abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73174751
Ja, ik heb er ook altijd een hekel aan als mensen naast hun schoenen lopen
pi_73181468
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Wil je nog even laten weten hoe ze lopen en of ze je voet ook genoeg ondersteunen want ik vind ze mooi.

Soms zie ik meiden lopen en dan janken mijn enkels het uit als ik naar ze kijk, zo ontzettend lopen ze naast de laars. Dat zijn dan ook de goedkopere soorten, zeg maar.
Hoi ja hoor dat laat ik je wel weten. Mijn nicht heeft ze ook en die loopt er niet naast. EMU schijnt een goed merk te zijn.
Haters gonna hate.
  maandag 28 september 2009 @ 19:33:27 #153
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_73189351
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:34 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Hoi ja hoor dat laat ik je wel weten. Mijn nicht heeft ze ook en die loopt er niet naast. EMU schijnt een goed merk te zijn.
Emu heeft 2 varianten. Dure en goedkope. De goedkope zijn suede met schapenbont erop geplakt. Bestaat niet uit 1 deel en is van mindere kwaliteit. Die kosten rond de 80 tot 100 euro ofzo. En ze hebben dure die gewoon uit 1 deel bestaan net zoals de uggs van ugg australia. Deze zijn ongeveer net zo duur als die van ugg australia en zijn wel goed van kwaliteit. Collega van me heeft de goedkope en die zijn jammer genoeg niet zo best. Ze lopen ook lang niet zo lekker als de "echte" uggs. Ze heeft ook die met zo'n touwtje er omheen en dat gaat telkens losser zitten tijdens het lopen. Heel irritant, omdat je boots dan niet meer goed strak zitten. Zelf ben ik niet zo van de emu, maar dat is meer omdat ik de zolen heel lelijk vind. Dat 2-kleurige en schuin aflopend aan de uiteinden vind ik lelijk.
To infinity…and beyond!
pi_73190844
Ik heb afgelopen vrijdag zowel emu's (Paddington High) als ugg's (sundance ) gepassen en het eerste wat mij opviel, was dat het bont aan de binnenkant van de emu platter en minder "fluffy" was dan bij de uggs. Voor de rest zat hij op zich niet verkeerd hoor, integendeel. De emu was 209 Euro, dus best een duur model.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maddy_K op 28-09-2009 20:17:31 ]
pi_73192184
Deze is lief
I had a signature once. It was awful.
  maandag 28 september 2009 @ 20:50:53 #156
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_73192288
Ik vind ze vreselijk Net van die Noorse laarsjes. Nu nog zo'n eland erbij en je kan zo de noordpool op
To infinity…and beyond!
pi_73196662
Daarom vind ik ze juist zo leuk Trui erbij met dit printje, leuke spijkerbroek eronder en het is helemaal af

(ik heb het vandaag de hele dag koud gehad, dan ga je wel aan zulke warme knusse plaatjes denken )
pi_73203723
Geweldig die combinatie met die trui en die laarzen hihi. Ik heb nog een sjaal met elandjes erop en met van die bolletjes aan het uiteinde

Die EMU die ik heb gekocht waren 219 euro. Dus de dure versie zeg maar.
Haters gonna hate.
pi_73206731
Vandaag mijn nieuwe Ugg Mayfaire Side Zip Boots Cement Brown binnengekregen
Heb ze via Shopbob en moest nog ¤47,43 aan de deur betalen. Vond het nog meevallen na alle horrorverhalen over belachelijk hoge bedragen.

Let's do some living before we die
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:46:24 #160
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73207452
Nice
pi_73213164
quote:
Op zondag 27 september 2009 10:48 schreef snkr-xxx het volgende:
Er zit niet megaprofiel onder, maar denk wel genoeg om je overeind te houden hoor. Al heb ik ze nog niet op het ijsoppervlakken getest

Ja ik heb ze vandaag in de winkel gepast en ze lijken me inderdaad wel stevig genoeg! Ik ben dan ook gladde pumps gewent dus dat maakt het al snel stevig natuurlijk .

Maar nu nog een vraagje, als ik maat 39 nodig heb, welke maat moet ik dan nemen? De amerikaanse maat 9 dan?
En qua invoerrechten kan natuurlijk niemand een bedrag inschatten? Dit is geen vast bedrag? (Want ze komen net boven de 150 euro uit)
Ik wil deze bestellen:
pi_73213914
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:05 schreef Graftonst het volgende:

[..]

Ja ik heb ze vandaag in de winkel gepast en ze lijken me inderdaad wel stevig genoeg! Ik ben dan ook gladde pumps gewent dus dat maakt het al snel stevig natuurlijk .

Maar nu nog een vraagje, als ik maat 39 nodig heb, welke maat moet ik dan nemen? De amerikaanse maat 9 dan?
En qua invoerrechten kan natuurlijk niemand een bedrag inschatten? Dit is geen vast bedrag? (Want ze komen net boven de 150 euro uit)
Ik wil deze bestellen: [ afbeelding ]
Oeh die zijn erug leuk!

Als je 39 van Uggs nodig hebt dan heb je volgens mij w8 nodig (heb zelf nl maat 38 van Uggs en dat is w7).

Helaas zijn de invoerrechten geen vast bedrag, dat kan flink tegenvallen aan de deur . UPS is schijnbaar niet zo consequent met het innen van invoerrechten, dus het verschilt ook nog eens per bezorging. Hier staat igg een rekenvoorbeeld http://www.douane.nl/part(...)pen-03.html#P84_5729
pi_73215610
op www.cozyboots.com staat bij ieder model een redelijk kloppende omschrijving met je schoenmaat, en welke maat je dan het beste kunt kiezen.....
pi_73216214
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:16 schreef Footprint het volgende:
Vandaag mijn nieuwe Ugg Mayfaire Side Zip Boots Cement Brown binnengekregen
Heb ze via Shopbob en moest nog ¤47,43 aan de deur betalen. Vond het nog meevallen na alle horrorverhalen over belachelijk hoge bedragen.

[ afbeelding ]
Ik heb ook via shopbop besteld, hoe lang deden ze erover voordat ze er waren? Volgens mij hangen die van mij bij de douane of zo, bij de informatie van UPS staat PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE en daarna staat nog DEPARTURE SCAN.
Anyone die weet wat dat precies inhoudt??

Die Mayfaire zijn trouwens leuk zeg

[ Bericht 10% gewijzigd door Maddy_K op 29-09-2009 18:01:14 ]
pi_73216271
Oke thanks! Ik vind trouwens die wool knit ook wel errug leuk hoor, ookal doet het mij wel een beetje aan kerst denken
Van die invoerrechten is wel jammer dat het geen vast bedrag is, misschien dan toch maar de Baileys bestellen.. Hmm moeilijk, want de Roseberrys zijn natuurlijk een stuk warmer in de winter.
pi_73217246
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:47 schreef Maddy_K het volgende:

[..]

Ik heb ook via shopbop besteld, hoe lang deden ze erover voordat ze er waren? Volgens mij hangen die van mij bij de douane of zo, bij de informatie van UPS staat PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE en daarna staat nog DEPARTURE SCAN.

Welk model heb je besteld?

Ik had ze donderdag 24 sep besteld en gister de 28e was de eerste afleveringpoging (alleen toen was er niemand thuis ). Dus zonder weekend ertussen zouden ze binnen 3 dagen al binnen zijn! Echt belachelijk snel gewoon.

Voor zover ik de status van UPS heb begrepen betekend het dat het pakket al bij de douane is aangemeld en verwerkt, en dat het vervolgens vertrekt vanuit de plek waar ze liggen. Ofzoiets haha. In mijn lijstje heb ik wel 5 maal vertrekscan staan . Zodra er 'wordt afgeleverd' staat zit je goed
pi_73217356
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:49 schreef Graftonst het volgende:
Oke thanks! Ik vind trouwens die wool knit ook wel errug leuk hoor, ookal doet het mij wel een beetje aan kerst denken
Van die invoerrechten is wel jammer dat het geen vast bedrag is, misschien dan toch maar de Baileys bestellen.. Hmm moeilijk, want de Roseberrys zijn natuurlijk een stuk warmer in de winter.
Ook onder de ¤150 moet je betalen aan de deur he. Alleen dan moet je omzetbelasting betalen. Boven de 150 komen er nog invoerrechten bij waardoor het een stuk duurder wordt. Op mijn bon staat ook nog 'voorschot provisie' van ¤10 dus dat komt er ook nog bij. Je kunt het inprincipe gewoon uitrekenen wat je moet betalen, maar als je de verhalen moet geloven klopt daar bij UPS vaak niets van.

Persoonlijk zou ik voor de Roseberry gaan idd een stuk warmer en niet iedereen loopt ermee
pi_73217826
Ik heb de Bailey Button in Chestnut besteld. Afgelopen zaterdag heb ik ze besteld. Wat zijn ze dan snel met leveren zeg!! Ongelooflijk. Ik heb nog nooit iets uit Amerika besteld en rekende op minimaal 1 week.
Met een beetje geluk heb ik ze dus voor het weekend al binnen
pi_73219801
je kunt ook hier kijken, hogere prijzen maar geen gezeik met invoerrechten etc, als ik het goed begrepen heb...

http://www.uggsuitamerika.nl/
pi_73220026
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:53 schreef zoeperzazke het volgende:
je kunt ook hier kijken, hogere prijzen maar geen gezeik met invoerrechten etc, als ik het goed begrepen heb...

Bedankt! Vast een tip voor mijn volgende paar. Maar eerst sparen...
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:04:00 #171
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73220102
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:53 schreef zoeperzazke het volgende:

Dan kan je ze net zo goed in de winkel halen..
pi_73220214
Die prijzen zijn schelen inderdaad weinig met de winkel. En het prijsverschil met bestellen uit Amerika en hier in de winkel is zo groot dat ik er wel een beetje gezeik met invoerrechten voor over heb
pi_73232051
Heeft iemand al eerder bij Victoria Secret besteld? En hoeveel extra kosten komen er dan nog boven op?

Ik zit namelijk te denken aan het bestellen van de kensington (voor me zelf) en coquette slipper (voor me moeder voor kerst).
IN NOMINE PATRIS ET FILLI ET SPIRITUS SANCTI
Soon I will lose my sanity, that day will set you free
What doesn't kill you will only make you pissed off
Life is the Death and the Healing
pi_73232970
De modellen die ik wil kan ik nergens anders vinden helaas. Normaal zou ik ze van Ebay halen maar zelfs daar staan ze niet op.... En hier in de buurt zijn helaas geen winkels meer die Uggs verkopen, hooguit hebben ze en paar Classic Tall staan maar daar houdt het dan ook wel weer mee op....
pi_73234516
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:47 schreef Maddy_K het volgende:

[..]

Bij mij hadden ze het pakje eerst bij de douane aangemeld, dus stond hij meteen al in Utrecht. Toen ging het pakje pas op het vliegtuig en ging het van Anaheim naar Lousville naar Keulen naar Amsterdam .
Toch heeft het maar 2 dagen geduurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')