Ja september, ben alleen de naam even kwijt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:12 schreef Mozy het volgende:
Komt er eind dit jaar ook niet een virus film uit?
Pandemic, nee niet tof, slechte film. Tevens tvp ik ben gek op dit soort films. De 29 days/weeks vond ik in ieder geval erg goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:05 schreef CoolGuy het volgende:
Er was er van 't weekend nog een op tv, afgelopen zondag op RTL4, maar ik ben de titel even kwijt. Ik weet niet of ie tof was want ik heb 'm niet gezien.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:01 schreef Mestras het volgende:
28 Days Later...
[ afbeelding ]
EN
28 Weeks Later...
[ afbeelding ]
ah, ja. Dat heeft nog wel wat. Maar das niet Hollywood genoeg natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die had blijkbaar eerst een nog wat filosofischer einde
[..]
nou leuk...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:39 schreef Kaneel het volgende:
Blindness is leuk, maar alle rampenfilms heb ik al gezien
Is dat geen hele oude film?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:35 schreef wdn het volgende:
Night of the living dead.
Dat die nog niet genoemd is. Zombies vanwege biohazard spill
Dat maakt de film niet minder goedquote:
Gaat binnenkort even kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat maakt de film niet minder goed
Het is zo ongeveer de moeder van de virus films
Lift.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:05 schreef Bierie het volgende:
Children of men.
Plot:
Set in 2027, when no child has been born for 18 years and science is at loss to explain the reason, African and East European societies collapse and their dwindling populations migrate to England and other wealthy nations. In a climate of nationalistic violence, a London peace activist turned bureaucrat Theo Faron, joins forces with his revolutionary ex-wife Julian in order to save mankind by protecting a woman who has mysteriously became pregnant.
[ afbeelding ]
Uit het verhaal is niet helemaal concreet duidelijk of het om een virus gaat. Maar het past naar mijn mening wel in het genre van dit topic (en bovendien is het gewoon een retegoeie film)
Er goede film. Helaas op het verkeerde tijdstip uitgebracht waardoor deze moest concurreren met Hollywoodfilm blockbuster's. Erg goed verhaalquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:05 schreef Bierie het volgende:
Children of men.
Plot:
Set in 2027, when no child has been born for 18 years and science is at loss to explain the reason, African and East European societies collapse and their dwindling populations migrate to England and other wealthy nations. In a climate of nationalistic violence, a London peace activist turned bureaucrat Theo Faron, joins forces with his revolutionary ex-wife Julian in order to save mankind by protecting a woman who has mysteriously became pregnant.
[ afbeelding ]
Uit het verhaal is niet helemaal concreet duidelijk of het om een virus gaat. Maar het past naar mijn mening wel in het genre van dit topic (en bovendien is het gewoon een retegoeie film)
quote:De levende doden hebben de de Aarde definitief in hun greep gekregen en de laatste overlevende mensen hebben zich in een versterkte stad teruggetrokken. Hun enige verweer tegen de ondoden is een enorme tank, de Dead Reckoning, die in het bezit is van de steenrijke Kaufman. De rest van de bevolking heeft het helaas wat minder goed en moet dagelijks keihard vechten om de ondoden buiten de stadsmuren te houden.
Ik heb het boek gelezen, dat was ook niet al te best...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:20 schreef timbob het volgende:
I am legend vond ik trouwens ook best tragisch slecht... Maar ach.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |