Had Qwea ook gebeld? Waarom belde ik dan, ik bel namelijk liever nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aan de telefoon eerst niet, vraag Q maar
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
Oh, wat lief Q! Ik neem aan dat je die voor Dierenthuis hebt gekocht tenminste?![]()
Ik denk persoonlijk dat ze die niet nodig hebben. Omdat ze ook geen mandjes nodig hadden en overal die ligzakken gebruiken op het filmpje. Oh wacht eens... ik klets uit mijn nek. Want waar hebben ze anders die hoeslakens voor nodig. Ik heb niets gezegd, sorry!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:52 schreef Qwea het volgende:
Zeg even nog wat, ik denk dat ik alice even moet mailen. Ik heb een matras (1pers) en stretcher in mn kelder (oke, die van MM) staan. En we hebben net besloten dat dat wel naar DTH mag.
Maar kunnen ze het gebruiken, en zo ja... dan moet iemand die hier in de buurt rijder is (ik heb er een paar langs zien komen) even dat komen ophalen ofzo. Dat gaat nooit passen in de aygo
Ik wilde net roepenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ze die niet nodig hebben. Omdat ze ook geen mandjes nodig hadden en overal die ligzakken gebruiken op het filmpje. Oh wacht eens... ik klets uit mijn nek. Want waar hebben ze anders die hoeslakens voor nodig. Ik heb niets gezegd, sorry!
Q, wat heb je af en toe toch een onzin-postsquote:
quote:Ook willen we Sjaan langs deze weg even bedanken voor het speurwerk op internet en alle acties die zij achter de schermen op touw heeft gezet. Dagelijks houdt Sjaan ons op de hoogte van het laatste nieuws dat is verschenen dat betrekking heeft op Dierenthuis. Ze pluist alles uit. Een tijdrovende klus, waar wij zelf niet aan toe komen.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had Qwea ook gebeld? Waarom belde ik dan, ik bel namelijk liever niet
pfffrtquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, wat heb je af en toe toch een onzin-posts
Ik belde ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht dat Q belde, aangezien die mij met stoom uit de oren uit de Mac wegtrok, alwaar ik net stond te genieten van een kaneeldonut
nadat ik vakkundig had opgehangenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, dat schelden deed je al ff op de parkeerplaats....
Iedereen was b oosquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
nadat ik vakkundig had opgehangen
ja, kom op heywij staan daar, met allerlei spullen en 2000 fucking euro én een vriezer... en dan zo'n toon. "ja je denkt toch niet dat we hier op onze vrije zaterdag nog langer blijven"
Fucking hellwat was ik boos
Nee hoor, het was voor ons een fijne dag, met Malkah als toetje.quote:
Je vergeet Dipkip met haar 50 verhuisdozen en wellicht nog spullen die tegen die tijd uit de opslag komen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:48 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot nu toe hebben aangegeven eventueel mee te willen doen aan de Vlooienmarkt:
Cat22, Morretje, ChipsZak., muisje-eliza, Hukkie, Pisces29, ElisaB, Senesta, nokwanda, Harajuku., Qwea, MissBliss, Greys, bigbird, Conleche, oh-oh, Pagan, YskaFredriksson, Re, Maes, Disana, Angelcakes, Muis006, Whiskers, JJH, Loontjah, Ynske, verita.
Dus dan zouden we al 28 'kraampjes' hebben!
We zitten klaarquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:12 schreef poohy het volgende:
Wat goed dat er dit jaar weer een asielactie isIk wil graag geld overmaken voor pakket B, ik zal een mailtje sturen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je vergeet Dipkip met haar 50 verhuisdozen en wellicht nog spullen die tegen die tijd uit de opslag komen!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
Groen, het nieuwe zwart.
Ing, de nieuwe Greys!![]()
Ja, óf eventueel doneren aan Dierenthuis!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:00 schreef poohy het volgende:
Ik heb hier nog een kittenkattenbakHelaas het enige wat ik op dit moment heb voor de handel. Iemand die 'm wil verkopen in zijn/haar kraampje?
Je mag hem naar mij sturen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:03 schreef poohy het volgende:
Dat kan ook inderdaad, de vorige keer had ik mijn spulletjes bij MissBliss afgeleverd in AmsterdamMaar vanwege onze aankomende verhuizing vind ik dat nu toch teveel gedoe
![]()
Ik wil 'm met alle liefde ergens naar toe sturen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |