Agossie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zie ik zoooooooooo vreselijk tegen op. Terwijl ik dit typ
Precies .. ik heb met niemand prive contact dus dat vervaagd. En nieuwe koppen zijn ook welkomquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Agossie.Maar je kunt elkaar nog blijven zien natuurlijk. Al blijkt in de praktijk vaak dat je je ex-collega's toch niet vaak meer ziet dan.
Daar staat tegenover dat je nieuwe collega's krijgt en dat kan ook erg leuk zijn.
Je wist het.. Ik let daar ook echt never nooit op. !!!quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wist het.. Ik let daar ook echt never nooit op. !!!Als is het natuurlijk wel oliedom om een topic te openen als er al eentje loopt
No WAY !!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef FANN het volgende:
Als één van die donateurs hier nog een poesje zoekt.......
Poes zoekt nieuw baasje
Dat zou zomaar kunnen. Ik weet het niet het idee dat ik afscheid moet nemen .. Daar krijg ik al een rollercoaster buikgevoel van. Ik denk dat ik er gewoon stiekum tussen uit piepquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben 3 jaar geleden ergens anders gaan werken, een baan met betere vooruitzichten (en salaris). Ik heb heel lang zitten twijfelen omdat ik zulke leuke collega's had, maar wilde voor mezelf graag verder en heb dus de stap gezet.
Ik heb ze in het begin zo gemist, maar ik heb nog steeds contact met mijn leukste collega's. Ze zijn eigenlijk mijn vrienden geworden
Meubel slopers en pisdingen zijn utquote:
Dat wil ik eik ook doen voor één van mijn katten. Die andere is zo dominant dat ze nauwelijks ruimte krijgt hier in huis. Maar via inet vind ik ook weer zo koel. En geen idee ook waar ze dan terecht komt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef FANN het volgende:
Poes zoekt nieuw baasje
Misschien kunnen we kater ruilenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat wil ik eik ook doen voor één van mijn katten. Die andere is zo dominant dat ze nauwelijks ruimte krijgt hier in huis. Maar via inet vind ik ook weer zo koel. En geen idee ook waar ze dan terecht komt.
Maar ik hou erover op, anders wordt het hier weer een poezenkluppie.
Hoiquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
die is gisteren zo van me geschrokken dat ik hem niet meer teruggezien heb
En nu heb je Fann verjaagdquote:
En ik kom alleen als jij het goedzoent met Dementor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga alléén naar de meet als ik Gert op zijn neus mag timmmeren![]()
anders hoeft het van mij niet
IK GA GEEN VAN BEIDE DOEN !quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik kom alleen als jij het goedzoent met Dementor.![]()
Waarom wil je mij trouwens slaan?
Wat barmhartig dat jij je daarvoor op je bek wilt laten slaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind je ava brillant volgens mij heb ik een boze Soury ergen liggen. Ga ff verkledenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat barmhartig dat jij je daarvoor op je bek wilt laten slaan
Volgens mij komen mijn posts nu ook heel anders overquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind je ava brillant volgens mij heb ik een boze Soury ergen liggen. Ga ff verkleden
Mwah, de kans dat het ook daadwerkelijk ten uitvoer zal worden gebracht, is niet zo hééél groot.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat barmhartig dat jij je daarvoor op je bek wilt laten slaan
Deze past wel leuk bij die van Katrienquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind je ava brillant volgens mij heb ik een boze Soury ergen liggen. Ga ff verkleden
Dat stond net nog ergens anders, door-slotjes-heen-postert.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze was toch niet wat ik bedoeldequote:Op donderdag 30 juli 2009 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij komen mijn posts nu ook heel anders over
een ''appeltje schillen''quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat stond net nog ergens anders, door-slotjes-heen-postert.
quote:
Dat was ook de bedoeling van degene die hem gemaakt heeft. Ik heb heul geen boze Soury's wel Kerstquote:
Beter een doorslotjesposter-enhetdaarneweerhersteller dan een MyAT F5-maniak.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat stond net nog ergens anders, door-slotjes-heen-postert.
Woeh!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Beter een doorslotjesposter-enhetdaarneweerhersteller dan een MyAT F5-maniak.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:07 schreef Dementor het volgende:
Weheh kussen met Fann.
Doe maar na die fles bacardi, als het moet.
Staat ze ook op kussens tegewoordig .. Dammmquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:07 schreef Dementor het volgende:
Weheh kussen met Fann.
Ja... nou zou ik iets kunnen gaan vertellen over dementor + grote hoeveelheden bacardi, maar laat maar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:07 schreef Dementor het volgende:
Weheh kussen met Fann.
En op zwart gaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:10 schreef FANN het volgende:
[..]
hij wilde toch met iemand een appeltje schillen, of bedoelde je dat niet.....
Dat eerste kan ik helemaal niet, dus moet ik wel dwangmatig F5-en.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Beter een doorslotjesposter-enhetdaarneweerhersteller dan een MyAT F5-maniak.
Ga ff mod af nu en vertelquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja... nou zou ik iets kunnen gaan vertellen over dementor + grote hoeveelheden bacardi, maar laat maar.
Grenzen opzoeken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja... nou zou ik iets kunnen gaan vertellen over dementor + grote hoeveelheden bacardi, maar laat maar.
Ik bedoelde gewoon wat ik zei.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:10 schreef FANN het volgende:
[..]
hij wilde toch met iemand een appeltje schillen, of bedoelde je dat niet.....
Ieeuuwwwwquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Grenzen opzoeken.![]()
Oververmoeid beginnen aan een fles bacardi alsof het water was... geen goed idee.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ga zelf maar Gert's appeltjes schillen.
En je hebt dezequote:Op donderdag 30 juli 2009 15:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling van degene die hem gemaakt heeft. Ik heb heul geen boze Soury's wel Kerst
Nee dank je, voorlopig hier geen beesten in huis.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef FANN het volgende:
Poes zoekt nieuw baasje
quote:
Jaquote:
Ik mis Ian ineens ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja [ afbeelding ] en de meest belangrijke ook van NZ's hand [ afbeelding ] De originele Soury smile
Doet ut niet..quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:51 schreef Deisyy het volgende:
En kijk eens, wie ik daar ook vond![]()
[ afbeelding ]
Beetje jammer, ze zijn wel leuk.quote:
Van de downer site ja.. tis haar site ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje jammer, ze zijn wel leuk.
Heeft NZ die gemaakt?
Ik ga net richting balkon.. Zon hier ...Met een berg wolken maar goedquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:55 schreef Marrije het volgende:
Het regent. Ben ik ff blij dat ik niet naar buiten ben gegaan.
Het drupt niet een beetje maar het slaat echt tegen de ramen aan. Ik hoop dat jij nog ff kunt genieten op je balkon.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga net richting balkon.. Zon hier ...Met een berg wolken maar goed
Huh??quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het drupt niet een beetje maar het slaat echt tegen de ramen aan. Ik hoop dat jij nog ff kunt genieten op je balkon.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh??
Jij woont toch ook in Den Haag?
Zeer plaatselijk dan, want hier is nog geen drup gevallen.
Toch de kussens van de tuinstoelen maar effe naar binnen kiepen voor de zekerrheid.
En snel boodschappen doen. Regenpak aan. En daarna geulen graven.
Nu weer zon .. maar ik verhuis niet meerquote:
quote:
Ja, ik woon in Den Haagquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh??
Jij woont toch ook in Den Haag?
Zeer plaatselijk dan, want hier is nog geen drup gevallen.
Toch de kussens van de tuinstoelen maar effe naar binnen kiepen voor de zekerrheid.
En snel boodschappen doen. Regenpak aan. En daarna geulen graven.
Wehehehe. Jammer dat ik het nu pas lees, anders had ik er ff een foto van genomen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al heh? Ik kom net in mijn t shirt van de Albert Heijn vandaan, en zie een strak blauwe lucht!
(Ok een paar wolkjes dan) Is er geen buurman met een tuinslang aan de gang Marrije?
We hadden bokkepootjes en pepermuntjes.quote:
Had er niemand een lunchpakket mee?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We hadden bokkepootjes en pepermuntjes.
En volgende week moet ik de balie overnemen, ivm vakanties.
Tnx.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
deze vind ik wel leuk maar hij lijkt teveel op die kaboutercreatie
Nee, ik heb al 6 donderdagen wat anders te doen (concerten, een ontmoeting met iemand, en een keer met iemand kleding kopen), en nog maar 4 vrije dagen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:04 schreef liesje1979 het volgende:
Neem je zelf nog vakantie of kan dat niet, qua dagen?
Laat me raden, dat 'niet onaardig' heb ik eerder gezegd?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx.
Alles beter dan 'niet onaardig'.
De publicatie van "De transplantanten veroveren de aarde" is trouwens uitgesteld.
Ik was er erg tevreden over, zaterdag: maar nu zie ik er alleen maar piemels in.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik heb al 6 donderdagen wat anders te doen (concerten, een ontmoeting met iemand, en een keer met iemand kleding kopen), en nog maar 4 vrije dagen.
Was met een verbouwing bij Bram geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat me raden, dat 'niet onaardig' heb ik eerder gezegd?Sounds like me
Donderdag 1 oktober.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog geen last van de mexicaanse griep? Je kan de boel daar moeielijk gaan besmetten natuurlijk!
Ik heb trouwens een agenda gekocht vandaag. Zou je mij nog even kunnen vertellen wanneer je kleding gaat kopen met iemand?![]()
Ik hoorde van de week dat ik nog 10 overuren had staan maar 9 uur in de min ook. En het stomme is, ik vergeet altijd mijn overuren op te schrijven.
Dat je dat nog weetquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was met een verbouwing bij Bram geloof ik.
Een gangetje met een deur oid.
Ja gelukkig, ik dacht al. . .quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hey Talitha![]()
..en voordat de paniek uitbreekt...ben al weer weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja gelukkig, ik dacht al. . .ik doe geen volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, klopt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet![]()
-edit- maar nu je het zegt, ging dat niet om het broertje van Bart?
Ok thanks! Ik ben benieuwd hoe lang ik deze agenda za gebruiken maar ik ben vandaag nog vol goede moedquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Donderdag 1 oktober.
Zweten en vloeken is toegestaan.
dat ben ik dan weer glad vergeten en ik zal er verder ook niet naar vragenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, klopt.![]()
En het was op een zaterdag en WJ was toen heel gevat in de RLS-SC.
eigenlijk niet nee...maar ik wilde het voor de rest leuk houden....quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan hoef je toch ook niet zo snel weer weg?
Nu al in het inslijmenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan hoef je toch ook niet zo snel weer weg?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu al in het inslijmen [ afbeelding ]
Leuk is ie he??quote:
Ik hou er ook over op.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat ben ik dan weer glad vergeten en ik zal er verder ook niet naar vragenvoor je het weet is er weer heisa in de tent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |