Deze past wel leuk bij die van Katrienquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind je ava brillant volgens mij heb ik een boze Soury ergen liggen. Ga ff verkleden
Dat stond net nog ergens anders, door-slotjes-heen-postert.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik kom alleen als jij het goedzoent met Dementor.![]()
Waarom wil je mij trouwens slaan?
Deze was toch niet wat ik bedoeldequote:Op donderdag 30 juli 2009 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij komen mijn posts nu ook heel anders over
een ''appeltje schillen''quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat stond net nog ergens anders, door-slotjes-heen-postert.
quote:
Dat was ook de bedoeling van degene die hem gemaakt heeft. Ik heb heul geen boze Soury's wel Kerstquote:
Beter een doorslotjesposter-enhetdaarneweerhersteller dan een MyAT F5-maniak.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat stond net nog ergens anders, door-slotjes-heen-postert.
Woeh!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Beter een doorslotjesposter-enhetdaarneweerhersteller dan een MyAT F5-maniak.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:07 schreef Dementor het volgende:
Weheh kussen met Fann.
Doe maar na die fles bacardi, als het moet.
Staat ze ook op kussens tegewoordig .. Dammmquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:07 schreef Dementor het volgende:
Weheh kussen met Fann.
Ja... nou zou ik iets kunnen gaan vertellen over dementor + grote hoeveelheden bacardi, maar laat maar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:07 schreef Dementor het volgende:
Weheh kussen met Fann.
En op zwart gaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:10 schreef FANN het volgende:
[..]
hij wilde toch met iemand een appeltje schillen, of bedoelde je dat niet.....
Dat eerste kan ik helemaal niet, dus moet ik wel dwangmatig F5-en.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Beter een doorslotjesposter-enhetdaarneweerhersteller dan een MyAT F5-maniak.
Ga ff mod af nu en vertelquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja... nou zou ik iets kunnen gaan vertellen over dementor + grote hoeveelheden bacardi, maar laat maar.
Grenzen opzoeken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja... nou zou ik iets kunnen gaan vertellen over dementor + grote hoeveelheden bacardi, maar laat maar.
Ik bedoelde gewoon wat ik zei.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:10 schreef FANN het volgende:
[..]
hij wilde toch met iemand een appeltje schillen, of bedoelde je dat niet.....
Ieeuuwwwwquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Grenzen opzoeken.![]()
Oververmoeid beginnen aan een fles bacardi alsof het water was... geen goed idee.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ga zelf maar Gert's appeltjes schillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |