27 september 2009 20:56 schreef ivetje het volgende:
Verzendkosten bij uggaustralia.com zijn idd vrij hoog. Da's het enige nadeel, want verder is de service prima. Hele goede afhandeling en een perfecte T&T die je goed verteld waar je uggs zijn. En ik had ze via hen binnen 4 dagen in huis dus dat is ook wel wat waard. Maar ga de volgende toch bij shopbop bestellen.

Btw, even nog een check. Welke zijn leuker? Denk dat ik toch de bruine ga nemen, maar mijn vriend zegt weer zwart. Wat vinden jullie?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vind die bruine ook wel mooi ivm de komende winterkleuren eigenlijk.
Die bruine is mooi, maar ik zou zelf ook voor zwart kiezen, maar dat is omdat ik zelf meer kleding heb in die kleur en het makkelijker te combineren vind.
  zondag 27 september 2009 @ 21:07:25 #137
11458 ivetje
pi_73160562
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:02 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Die bruine is mooi, maar ik zou zelf ook voor zwart kiezen, maar dat is omdat ik zelf meer kleding heb in die kleur en het makkelijker te combineren vind.
Dat dacht ik dus zelf ook, maar als ik het zo bedenk kan onder bijna alles ook gewoon bruin. En ik heb ook een paar grijze uggs, die je eigenlijk ook overal onder aan kan. Net zoals de zwarte dus. Hmm, moeilijk...heel moeilijk.
To infinity…and beyond!
pi_73160887
Bruin, omdat zwart suède sneller lelijk wordt.
  zondag 27 september 2009 @ 21:23:11 #139
11458 ivetje
pi_73161469
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Bruin, omdat zwart suède sneller lelijk wordt.
Dar zit ook wat in. Keertje een vlekje eruit wrijven en je hebt kleurverschil of strooizout op je boots en je krijgt witte kringen ben ik bang. Goede tip!

hee zoeper, lang niet gezien joh
To infinity…and beyond!
  zondag 27 september 2009 @ 21:26:33 #140
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73161667
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:23 schreef ivetje het volgende:

[..]

Dar zit ook wat in. Keertje een vlekje eruit wrijven en je hebt kleurverschil of strooizout op je boots en je krijgt witte kringen ben ik bang. Goede tip!

hmm maar ik zat een keer in de bus (weet niet of dit wat uitmaakt, want het gaat om de classic mini in creme) maar toen had iemand dus een sapje of iets op mn schoen gelekt, en nu zie je er nog een vlek van..
  zondag 27 september 2009 @ 21:32:52 #141
11458 ivetje
pi_73162104
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:26 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

hmm maar ik zat een keer in de bus (weet niet of dit wat uitmaakt, want het gaat om de classic mini in creme) maar toen had iemand dus een sapje of iets op mn schoen gelekt, en nu zie je er nog een vlek van..
Die zandkleurige heb ik ook een paar en daar zie je idd alles op. Ben ontzettend voorzichtig met die uggs. Maar denk dat je dat mer die espresso-kleur toch minder zal hebben.
To infinity…and beyond!
pi_73163250
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:23 schreef ivetje het volgende:

Ben er nog wel gewoon hoor Heb inmiddels een paar Ultimate Cuffs erbij, en ik hoop ergens voor het einde van het jaar op ebay toch nog een ander leuk paar te scoren die wat steviger zijn dan deze, zoals mijn swells.....
pi_73164557
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:26 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Als je lef hebt kun je ze in de wasmachine gooien. Bij mij is het een keer goed gegaan en nu ga ik er ook gewoon mee uit, gewoon af en toe in de wasmachine, oppoetsen en inspuiten
  zondag 27 september 2009 @ 22:48:20 #144
11458 ivetje
pi_73166701
quote:
Op zondag 27 september 2009 22:09 schreef booo het volgende:

[..]

Als je lef hebt kun je ze in de wasmachine gooien. Bij mij is het een keer goed gegaan en nu ga ik er ook gewoon mee uit, gewoon af en toe in de wasmachine, oppoetsen en inspuiten
Bij mij heeft de wasmachine niet echt geholpen. Heb het nu maar zo gelaten dat ze een beetje smoezelig zijn. Dat krijg je toch altijd wel tijdens het dragen van zo'n lichte kleur.
To infinity…and beyond!
  zondag 27 september 2009 @ 22:49:32 #145
11458 ivetje
pi_73166738
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:49 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ben er nog wel gewoon hoor Heb inmiddels een paar Ultimate Cuffs erbij, en ik hoop ergens voor het einde van het jaar op ebay toch nog een ander leuk paar te scoren die wat steviger zijn dan deze, zoals mijn swells.....
De ultimate cuff is idd erg leuk, maar vind de ultimate bind nog een tikje leuker Jammer dat die zo laag zijn. Ik ga hopelijk als ik terug kom van mijn vakantie volgende week een paar roseberry's kopen.
To infinity…and beyond!
pi_73166843
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:07 schreef ivetje het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus zelf ook, maar als ik het zo bedenk kan onder bijna alles ook gewoon bruin. En ik heb ook een paar grijze uggs, die je eigenlijk ook overal onder aan kan. Net zoals de zwarte dus. Hmm, moeilijk...heel moeilijk.
Ik vind de bruine mooier, en het is ook een mooie kleur bruin. Best donker
  zondag 27 september 2009 @ 22:57:51 #147
11458 ivetje
pi_73167117
Ik heb ook gehoord dat zwarte uggs af kunnen geven op je sokken en broek enzo. Iemand ervaring mee??
To infinity…and beyond!
  zondag 27 september 2009 @ 23:52:43 #148
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_73168693
open er een topic over. niet hier.

[ Bericht 92% gewijzigd door Mirjam op 28-09-2009 10:58:14 ]
pi_73171641
Haters gonna hate.
pi_73174250
quote:
Op maandag 28 september 2009 07:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb bij Natureshop EMU besteld.

http://www.natureshop.co.nz/Products/products.asp?ProductID=541
Wil je nog even laten weten hoe ze lopen en of ze je voet ook genoeg ondersteunen want ik vind ze mooi.

Soms zie ik meiden lopen en dan janken mijn enkels het uit als ik naar ze kijk, zo ontzettend lopen ze naast de laars. Dat zijn dan ook de goedkopere soorten, zeg maar.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')