Agossie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zie ik zoooooooooo vreselijk tegen op. Terwijl ik dit typ
Precies .. ik heb met niemand prive contact dus dat vervaagd. En nieuwe koppen zijn ook welkomquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Agossie.Maar je kunt elkaar nog blijven zien natuurlijk. Al blijkt in de praktijk vaak dat je je ex-collega's toch niet vaak meer ziet dan.
Daar staat tegenover dat je nieuwe collega's krijgt en dat kan ook erg leuk zijn.
Je wist het.. Ik let daar ook echt never nooit op. !!!quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wist het.. Ik let daar ook echt never nooit op. !!!Als is het natuurlijk wel oliedom om een topic te openen als er al eentje loopt
No WAY !!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef FANN het volgende:
Als één van die donateurs hier nog een poesje zoekt.......
Poes zoekt nieuw baasje
Dat zou zomaar kunnen. Ik weet het niet het idee dat ik afscheid moet nemen .. Daar krijg ik al een rollercoaster buikgevoel van. Ik denk dat ik er gewoon stiekum tussen uit piepquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben 3 jaar geleden ergens anders gaan werken, een baan met betere vooruitzichten (en salaris). Ik heb heel lang zitten twijfelen omdat ik zulke leuke collega's had, maar wilde voor mezelf graag verder en heb dus de stap gezet.
Ik heb ze in het begin zo gemist, maar ik heb nog steeds contact met mijn leukste collega's. Ze zijn eigenlijk mijn vrienden geworden
Meubel slopers en pisdingen zijn utquote:
Dat wil ik eik ook doen voor één van mijn katten. Die andere is zo dominant dat ze nauwelijks ruimte krijgt hier in huis. Maar via inet vind ik ook weer zo koel. En geen idee ook waar ze dan terecht komt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef FANN het volgende:
Poes zoekt nieuw baasje
Misschien kunnen we kater ruilenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat wil ik eik ook doen voor één van mijn katten. Die andere is zo dominant dat ze nauwelijks ruimte krijgt hier in huis. Maar via inet vind ik ook weer zo koel. En geen idee ook waar ze dan terecht komt.
Maar ik hou erover op, anders wordt het hier weer een poezenkluppie.
Hoiquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
die is gisteren zo van me geschrokken dat ik hem niet meer teruggezien heb
En nu heb je Fann verjaagdquote:
En ik kom alleen als jij het goedzoent met Dementor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga alléén naar de meet als ik Gert op zijn neus mag timmmeren![]()
anders hoeft het van mij niet
IK GA GEEN VAN BEIDE DOEN !quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik kom alleen als jij het goedzoent met Dementor.![]()
Waarom wil je mij trouwens slaan?
Wat barmhartig dat jij je daarvoor op je bek wilt laten slaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind je ava brillant volgens mij heb ik een boze Soury ergen liggen. Ga ff verkledenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat barmhartig dat jij je daarvoor op je bek wilt laten slaan
Volgens mij komen mijn posts nu ook heel anders overquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind je ava brillant volgens mij heb ik een boze Soury ergen liggen. Ga ff verkleden
Mwah, de kans dat het ook daadwerkelijk ten uitvoer zal worden gebracht, is niet zo hééél groot.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat barmhartig dat jij je daarvoor op je bek wilt laten slaan
Deze past wel leuk bij die van Katrienquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind je ava brillant volgens mij heb ik een boze Soury ergen liggen. Ga ff verkleden
Dat stond net nog ergens anders, door-slotjes-heen-postert.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze was toch niet wat ik bedoeldequote:Op donderdag 30 juli 2009 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij komen mijn posts nu ook heel anders over
een ''appeltje schillen''quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat stond net nog ergens anders, door-slotjes-heen-postert.
quote:
Dat was ook de bedoeling van degene die hem gemaakt heeft. Ik heb heul geen boze Soury's wel Kerstquote:
Beter een doorslotjesposter-enhetdaarneweerhersteller dan een MyAT F5-maniak.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat stond net nog ergens anders, door-slotjes-heen-postert.
Woeh!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Beter een doorslotjesposter-enhetdaarneweerhersteller dan een MyAT F5-maniak.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:07 schreef Dementor het volgende:
Weheh kussen met Fann.
Doe maar na die fles bacardi, als het moet.
Staat ze ook op kussens tegewoordig .. Dammmquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:07 schreef Dementor het volgende:
Weheh kussen met Fann.
Ja... nou zou ik iets kunnen gaan vertellen over dementor + grote hoeveelheden bacardi, maar laat maar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:07 schreef Dementor het volgende:
Weheh kussen met Fann.
En op zwart gaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:10 schreef FANN het volgende:
[..]
hij wilde toch met iemand een appeltje schillen, of bedoelde je dat niet.....
Dat eerste kan ik helemaal niet, dus moet ik wel dwangmatig F5-en.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Beter een doorslotjesposter-enhetdaarneweerhersteller dan een MyAT F5-maniak.
Ga ff mod af nu en vertelquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja... nou zou ik iets kunnen gaan vertellen over dementor + grote hoeveelheden bacardi, maar laat maar.
Grenzen opzoeken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja... nou zou ik iets kunnen gaan vertellen over dementor + grote hoeveelheden bacardi, maar laat maar.
Ik bedoelde gewoon wat ik zei.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:10 schreef FANN het volgende:
[..]
hij wilde toch met iemand een appeltje schillen, of bedoelde je dat niet.....
Ieeuuwwwwquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Grenzen opzoeken.![]()
Oververmoeid beginnen aan een fles bacardi alsof het water was... geen goed idee.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ga zelf maar Gert's appeltjes schillen.
En je hebt dezequote:Op donderdag 30 juli 2009 15:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling van degene die hem gemaakt heeft. Ik heb heul geen boze Soury's wel Kerst
Nee dank je, voorlopig hier geen beesten in huis.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef FANN het volgende:
Poes zoekt nieuw baasje
quote:
Jaquote:
Ik mis Ian ineens ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja [ afbeelding ] en de meest belangrijke ook van NZ's hand [ afbeelding ] De originele Soury smile
Doet ut niet..quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:51 schreef Deisyy het volgende:
En kijk eens, wie ik daar ook vond![]()
[ afbeelding ]
Beetje jammer, ze zijn wel leuk.quote:
Van de downer site ja.. tis haar site ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje jammer, ze zijn wel leuk.
Heeft NZ die gemaakt?
Ik ga net richting balkon.. Zon hier ...Met een berg wolken maar goedquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:55 schreef Marrije het volgende:
Het regent. Ben ik ff blij dat ik niet naar buiten ben gegaan.
Het drupt niet een beetje maar het slaat echt tegen de ramen aan. Ik hoop dat jij nog ff kunt genieten op je balkon.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga net richting balkon.. Zon hier ...Met een berg wolken maar goed
Huh??quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het drupt niet een beetje maar het slaat echt tegen de ramen aan. Ik hoop dat jij nog ff kunt genieten op je balkon.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh??
Jij woont toch ook in Den Haag?
Zeer plaatselijk dan, want hier is nog geen drup gevallen.
Toch de kussens van de tuinstoelen maar effe naar binnen kiepen voor de zekerrheid.
En snel boodschappen doen. Regenpak aan. En daarna geulen graven.
Nu weer zon .. maar ik verhuis niet meerquote:
quote:
Ja, ik woon in Den Haagquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh??
Jij woont toch ook in Den Haag?
Zeer plaatselijk dan, want hier is nog geen drup gevallen.
Toch de kussens van de tuinstoelen maar effe naar binnen kiepen voor de zekerrheid.
En snel boodschappen doen. Regenpak aan. En daarna geulen graven.
Wehehehe. Jammer dat ik het nu pas lees, anders had ik er ff een foto van genomen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al heh? Ik kom net in mijn t shirt van de Albert Heijn vandaan, en zie een strak blauwe lucht!
(Ok een paar wolkjes dan) Is er geen buurman met een tuinslang aan de gang Marrije?
We hadden bokkepootjes en pepermuntjes.quote:
Had er niemand een lunchpakket mee?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We hadden bokkepootjes en pepermuntjes.
En volgende week moet ik de balie overnemen, ivm vakanties.
Tnx.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
deze vind ik wel leuk maar hij lijkt teveel op die kaboutercreatie
Nee, ik heb al 6 donderdagen wat anders te doen (concerten, een ontmoeting met iemand, en een keer met iemand kleding kopen), en nog maar 4 vrije dagen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:04 schreef liesje1979 het volgende:
Neem je zelf nog vakantie of kan dat niet, qua dagen?
Laat me raden, dat 'niet onaardig' heb ik eerder gezegd?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx.
Alles beter dan 'niet onaardig'.
De publicatie van "De transplantanten veroveren de aarde" is trouwens uitgesteld.
Ik was er erg tevreden over, zaterdag: maar nu zie ik er alleen maar piemels in.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik heb al 6 donderdagen wat anders te doen (concerten, een ontmoeting met iemand, en een keer met iemand kleding kopen), en nog maar 4 vrije dagen.
Was met een verbouwing bij Bram geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat me raden, dat 'niet onaardig' heb ik eerder gezegd?Sounds like me
Donderdag 1 oktober.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog geen last van de mexicaanse griep? Je kan de boel daar moeielijk gaan besmetten natuurlijk!
Ik heb trouwens een agenda gekocht vandaag. Zou je mij nog even kunnen vertellen wanneer je kleding gaat kopen met iemand?![]()
Ik hoorde van de week dat ik nog 10 overuren had staan maar 9 uur in de min ook. En het stomme is, ik vergeet altijd mijn overuren op te schrijven.
Dat je dat nog weetquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was met een verbouwing bij Bram geloof ik.
Een gangetje met een deur oid.
Ja gelukkig, ik dacht al. . .quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hey Talitha![]()
..en voordat de paniek uitbreekt...ben al weer weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja gelukkig, ik dacht al. . .ik doe geen volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, klopt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet![]()
-edit- maar nu je het zegt, ging dat niet om het broertje van Bart?
Ok thanks! Ik ben benieuwd hoe lang ik deze agenda za gebruiken maar ik ben vandaag nog vol goede moedquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Donderdag 1 oktober.
Zweten en vloeken is toegestaan.
dat ben ik dan weer glad vergeten en ik zal er verder ook niet naar vragenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, klopt.![]()
En het was op een zaterdag en WJ was toen heel gevat in de RLS-SC.
eigenlijk niet nee...maar ik wilde het voor de rest leuk houden....quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan hoef je toch ook niet zo snel weer weg?
Nu al in het inslijmenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan hoef je toch ook niet zo snel weer weg?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu al in het inslijmen [ afbeelding ]
Leuk is ie he??quote:
Ik hou er ook over op.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat ben ik dan weer glad vergeten en ik zal er verder ook niet naar vragenvoor je het weet is er weer heisa in de tent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat blijft zeggen mag je weer gaan ja.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
eigenlijk niet nee...maar ik wilde het voor de rest leuk houden..........
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je dat blijft zeggen mag je weer gaan ja.Gewoon meeposten muts.
Zeuoo is datquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je dat blijft zeggen mag je weer gaan ja.Gewoon meeposten muts.
ik snap er gewoon geen reet van, jij wel blijkbaarquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu al in het inslijmen [ afbeelding ]
Ja joh eigenlijk was de quote verkeerd. Maar ik snap me goedquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik snap er gewoon geen reet van, jij wel blijkbaar
Ik begrijp er nog steeds geen jota van maar ik laat het maar varen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh eigenlijk was de quote verkeerd. Maar ik snap me goed
Oh das best ernstig
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp er nog steeds geen jota van maar ik laat het maar varen.
Eten is bijna klaar. Kip Tandoori, jummie. Deze keer met spinazie (en doperwten, tuinbonen en broccoli).
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Vergeet de spaghetti niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Laysa , welkom hier!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of is dat overdreven?
Mwoah, misschien wat laat, maar hey, ik ben de zuurste niet: maak van je hart geen moordkuilquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Laysa , welkom hier!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of is dat overdreven?
Daar was die quote voorquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Laysa , welkom hier!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of is dat overdreven?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Laysa , welkom hier!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of is dat overdreven?
No worries, dat kan zo weer omslaan. Kun je de popcorn weer pakken.quote:
Welnee gewoon doen en er niks aan het handjequote:Op donderdag 30 juli 2009 17:55 schreef Laysa het volgende:
ik hou ook niet van dat kleffe gedoe...heb ik daarvoor gotver mn kogelvrij vest aangetrokken...jullie moeten bitchen zodat ik daarover kan zeiken....bah
ik doe gewoon...ik bitch notabene mee( vast niet goed geschrevenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee gewoon doen en er niks aan het handje
Het zijn hier allemaal troetelbeertjes joh.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:55 schreef Laysa het volgende:
ik hou ook niet van dat kleffe gedoe...heb ik daarvoor gotver mn kogelvrij vest aangetrokken...jullie moeten bitchen zodat ik daarover kan zeiken....bah
zit je iedereen nu uit te dagen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het zijn hier allemaal troetelbeertjes joh.
Wel met een grote mond vaak, maar eik zijn het gewoon softies.![]()
En je kan alles kwijt over je poes. En soms over je katerquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het zijn hier allemaal troetelbeertjes joh.
Wel met een grote mond vaak, maar eik zijn het gewoon softies.![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
En je kan alles kwijt over je poes. En soms over je kater
Tis een lellkerd he ? Soms heb ik het gevoel dat we elkaar al eerder hebben ontmoetquote:
Shht straks post ze ze nogquote:
Een klein beetje maar.quote:
Uhuh, das het favoriete onderwerp van Gert.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
En je kan alles kwijt over je poes. En soms over je kater
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een klein beetje maar.Ik vind serieus dat het nog best meevalt. Ik zie hier een heel stel posters die gewoon erg aardig zijn. op wat incidentjes na dan.
i Beterquote:
Je verluld jezelf wel vet maar goedquote:
Jij bent toch geen incidentje Muis?quote:
Je gaat toch niet de Soury.gif posten !!! Dan raak ik mijn baan kwijtquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de Soury.gif posten !!! Dan raak ik mijn baan kwijt
quote:
Flikker lekker op .. naar je TBO dinnetjes Ohhh wacht daar is geen respons. Vandaar.quote:
zure wijn Souryquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker lekker op .. naar je TBO dinnetjes Ohhh wacht daar is geen respons. Vandaar.
wel zoute toch he, zoet daar bedank ik voorquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mag wel wat van de mijne [ afbeelding ]
Als er maar alcohol in zit. Beter in de fles dan in de vrouw.quote:
En kan jij iemand anders de schuld gevenquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de Soury.gif posten !!! Dan raak ik mijn baan kwijt
ben het geheel met je eens....gatverquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Als er maar alcohol in zit. Beter in de fles dan in de vrouw.
Tss ben ik serieusquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En kan jij iemand anders de schuld geven![]()
Loeder
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hou er ook over op.Huh, wat doe jij met pics van Bart's broer z'n verbouwingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Serieus serieus?quote:
niks, gewoon, omdat het niet onaardig wasquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, wat doe jij met pics van Bart's broer z'n verbouwing
Behalve de kier boven de deur danquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
niks, gewoon, omdat het niet onaardig was
Doe maar nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Serieus serieus?
Dan moet ik heel ver terug gaan lezen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ow, ruzie hier......![]()
Ga even douchen, wat kaas weghalen
Probeer die muis nu niet op stang te jagen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ow, ruzie hier......![]()
Ga even douchen, wat kaas weghalen
Neh, ik zag ook al dat je rode wijn hadquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe maar nietTis de moeite niet waard
Daar heb ik die brompot niet voor nodig hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Probeer die muis nu niet op stang te jagen.
Niets is wat je denkt op inet...quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, ik zag ook al dat je rode wijn had
Das een hele geruststellingquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Niets is wat je denkt op inet...
Tis wiite
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das een hele geruststelling![]()
Rosé had ook nog gemogen, maar rode
Kan. En voor ouwe lullenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Das voor de winter. Bij het haardvuur
Inclusief (oeps al ie het maar niet leest)quote:
Er stond een naam he? Ja he er stond een naam?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Inclusief (oeps al ie het maar niet leest)
Hier net wel, nu even niet, maar er komen weer hele donkere wolken aanquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:32 schreef Marrije het volgende:
Gert, Lies, hier regent het weer, bij jullie ook?
No Wayquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er stond een naam he? Ja he er stond een naam?
Ik was te laat
Sinds ik mijn balkon heb opgeruimd is het kut weerquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier net wel, nu even niet, maar er komen weer hele donkere wolken aan
Dus eigenlijk moeten we jou de schuld geven van de regen en die gekmakende wind van vandaagquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds ik mijn balkon heb opgeruimd is het kut weer
Grappig. Toen we dus langs die bosjes van Pex reden en ik aan jou (Lies) dacht was ik dat aan het zingen voor mn kindjesquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach zo heeft iedereen zijn of haar eigen referentiekader.
Bumbalooooo!
Vanwegen de wind is het meeste al uitgevoerdquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we jou de schuld geven van de regen en die gekmakende wind van vandaag![]()
Haal die stoelen met hoezen maar weer weg, de plantjes van die oranje rotstoeltjes zodatje daar weer op kan gaan zitten.
quote:Integendeel en daarentegen hebben veel gemeen. Het zijn allebei tegenstellende voegwoordelijke bijwoorden. Dat zijn bijwoorden die een tegenstellend verband leggen tussen twee zinnen of delen van de zin. Toch is er een verschil. Integendeel wordt gebruikt om een uiting over een onderwerp te weerleggen. Daarentegen wordt gebruikt om te wijzen op de tegengestelde kenmerken van twee vergelijkbare onderwerpen of van één onderwerp in verschillende omstandigheden.
Toen je dit postte wél ja! We zaten bij die Griek aan de Grote Markstraat. Een tafeltje bij de open pui, maar wél nog net binnen. Goede keus, want 20 minuten later wilde ineens het hele terras zo nodig binnen zitten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:32 schreef Marrije het volgende:
Hulde zelfs ik heb wel es leen kinderen gehad.. Pfff ..gelukkig daten die nuquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:56 schreef Copycat het volgende:
Hartstikke leuke dag gehad met mijn moeder en twee neefjes in Bobbejaanland. Gisteravond spontaan eerste neefje al te logeren gehad. Op z'n Michael Jackson's samen in één bed geslapen en veel gekletst. En vanaf vanochtend acht uur weer in touw. Ik ben kapot
.
Heb mijn portie plaatsvervangend moedergevoel voorlopig wel weer gehad.
Crashen!!!
Ik was even de stad uit dus ik durf het niet te zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:32 schreef Marrije het volgende:
Niks verkouden! De komkommergri.. eh mexicaanse griep.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ík ben trouwens snot en snot verkouden.
Nah klop dat eens af voor mij?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Niks verkouden! De komkommergri.. eh mexicaanse griep.![]()
Kickuh! Da's helemaal hot!![]()
Had Coos nog stoere verhalen? Vast wel!
Duhhh.. alsof je daar moeite voor moet doen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
De stoere verhalen trekken we tzt wel een keer uit hem ok?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Duhhh.. alsof je daar moeite voor moet doen!
* knock knock
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Coos zou het prima doen op speakers corner
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ík ben trouwens snot en snot verkouden.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:46 schreef FANN het volgende:
Ik weet niet waar Coos en honda op dit moment zitten maar is best behoorlijk eng....
ja en nu ga ik pitten
doei
Moet de kist wel van staal zijn, dan kan ik hem opnieuw laten coaten .quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Die zitten niet op een eiland, maar maak je sowieso niet ongerust! Honda gaat echt niet eerder dood voordat ze haar kist drie keer omgewisseld heeft vanwege de net niet goede de kleur en vorm en voordat de bekleding volledig naar d'r zin is. En Coos? ach.....onkruid vergaat niet
Kruip jij snel je nest eens in en stap er dan met het andere been weer uit!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:13 schreef CarOnline het volgende:
Ow dank je, ik ben er namelijk wél.
Of zit ik dat al jaaaaaaren voor de kat zn viool te doen?![]()
Sorry Gert ik zal het niet weer doen en ik mis buuv ook, heel ergquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Kruip jij snel je nest eens in en stap er dan met het andere been weer uit!![]()
Het is niet hetzelfde als buuf The Cure niet post, en het kenmerk van GHD is dat het altijd hetzelfde is. Dat je dat nog niet doorhebt zo langzamerhand!
Ik zou eigenlijk Coos wel eens met een bomgordel om willen zienquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:46 schreef FANN het volgende:
Ik weet niet waar Coos en honda op dit moment zitten maar is best behoorlijk eng....
Ja en net wakker met een oggendhumeur waar je u tegen zegtquote:
Ja heb ik ook vaak last van.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en net wakker met een oggendhumeur waar je u tegen zegt![]()
Dat is het fijnste van de dag.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Druk bezig om honderden foto's in te scannen van toen ik nog jong was en zulks. Hier NMNS-je als klein kutventje![]()
Weer eens wat anders dan katjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Story of my lifequote:
En toen al bootjes en mooie meisjesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Story of my life![]()
@Marrije, ik weet werkelijk niet of ik jarig was, 't lijkt mij een kans van 1 op 365![]()
En het is natuurlijk een sjofel en geen auto![]()
Shit happens, ik ben ook ooit op het nippertje gered. Als kind heb je schijnbaar tig levens.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:33 schreef FANN het volgende:
en toen was ik 4 jaar ofzo en toen dacht ... ow.... dat kan ik ook wel en toen sprong ik die roeiboot uit
en ben ik bijna verzopen.......![]()
Wieder ein bisschen aufgeknapt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sorry Gert ik zal het niet weer doen en ik mis buuv ook, heel erg
Ik neem maar snel een bak koffie, misschien klaar ik dan weer op. Zo niet ga ik jouw tip proberen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:45 schreef Marrije het volgende:
Bijna iedereen is op vakantie of de hort op blijkbaar. . .
En er staan wat bitches in de keuken begrijp ik
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:45 schreef Marrije het volgende:
Bijna iedereen is op vakantie of de hort op blijkbaar. . .
En er staan wat bitches in de keuken begrijp ik
Ja, vreemd dat die nog niet terug is. En ook raar dat die Eindhovenaar niets meer van zich laat horen. Die zal toch niet weer ergens in de kreukels liggen met z'n zwakke gezondheidquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:31 schreef Soury het volgende:
Waar is LS btw
hij heeft zich nog niet gemeld..... Meld je hier als je de mexicaanse griep hebtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, vreemd dat die nog niet terug is. En ook raar dat die Eindhovenaar niets meer van zich laat horen. Die zal toch niet weer ergens in de kreukels liggen met z'n zwakke gezondheid
Honda je bent dus niet gebombardeerdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:23 schreef hondjes het volgende:
Diepvries lasagne rechtstreeks de oven in, salade erbij.
Even naar meubelzaken geweest, noppie gevonden, niet onze smaak, morgen maar even in Tarragona kijken.
En eens even de bergen in gereden, kijken hoe onze omgeving er eigenlijk uitziet..
Dat zijn video's die van de eigenaar niet embed mogen worden, Als je op de link onder het plaatje klikt ipv op het plaatje doen ze het welquote:
Merci.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn video's die van de eigenaar niet embed mogen worden, Als je op de link onder het plaatje klikt ipv op het plaatje doen ze het wel
Als je de lyrics van die Flight of the Conchords song kunt vinden ben je een eternal Duitse Dinges held!quote:
Jij bent 'Lyric Woman!'quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:42 schreef CarOnline het volgende:
Nou als jij die al niet kan vinden, kan ik dat vast ook niet?
Children on the streets using guns and knivesquote:
thanksquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
thanks![]()
Lyrics to Think About It, Think, Think About It :
Children on the streets using guns and knives
Taking drugs and each other's lives
Killing each other using knives and forks
And calling each other names like dork
There's people on the street getting diseases from monkeys
Yeah that's what I said, their getting diseases from monkeys
Whys this happening, please, whose been touching these monkeys
Leave these poor sick monkeys alone
There sick, they've got problems enough as it is
A man is lying on the street, some punk has chopped off his head
And I'm the only one who stops to see if he's dead, aaoohhh
Turns out he's dead
That's why I'm singing, Aaaaoooh what is wrong with the world today?
What's wrong with the world today, *mumbles* never said nothings wrong with it
Uooo, what is wrong with the world today?
Think about it, think about it, think, think about it
Good cops get framed and put into a can
And all the money that we're making is going to the maaan
What man, whose the man, when's a man a man, why's it so hard to be a man
Am I a man? Yes, technically, yes...
Oohh, come on, sont zootka they're turning kids into slaves
They're turning kids into slaves just to make cheaper sneakers
But what's the real cost, �cause the sneakers don't seem that much cheaper
Why are we still paying so much for sneakers when you got little kid slaves making them
What are your overheads?
Well, at the end of your life, you are lucky if you die
Sometimes I wonder why I would even try
Why try
I saw a man lying on the street half dead
He had knives and forks sticking out of his leg
He said, Ahh ahh ahh ahhhhhhhhwww
Can somebody get the knife and fork out of my leg, please
Ooh, could somebody please remove these cutleries from my knees
Yeah yeeeahhh
This is where we break it down
This is where we break it down
We'll break it down
What are they doing, their breaking it down
What do they do, and now their keeping it funky
Just having a funky jam and then we're going to drop the beat
And then we'll bring it back *wails* Up
Wah wah wah waaah!
*Both go to town with the wailing*
Then we'll take it low
Fading out, fading out
We're talking about the issues, but we're keeping it funky
We're fading out, we're just fading out
Why they getting quiet, they're just fading out
*monkey noises*
Stop touching that monkey
[ Think About It, Think, Think About It Lyrics on http://www.lyricsmania.com/ ]
Gooi de tekst er maar in.quote:
When the rain is blowing in your facequote:
hee ouwe!quote:
ja, best, thanks!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, met jou ook?![]()
Heb je mij ook gemist?
Ja, die Remlof en Liesje zijn waren mij d'r eentjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ouwe!
leuke fotootjes van je eerder vandaag!
weer eens wat anders dan die foto van liesje die ik per pm kreeg van remlof:
[ afbeelding ]
is het uit dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die Remlof en Liesje zijn waren mij d'r eentje
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, best, thanks!
tuurlijk, helemaal pijn van in m'n prostaat![]()
tussendoor coos toch nog?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, Liesje is inmiddels drie FA's verder of zo
Haha hebben we die vorige week niet gezongen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:25 schreef willem-jozef het volgende:
mag ik ook een meezinger plaatsen?
(tevens voor saantje)
Holly came from miami f.l.a.
Hitch-hiked her way across the u.s.a.
Plucked her eyebrows on the way
Shaved her leg and then he was a she
She says, hey babe, take a walk on the wild side
Said, hey honey, take a walk on the wild side
Candy came from out on the island
In the backroom she was everybodys darling
But she never lost her head
Even when she was given head
She says, hey babe, take a walk on the wild side
Said, hey babe, take a walk on the wild side
And the coloured girls go
Doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo
(doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo)
(doo)
Little joe never once gave it away
Everybody had to pay and pay
A hustle here and a hustle there
New york city is the place where they said
Hey babe, take a walk on the wild side
I said hey joe, take a walk on the wild side
Sugar plum fairy came and hit the streets
Lookin for soul food and a place to eat
Went to the apollo
You should have seen him go go go
They said, hey sugar, take a walk on the wild side
I said, hey babe, take a walk on the wild side
All right, huh
Jackie is just speeding away
Thought she was james dean for a day
Then I guess she had to crash
Valium would have helped that dash
She said, hey babe, take a walk on the wild side
I said, hey honey, take a walk on the wild side
And the coloured girls say
(doo)
Coos gebruikt 'm alleen nog om de ramen te zemen zegtiequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tussendoor coos toch nog?![]()
ben je al op vakantie geweest en hoe is het met de fuckering?
ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha hebben we die vorige week niet gezongen?
lekker!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Coos gebruikt 'm alleen nog om de ramen te zemen zegtie![]()
Ik ga volgende week vrijdagnacht op pad met L&B![]()
Wel zo lang inderdaad, 't zal wel gaan denk ik? En anders maar niet. Hoe dan ook, eerst tijd voor een tukkiequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel een vuurdoop zo lang voor het eerst met je verkering op pad. het is toch de eerste keer?
nee joh, geeft niet. ik moet nog een filmpje monteren voor morgenavond (van een bruiloft die op 22 mei plaats heeft gevonden. wel leuk als ik dat dan morgen af heb daar ik de -bijna jubileum vierende- bruid zie). ik vergeef het jullie dus..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:41 schreef CarOnline het volgende:
Sorry WJ dat je niet zoveel aandacht krijgt, we vinden het heel fijn dat je weer terug bent, maar we maken het zing-ritueel even af... maar we houden wel van je nog hoor![]()
![]()
Sorry
Oh waar je te laat kwam?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh, geeft niet. ik moet nog een filmpje monteren voor morgenavond (van een bruiloft die op 22 mei plaats heeft gevonden. wel leuk als ik dat dan morgen af heb daar ik de -bijna jubileum vierende- bruid zie). ik vergeef het jullie dus..
singalong
meezingen, bek dicht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh, geeft niet. ik moet nog een filmpje monteren voor morgenavond (van een bruiloft die op 22 mei plaats heeft gevonden. wel leuk als ik dat dan morgen af heb daar ik de -bijna jubileum vierende- bruid zie). ik vergeef het jullie dus..
singalong
gert denkt nu: "zal wel de laatste vakantie worden samen, veel plezier dan maar..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel zo lang inderdaad, 't zal wel gaan denk ik? En anders maar niet. Hoe dan ook, eerst tijd voor een tukkie
ja, diequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh waar je te laat kwam?![]()
We singen along, volgende week bellen we jou
Mutsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, die![]()
volgende week (vrijdagochtend) ga ik naar parijs. doen we dan de week er na
En alle allochtonen moeten dood, want Pim zou het gewild hebben.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
En alle allochtonen moeten dood, want Pim zou het gewild hebben.
Ik kijk, vooralsnog is het groen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nein, ik was video aan het captureren en had ff i-net uit omdat het nie ging / vastliep.
Ow, shit, willem...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
schattig he, de poes van juut in het vorige topic?
mooie vacht ook
Amy.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Groene poes?
Nee, poesjes don't make me go burp
Effe een nummer dat ik echt lekker vind:
mja, 'we' zijn met z'n allen best lullig in de weer geweest als het gaat om pussy-response..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ow, shit, willem...
ik mis echt alles.
leg het dan effe uit in de OP.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mja, 'we' zijn met z'n allen best lullig in de weer geweest als het gaat om pussy-response..
sorry juud!
ik zal even snel een nieuw-topic openen om het goed te maken met juud en tom toby. zij kan er immers ook niets aan doen dat ze j&t als baasjes heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |