Als je het topic nou ff doorleest. Ik heb al 3 keer aangegeven dat ze niet betrouwbaar zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
Iemand ervaring met 511stores.com?
Of je reageert nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:25 schreef ivetje het volgende:
[..]
Als je het topic nou ff doorleest. Ik heb al 3 keer aangegeven dat ze niet betrouwbaar zijn.
Ik heb er nog niet besteld, maar wil het wel gaan doen. Ben alleen wel benieuwd naar de reacties op jou vraag over die kopie etc. Daar heb ik weinig zin in eigenlijk, maar het is wel goedkoop bij ze.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:22 schreef Maddy_K het volgende:
Oei, bedankt voor de tip. Welke wil je nu gaan bestellen? En welke volgende keer?
Heb jij ook een kopie moeten faxen van je cc en id bewijs?
JIJ vraagt om een antwoord, krijg je het is het ook niet goed. Zeikerdquote:
Niet bij Shopbop maar wel bij een andere shop. Gedaan en klaar was Noek.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:22 schreef Maddy_K het volgende:
Oei, bedankt voor de tip. Welke wil je nu gaan bestellen? En welke volgende keer?
Heb jij ook een kopie moeten faxen van je cc en id bewijs?
Wat is daar het idee dan achter? ik vind het nl. maar een beetje vreemd dat je een kopie van je id moet geven. Kan er dan niks gebeuren, want ze hebben je cc-gegevens en je handtekening en alles. Vind dat toch een beetje eng eigenlijk en ik heb het nog nooit gehad bij bestellingen uit het buitenlandquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Niet bij Shopbop maar wel bij een andere shop. Gedaan en klaar was Noek.
Opdat niet zomaar iemand met jouw creditcard allerlei dingen gaat bestellen. Immers staan al je gegevens op die kaart. Gewoon een soort van zekerheid die ze inbouwen, eigenlijk voor je eigen veiligheid.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:38 schreef ivetje het volgende:
[..]
Wat is daar het idee dan achter? ik vind het nl. maar een beetje vreemd dat je een kopie van je id moet geven. Kan er dan niks gebeuren, want ze hebben je cc-gegevens en je handtekening en alles. Vind dat toch een beetje eng eigenlijk en ik heb het nog nooit gehad bij bestellingen uit het buitenland
Ik weet niet, persoonlijk vind ik de Bailey Button in het zwart niet zo mooi. Het leuke is juist die hele knoop en splits en dat valt nogal weg als het all black is. Heb 'm gezien in de Bijenkorf en vond 'm niet zo..quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet besteld, maar wil het wel gaan doen. Ben alleen wel benieuwd naar de reacties op jou vraag over die kopie etc. Daar heb ik weinig zin in eigenlijk, maar het is wel goedkoop bij ze.
Ik twijfel heel erg welke ik zal nemen. Wil eigenlijk een paar bruine en een paar zwarte, want de andere kleuren heb ik al (chestnut,sand,grey). Ik wil eigenlijk de bailey button fancy in het donkerbruin, maar ben zo bang dat dat laagje los laat. Het ziet er nl. erg fragiel uit als je ze zo in je hand hebt in de winkel en ben bang dat dat hele logo-gebeuren er na een tijdje af gaat. Gebeurde ook met de baroque nl. en dat vind ik zonde.
Ik weet nu dus niet of ik dez moet nemen of de zwarte en een ander paar in het bruin.
[ afbeelding ]
Wil nl. ook de roseberry en die dan in het zwart of espresso. Die laatste is eigenlijk mooier, omdat met zwart het detail op de achterkant niet zo mooi uit komt. Ik weet het dus niet meer!!!
[ afbeelding ]
Hier zie je het detail op de achterkant heel goed, mar deze kleur heb ik al van uggs dus die wordt het niet. Hoewel ze wel heel mooi zijn zo, maar besmettelijke kleur hoor!
[ afbeelding ]
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:19 schreef Maddy_K het volgende:
@ Ivetje: de bovenste vind ik niet zo mooi, het contrast tussen de schoen, het bontje en de knoop valt weg. De middelste is wel super!
Dat heb je dus met bijna alle zwarte uggs. Het detail valt vaak weg doordat het allemaal zwart is. Dat is bij die roseberry ook zoquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:04 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik weet niet, persoonlijk vind ik de Bailey Button in het zwart niet zo mooi. Het leuke is juist die hele knoop en splits en dat valt nogal weg als het all black is. Heb 'm gezien in de Bijenkorf en vond 'm niet zo..
Vind die bruine fancy wel echt prachtig, maar ja idd, hoe lang blijft dat mooi..
Hmm, ik zat juist aan het omgekeerde te denken. Dat zij dan dus alle gegevens hebben en met jou CC vanalles kunnen kopenquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Opdat niet zomaar iemand met jouw creditcard allerlei dingen gaat bestellen. Immers staan al je gegevens op die kaart. Gewoon een soort van zekerheid die ze inbouwen, eigenlijk voor je eigen veiligheid.
Stel dat je de cc gebruikt van je vriend, man, vader, moeder, etc. maar je geeft je eigen naam op als verzendadres. Dan kunnen ze dus ook vragen om een kopie van het ID bewijs van de persoon op wiens naam de kaart staat. Ik vind het eigenlijk wel attent en alert maar het is even een gedoe.
Als je je ticket en de verblijfskosten naar Amerika niet meerekent is dat vast goedkoper jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:09 schreef booo het volgende:
Het is goedkoper om ze gewoon uit Amerika mee te nemen toch? Denk ik? Of scheelt het daar ook nog per winkel?
Ik begrijp dat ik het risico loop dat ik invoerrechten (of zoiets?) moet betalen, iemand enig idee hoe hoog die ongeveer zijn?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:02 schreef Maddy_K het volgende:
“You may be subject to import duties and taxes, which are levied once a shipment reaches your country. Additional charges for customs clearance must be borne by you; we have no control over these charges and cannot predict what they may be. Customs policies vary widely from country to country; you should contact your local customs office for further information. Additionally, when ordering from shopbop.com, you are considered the importer of record and must comply with all laws and regulations of the country in which you are receiving the good"
Ongeveer BTW + ¤ 12.50 inklaringskosten en boven de ¤ 150 ook nog invoerrechten.quote:Op zondag 27 september 2009 17:16 schreef Maddy_K het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik het risico loop dat ik invoerrechten (of zoiets?) moet betalen, iemand enig idee hoe hoog die ongeveer zijn?
Oké, bedanktquote:Op zondag 27 september 2009 18:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Vorige keer heb ik zo'n 35 euro invoerrechten moeten betalen.
Die bruine is mooi, maar ik zou zelf ook voor zwart kiezen, maar dat is omdat ik zelf meer kleding heb in die kleur en het makkelijker te combineren vind.quote:Op zondag 27 september 2009 20:56 schreef ivetje het volgende:
Verzendkosten bij uggaustralia.com zijn idd vrij hoog. Da's het enige nadeel, want verder is de service prima. Hele goede afhandeling en een perfecte T&T die je goed verteld waar je uggs zijn. En ik had ze via hen binnen 4 dagen in huis dus dat is ook wel wat waard. Maar ga de volgende toch bij shopbop bestellen.
Btw, even nog een check. Welke zijn leuker? Denk dat ik toch de bruine ga nemen, maar mijn vriend zegt weer zwart. Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind die bruine ook wel mooi ivm de komende winterkleuren eigenlijk.
Dat dacht ik dus zelf ook, maar als ik het zo bedenk kan onder bijna alles ook gewoon bruin. En ik heb ook een paar grijze uggs, die je eigenlijk ook overal onder aan kan. Net zoals de zwarte dus. Hmm, moeilijk...heel moeilijk.quote:Op zondag 27 september 2009 21:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die bruine is mooi, maar ik zou zelf ook voor zwart kiezen, maar dat is omdat ik zelf meer kleding heb in die kleur en het makkelijker te combineren vind.
Dar zit ook wat in. Keertje een vlekje eruit wrijven en je hebt kleurverschil of strooizout op je boots en je krijgt witte kringen ben ik bang. Goede tip!quote:Op zondag 27 september 2009 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Bruin, omdat zwart suède sneller lelijk wordt.
hmm maar ik zat een keer in de bus (weet niet of dit wat uitmaakt, want het gaat om de classic mini in creme) maar toen had iemand dus een sapje of iets op mn schoen gelekt, en nu zie je er nog een vlek van..quote:Op zondag 27 september 2009 21:23 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dar zit ook wat in. Keertje een vlekje eruit wrijven en je hebt kleurverschil of strooizout op je boots en je krijgt witte kringen ben ik bang. Goede tip!
hee zoeper, lang niet gezien joh![]()
Die zandkleurige heb ik ook een paar en daar zie je idd alles op. Ben ontzettend voorzichtig met die uggs. Maar denk dat je dat mer die espresso-kleur toch minder zal hebben.quote:Op zondag 27 september 2009 21:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
hmm maar ik zat een keer in de bus (weet niet of dit wat uitmaakt, want het gaat om de classic mini in creme) maar toen had iemand dus een sapje of iets op mn schoen gelekt, en nu zie je er nog een vlek van..
Ben er nog wel gewoon hoorquote:
Als je lef hebt kun je ze in de wasmachine gooien. Bij mij is het een keer goed gegaan en nu ga ik er ook gewoon mee uit, gewoon af en toe in de wasmachine, oppoetsen en inspuitenquote:Op zondag 27 september 2009 21:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
hmm maar ik zat een keer in de bus (weet niet of dit wat uitmaakt, want het gaat om de classic mini in creme) maar toen had iemand dus een sapje of iets op mn schoen gelekt, en nu zie je er nog een vlek van..
Bij mij heeft de wasmachine niet echt geholpen. Heb het nu maar zo gelaten dat ze een beetje smoezelig zijn. Dat krijg je toch altijd wel tijdens het dragen van zo'n lichte kleur.quote:Op zondag 27 september 2009 22:09 schreef booo het volgende:
[..]
Als je lef hebt kun je ze in de wasmachine gooien. Bij mij is het een keer goed gegaan en nu ga ik er ook gewoon mee uit, gewoon af en toe in de wasmachine, oppoetsen en inspuiten
De ultimate cuff is idd erg leuk, maar vind de ultimate bind nog een tikje leukerquote:Op zondag 27 september 2009 21:49 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ben er nog wel gewoon hoorHeb inmiddels een paar Ultimate Cuffs erbij, en ik hoop ergens voor het einde van het jaar op ebay toch nog een ander leuk paar te scoren die wat steviger zijn dan deze, zoals mijn swells.....
Ik vind de bruine mooier, en het is ook een mooie kleur bruin. Best donkerquote:Op zondag 27 september 2009 21:07 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus zelf ook, maar als ik het zo bedenk kan onder bijna alles ook gewoon bruin. En ik heb ook een paar grijze uggs, die je eigenlijk ook overal onder aan kan. Net zoals de zwarte dus. Hmm, moeilijk...heel moeilijk.
Wil je nog even laten weten hoe ze lopen en of ze je voet ook genoeg ondersteunen want ik vind ze mooi.quote:Op maandag 28 september 2009 07:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb bij Natureshop EMU besteld.
http://www.natureshop.co.nz/Products/products.asp?ProductID=541
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |